Ook fraai, word dus niks dit jaar als ik pech heb.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef donderopman het volgende:
de intertoys in Barneveld heeft zelfs al de reserveringslijst van de volgende bestelling stop gezet
Je hebt ook gelijk, maar juist omdat het zo gristelijk dorp is dacht ik dat al die andere barnevelders geen tv hadden en hoopte ik dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:16 schreef linebear het volgende:
noem je ook een dorp(kan het weten, heb er 21 jaar gewoond)
heb hem ook bij Wehkamp besteld (afgelopen woensdag) en net met de helpdesk gebeld. Ze zeiden dat ik hem binnen een week kan verwachten. Dus ben benieuwd...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:27 schreef Haay1971 het volgende:
Ik had op 19 november bij de Wehkamp een Wii besteld (tijdens de 10% korting op alles actie). Kreeg ik op 1 december een email dat vanwege de grote vraag mijn bestelling zomaar gecancelled was! WTF ???Dus via Wehkamp chat aan klantenservice hierover gevraagd, heeft ze de Wii weer aan m'n bestellingoverzicht toegevoegd. Dus ik zeg: maar ik heb wel recht op 10% korting ! Heeft ze maar als aantekening erbij gezet, zei ze... Maar ja, sta dus wel weer ergens onderop de lijst ofzo. Mag hopen hem nog vóór 1-1-2007 te krijgen...
![]()
stiekem hebben ze dus wel een tvquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef donderopman het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk, maar juist omdat het zo gristelijk dorp is dacht ik dat al die andere barnevelders geen tv hadden en hoopte ik dat ik de enige was
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:33 schreef BMH het volgende:
Ik werd net aan de telefoon uitgelachen door een winkelmedewerker... Dat is toch wel een teken dat ik moet stoppen met zoeken
Maandag word het dus.
Treur hier!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Tomasso het volgende:
IK HEB HEM WOWOWOWOWOWOWOWOWOW:D:D:D
MEDIAMARKT FTW
Dat scheelt 1 of 2 tientjes man. Das de winst niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:35 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]Aardig zijn die winkelkinderen hae?
Die heaumeaus hebben natuurlijk al zo'n ding in huis voor inkoopprijs.
![]()
Gaat om het principe! Daarbij hebben ze em eerder!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:36 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Dat scheelt 1 of 2 tientjes man. Das de winst niet.
OMG!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
maar goed..
ik dus vanmorgen vroeg naar mediamarkt in zwolle om het toch ff te proberen. Was d'r voor mijn doen lekker vroeg (9 uur) en ik kon via mijn beruchte voorkruip methode (niet achter in de rij aansluiten maar rechtsvoor aansluiten) toch een plaatsje bij de deur bemachtigen. Voor me stonden een paar jongens die opeens weg moest en stond dus midden voor de deur!
ff halfuurtje gewacht en daar kwam de dame aanzetten om de ruiluiken omhoog te doen. Ik kom vaker in de mediamarkt dus mijn doel was om naar beneden te gaan en daar een wii te bemachtigen. Ik keek voordat de deur open ging ff naar mijn concurentie op de eerste rij en zag dat merendeel kinderen waren. dat zit allemaal wel goed dacht ik!
de ruilluik was nog geeneen 1 cm van de grond af of iedereen (exclusief ik) ging bukken om d'r onder door te kunnen. de eerste paar wromelden onder de ruilluik door toen de rest van de groep achter me volgde. Ik sta nog steeds te wachten totdat de ruilluik open was. Toen het moment dat de achterste persoon zich ook onder de ruiluik door wrong had ik al het idee dat ik te laat was.
helaas kon ik natuurlijk mijn telefoon niet in camera stand zetten dus liep rustig naar beneden. Ik zag nog net de eerste paar personen die door de trap wrongen de verkeerde roltrap nemen (ze gingen met de roltrap naar beneden die naar boven ging omdat die roltrap het eerste was.) rustig liep ik verder en stelde mijn camera in om toch nog een filmpje te maken van de laatste WII die de media markt in zwolle had!!)
aanshouw het verkoop van de laatste WII in zwolle:
http://www.d-are.nl/upload/1/MOV00007.3gp
(sorry voor 3gp, kon niet omzetten naar avi)
Hoeveel mensen stonden er danquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
maar goed..
