abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44242837
het is hier in de omgeving barneveld niet gelukt om er een te krijgen zonder pre order
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
pi_44242901
Mediamarkt Eindhoven kan van mij ook een bom op.

Nog tot 2x toe gevraagd bij verschillende mensen, zelfs afdelingshoofd, jullie werken toch niet met pre-orders, nummertjes en dergelijk he?
Nee, meneer

Het is al een hel om door de stad te komen, kom je daar op tijd aan, hebben de klootzakken nummertjes uitgedeeld.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_44243027
de intertoys in Barneveld heeft zelfs al de reserveringslijst van de volgende bestelling stop gezet
pi_44243060
noem je ook een dorp (kan het weten, heb er 21 jaar gewoond)
pi_44243098
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef donderopman het volgende:
de intertoys in Barneveld heeft zelfs al de reserveringslijst van de volgende bestelling stop gezet
Ook fraai, word dus niks dit jaar als ik pech heb.....
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_44243227
Volgende week pas

Ik heb ook helemaal geen tijd om de winkels af te struinen helaas.
Houd van een lijntje.
pi_44243278
Ben er niet de deur voor uitgeweest. Maar krijg hem volgende week gewoon
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:27:11 #8
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44243301
Ik had op 19 november bij de Wehkamp een Wii besteld (tijdens de 10% korting op alles actie). Kreeg ik op 1 december een email dat vanwege de grote vraag mijn bestelling zomaar gecancelled was! WTF ??? Dus via Wehkamp chat aan klantenservice hierover gevraagd, heeft ze de Wii weer aan m'n bestellingoverzicht toegevoegd. Dus ik zeg: maar ik heb wel recht op 10% korting ! Heeft ze maar als aantekening erbij gezet, zei ze... Maar ja, sta dus wel weer ergens onderop de lijst ofzo. Mag hopen hem nog vóór 1-1-2007 te krijgen...
pi_44243341
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:16 schreef linebear het volgende:
noem je ook een dorp (kan het weten, heb er 21 jaar gewoond)
Je hebt ook gelijk, maar juist omdat het zo gristelijk dorp is dacht ik dat al die andere barnevelders geen tv hadden en hoopte ik dat ik de enige was
pi_44243419
Geduld is een schone zaak...maar ik baal wel! xD
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_44243425
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:27 schreef Haay1971 het volgende:
Ik had op 19 november bij de Wehkamp een Wii besteld (tijdens de 10% korting op alles actie). Kreeg ik op 1 december een email dat vanwege de grote vraag mijn bestelling zomaar gecancelled was! WTF ??? Dus via Wehkamp chat aan klantenservice hierover gevraagd, heeft ze de Wii weer aan m'n bestellingoverzicht toegevoegd. Dus ik zeg: maar ik heb wel recht op 10% korting ! Heeft ze maar als aantekening erbij gezet, zei ze... Maar ja, sta dus wel weer ergens onderop de lijst ofzo. Mag hopen hem nog vóór 1-1-2007 te krijgen...
heb hem ook bij Wehkamp besteld (afgelopen woensdag) en net met de helpdesk gebeld. Ze zeiden dat ik hem binnen een week kan verwachten. Dus ben benieuwd...
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:33:04 #12
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44243434
Ik werd net aan de telefoon uitgelachen door een winkelmedewerker... Dat is toch wel een teken dat ik moet stoppen met zoeken

Maandag word het dus.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:33:23 #13
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44243442
kut OP .O.

vraagje.
Nadat ik vandeweek de updates had gedowned. werd mij gevraagd om inteloggen. (moest je eerst bij nintendo-europe registreren. heb ik dus net gedaan. maar kan niet vinden waar in nu in moet loggen op de wii.

en dit is mijn systeemnr.: 5882 2763 9193 9812
is dat zogezegd de wii gamertag?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_44243444
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef donderopman het volgende:

[..]

Je hebt ook gelijk, maar juist omdat het zo gristelijk dorp is dacht ik dat al die andere barnevelders geen tv hadden en hoopte ik dat ik de enige was
stiekem hebben ze dus wel een tv en zitten ze elke zondag na de kerk elkaar de hersens in te boxen
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:34:57 #15
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_44243481
IK HEB HEM WOWOWOWOWOWOWOWOWOW :D:D:D

MEDIAMARKT FTW
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_44243482
Jongens ik kom net terug uit de boogaard (rijswijk), en het was te schandalig voor woorden. Kom ik zo helemaal chill aanlopen bij de Mediamarkt om 09.15, staat er gewoon ruim 100 man voor de deur. Dát gaat hem niet worden, dacht ik al en loop lachend weg. Op naar de Free Record Shop. Die blijkt, tegen hun eigen bericht in, TOCH gister al begonnen te zijn met de verkoop. Kutwinkel. Dixons heeft nog wel alle accessoires staan, maar ja daar heb je geen kut aan.

Even later loopt er bij de Dixons een gozer met een MediaMarkt Wii binnen, hij blijkt mazzel te hebben gehad en één van de ZESTIEN consoles te hebben gescoord zonder te hoeven vechten. Ik zeg vechten want dat was het echt. 10 man aan een doos trekken.

Hemeltjelief jongens, wat is er aan de hand. Doe niet zo hysterisch!
pi_44243488
en nu ook op de nintendo te spelen
pi_44243496
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:33 schreef BMH het volgende:
Ik werd net aan de telefoon uitgelachen door een winkelmedewerker... Dat is toch wel een teken dat ik moet stoppen met zoeken

Maandag word het dus.
Aardig zijn die winkelkinderen hae? Die heaumeaus hebben natuurlijk al zo'n ding in huis voor inkoopprijs.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:35:49 #19
16664 kula
8 December
pi_44243502
GVD VHK.
Bijna iedere winkel hier (maastricht) die hem zou hebben, heeft hem, maar de winkel waar ik gepre-ordered heb (Bart Smit) krijgt hem waarschijnlijk maandag pas. Kloothommels.
Heb ik lekker zelda al bij intertoys gekocht, zo!
W e're ii's here !. All the rest is bullshit.
pi_44243524
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Tomasso het volgende:

MEDIAMARKT FTW
Treur hier!
Houd van een lijntje.
pi_44243527
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:35 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Aardig zijn die winkelkinderen hae? Die heaumeaus hebben natuurlijk al zo'n ding in huis voor inkoopprijs.
Dat scheelt 1 of 2 tientjes man. Das de winst niet.
pi_44243542
klopt het dat de FRS vanmiddag nog een lading rond stuurt?
pi_44243555
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:36 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Dat scheelt 1 of 2 tientjes man. Das de winst niet.
Gaat om het principe! Daarbij hebben ze em eerder!

Ik hoop dat hun Wiimote's ontploffen!!
pi_44243559
Vandaag nog even de dag doorkomen en dan de hele avond Zelda spelen.
pi_44243586
IK WIL ZELDA SPELEN. NU. KUTSCHOOL
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_44243592
maar goed..

ik dus vanmorgen vroeg naar mediamarkt in zwolle om het toch ff te proberen. Was d'r voor mijn doen lekker vroeg (9 uur) en ik kon via mijn beruchte voorkruip methode (niet achter in de rij aansluiten maar rechtsvoor aansluiten) toch een plaatsje bij de deur bemachtigen. Voor me stonden een paar jongens die opeens weg moest en stond dus midden voor de deur!

ff halfuurtje gewacht en daar kwam de dame aanzetten om de ruiluiken omhoog te doen. Ik kom vaker in de mediamarkt dus mijn doel was om naar beneden te gaan en daar een wii te bemachtigen. Ik keek voordat de deur open ging ff naar mijn concurentie op de eerste rij en zag dat merendeel kinderen waren. dat zit allemaal wel goed dacht ik!

de ruilluik was nog geeneen 1 cm van de grond af of iedereen (exclusief ik) ging bukken om d'r onder door te kunnen. de eerste paar wromelden onder de ruilluik door toen de rest van de groep achter me volgde. Ik sta nog steeds te wachten totdat de ruilluik open was. Toen het moment dat de achterste persoon zich ook onder de ruiluik door wrong had ik al het idee dat ik te laat was.

helaas kon ik natuurlijk mijn telefoon niet in camera stand zetten dus liep rustig naar beneden. Ik zag nog net de eerste paar personen die door de trap wrongen de verkeerde roltrap nemen (ze gingen met de roltrap naar beneden die naar boven ging omdat die roltrap het eerste was.) rustig liep ik verder en stelde mijn camera in om toch nog een filmpje te maken van de laatste WII die de media markt in zwolle had!!)

aanshouw het verkoop van de laatste WII in zwolle:

http://www.d-are.nl/upload/1/MOV00007.3gp

(sorry voor 3gp, kon niet omzetten naar avi)
Dit keer zonder signature
pi_44243633
maar je hebt er geen, neem ik aan !?
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:42:51 #28
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44243670
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
maar goed..

ik dus vanmorgen vroeg naar mediamarkt in zwolle om het toch ff te proberen. Was d'r voor mijn doen lekker vroeg (9 uur) en ik kon via mijn beruchte voorkruip methode (niet achter in de rij aansluiten maar rechtsvoor aansluiten) toch een plaatsje bij de deur bemachtigen. Voor me stonden een paar jongens die opeens weg moest en stond dus midden voor de deur!

ff halfuurtje gewacht en daar kwam de dame aanzetten om de ruiluiken omhoog te doen. Ik kom vaker in de mediamarkt dus mijn doel was om naar beneden te gaan en daar een wii te bemachtigen. Ik keek voordat de deur open ging ff naar mijn concurentie op de eerste rij en zag dat merendeel kinderen waren. dat zit allemaal wel goed dacht ik!

de ruilluik was nog geeneen 1 cm van de grond af of iedereen (exclusief ik) ging bukken om d'r onder door te kunnen. de eerste paar wromelden onder de ruilluik door toen de rest van de groep achter me volgde. Ik sta nog steeds te wachten totdat de ruilluik open was. Toen het moment dat de achterste persoon zich ook onder de ruiluik door wrong had ik al het idee dat ik te laat was.

helaas kon ik natuurlijk mijn telefoon niet in camera stand zetten dus liep rustig naar beneden. Ik zag nog net de eerste paar personen die door de trap wrongen de verkeerde roltrap nemen (ze gingen met de roltrap naar beneden die naar boven ging omdat die roltrap het eerste was.) rustig liep ik verder en stelde mijn camera in om toch nog een filmpje te maken van de laatste WII die de media markt in zwolle had!!)

OMG!
pi_44243671
quote:
maar goed..

Hoeveel mensen stonden er dan
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:43:17 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_44243684
, , , boehoehoehoehoe , , .

Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden . Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie !

Volgend jaar pas .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_44243719
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef linebear het volgende:
maar je hebt er geen, neem ik aan !?
nee ik stond eerste in de rij, maar kwam pas als laatste binnen in mediamarkt. ik vind beetje vergaan om onder de rolluiken door te kruipen. ik dus als enige wachten totdat de rolluiken open waren

keb trouwens wel medelijde voor het jongetje wat naast mij stond met zijn pappa. Hij greep net mis en moest huilen, maar gelukkig was pappa zo lief en beloofde het jongetje een spelletje.
pi_44243740
OMFG wat een sukkels
pi_44243742
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:42 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Hoeveel mensen stonden er dan
ik vond dat reuze meevallen. ik gok een stok of 30.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:45:30 #34
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_44243753
quote:
maar goed..

Sick
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_44243777
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef speknek het volgende:
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], boehoehoehoehoe [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].

Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden . Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie !

Volgend jaar pas [afbeelding].
Jezus jij balen
pi_44243800
quote:
maar goed..

OMG

Gewoon te ziek voor woorden ... gaaf filmpje!
Cool.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:47:32 #37
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44243815
quote:
maar goed..

Jezus,wat een asociaal gedoe en dat om een game console
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_44243836
Filmpje ga ik thuis kijken Werkt hier op school niet Naja, als ik er thuis aan toe kom, ik zit toch achter de Wii
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:48:42 #39
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_44243845
Volgens mij was mijn bron nog best optimistisch
10.000 Wii\'s voor launch NL
pi_44243848
Pssst

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92261

Iemand verkoopt zijn Wii + Zelda + Wiisports daar, nieuw in verpakking.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_44243854
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef speknek het volgende:

Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden.
dat vond ik dus ook raar. Ik had gisteren voor de zekerheid nog ff gebeld naar mediamarkt en ze benadrukte mij dat ze GEEN reserveringen deden.

nu zat ik dus vanmorgen te filmen en terwijl ik dat doe hoor ik een vrouw (medewerkster van mediamarkt) roepen dat dit gekkenwerk is en dat je ze ook kan reserveren.
pi_44243891
Zet ff jhet topci nummer in de OP 149 is het
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:51:35 #43
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44243927
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Pssst

Alleen voor de prijs verdient hij al een nekschot!
pi_44243949
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Hey, je wil een Wiiiii, of je wil 'm Niiiii
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:52:45 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_44243962
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:49 schreef Ericjuh het volgende:
dat vond ik dus ook raar. Ik had gisteren voor de zekerheid nog ff gebeld naar mediamarkt en ze benadrukte mij dat ze GEEN reserveringen deden.

nu zat ik dus vanmorgen te filmen en terwijl ik dat doe hoor ik een vrouw (medewerkster van mediamarkt) roepen dat dit gekkenwerk is en dat je ze ook kan reserveren.
Volkomen kansloze winkel is het toch

En dan hebben ze er 24 .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:53:07 #46
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44243968
bij topic 150 kwam er een verrassing van games.fok.nl

zal wel een prijsvraag zijn dat je een wii kan winnen oid.
dus. POSTEN!!!! en beantwoord mijn vraag van 10:33 aub.
pi_44244013
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:33 schreef _GdR_ het volgende:
kut OP .O.

vraagje.
Nadat ik vandeweek de updates had gedowned. werd mij gevraagd om inteloggen. (moest je eerst bij nintendo-europe registreren. heb ik dus net gedaan. maar kan niet vinden waar in nu in moet loggen op de wii.

en dit is mijn systeemnr.: 5882 2763 9193 9812
is dat zogezegd de wii gamertag?
Ja klopt, ik moet ook nog mijn nintendo account aan me wii plakken, ik denk dat dat toch gewoon je nintendo vip account is?
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:57:03 #48
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44244087
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hey, je wil een Wiiiii, of je wil 'm Niiiii
Voor die prijs wacht ik nog wel een weekje of meer.
pi_44244112
Het schijnt dat de Wii al landelijk is uitverkocht
pi_44244113
[plaagmodus]

Ik heb hem hier gewoon staan, en ik zit nu gewoon een artikel zit te schrijven / zit te FOK!ken, terwijl ik zou kunnen spelen.

[/plaagmodus]
pi_44244147
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef speknek het volgende:

[..]

En dan hebben ze er 24 .
van zwolle? want ik hoorde gister van een medewerker die bij azerty werkt dat mijn order niet meer doorgingen omdat mediamarkt de grootste order had en dus ook de meeste geleverd kregen.
pi_44244156
vanavond dus weer de Wii op het nieuws
pi_44244159
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ja klopt, ik moet ook nog mijn nintendo account aan me wii plakken, ik denk dat dat toch gewoon je nintendo vip account is?
ja
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:59:42 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_44244164
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef Ericjuh het volgende:
van zwolle? want ik hoorde gister van een medewerker die bij azerty werkt dat mijn order niet meer doorgingen omdat mediamarkt de grootste order had en dus ook de meeste geleverd kregen.
Nee Utrecht.
pi_44244166
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef _Arual_ het volgende:
[plaagmodus]

Ik heb hem hier gewoon staan, en ik zit nu gewoon een artikel zit te schrijven / zit te FOK!ken, terwijl ik zou kunnen spelen.

[/plaagmodus]
Ga Rayman spelen ofzo Is veeel nutvoller

Ohwjah, jezus, wat zat die Wii goed ingepakt zeg Ik was alleen al een hele tijd bezig met overal alle plakkerjtjes en dingetjes vanaf te halen
pi_44244188
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

ja
emailaders+ wachtwoord? Moet je dat intypen? Of je gebruikers naam ?
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:00:29 #57
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_44244198
quote:
Pssst

lol het is een xbox forum, maar ze willen allemaal hun xbox 360 met superveel accesoires ruilen tegen de wii alleen!
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_44244203
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee Utrecht.
zat mijzelf al te zoeken!
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:00:43 #59
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44244211
Wij hebben er nog een paar op voorraad!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44244220
quote:

[..]

[afbeelding]

En dan hebben ze er 24 .
Eigenlijk is de Media Markt de enige keten die het netjes heeft gespeeld de laatste paar dagen. Pas verkopen op de dag van release, bijna niet met pre-orders werken. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Het feit dat ze om half 9 bij sommige filialen nummertjes gaan uitdelen is dan iets wat meer een noodzaak is. Je wilt geen 150 vechtende mensen in je zaak hebben.

Ik heb eigenlijk meer een hekel gekregen aan de ketens die heel hard riepen pas op vrijdag te gaan verkopen en dan vervolgens doodleuk al vanaf donderdag de handel in de shop hebben liggen. Dat zijn in mijn optiek kanslozere winkels dan de MM.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_44244225
Treur.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44244247
quote:

[..]

En dan hebben ze er 24 .
Was dat in Utrecht?

Ja dus!
pi_44244263
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ga Rayman spelen ofzo Is veeel nutvoller

Ohwjah, jezus, wat zat die Wii goed ingepakt zeg Ik was alleen al een hele tijd bezig met overal alle plakkerjtjes en dingetjes vanaf te halen
Rayman hadden we besteld, maar die was er niet...
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:02:12 #64
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44244266
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

ja maar waar moet je inloggen op je wii?
ik heb t maar 1x gezien... :|
pi_44244280
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef beerke het volgende:

[..]