ik dus vanmorgen vroeg naar mediamarkt in zwolle om het toch ff te proberen. Was d'r voor mijn doen lekker vroeg (9 uur) en ik kon via mijn beruchte voorkruip methode (niet achter in de rij aansluiten maar rechtsvoor aansluiten) toch een plaatsje bij de deur bemachtigen. Voor me stonden een paar jongens die opeens weg moest en stond dus midden voor de deur!
ff halfuurtje gewacht en daar kwam de dame aanzetten om de ruiluiken omhoog te doen. Ik kom vaker in de mediamarkt dus mijn doel was om naar beneden te gaan en daar een wii te bemachtigen. Ik keek voordat de deur open ging ff naar mijn concurentie op de eerste rij en zag dat merendeel kinderen waren. dat zit allemaal wel goed dacht ik!
de ruilluik was nog geeneen 1 cm van de grond af of iedereen (exclusief ik) ging bukken om d'r onder door te kunnen. de eerste paar wromelden onder de ruilluik door toen de rest van de groep achter me volgde. Ik sta nog steeds te wachten totdat de ruilluik open was. Toen het moment dat de achterste persoon zich ook onder de ruiluik door wrong had ik al het idee dat ik te laat was.
helaas kon ik natuurlijk mijn telefoon niet in camera stand zetten dus liep rustig naar beneden. Ik zag nog net de eerste paar personen die door de trap wrongen de verkeerde roltrap nemen (ze gingen met de roltrap naar beneden die naar boven ging omdat die roltrap het eerste was.) rustig liep ik verder en stelde mijn camera in om toch nog een filmpje te maken van de laatste WII die de media markt in zwolle had!!)
neequote:Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef linebear het volgende:
maar je hebt er geen, neem ik aan !?
Sickquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
maar goed..
Jezusquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef speknek het volgende:
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], boehoehoehoehoe [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].
Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden. Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie
!
Volgend jaar pas [afbeelding].
OMGquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
maar goed..
Jezus,wat een asociaal gedoequote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
maar goed..
dat vond ik dus ook raar. Ik had gisteren voor de zekerheid nog ff gebeld naar mediamarkt en ze benadrukte mij dat ze GEEN reserveringen deden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef speknek het volgende:
Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden.
Alleen voor de prijs verdient hij al een nekschot!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Pssst
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92261
Iemand verkoopt zijn Wii + Zelda + Wiisports daar, nieuw in verpakking.
Hey, je wil een Wiiiii, of je wil 'm Niiiiiquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Alleen voor de prijs verdient hij al een nekschot!![]()
Volkomen kansloze winkel is het tochquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:49 schreef Ericjuh het volgende:
dat vond ik dus ook raar. Ik had gisteren voor de zekerheid nog ff gebeld naar mediamarkt en ze benadrukte mij dat ze GEEN reserveringen deden.
nu zat ik dus vanmorgen te filmen en terwijl ik dat doe hoor ik een vrouw (medewerkster van mediamarkt) roepen dat dit gekkenwerk is en dat je ze ook kan reserveren.
Ja klopt, ik moet ook nog mijn nintendo account aan me wii plakken, ik denk dat dat toch gewoon je nintendo vip account is?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:33 schreef _GdR_ het volgende:
kut OP .O.
vraagje.
Nadat ik vandeweek de updates had gedowned. werd mij gevraagd om inteloggen. (moest je eerst bij nintendo-europe registreren. heb ik dus net gedaan. maar kan niet vinden waar in nu in moet loggen op de wii.
en dit is mijn systeemnr.: 5882 2763 9193 9812
is dat zogezegd de wii gamertag?
Voor die prijs wacht ik nog wel een weekje of meer.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hey, je wil een Wiiiii, of je wil 'm Niiiii![]()
van zwolle? want ik hoorde gister van een medewerker die bij azerty werkt dat mijn order niet meer doorgingen omdat mediamarkt de grootste order had en dus ook de meeste geleverd kregen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Volkomen kansloze winkel is het toch
En dan hebben ze er 24.
jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet ook nog mijn nintendo account aan me wii plakken, ik denk dat dat toch gewoon je nintendo vip account is?
Nee Utrecht.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef Ericjuh het volgende:
van zwolle? want ik hoorde gister van een medewerker die bij azerty werkt dat mijn order niet meer doorgingen omdat mediamarkt de grootste order had en dus ook de meeste geleverd kregen.
Ga Rayman spelen ofzoquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef _Arual_ het volgende:
[plaagmodus]
Ik heb hem hier gewoon staan, en ik zit nu gewoon een artikel zit te schrijven / zit te FOK!ken, terwijl ik zou kunnen spelen.