Je wilt geen 150 vechtende mensen in je zaak hebben.
jawel mijn parkeerkaart koste ook 2 euro.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:02:51 #66
16664 kula
8 December
pi_44244284
Fokking dikke treur
W e're ii's here !. All the rest is bullshit.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:02:54 #67
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44244288
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef jpg97 het volgende:
Wij hebben er nog een paar op voorraad!
Alleen allemaal besteld!

Anders houd er maar 1 vrij! Rij wel effe op en neer...
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:04:50 #68
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44244350
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:02 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Alleen allemaal besteld!

Anders houd er maar 1 vrij! Rij wel effe op en neer...
Ja klopt
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44244357
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:08:18 #70
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_44244459
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:53 schreef _GdR_ het volgende:
bij topic 150 kwam er een verrassing van games.fok.nl

zal wel een prijsvraag zijn dat je een wii kan winnen oid.
dus. POSTEN!!!! en beantwoord mijn vraag van 10:33 aub.
.
Waarom zou je een wii weg willen geven aan mensen die in een topic posten en vaak al van een wii voorzien zijn
Nee, het is gewoon een goodie
pi_44244464
dawn hoe zielig vechten om een wii
das echt al een reden waarom ik de echte fan boys van nintendo zo kankers zielig vind.
als ik zoon doos als eerste in mijn handen heb dan heeft de ander pech so be it,
vriend van mij greep tijdens de xbox 360 release ook net mis.
heeft zich kapot staan lachen.

echt vechten om zoon wii met 10 man is amerikanen gedrag te zielig,

de eerste fokker die zich komt melden dat die daar aan meegewerkt hebben
mogen ze van mij martellen.

de hele release van de wii is kut gelopen winkels die hun afspraken niet na kwamen.
winkels die ineens gesloten waren.

maar om iemand te proberen te ontdoen van zijn wii doos omdat hij toevallig als eerste die wii te pakken heeft is ZIELIG.
blame nintendo voor hun kanker organisatie en slechte levering
maar neem iemand anders niet zijn vreugde af.

niemand hoeft zich aangesproken te voelen ook als je een nintendo fan bent niet.
heb het hier over een specifieke groep fanboys die mij doen kotsen.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_44244597
ik heb hem bij bol.com besteld ben benieuwd wanneer ik em krijg maar et staat op 2-4 werkdagen en is gister beslted
pi_44244600
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef CecilBDemented het volgende:
dawn hoe zielig vechten om een wii
das echt al een reden waarom ik de echte fan boys van nintendo zo kankers zielig vind.
als ik zoon doos als eerste in mijn handen heb dan heeft de ander pech so be it,
vriend van mij greep tijdens de xbox 360 release ook net mis.
heeft zich kapot staan lachen.

echt vechten om zoon wii met 10 man is amerikanen gedrag te zielig,

de eerste fokker die zich komt melden dat die daar aan meegewerkt hebben
mogen ze van mij martellen.

de hele release van de wii is kut gelopen winkels die hun afspraken niet na kwamen.
winkels die ineens gesloten waren.

maar om iemand te proberen te ontdoen van zijn wii doos omdat hij toevallig als eerste die wii te pakken heeft is ZIELIG.

niemand hoeft zich aangesproken te voelen ook als je een nintendo fan bent niet.
Je mening wordt gewaardeerd.. maar waarom je zo vaak dat scheldwoord moet gebruiken ?
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:12:28 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_44244604
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je een wii weg willen geven aan mensen die in een topic posten en vaak al van een wii voorzien zijn
Nee, het is gewoon een goodie
Hoezo, vaak? .
pi_44244614
quote:
Uhh, maar als nintendo een tijdje had gewacht met de release van de Wii, om zo meer Wii's te hebben bij een launch, dan was iedereen ook weer boos op nintendo, omdat die release dan weer was uitgesteld

En waarom mogen mensen niet wachten op de Wii voor de winkels? Als je hem graag op dag 1 wil hebben, dan moet dat toch maar
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:13:38 #76
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44244640
Ik verveel me.
pi_44244706
ik ook....
maar zit toch op mijn werk
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:15:55 #78
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_44244717
Waarom ga je niet even naar duitsland bmh, zo ver woon jij volgens mij ook niet van de grens?
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:16:10 #79
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44244727
quote:
Precies. Alsof het het einde van de wereld is als je niet vandaag maar "pas" volgende week je Wii hebt. Na al die weken, maanden wachten kan een weekje extra er ook nog wel bij. Wel erg triest om zo om een stuk speelgoed te vechten. Als het nou om eten ging en je van honger stervende kindjes thuis hebt kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar dit...
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:16:33 #80
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44244732
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Knucklezz het volgende:
ik heb hem bij bol.com besteld ben benieuwd wanneer ik em krijg maar et staat op 2-4 werkdagen en is gister beslted
Ga er maar vanuit dat het nog bijgesteld word naar 2 weken of langer!
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:17:04 #81
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_44244745
Wii Qwest
Bartsmit resrevering NR,7,volgendeweek
Frs 1 binnen
Frs Berverijk gisteren alles verkocht
Intertoys reservering NR,7.twee weken
Dynabite uitverkocht
Dixons alkmaar zeer beperkt verkrijgbaar
Dixons Beverwijk uitverkocht
Macro pas de 12 dec
Mediamarkt uitverkocht
V&D Alkmaar beperkt verkrijgbaar
V&D Beverwijk geen verkoop
Gameshop beverwijk uitverkocht
Mycom geen verkoop
spellenboer 1 binnen op lijst

Helaas maar het gaat volgende week worden

ik heb hoop sta bij bartsmit en bij Intertoy's nr7
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_44245017
Uitverkocht? Gisterenavond rond sluitingstijd zag ik er anders nog liggen bij Intertoys zwijndrecht

Overigens heb ik geduld, ik haal dat ding volgend jaar maart wel ergens!

[ Bericht 6% gewijzigd door renwan op 08-12-2006 11:37:49 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Nerd met benen vrijdag 8 december 2006 @ 11:30:08 #83
18073 miss_bleu
pi_44245139
Hier was ik dus al bang voor vandaar dat ik niet heb ge-preorderd en ook niet in een rij ben gaan liggen. Ik wacht nog wel even, dan ben ik maar niet de eerste
pi_44245146
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef renwan het volgende:
Uitverkocht? Gisteren zag ik er anders nog liggen bij Intertoys zwijndrecht

KLOPT.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:31:47 #85
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44245180
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef renwan het volgende:
Uitverkocht? Gisteren zag ik er anders nog liggen bij Intertoys zwijndrecht

tot dat je van de week bij iemand zelda speelt.
pi_44245325
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

KLOPT.
Gisterenavond rond sluitingstijd was dat èh!
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:31 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

tot dat je van de week bij iemand zelda speelt.
Ik heb geen vrienden met een Wii
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:40:55 #87
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44245442
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef renwan het volgende:

[..]

Gisterenavond rond sluitingstijd was dat èh!
[..]

Ik heb geen vrienden met een Wii
als je een lollie en 10 euro geef mag je wel ffies bij mij komen gamen.

mja WAAR DE NEUCK MOET JE INLOGGEN OP DE WII?!!!!

en zit er een wireless 56K modem in dat ding ofzo. duurt echt vollop lang.
eerst zie je dat schermpje met dat ronddraai ding. gaat ie eindelijk weg komt er 'verbinding zoeken met de server' oid
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:41:00 #88
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_44245447
Iemand al naar duitsland gereden?
pi_44245573
Nou 2 dagen van zoeken en na een paar keer voorgelogen te zijn (Ja we krijgen er morgen nog meer binnen en er zijn atm 12 binnen en jij bent 13de ) en van die onzin ... nog geen Wii Duitsland is goede optie.. ALS ik een auto had gehad.
pi_44245902
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:09 schreef Tuneman het volgende:
Mediamarkt Eindhoven kan van mij ook een bom op.

Nog tot 2x toe gevraagd bij verschillende mensen, zelfs afdelingshoofd, jullie werken toch niet met pre-orders, nummertjes en dergelijk he?
Nee, meneer

Het is al een hel om door de stad te komen, kom je daar op tijd aan, hebben de klootzakken nummertjes uitgedeeld.
Du bist gepwnnd wie eine noob
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:59:24 #91
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44246064
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:54 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Du bist gepwnnd wie eine noob
Ja, lach er maar mee, ik heb nu geen Wii door dat geflauwekul!
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:00:25 #92
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44246095
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Ja, lach er maar mee, ik heb nu geen Wii door dat geflauwekul!
ik heb er gewoon 2 gekocht
pi_44246125
Wees eens sociaal en verkoop er een door, voor de winkelprijs
pi_44246137
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:00 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ik heb er gewoon 2 gekocht
Me 2 en ga er 1 voor de hoofdprijs verpatsen op Marktplaats. Ghehehe. Lekker die eerste terug verdienen!
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_44246163
Tja, door zulke tuig heeft Ts geen Wii
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:03:28 #96
36326 Freezor
Cold as stone
pi_44246195
Ik heb er geen.

Maar ik wou ook alleen zelda maar nu moet ik wachten tot volgende week vrijdag op de cube editie.
Something for your mind, your body and your soul.
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:05:11 #97
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44246252
Toch nog lucky!

Wehkamp net gebeld, Wii word morgen bezorgd tussen 09.00 uur en 13.00 uur!

Hieperdepiep!
pi_44246383
ik kan ook niet spelen
pi_44246410
moet jij niet werken frz ? tsk! ik heb em iig
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:11:41 #100
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44246446
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef Originele_Naam het volgende:
1 voor mezelf.
de andere was voor een goed maat die er nergens 1 kon krijgen.
dankzij oksel (_O_) heeft ie er nu een. (mocht zijn preorder hebben.. )
pi_44246541
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Winkelprijs is voor pussy's gewoon een dikke 200 euri pakken. Snel verdiend toch?
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:15:13 #102
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_44246543
ik wil ook een wii!
pi_44246603
Omg, dat filmpje waarop ze gaan vechten
pi_44246725
Nederlanders zijn net zo zielig/ziek als die kutamerikanen, wat een trieste bedoeling zeg.
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:28:01 #105
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_44246891
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:17 schreef -Dries- het volgende:
Omg, dat filmpje waarop ze gaan vechten
kortom, een geslaagde launch zullen we maar zeggen
pi_44246937
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:28 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

kortom, een geslaagde launch zullen we maar zeggen
Nou, niet als je spreekt over het aantal units wat is geleverd.
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:33:54 #107
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44247081
wat gaat t opeens langzaam hier...
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:35:27 #108
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_44247138
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef _GdR_ het volgende:
wat gaat t opeens langzaam hier...
Allemaal mensen met een wii die nu zitten te gamen
pi_44247171
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nee, ik neem ff een pauze, ga straks verder
pi_44247302
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Of mensen die aan het werken zijn en pas 's avonds weer kunnen Wii'en.
pi_44247423
Ben wel blij dat ik niet naar de MM zwolle ben gegaan.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:44:43 #112
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_44247432
quote:
maar goed..

ik was er ook.. ook niet gelukt, maar vond het wel grappig die manager ook alles lekker filmen
The more debt, the better
pi_44247451
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Dat gezeik steeds

Dat moet je toch lekker zelf weten? Stelltje communisten hiero

Dat is nou marktwerking in actie. Ik vind ¤50 meer dan de winkelprijs nog best meevallen trouwens
pi_44247539
Mja toch ook wel weer leuk die drukte bij de MM zwolle..
pi_44247574
Jap ook hier niet gelukt. Alles in de buurt afgeweest..

En dat terwijl ik in oktober een preorderheb geplaatst
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_44247660
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Hansch het volgende:
Jap ook hier niet gelukt. Alles in de buurt afgeweest..

En dat terwijl ik in oktober een preorderheb geplaatst
wo! Dat is wel kut dan
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:55:49 #117
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44247809
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:45 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dat gezeik steeds

Dat moet je toch lekker zelf weten? Stelltje communisten hiero

Dat is nou marktwerking in actie. Ik vind ¤50 meer dan de winkelprijs nog best meevallen trouwens
Sowieso 100 euro meer vriend en vanaf dan kan er geboden worden!

Hij moet het ook zelf weten, maar ik begin er niet aan!

Kijken hoe jij praat als jij naar een concert wil van je favoriete groep en zo'n oetlul heeft de laatste kaartjes en verkoopt ze dan voor het 5 voudige.

Maar boeit me toch niks meer nu, krijg morgen me Wii binnen!
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:58:17 #118
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_44247875
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:44 schreef flyguy het volgende:

[..]

ik was er ook.. ook niet gelukt, maar vond het wel grappig die manager ook alles lekker filmen
Filmpje wordt vast gebruikt voor het personeelsfeest!
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:29 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Nou, niet als je spreekt over het aantal units wat is geleverd.
Niet iedereen wist dat de Wii te koop was op donderdag (of woensdag). Het "gewone" volk heeft 8 December genoteerd in zijn/haar agenda.
pi_44248095
ROFL @ dat filmpje... te zielig. Ook de reden dat ik maar niet op Wii-hunt gegaan ben vandaag, erger me al te vaak aan mensen maar dan kan je je lol op hehe.

Ik wacht wel tot volgende week
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_44248155
ja ga echt geen vrij nemen om een console te halen. Kan hem volgende week ophalen via Wehkamp
pi_44248167
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:44 schreef Ipho het volgende:
Ben wel blij dat ik niet naar de MM zwolle ben gegaan.
Dat is juist jammer.. Je hebt wel wat gemist Ik heb foto's gezien van mm in het buitenland dat ze alles slopen bij een launch. nou zoiets gebeurde er ook maar dan met 30 man. iedereen rende en alles werd van de schappen geflikkerd. Overal lagen cd's/dvd's wat mensen door het rennen op de grond hebben gegooid.

Iemand was zijn sleutels nog kwijt door het geren, mochten de medewerkers helpen met zoeken
pi_44248204
moet niet gekker worden
pi_44248335
LOL echt zielig dat filmpje. TRIEST.

Kijk als dit nou de enige units zouden zijn ooit, net als concertkaartjes.. hmm dan zou het enigszins begrijpelijk zijn. Maar volgende week komen ze weer binnen en de week daarna en de week daarna. Als je toch het geld hebt, koop een game waar je lang plezier mee hebt en die week is dan heus wel te overbruggen.
pi_44248440
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:55 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Sowieso 100 euro meer vriend en vanaf dan kan er geboden worden!

Hij moet het ook zelf weten, maar ik begin er niet aan!

Kijken hoe jij praat als jij naar een concert wil van je favoriete groep en zo'n oetlul heeft de laatste kaartjes en verkoopt ze dan voor het 5 voudige.

Maar boeit me toch niks meer nu, krijg morgen me Wii binnen!
Dat is heel wat anders

Het is niet 5x de prijs
Wii komt gewoon weer op voorraad over een paar weken, gewoon geduld hebben Een concert kan jaaren duren voordat de groep weer komt.
pi_44248660
Zolang ik dat kreng maar voor de kerst heb ben ik tevreden
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_44248715
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef _Arual_ het volgende:
[plaagmodus]

[/plaagmodus]
Ik ook
pi_44248780
ik zit gewoon te fokken, terwijl ik zou kunnen werken
pi_44248907
Bah...ik ga een potje PES6 spelen denk ik.... hehe
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_44248921
quote:
jee. mensen bieden gewoon vier-, vijfhonder euro voor de wii.
pi_44248962
heb er 600 euro voor over. Wie o wie
pi_44248991
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef linebear het volgende:
ik zit gewoon te fokken, terwijl ik zou kunnen werken
Ik zit gewoon te fokken, terwijl ik zit te werken
pi_44249223
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef linebear het volgende:
heb er 600 euro voor over. Wie o wie
Gozer.. wat is het probleem nou? Wacht tot maandag. Als ze de 11e worden geleverd, dan kan je er vast eentje krijgen.
pi_44249274
geintje man... als het goed is krijg ik hem volgende week.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:45:54 #135
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_44249505
hoeveel waren er eigenlijk geleverd in nederland ??
Pax & Pry Free download
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:48:22 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_44249597
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef xman het volgende:
Gozer.. wat is het probleem nou? Wacht tot maandag. Als ze de 11e worden geleverd, dan kan je er vast eentje krijgen.
.
pi_44249656
5 of 6 geloof ik ...
pi_44250459
Stond vandaag een stuk in de krant over de dynabyte in zwolle, 14 pre-orders en kregen 1 wii geleverd. Medewerker vertelde wel dat hij het vond tegenvallen en dat er geen sprake was van een hype, hij vond wow vele malen populairder omdat the burning crusade(expansion voor die game) al bijna 80 keer was gepreorderd.
pi_44250505
Omgeving Tilburg overal geprobeert, ze hadden hem nog bij de Bart Smit maar daar hadden ze m alleen klaar liggen voor mensen die gereserveerd hadden
Bij de Dixons lagen er om half 6 al mensen voor de deur vertelde de bedrijfsleider mij .
Heb t net bij de Boerenschuur gereserveerd daar waren maar 4 reserveringen dus bij de volgende lading heb ik m
pi_44250639
Regio Breda helemaal afgestruind, vanaf 9 uur vanochtend. ...zinloos. Breda, Oosterhout, Prinsenbeek, Etten-Leur, in Braboland kun je het wel shaken. Bij de Mediamarkt hebben gasten gewoon vanaf middernacht voor de deur gekampeerd . Die hadden hem trouwens wel. Ik sta nu nummer 8 bij e-plaza voor levering nummer 2, dus ik hoop dat het volgende week allemaal goedkomt.
Men kan water drinken in plaats van bier, maar dan is het zonde dorst te hebben...
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:23:19 #141
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_44250742
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef xman het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ook ik vind het toch irritant. De cube had ik een dag voor de release bij free record met Sonic Adventure 2 Battle
pi_44250794
Nou kwam ik gister zo'n Wii demo-pod tegen in de lokale Bart Smit, maar ik hoop toch echt dat dat ding verkeer was ingesteld of een hele matige mpeg afspeelde, want de beeldkwaliteit die ik zag was echt te triest voor woorden.
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:26:46 #143
134727 VirtualPOM
pi_44250860
DIT is pas verrot: bij FRS belgie krijg je bij een pre-order een kortingscoupon van ¤60!
bron: http://www.freerecordshop.be/shop/content/NL/akties/Wii/
pi_44250877
Ik bied 900 euro voor een Wii!