[/plaagmodus]
emailaders+ wachtwoord? Moet je dat intypen? Of je gebruikers naam ?quote:
lol het is een xbox forum, maar ze willen allemaal hun xbox 360 met superveel accesoires ruilen tegen de wii alleen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Pssst
Eigenlijk is de Media Markt de enige keten die het netjes heeft gespeeld de laatste paar dagen. Pas verkopen op de dag van release, bijna niet met pre-orders werken. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Het feit dat ze om half 9 bij sommige filialen nummertjes gaan uitdelen is dan iets wat meer een noodzaak is. Je wilt geen 150 vechtende mensen in je zaak hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef speknek het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan hebben ze er 24.
Was dat in Utrecht?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef speknek het volgende:
[..]
En dan hebben ze er 24.
Rayman hadden we besteld, maar die was er niet...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ga Rayman spelen ofzoIs veeel nutvoller
![]()
Ohwjah, jezus, wat zat die Wii goed ingepakt zeg![]()
Ik was alleen al een hele tijd bezig met overal alle plakkerjtjes en dingetjes vanaf te halen
![]()
ja maar waar moet je inloggen op je wii?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet ook nog mijn nintendo account aan me wii plakken, ik denk dat dat toch gewoon je nintendo vip account is?
jawelquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef beerke het volgende:
[..]
Je wilt geen 150 vechtende mensen in je zaak hebben.
Alleen allemaal besteld!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef jpg97 het volgende:
Wij hebben er nog een paar op voorraad!
Ja kloptquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:02 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Alleen allemaal besteld!![]()
Anders houd er maar 1 vrij! Rij wel effe op en neer...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:53 schreef _GdR_ het volgende:
bij topic 150 kwam er een verrassing van games.fok.nl
zal wel een prijsvraag zijn dat je een wii kan winnen oid.
dus. POSTEN!!!! en beantwoord mijn vraag van 10:33 aub.
Je mening wordt gewaardeerd.. maar waarom je zo vaak dat scheldwoord moet gebruiken ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef CecilBDemented het volgende:
dawn hoe zielig vechten om een wii
das echt al een reden waarom ik de echte fan boys van nintendo zo kankers zielig vind.
als ik zoon doos als eerste in mijn handen heb dan heeft de ander pech so be it,
vriend van mij greep tijdens de xbox 360 release ook net mis.
heeft zich kapot staan lachen.
echt vechten om zoon wii met 10 man is amerikanen gedrag te zielig,
de eerste fokker die zich komt melden dat die daar aan meegewerkt hebben
mogen ze van mij martellen.
de hele release van de wii is kut gelopen winkels die hun afspraken niet na kwamen.
winkels die ineens gesloten waren.
maar om iemand te proberen te ontdoen van zijn wii doos omdat hij toevallig als eerste die wii te pakken heeft is ZIELIG.
blame nintendo voor hun kanker organisatie en slechte levering
maar neem iemand anders niet zijn vreugde af.
niemand hoeft zich aangesproken te voelen ook als je een nintendo fan bent niet.
heb het hier over een specifieke groep fanboys die mij doen kotsen.
Hoezo, vaak?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je een wii weg willen geven aan mensen die in een topic posten en vaak al van een wii voorzien zijn
Nee, het is gewoon een goodie
Uhh, maar als nintendo een tijdje had gewacht met de release van de Wii, om zo meer Wii's te hebben bij een launch, dan was iedereen ook weer boos op nintendo, omdat die release dan weer was uitgesteldquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef CecilBDemented het volgende:
maar om iemand te proberen te ontdoen van zijn wii doos omdat hij toevallig als eerste die wii te pakken heeft is ZIELIG.
blame nintendo voor hun kanker organisatie en slechte levering
maar neem iemand anders niet zijn vreugde af.
Precies. Alsof het het einde van de wereld is als je niet vandaag maar "pas" volgende week je Wii hebt. Na al die weken, maanden wachten kan een weekje extra er ook nog wel bij. Wel erg triest om zo om een stuk speelgoed te vechten. Als het nou om eten ging en je van honger stervende kindjes thuis hebt kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar dit...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef CecilBDemented het volgende:
niemand hoeft zich aangesproken te voelen ook als je een nintendo fan bent niet.
heb het hier over een specifieke groep fanboys die mij doen kotsen.