vrijdag 8 december 2006 @ 14:27:54 #145
134727 VirtualPOM
pi_44250894
Ik heb praktisch ieder winkel afgebeld maar helaas....
pi_44250921
Ik snap niet waarom iedereen 'm nu al wil hebben, wacht gewoon nog ff tot ie in prijs zakt en koop 'm dan
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Zijn er al reviews?
pi_44250939
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:27 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]
Waarom quote je jezelf? Vind 't wel een strakke actie van de FRS aldaar.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:29:34 #148
134727 VirtualPOM
pi_44250966
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Waarom quote je jezelf? Vind 't wel een strakke actie van de FRS aldaar.
Foutje
pi_44250977
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen 'm nu al wil hebben, wacht gewoon nog ff tot ie in prijs zakt en koop 'm dan
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
Tot de prijs zakt is overdreven, maar inderdaad ik heb 'm gewoon ergens besteld gisteren en ik zie wel wanneer 'ie komt. Weekje of twee weken ofzo.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:32:50 #150
134727 VirtualPOM
pi_44251087
Voor wie hem wel heeft: zit er ook weer een sterrenkaart bij, of stopt nintendo daarmee?
pi_44251116
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Zijn er al reviews?
ik zat er ook aan te denken om te wachten. Maar aangezien de vraag zal t minstens drie kwart jaar duren voordat ie zakt in prijs. Zolang wil ik niet wachten. En die 50 euro die ie dan minder waard is heb ik r wel voor over
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 14:38:44 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_44251264
Volgens Webwereld is de Wii overal uitverkocht. Geen Wii voor mij dit weekend, helaas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_44251317
500 euro mensen! Eenmaal...
pi_44251397
Je kan er trouwens vanuit gaan dat ze nu overal zijn uitverkocht aangezien nintendo gister een mailtje heeft gestuurd naar winkels met daarin de mededeling dat ze hem al vanaf 7 december mogen verkopen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:46:13 #155
69994 seto
-|||--------|||-
pi_44251503
Zo, heb hem net opgehaald bij Mediamarkt (reservering van een medewerker voor mij).

Blijkbaar hadden er mensen sinds 2 uur 's nachts zitten wachten en er was zelfs gevochten

Maargoed kan er nu nog niet op spelen, eerst nog wat dingen ophalen.

Vanavond los
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:50:06 #156
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44251612
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef seto het volgende:
Zo, heb hem net opgehaald bij Mediamarkt (reservering van een medewerker voor mij).

Blijkbaar hadden er mensen sinds 2 uur 's nachts zitten wachten en er was zelfs gevochten

Maargoed kan er nu nog niet op spelen, eerst nog wat dingen ophalen.

Vanavond los
*[Wii] treur hier
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:52:52 #157
134727 VirtualPOM
pi_44251712
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef Tuneman het volgende:

[..]

*[Wii] treur hier
Ach, hij mag ons best een beetje 'lekker maken' Heb nu al nog meer zin dan gisteren om erop te spelen
pi_44251807
Nouja, beetje geduld dan maar. Mijn pre-order positie is niet hopeloos, denk em volgende vrijdag wel te krijgen.
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_44252096
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef floppie86 het volgende:
Nouja, beetje geduld dan maar. Mijn pre-order positie is niet hopeloos, denk em volgende vrijdag wel te krijgen.
Ik heb 'm bij een niet al te bekende webwinkel besteld dus ik heb ook goede hoop.
pi_44252205
OMG...wat een launch
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_44252492
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...wat een launch
Word :<

En al die Wii mensen, post eens wat nog 2 paginas en dan zien we wat fok weg geeft :p
pi_44252530
Ben zeker benieuwd....
Een Wii muts
pi_44252619
quote:
ik heb net gebeld heb m waarschijnlijk woensdag al
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:20:26 #164
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44252651
quote:
Ik stond 1e op een pre--orderlijst... Toch was het hopeloos.
pi_44252667
ik ook, als de goden meewerken
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:34:24 #166
69994 seto
-|||--------|||-
pi_44253135
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef Tuneman het volgende:

[..]

*[Wii] treur hier
Oh kut, dacht dat dit het centrale Wii-topic was.

Sorry
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_44253702
ik check op de terugweg nog ff wat winkels bij m'n ouders in 't dorp... kans bestaat dat ie daar nog ligt (verwacht er niks van) gek genoeg op marktplaats bijna geen wii verkopen vanuit brabant wel erg opvallend
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:50:21 #168
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_44253725
Ik treur ook, geen Wii voor mij helaas.
pi_44254111
quote:
Zo m`n Wii bij de Makro in Duiven opgehaald.
Ze hadden er nog 13 liggen, dus zoek iemand met een pasje .
denk dat het bij andere makro vestigingen ook niet zo hard loopt.
Bron: http://gathering.tweakers(...)ge/27084797#27084797

Probeer het eens zou ik zeggen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:03:54 #170
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_44254220
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:38 schreef torn_Machina het volgende:
Vandaag nog even de dag doorkomen en dan de hele avond Zelda spelen.
Ik ga vanvond weer ONLINE

Veel plezier met je Wii Torn
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:08:08 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44254400
vriendlief wil er ook 1 ikke bellen in den helder en alkmaar. Is dat ding echt overal uitverkocht. Gelukkig staat er voor a.s woensdag een pre-order.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_44254735
[Wii] Het Wii 'Serieus ervaringen' topic, no slowchat!
[Wii] treur hier

WTF doen jullie moeilijk praat gewoon over de Wii hier

n00bs!
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:21:57 #173
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44254883
Ik heb niks gemist dus

Ik ben benieuwd of Spidey er één heeft weten te bemachtigen, dan sta ik opeens 3e op de lijst bij E-plaza
aka Floeperdepoep (tijdelijk?)
pi_44255176
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Tomasso het volgende:

MEDIAMARKT FTW
Hoe heb je m gekregen? ik stond ook bij de mediamarkt, had jij een nummertje?
pi_44255385
wanneer komt de volgende lichting bij de mm ?
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_44256099
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef xman het volgende:

[..]

Makro duitsland misschien niet, Makro Best waar ik altijd kom is al die electronica zooi binnen 5 minuten weg als ze het hebben, was met de 360 en de DS precies zo.

kom net bij de bart smit vandaan;

'eh de Wii krijgen jullie die volgende week weer?'
'heb je een pre-order?'
'nee?'
'dan krijg jij hem volgende week iig niet HAH!'
' '
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_44256254
Wauw, echt mooi spul

Ik heb zostraks maar Twilight Princess gekocht, Monkey Ball Banana Blitz, extra controller en nunchuck.

Maareh... Wii was er nie...

Dus ik sta hier een beetje in mn kamer te zwaaien met dat ding, maar het helpt niks
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:01:27 #178
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44256327
ik zou gek worden als ik alleen een controller heb.

Ik ga morgen op zoek naar een Wii, hoe kansloos is dat!?
pi_44256333
ik heb zojuist bedacht dat ik er ook wel 1 wil, zeker nergens een te vinden morgen??
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:07:27 #180
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44256518
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Janteh het volgende:
ik heb zojuist bedacht dat ik er ook wel 1 wil, zeker nergens een te vinden morgen??
Misschien in zo'n gat waar ze alleen SGP stemmen.
Of ze daar uberhaupt ingekocht worden of dat daar uberhaupt elektronicawinkels zitten: geen idee
pi_44256698
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Janteh het volgende:
Volgende week heb je meer kans. 2e levering en de meeste winkels krijgen ook meer exeplaren dan bij de launch.
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:20:52 #182
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44256895
Los van die preorders die ik heb staan wil ik ook sochtends vroeg op wii hunt gaan volgende week.
Op welke dag krijgen de winkels nou wii's?
De één zegt 11e de ander zegt 12, dan weer 13e
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:24:14 #183
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_44256990
Eigenlijk dus maar 4 games voor de release in Nederland? Buiten de Wii-play en Wii-sports natuurlijk
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:26:12 #184
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_44257036
Ik ook geen Wii... hier in Dublin is alles uitverkocht...

"Yes sir, we're all out of Wiis"

Ach nou ja, dan wacht ik toch lekker.
pi_44257314
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef Floeperdepoepp het volgende:

[..]