Ga er maar vanuit dat het nog bijgesteld word naar 2 weken of langer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Knucklezz het volgende:
ik heb hem bij bol.com besteldben benieuwd wanneer ik em krijg maar et staat op 2-4 werkdagen en is gister beslted
KLOPT.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef renwan het volgende:
Uitverkocht? Gisteren zag ik er anders nog liggen bij Intertoys zwijndrecht![]()
Overigens heb ik geduld, ik haal dat ding volgend jaar maart wel ergens!
tot dat je van de week bij iemand zelda speelt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef renwan het volgende:
Uitverkocht? Gisteren zag ik er anders nog liggen bij Intertoys zwijndrecht![]()
Overigens heb ik geduld, ik haal dat ding volgend jaar maart wel ergens!
Gisterenavond rond sluitingstijd was dat èh!quote:
Ik heb geen vrienden met een Wiiquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
tot dat je van de week bij iemand zelda speelt.
als je een lollie en 10 euro geef mag je wel ffies bij mij komen gamen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Gisterenavond rond sluitingstijd was dat èh!
[..]
Ik heb geen vrienden met een Wii![]()
Du bist gepwnnd wie eine noobquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:09 schreef Tuneman het volgende:
Mediamarkt Eindhoven kan van mij ook een bom op.
Nog tot 2x toe gevraagd bij verschillende mensen, zelfs afdelingshoofd, jullie werken toch niet met pre-orders, nummertjes en dergelijk he?
Nee, meneer
Het is al een hel om door de stad te komen, kom je daar op tijd aan, hebben de klootzakken nummertjes uitgedeeld.![]()
Ja, lach er maar mee, ik heb nu geen Wii door dat geflauwekul!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:54 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Du bist gepwnnd wie eine noob
ik heb er gewoon 2 gekochtquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Ja, lach er maar mee, ik heb nu geen Wii door dat geflauwekul!![]()
Me 2 en ga er 1 voor de hoofdprijs verpatsen op Marktplaats. Ghehehe. Lekker die eerste terug verdienen!quote:
1 voor mezelf.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Wees eens sociaal en verkoop er een door, voor de winkelprijs
Winkelprijs is voor pussy's gewoon een dikke 200 euri pakken. Snel verdiend toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Wees eens sociaal en verkoop er een door, voor de winkelprijs
kortom, een geslaagde launch zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:17 schreef -Dries- het volgende:
Omg, dat filmpje waarop ze gaan vechten
Nou, niet als je spreekt over het aantal units wat is geleverd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kortom, een geslaagde launch zullen we maar zeggen![]()
Allemaal mensen met een wii die nu zitten te gamenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef _GdR_ het volgende:
wat gaat t opeens langzaam hier...
Nee, ik neem ff een pauze, ga straks verderquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Allemaal mensen met een wii die nu zitten te gamen
Of mensen die aan het werken zijn en pas 's avonds weer kunnen Wii'en.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Allemaal mensen met een wii die nu zitten te gamen
ik was er ook.. ook niet gelukt, maar vond het wel grappigquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
maar goed..
Dat gezeik steedsquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Alleen voor de prijs verdient hij al een nekschot!![]()
wo! Dat is wel kut danquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Hansch het volgende:
Jap ook hier niet gelukt. Alles in de buurt afgeweest..
En dat terwijl ik in oktober een preorderheb geplaatst
Sowieso 100 euro meer vriend en vanaf dan kan er geboden worden!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat gezeik steeds![]()
Dat moet je toch lekker zelf weten? Stelltje communisten hiero
Dat is nou marktwerking in actie. Ik vind ¤50 meer dan de winkelprijs nog best meevallen trouwens
Filmpje wordt vast gebruikt voor het personeelsfeest!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:44 schreef flyguy het volgende:
[..]
ik was er ook.. ook niet gelukt, maar vond het wel grappigdie manager ook alles lekker filmen
Niet iedereen wist dat de Wii te koop was op donderdag (of woensdag). Het "gewone" volk heeft 8 December genoteerd in zijn/haar agenda.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, niet als je spreekt over het aantal units wat is geleverd.
Dat is juist jammer.. Je hebt wel wat gemistquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:44 schreef Ipho het volgende:
Ben wel blij dat ik niet naar de MM zwolle ben gegaan.
Dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:55 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Sowieso 100 euro meer vriend en vanaf dan kan er geboden worden!
Hij moet het ook zelf weten, maar ik begin er niet aan!
Kijken hoe jij praat als jij naar een concert wil van je favoriete groep en zo'n oetlul heeft de laatste kaartjes en verkoopt ze dan voor het 5 voudige.