Misschien in zo'n gat waar ze alleen SGP stemmen.
Of ze daar uberhaupt ingekocht worden of dat daar uberhaupt elektronicawinkels zitten: geen idee
in het SGP gat Barneveld en omgeving is ie er in ieder geval niet meer
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:46:05 #186
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44257454
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:38 schreef donderopman het volgende:

[..]

in het SGP gat Barneveld en omgeving is ie er in ieder geval niet meer
Zie je de pastoor Red Steel spelen

Het lijkt ook wel gewoon een stunt van Nintendo.
Volgende week kunnen ze immers het dubbele leveren
pi_44257848
Wel godver.. bij bol.com besteld (begin november) en vandaag niet binnen gekregen (had het niet echt verwacht, maarja je kent het.. hoop doet de zotten leven). Ik dus toch voor de zekerheid met de helpdesk gebeld: "eind december verwachten wij het product aan u te kunnen leveren".. kutzooi.
pi_44257904
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef Mordreth het volgende:
Wel godver.. bij bol.com besteld (begin november) en vandaag niet binnen gekregen (had het niet echt verwacht, maarja je kent het.. hoop doet de zotten leven). Ik dus toch voor de zekerheid met de helpdesk gebeld: "eind december verwachten wij het product aan u te kunnen leveren".. kutzooi.
gewoon een winkel opbellen heb je m vaak eerder, je kunt je reservering altijd nog altijd annuleren.
toch ?
heb m zelf ook 2 keer gereserveerd voor de zekerheid
als ze opbellen dat ie binnen is kan ik altijd nog zeggen dat ik er toch vanaf zie.
  vrijdag 8 december 2006 @ 18:25:22 #189
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_44257912
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef Mordreth het volgende:
Eind december? Je hebt volgende week al meer kans Gwoon die order bij Bol dus cancellen
pi_44257944
Mediamarkt Rijswijk. 12 consoles van de beloofde 20 (de rest zal het personeel wel hebben ingepikt). Geen PreOrders, geen lijsten, geen rijen. Gewoon iedereen voor de deur laten staan. 50 tot 70 man. Het gevolg zie je op dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE

Overigens kwam ik om 09.15 daar aangelopen, ik zag de meute en ben weer lachend weggelopen.
pi_44258044
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Mediamarkt Rijswijk. 12 consoles van de beloofde 20 (de rest zal het personeel wel hebben ingepikt). Geen PreOrders, geen lijsten, geen rijen. Gewoon iedereen voor de deur laten staan. 50 tot 70 man. Het gevolg zie je op dit filmpje:

Overigens kwam ik om 09.15 daar aangelopen, ik zag de meute en ben weer lachend weggelopen.
bohh.. ziek
als er mensen zo fanatiek zijn dat ze daar een uur in de rij gaan staan dan gun ik t ze wel.
respect
pi_44258137
Een vriend van me zegt dat ze hier bij de Intertoys in Kerkrade er nog een hadden
  vrijdag 8 december 2006 @ 18:43:04 #193
11102 knep
Mountainfreak
pi_44258159
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:27 schreef Khadgar het volgende:

Ongelofelijk wat een zieke geesten zeg .
pi_44258169
Ik moet ook nog een WIIIIIIIIIIIIIII kopen
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_44258240
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Een vriend van me zegt dat ze hier bij de Intertoys in Kerkrade er nog een hadden
maar als een vriend van iemand iets zegt vind ik dat al minder betrouwbaar klinken. Ookal heet je Max Westerman
pi_44258265
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:49 schreef toma het volgende:

[..]

maar als een vriend van iemand iets zegt vind ik dat al minder betrouwbaar klinken. Ookal heet je Max Westerman
pi_44258276
Tering Dimension Plus.
quote:
Sessie 1 staat gepland op 8 december.
Sessie 2 staat gepland voor de 2e helft van volgende week en niet 11 december zoals wij eerst vermeld hadden. Dit naar aanleiding van nieuwe informatie vanuit Nintendo.
Ik heb nog maar een mailtje gestuurd voor de duidelijkheid, want ik weet verdomme zeker dat ik één van de eerste was die daar heeft gepre-orderd.

Ik bestel d'r nooit meer.
pi_44258331
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:49 schreef toma het volgende:

[..]

Ik geloof hem wel
Hier bij de Intertoys raakt nooit iets uitverkocht
pi_44258377
dimplus heeft er echt heel weinig gehad

drgames is de speciaal zaak met de meeste wii geweest 65 stuks
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_44258417
Als ik een mailtje terugkrijg dat ik hem dus echt later krijg dan ga ik ook meteen mijn reservering van Metroid annuleren.

Mochten ze godverdomme wel even mogen melden trouwens.
pi_44258523
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:02 schreef PastoorPeter het volgende:
Als ik een mailtje terugkrijg dat ik hem dus echt later krijg dan ga ik ook meteen mijn reservering van Metroid annuleren.

Mochten ze godverdomme wel even mogen melden trouwens.
pas op uw woorden pastoor
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:18:55 #202
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44258799
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:52 schreef PastoorPeter het volgende:
Tering Dimension Plus.
[..]

Ik heb nog maar een mailtje gestuurd voor de duidelijkheid, want ik weet verdomme zeker dat ik één van de eerste was die daar heeft gepre-orderd.

Ik bestel d'r nooit meer.
quote:
Sessie 2 staat gepland voor de 2e helft van volgende week en niet 11 december zoals wij eerst vermeld hadden. Dit naar aanleiding van nieuwe informatie vanuit Nintendo.
NEEEEH!!!
pi_44258839
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:18 schreef BMH het volgende:

[..]

[..]

NEEEEH!!!
Ja, gast, ik verheug me d'r op als een klein kind.

En ik vind dit gewoon ontzettend slordig van Dimplus.
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:21:06 #204
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44258863
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:20 schreef PastoorPeter het volgende:

[..]

Ja, gast, ik verheug me d'r op als een klein kind.

En ik vind dit gewoon ontzettend slordig van Dimplus.
Niets met dim+ te maken lijkt me
pi_44258963
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:21 schreef BMH het volgende:

[..]

Niets met dim+ te maken lijkt me
Naja, zodra ik hem heb zal het me vast nog maar weinig boeien.

Ik ben nu gewoon pissed, laat mij.
pi_44259007
het gevoel dat ik m zo verschrikkelijk graag wil hebben maakt me net een klein kind dat wacht tot het pakjes-avond is. Misschien nog wel een leuker gevoel dan het gevoel wanneer ik voor t eerst met die remote sta te slingeren.

ik kan niet wachten
pi_44259365
Ik kon gister een Wii kopen maar ik hoef er geen
pi_44259933
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kon gister een Wii kopen maar ik hoef er geen

als er gister een contract werd aangeboden dat er werd gegarandeerd dat Ajax binnen 10 jaar net zo groot word als Barcelona of Man. Untd zou je t dan wel doen?

dit gevoel komt voor mij in de buurt als je snapt wat ik bedoel.
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:16:14 #209
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_44260547
Max is bang voor de Wii.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:58:00 #210
126637 Onnib
lekker dan...
pi_44261951
Ik kwam om 9.30u bij de Mediamarkt in Utrecht. 40 - 50 mensen stonden al te wachten, waaronder vaders, moeders en zelfs oma's . Ik heb gewacht, maar helaas. Rond 8.00u stonden er al 30 mensen naar horen zeggen. Er stond zelfs al iemand om 3.00u te wachten

De MM daar had een lijst gemaakt van de mensen die er als eerste stonden te wachten en deelde nummers uit, die mochten een Wii meenemen. Dus geen gekkenhuis zoals in Zwolle en Rijswijk

Hopelijk heb ik er volgend weekend een. Ik kan een reservering bij de Dim+ van een vriend gebruiken die al ergens anders een Wii vandaan heeft weten te toveren.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:35:50 #211
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44263041
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef xman het volgende:

[..]

Is toch vreemd, Makro Best wist te melden dat er nog helemaal geen Wii's verkocht werden en ze pas vanaf dinsdag verkocht worden omdat ze dan in het krantje staan.
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:24:07 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_44264413
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:58 schreef Onnib het volgende:
Ik kwam om 9.30u bij de Mediamarkt in Utrecht. 40 - 50 mensen stonden al te wachten, waaronder vaders, moeders en zelfs oma's . Ik heb gewacht, maar helaas. Rond 8.00u stonden er al 30 mensen naar horen zeggen. Er stond zelfs al iemand om 3.00u te wachten
De eerste twee stonden naar eigen zeggen vanaf twaalf uur daar .
pi_44268486
Poe Poe samen met mn zwager de hele avond wii sports gedaan en nu lekker
uitgeput dus lekker slapen en morgen weer vroeg op om te sporten ( wii sports )
en de rest van de dag zelda

[ Bericht 3% gewijzigd door captain_cannabis op 09-12-2006 02:04:24 ]
Wii = De Toekomst
pi_44268685
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Ik heb niks gemist dus

Ik ben benieuwd of Spidey er één heeft weten te bemachtigen, dan sta ik opeens 3e op de lijst bij E-plaza
Zo, pff. Dat was me het ochtendje wel, ben vanochtend dus voor de 2e keer half Breda rond geweest om te checken voor een Wii zonder succes. Totdat ik doorweekt en Wii-loos thuis kwam en een telefoontje van de E-Plaza kreeg dat iemand zijn pre-order niet meer kwam ophalen en ik de gelukkige plaatsvervanger was!