Maar boeit me toch niks meer nu, krijg morgen me Wii binnen!![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef _Arual_ het volgende:
[plaagmodus]
Ik heb hem hier gewoon staan, en ik zit nu gewoon een artikel zit te schrijven / zit te FOK!ken, terwijl ik zou kunnen spelen.
[/plaagmodus]
Ik zit gewoon te fokken, terwijl ik zit te werkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef linebear het volgende:
ik zit gewoon te fokken, terwijl ik zou kunnen werken
Gozer.. wat is het probleem nou? Wacht tot maandag. Als ze de 11e worden geleverd, dan kan je er vast eentje krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef linebear het volgende:
heb er 600 euro voor over. Wie o wie
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef xman het volgende:
Gozer.. wat is het probleem nou? Wacht tot maandag. Als ze de 11e worden geleverd, dan kan je er vast eentje krijgen.
Dat is waar, maar ook ik vind het toch irritant. De cube had ik een dag voor de release bij free record met Sonic Adventure 2 Battlequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef xman het volgende:
[..]
Gozer.. wat is het probleem nou? Wacht tot maandag. Als ze de 11e worden geleverd, dan kan je er vast eentje krijgen.
Waarom quote je jezelf? Vind 't wel een strakke actie van de FRS aldaar.quote:
Foutjequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom quote je jezelf? Vind 't wel een strakke actie van de FRS aldaar.
Tot de prijs zakt is overdreven, maar inderdaad ik heb 'm gewoon ergens besteld gisteren en ik zie wel wanneer 'ie komt. Weekje of twee weken ofzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen 'm nu al wil hebben, wacht gewoon nog ff tot ie in prijs zakt en koop 'm dan
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
ik zat er ook aan te denken om te wachten. Maar aangezien de vraag zal t minstens drie kwart jaar duren voordat ie zakt in prijs. Zolang wil ik niet wachten. En die 50 euro die ie dan minder waard is heb ik r wel voor overquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen 'm nu al wil hebben, wacht gewoon nog ff tot ie in prijs zakt en koop 'm dan
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Zijn er al reviews?
*[Wii] treur hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef seto het volgende:
Zo, heb hem net opgehaald bij Mediamarkt (reservering van een medewerker voor mij).
Blijkbaar hadden er mensen sinds 2 uur 's nachts zitten wachten en er was zelfs gevochten
Maargoed kan er nu nog niet op spelen, eerst nog wat dingen ophalen.
Vanavond los![]()
Ach, hij mag ons best een beetje 'lekker maken'quote:
Ik heb 'm bij een niet al te bekende webwinkel besteld dus ik heb ook goede hoop.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef floppie86 het volgende:
Nouja, beetje geduld dan maar. Mijn pre-order positie is niet hopeloos, denk em volgende vrijdag wel te krijgen.
ik heb net gebeld heb m waarschijnlijk woensdag alquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef floppie86 het volgende:
Nouja, beetje geduld dan maar. Mijn pre-order positie is niet hopeloos, denk em volgende vrijdag wel te krijgen.
Ik stond 1e op een pre--orderlijst... Toch was het hopeloos.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef floppie86 het volgende:
Bron: http://gathering.tweakers(...)ge/27084797#27084797quote:Zo m`n Wii bij de Makro in Duiven opgehaald.
Ze hadden er nog 13 liggen, dus zoek iemand met een pasje .
denk dat het bij andere makro vestigingen ook niet zo hard loopt.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:38 schreef torn_Machina het volgende:
Vandaag nog even de dag doorkomen en dan de hele avond Zelda spelen.![]()
Hoe heb je m gekregen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Tomasso het volgende:
IK HEB HEM WOWOWOWOWOWOWOWOWOW:D:D:D
MEDIAMARKT FTW
Makro duitsland misschien niet, Makro Best waar ik altijd kom is al die electronica zooi binnen 5 minuten weg als ze het hebben, was met de 360 en de DS precies zo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef xman het volgende:
[..]
Bron: http://gathering.tweakers(...)ge/27084797#27084797
Probeer het eens zou ik zeggen.
Misschien in zo'n gat waar ze alleen SGP stemmen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Janteh het volgende:
ik heb zojuist bedacht dat ik er ook wel 1 wil, zeker nergens een te vinden morgen??
Volgende week heb je meer kans. 2e levering en de meeste winkels krijgen ook meer exeplaren dan bij de launch.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Janteh het volgende:
ik heb zojuist bedacht dat ik er ook wel 1 wil, zeker nergens een te vinden morgen??
in het SGP gat Barneveld en omgeving is ie er in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Misschien in zo'n gat waar ze alleen SGP stemmen.
Of ze daar uberhaupt ingekocht worden of dat daar uberhaupt elektronicawinkels zitten: geen idee
Zie je de pastoor Red Steel spelenquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:38 schreef donderopman het volgende:
[..]
in het SGP gat Barneveld en omgeving is ie er in ieder geval niet meer![]()
gewoon een winkel opbellen heb je m vaak eerder, je kunt je reservering altijd nog altijd annuleren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef Mordreth het volgende:
Wel godver.. bij bol.com besteld (begin november) en vandaag niet binnen gekregen (had het niet echt verwacht, maarja je kent het.. hoop doet de zotten leven). Ik dus toch voor de zekerheid met de helpdesk gebeld: "eind december verwachten wij het product aan u te kunnen leveren".. kutzooi.
Eind december? Je hebt volgende week al meer kansquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef Mordreth het volgende:
Wel godver.. bij bol.com besteld (begin november) en vandaag niet binnen gekregen (had het niet echt verwacht, maarja je kent het.. hoop doet de zotten leven). Ik dus toch voor de zekerheid met de helpdesk gebeld: "eind december verwachten wij het product aan u te kunnen leveren".. kutzooi.
bohh.. ziekquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Mediamarkt Rijswijk. 12 consoles van de beloofde 20 (de rest zal het personeel wel hebben ingepikt). Geen PreOrders, geen lijsten, geen rijen. Gewoon iedereen voor de deur laten staan. 50 tot 70 man. Het gevolg zie je op dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
Overigens kwam ik om 09.15 daar aangelopen, ik zag de meute en ben weer lachend weggelopen.
Ongelofelijk wat een zieke geesten zegquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Mediamarkt Rijswijk. 12 consoles van de beloofde 20 (de rest zal het personeel wel hebben ingepikt). Geen PreOrders, geen lijsten, geen rijen. Gewoon iedereen voor de deur laten staan. 50 tot 70 man. Het gevolg zie je op dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
Overigens kwam ik om 09.15 daar aangelopen, ik zag de meute en ben weer lachend weggelopen.
maar als een vriend van iemand iets zegt vind ik dat al minder betrouwbaar klinken. Ookal heet je Max Westermanquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Een vriend van me zegt dat ze hier bij de Intertoys in Kerkrade er nog een hadden
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:49 schreef toma het volgende:
[..]
maar als een vriend van iemand iets zegt vind ik dat al minder betrouwbaar klinken. Ookal heet je Max Westerman
Ik heb nog maar een mailtje gestuurd voor de duidelijkheid, want ik weet verdomme zeker dat ik één van de eerste was die daar heeft gepre-orderd.quote:Sessie 1 staat gepland op 8 december.
Sessie 2 staat gepland voor de 2e helft van volgende week en niet 11 december zoals wij eerst vermeld hadden. Dit naar aanleiding van nieuwe informatie vanuit Nintendo.
Ik geloof hem welquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:49 schreef toma het volgende:
[..]
maar als een vriend van iemand iets zegt vind ik dat al minder betrouwbaar klinken. Ookal heet je Max Westerman
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:02 schreef PastoorPeter het volgende:
Als ik een mailtje terugkrijg dat ik hem dus echt later krijg dan ga ik ook meteen mijn reservering van Metroid annuleren.
Mochten ze godverdomme wel even mogen melden trouwens.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:52 schreef PastoorPeter het volgende:
Tering Dimension Plus.
[..]
Ik heb nog maar een mailtje gestuurd voor de duidelijkheid, want ik weet verdomme zeker dat ik één van de eerste was die daar heeft gepre-orderd.
Ik bestel d'r nooit meer.
NEEEEH!!!quote:Sessie 2 staat gepland voor de 2e helft van volgende week en niet 11 december zoals wij eerst vermeld hadden. Dit naar aanleiding van nieuwe informatie vanuit Nintendo.
Ja, gast, ik verheug me d'r op als een klein kind.quote:
Niets met dim+ te maken lijkt mequote:Op vrijdag 8 december 2006 19:20 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja, gast, ik verheug me d'r op als een klein kind.
En ik vind dit gewoon ontzettend slordig van Dimplus.