Dus sorry Floeper, die E-Plaza order staat nu hier bij mij blij te wezen. Ik zou als ik jou was en er nog geen heb gewoon zelf nog een pre-ordertje hier en daar doen voor het geval dat, denk dat je zelfs nu nog een prima kans maakt bij E-Plaza voor komende week bij de tweede (grotere) lichting.

En me net helemaal bezweet de tering gebokst, echt tof

Nu maar wachten op die Lan adapters van nintendo volgend jaar ergens
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_44268701
Wanneer komt Wii Porn uit?
pi_44268705
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 01:39 schreef Wiiii het volgende:
Wanneer komt Wii Porn uit?
Morgen.
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_44270560
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 01:39 schreef SPiDeY. het volgende:

[..]

Morgen.
ho ho de eerste wii porno site is er al
pi_44270669
zien
pi_44270833
Ik zit bij de volgende lichting
google is your friend
pi_44271087
omfg Weer genoten Wat een apparaat
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:11:55 #221
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_44271641
..................... niks zo irri als wachten............ ik sta twee keer nr 7 bij BS&intertoy's ...................
Als ik niks voor dinsdag heb ga ik even kijken in de macro
Pax & Pry Free download
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:16:56 #222
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44271734
Ik heb nu al 2x de handleiding van Zelda doorgelezen....
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:17:43 #223
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_44271741
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:16 schreef BMH het volgende:
Ik heb nu al 2x de handleiding van Zelda doorgelezen....
..... en is het wat
Pax & Pry Free download
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:20:07 #224
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44271766
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:17 schreef ikookhier het volgende:

[..]

..... en is het wat
Ik moet toch zeggen dat het spel zelf leuker is.
pi_44271787
Gister wel Zelda in mijn handen. Maar ik laat hem wel liggen tot ik een Wii kan krijgen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:26:53 #226
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_44271833
ik ga zo even een controller en nunchuk en zelda halen .......... kan ik daar mooi naar staren
Pax & Pry Free download
pi_44271950
Ik heb ook WiiPlay, Zelda en een Nunchuck. Uit verveling de WiiMote maar geconnect met mijn telefoon
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:40:39 #228
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44271967
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:38 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook WiiPlay, Zelda en een Nunchuck. Uit verveling de WiiMote maar geconnect met mijn telefoon
gna gna
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:45:44 #229
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_44272035
Ik krijg 'em waarschijnlijk volgende week, in de lokale gamesstore sta ik nu op de wachtlijst.., beetje slechte beloftes dit van Nintendo benelux
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:57:50 #230
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_44272185
wii Zelda reclame op MTV
Pax & Pry Free download
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:26:37 #231
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44272759
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 01:36 schreef SPiDeY. het volgende:

[..]

Zo, pff. Dat was me het ochtendje wel, ben vanochtend dus voor de 2e keer half Breda rond geweest om te checken voor een Wii zonder succes. Totdat ik doorweekt en Wii-loos thuis kwam en een telefoontje van de E-Plaza kreeg dat iemand zijn pre-order niet meer kwam ophalen en ik de gelukkige plaatsvervanger was!

Dus sorry Floeper, die E-Plaza order staat nu hier bij mij blij te wezen. Ik zou als ik jou was en er nog geen heb gewoon zelf nog een pre-ordertje hier en daar doen voor het geval dat, denk dat je zelfs nu nog een prima kans maakt bij E-Plaza voor komende week bij de tweede (grotere) lichting.

En me net helemaal bezweet de tering gebokst, echt tof

Nu maar wachten op die Lan adapters van nintendo volgend jaar ergens
Ok helaasch, maarja sta altijd nog 17e bij de dynabyte
Ach, maandag om 1 uur klaar met school en Avans is vrij dichtbij de stad, ga dan maar weer eens zoeken!
Zou wel zo leuk zijn als de FRS dan net z'n tweede lading binnen heeft gehad.

Veel plezier met je Wii trouwens, ik kan niks behalve jaloers wezen
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:29:36 #232
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_44272834
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:38 schreef Webby het volgende:
hehe , nog iets interessant mee gedaan?
pi_44272961
Ik verveel me nog niet genoeg om alle codes voor pairing uit te vinden, maar misschien morgen. Ben wel benieuwd of ik uit de speaker een mp3 kan krijgen ...
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:25:52 #234
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_44273938
quote:
Pssst

Ironisch genoeg ook op een Xboxforum
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_44275490
hulde aan vrienden bij de mediamarkt

6 wii's kunnen kopen, 5 verkocht met 50 euro winst dus mijn wii was gratis )

en zelda is geweldig
-XpandoZ-
pi_44275625
Oftewel: Je denkt alleen aan jezelf, egoïst!
pi_44275626
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:41 schreef XpandoZ het volgende:

en zelda is geweldig
Is je moeder trots op je?
pi_44275691
Tja, er is niks mis mee Moet je maar gewoon op tijd pre-orderen!
-XpandoZ-
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:51:23 #239
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44275709
heb vannacht dronken zelda zitten spelen.
nu weet ik niet meer wat er gebeurd is.... nu moet ik overnieuw beginnen .O.
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:58:19 #240
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_44275852
quote:

en zelda is geweldig
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:10:08 #241
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44276088
quote:

en zelda is geweldig
Ik kots op u.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:50 schreef XpandoZ het volgende:
Tja, er is niks mis mee Moet je maar gewoon op tijd pre-orderen!
Ik heb ruim op tijd gepre-ordered.. Maar de winkel waarbij ik dat gedaan heb ging dicht een weekje voor de Wii uitkwam. En nu ga jij ten koste van mij en andere mensen de Wii's verkopen om je eigen beurs te vullen.
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:10:45 #242
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_44276104
quote:

en zelda is geweldig
Mag ik je aanraken?
pi_44276133
Ik geef eerder de schuld aan wanhopige nerds die 50 euro meer bieden ipv een weekje wachten
Was ze serieus in een middagje kwijt
-XpandoZ-
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:12:53 #244
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44276151
Ik wil een Wii
pi_44276355
weet iemand wanneer Makro Breda begint met uitleveren? Zouden ze maandagochtend al in de schappen liggen of echt pas dinsdag?
Men kan water drinken in plaats van bier, maar dan is het zonde dorst te hebben...
pi_44276412
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:22 schreef BASSANOVA het volgende:
weet iemand wanneer Makro Breda begint met uitleveren? Zouden ze maandagochtend al in de schappen liggen of echt pas dinsdag?
Ik hoop zo snel mogelijk! Ik heb er daar ook een paar besteld!
-XpandoZ-
pi_44276512
besteld? Ik kon niet reserveren daar toen ik het vroeg.
pi_44276669
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:47 schreef mara25 het volgende:
Oftewel: Je denkt alleen aan jezelf, egoïst!
Ik verkoop ze toch aan anderen! (Die misschien helemaal geen zin hebben om deel te nemen aan een mediamarkt-stormloop!)
-XpandoZ-
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:40:24 #249
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44276761
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:36 schreef XpandoZ het volgende:

[..]

Ik verkoop ze toch aan anderen! (Die misschien helemaal geen zin hebben om deel te nemen aan een mediamarkt-stormloop!)
Ja maar niet voor 249,- of wel soms
pi_44276762
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:36 schreef XpandoZ het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij straks 10 wii's hebt die je niet kwijt kunt
pi_44276846
Nee, uiteraard voor iets duurder Ik ken nou eenmaal de regels van vraag en aanbod!
-XpandoZ-
pi_44276858
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:40 schreef Ipho het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij straks 10 wii's hebt die je niet kwijt kunt
Daar zou ik niet op rekenen
-XpandoZ-
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:45:24 #253
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44276874
Ik bied 249,01.
pi_44276898
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:45 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Ik bied 249,01.
94 cent goedkoper? Kom nou...
-XpandoZ-
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:48:44 #255
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44276939
kosten ze daar 249,95 joh.
95 cent boven de adviesprijs, afzetters
pi_44276950
Hehehe, laat je toch niet opfokken mannen! Bij de Makro krijg je er per makropas maximaal maar 1 mee. Staat in het krantje van vandaag ook... Ow en wat betreft de "mediamarkt stormloop" daar... Goldcardhouders mogen vanaf 7 uur naar binnen Sterkte met rennen.
pi_44277014
Jammer dat ik niemand bij de makro ken
-XpandoZ-
pi_44277081
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:51 schreef XpandoZ het volgende:
Tja dat jij je wii's door koopt moet jij weten zal me ook niet boeien
Maar je komt wel zeer triest over als je zo doet praten
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:56:38 #259
134727 VirtualPOM
pi_44277098
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:51 schreef XpandoZ het volgende:
Id... klote
pi_44277123
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:55 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Tja dat jij je wii's door koopt moet jij weten zal me ook niet boeien
Maar je komt wel zeer triest over als je zo doet praten
Net mis gegrepen gisteren vriend?
-XpandoZ-
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:59:38 #261
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44277157
Maar krijgen serieus alle winkels maandag die voorraad??
Want waar maak ik naast de FRS dan de meeste kans, Bredanaars?
Moet natuurlijk wel een fatsoenlijke route zijn vanuit de Barones
pi_44277244
Ik vind je zielig
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:05:56 #264
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_44277288
Ik ben ook zielig
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
pi_44277312
waarom kan je alleen bij de makro shoppen als die pas op je eigen naam staat ffs :/
pi_44277418
omdat makro een groothandel is.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:59 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Maar krijgen serieus alle winkels maandag die voorraad??
Want waar maak ik naast de FRS dan de meeste kans, Bredanaars?
Moet natuurlijk wel een fatsoenlijke route zijn vanuit de Barones
e-plaza misschien? Ik heb me daar gisteren maar even ingeschreven voor een pre-order, en ik stond meteen op nummer 7.
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:13:52 #267
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44277438
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:13 schreef BASSANOVA het volgende:
omdat makro een groothandel is.
[..]

e-plaza misschien? Ik heb me daar gisteren maar even ingeschreven voor een pre-order, en ik stond meteen op nummer 7.
hmm ja loop ik daarna wel eventjes heen denk.
serieus als ik er dan geen te pakken weet te krijgen word ik hé-le-maal gek
pi_44277552
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:58 schreef XpandoZ het volgende:

[..]

Net mis gegrepen gisteren vriend?
Ik hoef geen Wii
En ik ben je vriend niet
pi_44277626
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:18 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

En ik ben je vriend niet
Wel
-XpandoZ-
pi_44277962
xpandoz heb je nog wii'z liggen? Ik ben bereid je 400 euro te betalen. Mail me maar even.
pi_44278286
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:36 schreef JaFFe het volgende:
xpandoz heb je nog wii'z liggen? Ik ben bereid je 400 euro te betalen. Mail me maar even.
!

Gelukkig heb ik een makro pas van de week maar ff langs gaan om een Wii te kopen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_44278330
ik bied 450, geen zin om weer door de winkel te rennen voor niks
pi_44278359
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:36 schreef JaFFe het volgende:
pi_44278383
ik heb een paar vraagjes..
kan je cod3 online spelen(heb gehoord van niet)
kan je cod3 met split-screen spelen?
Ik doe niet aan googlen!
pi_44278404
voor zo'n 300 euro koop je er een op ebay, dus wat ligt iedereen te miepen?
pi_44278464
XpandoZ ik bied 325,- heb geen zin om te zoeken komende weken. !!@!@!!eins!11`~!!eleven!1omg!1wtf!1bbqololler!!polizei!
pi_44278501
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef Byte_Me het volgende:
voor zo'n 300 euro koop je er een op ebay, dus wat ligt iedereen te miepen?
Of je wacht een paar dagen of 2 weken ofzo en je krijgt hem voor 250
  Redactie Games zaterdag 9 december 2006 @ 17:00:35 #278
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_44278553
Ja precies, mensen doen alsof ze doodgaan zonder Wii.
Ik sta bij een webwinkel 36e op de lijst, maar hij krijgt er komende week iets van 30 binnen, en misschien zelfs iets meer dus als ik geluk heb heb ik hem dan, anders nog een weekje wachten
.....Kennedy
pi_44278583
Ik zag gister ook nog dat je hem ergens bij een Tel abbo kon krijgen
Dus als je nog geen telefoon met abbo hebt dan kun je dat ook doen
pi_44278645
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Ja precies, mensen doen alsof ze doodgaan zonder Wii.
Ik sta bij een webwinkel 36e op de lijst, maar hij krijgt er komende week iets van 30 binnen, en misschien zelfs iets meer dus als ik geluk heb heb ik hem dan, anders nog een weekje wachten
Ik zou ook doodgaan zonder Wii, maar ik heb er al 1 dus ik leef gelukkig nog
pi_44279106
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:51 schreef Jimmeh het volgende:
ik bied 450, geen zin om weer door de winkel te rennen voor niks
Hoe verleidelijk
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:22:50 #282
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_44279132
Weet iemand wanneer mediamarkt (het liefst in Utrecht) weer consoles binnenkrijgt?
pi_44280369
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef thomaSe het volgende:
ik heb een paar vraagjes..
kan je cod3 online spelen(heb gehoord van niet)
kan je cod3 met split-screen spelen?
Ja daar hoorde ik ook wat dingen over, maar dit is het treur forum. Je kunt dit beter in het algemene forum vragen van de Wii
google is your friend
pi_44281453
Me broertje zei zonet dat er nog 3 Wii's lagen in de intertoys (heerenveen)
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:06:11 #285
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_44281880
Ik heb vandaag wiiplay zelda en een nunchuk opgepikt ,maar nergens een wii te bekennen

[ Bericht 3% gewijzigd door ikookhier op 09-12-2006 19:32:11 ]
Pax & Pry Free download
pi_44282076
Ik was vandaag even in de winkel, en daar stondn twee mensen erg fanatiek te tennissen. Leuk om te zien, maar beetje overbodige ADHD-bewegingen
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:13:34 #287
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44283817
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik was vandaag even in de winkel, en daar stondn twee mensen erg fanatiek te tennissen. Leuk om te zien, maar beetje overbodige ADHD-bewegingen
geloof mij nou. daar kan je niks aan doen

vrijdag bij een maatje wezen wiien/zuipen.

nonstop tennis. maximaal spierpijn in mn arm/schouder.
die gast wil trouwens nu ook een wii. kreeg consoleshop.nl maandag geen nieuwe units?
pi_44285371
HAHAHA ! Het was maar een grapje Ik heb eigenlijk 0 wii's Sorry als ik mensen boos heb gemaakt
-XpandoZ-
pi_44285449
Xpandoz mij heb je in ieder geval goed kwaad gemaakt ik had verwacht dat je me er 1 zou leveren voor 400 euro
pi_44285881
Is er iemand die met 100% zekerheid kan zeggen welke winkels wanneer nieuwe wii's krijgen .

Ik heb in de buurt een FRS die niet aan reserveringen doet, dus als iemand mij met zekerheid weet te vertellen dat er maandag nieuwe wii's liggen dan waag ik een 2e poging .
pi_44290883
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:55 schreef XpandoZ het volgende:
HAHAHA ! Het was maar een grapje Ik heb eigenlijk 0 wii's Sorry als ik mensen boos heb gemaakt
Jammer, ik wou net eentje van je kopen.
  zondag 10 december 2006 @ 11:49:03 #292
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_44296958
Zometeen komt een vriend van me terug uit Belgie, hij zou uitkijken of daar ergens een Wii ligt, dus HOPELIJK heeft 'ie er 1 gevonden voor me

(of is de beschikbaarheid in Belgie net zo kut als hier ?)

Dan ga ik maandag naar de gamesstore om zelda te halen met de 50 euro aanbetaling die ik daar al heb gedaan
  zondag 10 december 2006 @ 12:30:45 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_44297987
Wat een kutstreek dat de Makro pas dinsdag gaat verkopen. Heb ik net met pijn en moeite een machtiging weten te regelen voor maandag.... .

Roy, kun jij geen Wii achterhouden? Wil best op en neer rijden naar Delft daarvoor .
pi_44298017
Ik vroeg het ook al aan Roy, ben bereid er 2 CD-I zelda's voor te doneren voor zijn collectie
  zondag 10 december 2006 @ 12:48:59 #295
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_44298443
Ik ben gister even langs de FRS geweest en ze zeiden dat ze er deze week 2 of 3 ( !) binnen zouden krijgen. Ze wisten alleen niet precies te vertellen welke dag, dat betekend dus dat ik ze elke dag ga spammen.

[ Bericht 17% gewijzigd door King_of_cubes op 10-12-2006 16:51:38 ]
  zondag 10 december 2006 @ 16:40:58 #296
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44306118
Tralalalal.. Ik verwacht morgen 3 telefoontjes
pi_44306136
BMH! Regel mij ook een Wii man! Oh kut dan moet ik naar Enschede...
pi_44306188
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:40 schreef BMH het volgende:
Tralalalal.. Ik verwacht morgen 3 telefoontjes
Ik kan morgen wel even langskomen op mijn weg naar Nijmegen
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 10 december 2006 @ 16:47:14 #299
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44306306
Als ik er morgen 2 of 3 kan krijgen wil ik ze wel halen voor jullie.. Ik vind het geen probleem.
pi_44306352
Deal, kom ik vanuit de opleiding direct richting Enschede!
pi_44306430
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
Als ik er morgen 2 of 3 kan krijgen wil ik ze wel halen voor jullie.. Ik vind het geen probleem.
Naja, ik wacht wel een maandje, ik heb nog genoeg op de 360 te gamen en ik heb ook weinig behoefte aan een game als Wii sports op dit moment. Bedankt voor aanbod iig
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')