Naja, zodra ik hem heb zal het me vast nog maar weinig boeien.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kon gister een Wii kopen maar ik hoef er geen
Is toch vreemd, Makro Best wist te melden dat er nog helemaal geen Wii's verkocht werden en ze pas vanaf dinsdag verkocht worden omdat ze dan in het krantje staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef xman het volgende:
[..]
Bron: http://gathering.tweakers(...)ge/27084797#27084797
Probeer het eens zou ik zeggen.
De eerste twee stonden naar eigen zeggen vanaf twaalf uur daarquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:58 schreef Onnib het volgende:
Ik kwam om 9.30u bij de Mediamarkt in Utrecht. 40 - 50 mensen stonden al te wachten, waaronder vaders, moeders en zelfs oma's. Ik heb gewacht, maar helaas. Rond 8.00u stonden er al 30 mensen naar horen zeggen. Er stond zelfs al iemand om 3.00u te wachten
![]()
Zo, pff. Dat was me het ochtendje wel, ben vanochtend dus voor de 2e keer half Breda rond geweest om te checken voor een Wii zonder succes. Totdat ik doorweekt en Wii-loos thuis kwam en een telefoontje van de E-Plaza kreeg dat iemand zijn pre-order niet meer kwam ophalen en ik de gelukkige plaatsvervanger was!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Ik heb niks gemist dus
Ik ben benieuwd of Spidey er één heeft weten te bemachtigen, dan sta ik opeens 3e op de lijst bij E-plaza
Morgen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:39 schreef Wiiii het volgende:
Wanneer komt Wii Porn uit?
ho ho de eerste wii porno site is er alquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:16 schreef BMH het volgende:
Ik heb nu al 2x de handleiding van Zelda doorgelezen....
gna gnaquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:38 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook WiiPlay, Zelda en een Nunchuck. Uit verveling de WiiMote maar geconnect met mijn telefoon
Ok helaasch, maarja sta altijd nog 17e bij de dynabytequote:Op zaterdag 9 december 2006 01:36 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Zo, pff. Dat was me het ochtendje wel, ben vanochtend dus voor de 2e keer half Breda rond geweest om te checken voor een Wii zonder succes. Totdat ik doorweekt en Wii-loos thuis kwam en een telefoontje van de E-Plaza kreeg dat iemand zijn pre-order niet meer kwam ophalen en ik de gelukkige plaatsvervanger was!
![]()
![]()
Dus sorry Floeper, die E-Plaza order staat nu hier bij mij blij te wezen. Ik zou als ik jou was en er nog geen heb gewoon zelf nog een pre-ordertje hier en daar doen voor het geval dat, denk dat je zelfs nu nog een prima kans maakt bij E-Plaza voor komende week bij de tweede (grotere) lichting.
En me net helemaal bezweet de tering gebokst, echt tof
Nu maar wachten op die Lan adapters van nintendo volgend jaar ergens![]()
hehequote:Op zaterdag 9 december 2006 11:38 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook WiiPlay, Zelda en een Nunchuck. Uit verveling de WiiMote maar geconnect met mijn telefoon
Ironisch genoeg ook op een Xboxforumquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Pssst
Is je moeder trots op je?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:41 schreef XpandoZ het volgende:
hulde aan vrienden bij de mediamarkt
6 wii's kunnen kopen, 5 verkocht met 50 euro winst dus mijn wii was gratis)
en zelda is geweldig![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:41 schreef XpandoZ het volgende:
Ik kots op u.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:41 schreef XpandoZ het volgende:
Ik heb ruim op tijd gepre-ordered.. Maar de winkel waarbij ik dat gedaan heb ging dicht een weekje voor de Wii uitkwam. En nu ga jij ten koste van mij en andere mensen de Wii's verkopen om je eigen beurs te vullen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:50 schreef XpandoZ het volgende:
Tja, er is niks mis meeMoet je maar gewoon op tijd pre-orderen!
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:41 schreef XpandoZ het volgende:
Ik hoop zo snel mogelijk! Ik heb er daar ook een paar besteld!quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:22 schreef BASSANOVA het volgende:
weet iemand wanneer Makro Breda begint met uitleveren? Zouden ze maandagochtend al in de schappen liggen of echt pas dinsdag?
Ik verkoop ze toch aan anderen! (Die misschien helemaal geen zin hebben om deel te nemen aan een mediamarkt-stormloop!)quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:47 schreef mara25 het volgende:
Oftewel: Je denkt alleen aan jezelf, egoïst!![]()
Ja maar niet voor 249,- of wel somsquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:36 schreef XpandoZ het volgende:
[..]
Ik verkoop ze toch aan anderen! (Die misschien helemaal geen zin hebben om deel te nemen aan een mediamarkt-stormloop!)
Ik hoop dat jij straks 10 wii's hebt die je niet kwijt kuntquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:36 schreef XpandoZ het volgende:
[..]
Ik verkoop ze toch aan anderen! (Die misschien helemaal geen zin hebben om deel te nemen aan een mediamarkt-stormloop!)
Daar zou ik niet op rekenenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij straks 10 wii's hebt die je niet kwijt kunt![]()
94 cent goedkoper? Kom nou...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:45 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Ik bied 249,01.
Tja dat jij je wii's door koopt moet jij weten zal me ook niet boeienquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:51 schreef XpandoZ het volgende:
Jammer dat ik niemand bij de makro ken
Id... klotequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:51 schreef XpandoZ het volgende:
Jammer dat ik niemand bij de makro ken
Net mis gegrepen gisteren vriend?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja dat jij je wii's door koopt moet jij weten zal me ook niet boeien
Maar je komt wel zeer triest over als je zo doet praten
e-plaza misschien? Ik heb me daar gisteren maar even ingeschreven voor een pre-order, en ik stond meteen op nummer 7.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:59 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Maar krijgen serieus alle winkels maandag die voorraad??
Want waar maak ik naast de FRS dan de meeste kans, Bredanaars?
Moet natuurlijk wel een fatsoenlijke route zijn vanuit de Barones
hmm ja loop ik daarna wel eventjes heen denk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:13 schreef BASSANOVA het volgende:
omdat makro een groothandel is.
[..]
e-plaza misschien? Ik heb me daar gisteren maar even ingeschreven voor een pre-order, en ik stond meteen op nummer 7.
Ik hoef geen Wiiquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:58 schreef XpandoZ het volgende:
[..]
Net mis gegrepen gisteren vriend?![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:36 schreef JaFFe het volgende:
xpandoz heb je nog wii'z liggen? Ik ben bereid je 400 euro te betalen. Mail me maar even.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:36 schreef JaFFe het volgende:
xpandoz heb je nog wii'z liggen? Ik ben bereid je 400 euro te betalen. Mail me maar even.
Of je wacht een paar dagen of 2 weken ofzo en je krijgt hem voor 250quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef Byte_Me het volgende:
voor zo'n 300 euro koop je er een op ebay, dus wat ligt iedereen te miepen?
Ik zou ook doodgaan zonder Wii, maar ik heb er al 1 dus ik leef gelukkig nogquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Ja precies, mensen doen alsof ze doodgaan zonder Wii.
Ik sta bij een webwinkel 36e op de lijst, maar hij krijgt er komende week iets van 30 binnen, en misschien zelfs iets meer dus als ik geluk heb heb ik hem dan, anders nog een weekje wachten
Hoe verleidelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:51 schreef Jimmeh het volgende:
ik bied 450, geen zin om weer door de winkel te rennen voor niks![]()
Ja daar hoorde ik ook wat dingen over, maar dit is het treur forum. Je kunt dit beter in het algemene forum vragen van de Wiiquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef thomaSe het volgende:
ik heb een paar vraagjes..
kan je cod3 online spelen(heb gehoord van niet)
kan je cod3 met split-screen spelen?
geloof mij nou. daar kan je niks aan doenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik was vandaag even in de winkel, en daar stondn twee mensen erg fanatiek te tennissen. Leuk om te zien, maar beetje overbodige ADHD-bewegingen
Jammer, ik wou net eentje van je kopen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:55 schreef XpandoZ het volgende:
HAHAHA ! Het was maar een grapjeIk heb eigenlijk 0 wii's
Sorry als ik mensen boos heb gemaakt
Ik kan morgen wel even langskomen op mijn weg naar Nijmegenquote:Op zondag 10 december 2006 16:40 schreef BMH het volgende:
Tralalalal.. Ik verwacht morgen 3 telefoontjes
Naja, ik wacht wel een maandje, ik heb nog genoeg op de 360 te gamen en ik heb ook weinig behoefte aan een game als Wii sports op dit moment. Bedankt voor aanbod iigquote:Op zondag 10 december 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
Als ik er morgen 2 of 3 kan krijgen wil ik ze wel halen voor jullie.. Ik vind het geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |