abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44242837
het is hier in de omgeving barneveld niet gelukt om er een te krijgen zonder pre order
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
pi_44242901
Mediamarkt Eindhoven kan van mij ook een bom op.

Nog tot 2x toe gevraagd bij verschillende mensen, zelfs afdelingshoofd, jullie werken toch niet met pre-orders, nummertjes en dergelijk he?
Nee, meneer

Het is al een hel om door de stad te komen, kom je daar op tijd aan, hebben de klootzakken nummertjes uitgedeeld.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_44243027
de intertoys in Barneveld heeft zelfs al de reserveringslijst van de volgende bestelling stop gezet
pi_44243060
noem je ook een dorp (kan het weten, heb er 21 jaar gewoond)
pi_44243098
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef donderopman het volgende:
de intertoys in Barneveld heeft zelfs al de reserveringslijst van de volgende bestelling stop gezet
Ook fraai, word dus niks dit jaar als ik pech heb.....
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_44243227
Volgende week pas

Ik heb ook helemaal geen tijd om de winkels af te struinen helaas.
Houd van een lijntje.
pi_44243278
Ben er niet de deur voor uitgeweest. Maar krijg hem volgende week gewoon
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:27:11 #8
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44243301
Ik had op 19 november bij de Wehkamp een Wii besteld (tijdens de 10% korting op alles actie). Kreeg ik op 1 december een email dat vanwege de grote vraag mijn bestelling zomaar gecancelled was! WTF ??? Dus via Wehkamp chat aan klantenservice hierover gevraagd, heeft ze de Wii weer aan m'n bestellingoverzicht toegevoegd. Dus ik zeg: maar ik heb wel recht op 10% korting ! Heeft ze maar als aantekening erbij gezet, zei ze... Maar ja, sta dus wel weer ergens onderop de lijst ofzo. Mag hopen hem nog vóór 1-1-2007 te krijgen...
pi_44243341
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:16 schreef linebear het volgende:
noem je ook een dorp (kan het weten, heb er 21 jaar gewoond)
Je hebt ook gelijk, maar juist omdat het zo gristelijk dorp is dacht ik dat al die andere barnevelders geen tv hadden en hoopte ik dat ik de enige was
pi_44243419
Geduld is een schone zaak...maar ik baal wel! xD
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_44243425
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:27 schreef Haay1971 het volgende:
Ik had op 19 november bij de Wehkamp een Wii besteld (tijdens de 10% korting op alles actie). Kreeg ik op 1 december een email dat vanwege de grote vraag mijn bestelling zomaar gecancelled was! WTF ??? Dus via Wehkamp chat aan klantenservice hierover gevraagd, heeft ze de Wii weer aan m'n bestellingoverzicht toegevoegd. Dus ik zeg: maar ik heb wel recht op 10% korting ! Heeft ze maar als aantekening erbij gezet, zei ze... Maar ja, sta dus wel weer ergens onderop de lijst ofzo. Mag hopen hem nog vóór 1-1-2007 te krijgen...
heb hem ook bij Wehkamp besteld (afgelopen woensdag) en net met de helpdesk gebeld. Ze zeiden dat ik hem binnen een week kan verwachten. Dus ben benieuwd...
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:33:04 #12
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44243434
Ik werd net aan de telefoon uitgelachen door een winkelmedewerker... Dat is toch wel een teken dat ik moet stoppen met zoeken

Maandag word het dus.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:33:23 #13
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44243442
kut OP .O.

vraagje.
Nadat ik vandeweek de updates had gedowned. werd mij gevraagd om inteloggen. (moest je eerst bij nintendo-europe registreren. heb ik dus net gedaan. maar kan niet vinden waar in nu in moet loggen op de wii.

en dit is mijn systeemnr.: 5882 2763 9193 9812
is dat zogezegd de wii gamertag?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_44243444
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef donderopman het volgende:

[..]

Je hebt ook gelijk, maar juist omdat het zo gristelijk dorp is dacht ik dat al die andere barnevelders geen tv hadden en hoopte ik dat ik de enige was
stiekem hebben ze dus wel een tv en zitten ze elke zondag na de kerk elkaar de hersens in te boxen
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:34:57 #15
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_44243481
IK HEB HEM WOWOWOWOWOWOWOWOWOW :D:D:D

MEDIAMARKT FTW
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_44243482
Jongens ik kom net terug uit de boogaard (rijswijk), en het was te schandalig voor woorden. Kom ik zo helemaal chill aanlopen bij de Mediamarkt om 09.15, staat er gewoon ruim 100 man voor de deur. Dát gaat hem niet worden, dacht ik al en loop lachend weg. Op naar de Free Record Shop. Die blijkt, tegen hun eigen bericht in, TOCH gister al begonnen te zijn met de verkoop. Kutwinkel. Dixons heeft nog wel alle accessoires staan, maar ja daar heb je geen kut aan.

Even later loopt er bij de Dixons een gozer met een MediaMarkt Wii binnen, hij blijkt mazzel te hebben gehad en één van de ZESTIEN consoles te hebben gescoord zonder te hoeven vechten. Ik zeg vechten want dat was het echt. 10 man aan een doos trekken.

Hemeltjelief jongens, wat is er aan de hand. Doe niet zo hysterisch!
pi_44243488
en nu ook op de nintendo te spelen
pi_44243496
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:33 schreef BMH het volgende:
Ik werd net aan de telefoon uitgelachen door een winkelmedewerker... Dat is toch wel een teken dat ik moet stoppen met zoeken

Maandag word het dus.
Aardig zijn die winkelkinderen hae? Die heaumeaus hebben natuurlijk al zo'n ding in huis voor inkoopprijs.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:35:49 #19
16664 kula
8 December
pi_44243502
GVD VHK.
Bijna iedere winkel hier (maastricht) die hem zou hebben, heeft hem, maar de winkel waar ik gepre-ordered heb (Bart Smit) krijgt hem waarschijnlijk maandag pas. Kloothommels.
Heb ik lekker zelda al bij intertoys gekocht, zo!
W e're ii's here !. All the rest is bullshit.
pi_44243524
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Tomasso het volgende:
IK HEB HEM WOWOWOWOWOWOWOWOWOW :D:D:D

MEDIAMARKT FTW
Treur hier!
Houd van een lijntje.
pi_44243527
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:35 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Aardig zijn die winkelkinderen hae? Die heaumeaus hebben natuurlijk al zo'n ding in huis voor inkoopprijs.
Dat scheelt 1 of 2 tientjes man. Das de winst niet.
pi_44243542
klopt het dat de FRS vanmiddag nog een lading rond stuurt?
pi_44243555
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:36 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Dat scheelt 1 of 2 tientjes man. Das de winst niet.
Gaat om het principe! Daarbij hebben ze em eerder!

Ik hoop dat hun Wiimote's ontploffen!!
pi_44243559
Vandaag nog even de dag doorkomen en dan de hele avond Zelda spelen.
pi_44243586
IK WIL ZELDA SPELEN. NU. KUTSCHOOL
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_44243592
maar goed..

ik dus vanmorgen vroeg naar mediamarkt in zwolle om het toch ff te proberen. Was d'r voor mijn doen lekker vroeg (9 uur) en ik kon via mijn beruchte voorkruip methode (niet achter in de rij aansluiten maar rechtsvoor aansluiten) toch een plaatsje bij de deur bemachtigen. Voor me stonden een paar jongens die opeens weg moest en stond dus midden voor de deur!

ff halfuurtje gewacht en daar kwam de dame aanzetten om de ruiluiken omhoog te doen. Ik kom vaker in de mediamarkt dus mijn doel was om naar beneden te gaan en daar een wii te bemachtigen. Ik keek voordat de deur open ging ff naar mijn concurentie op de eerste rij en zag dat merendeel kinderen waren. dat zit allemaal wel goed dacht ik!

de ruilluik was nog geeneen 1 cm van de grond af of iedereen (exclusief ik) ging bukken om d'r onder door te kunnen. de eerste paar wromelden onder de ruilluik door toen de rest van de groep achter me volgde. Ik sta nog steeds te wachten totdat de ruilluik open was. Toen het moment dat de achterste persoon zich ook onder de ruiluik door wrong had ik al het idee dat ik te laat was.

helaas kon ik natuurlijk mijn telefoon niet in camera stand zetten dus liep rustig naar beneden. Ik zag nog net de eerste paar personen die door de trap wrongen de verkeerde roltrap nemen (ze gingen met de roltrap naar beneden die naar boven ging omdat die roltrap het eerste was.) rustig liep ik verder en stelde mijn camera in om toch nog een filmpje te maken van de laatste WII die de media markt in zwolle had!!)

aanshouw het verkoop van de laatste WII in zwolle:

http://www.d-are.nl/upload/1/MOV00007.3gp

(sorry voor 3gp, kon niet omzetten naar avi)
Dit keer zonder signature
pi_44243633
maar je hebt er geen, neem ik aan !?
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:42:51 #28
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44243670
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
maar goed..

ik dus vanmorgen vroeg naar mediamarkt in zwolle om het toch ff te proberen. Was d'r voor mijn doen lekker vroeg (9 uur) en ik kon via mijn beruchte voorkruip methode (niet achter in de rij aansluiten maar rechtsvoor aansluiten) toch een plaatsje bij de deur bemachtigen. Voor me stonden een paar jongens die opeens weg moest en stond dus midden voor de deur!

ff halfuurtje gewacht en daar kwam de dame aanzetten om de ruiluiken omhoog te doen. Ik kom vaker in de mediamarkt dus mijn doel was om naar beneden te gaan en daar een wii te bemachtigen. Ik keek voordat de deur open ging ff naar mijn concurentie op de eerste rij en zag dat merendeel kinderen waren. dat zit allemaal wel goed dacht ik!

de ruilluik was nog geeneen 1 cm van de grond af of iedereen (exclusief ik) ging bukken om d'r onder door te kunnen. de eerste paar wromelden onder de ruilluik door toen de rest van de groep achter me volgde. Ik sta nog steeds te wachten totdat de ruilluik open was. Toen het moment dat de achterste persoon zich ook onder de ruiluik door wrong had ik al het idee dat ik te laat was.

helaas kon ik natuurlijk mijn telefoon niet in camera stand zetten dus liep rustig naar beneden. Ik zag nog net de eerste paar personen die door de trap wrongen de verkeerde roltrap nemen (ze gingen met de roltrap naar beneden die naar boven ging omdat die roltrap het eerste was.) rustig liep ik verder en stelde mijn camera in om toch nog een filmpje te maken van de laatste WII die de media markt in zwolle had!!)

OMG!
pi_44243671
quote:
maar goed..

Hoeveel mensen stonden er dan
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:43:17 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_44243684
, , , boehoehoehoehoe , , .

Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden . Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie !

Volgend jaar pas .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_44243719
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef linebear het volgende:
maar je hebt er geen, neem ik aan !?
nee ik stond eerste in de rij, maar kwam pas als laatste binnen in mediamarkt. ik vind beetje vergaan om onder de rolluiken door te kruipen. ik dus als enige wachten totdat de rolluiken open waren

keb trouwens wel medelijde voor het jongetje wat naast mij stond met zijn pappa. Hij greep net mis en moest huilen, maar gelukkig was pappa zo lief en beloofde het jongetje een spelletje.
pi_44243740
OMFG wat een sukkels
pi_44243742
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:42 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Hoeveel mensen stonden er dan
ik vond dat reuze meevallen. ik gok een stok of 30.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:45:30 #34
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_44243753
quote:
maar goed..

Sick
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_44243777
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef speknek het volgende:
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], boehoehoehoehoe [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].

Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden . Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie !

Volgend jaar pas [afbeelding].
Jezus jij balen
pi_44243800
quote:
maar goed..

OMG

Gewoon te ziek voor woorden ... gaaf filmpje!
Cool.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:47:32 #37
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44243815
quote:
maar goed..

Jezus,wat een asociaal gedoe en dat om een game console
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_44243836
Filmpje ga ik thuis kijken Werkt hier op school niet Naja, als ik er thuis aan toe kom, ik zit toch achter de Wii
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:48:42 #39
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_44243845
Volgens mij was mijn bron nog best optimistisch
10.000 Wii\'s voor launch NL
pi_44243848
Pssst

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92261

Iemand verkoopt zijn Wii + Zelda + Wiisports daar, nieuw in verpakking.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_44243854
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef speknek het volgende:

Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden.
dat vond ik dus ook raar. Ik had gisteren voor de zekerheid nog ff gebeld naar mediamarkt en ze benadrukte mij dat ze GEEN reserveringen deden.

nu zat ik dus vanmorgen te filmen en terwijl ik dat doe hoor ik een vrouw (medewerkster van mediamarkt) roepen dat dit gekkenwerk is en dat je ze ook kan reserveren.
pi_44243891
Zet ff jhet topci nummer in de OP 149 is het
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:51:35 #43
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44243927
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Pssst

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92261

Iemand verkoopt zijn Wii + Zelda + Wiisports daar, nieuw in verpakking.
Alleen voor de prijs verdient hij al een nekschot!
pi_44243949
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Alleen voor de prijs verdient hij al een nekschot!
Hey, je wil een Wiiiii, of je wil 'm Niiiii
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:52:45 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_44243962
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:49 schreef Ericjuh het volgende:
dat vond ik dus ook raar. Ik had gisteren voor de zekerheid nog ff gebeld naar mediamarkt en ze benadrukte mij dat ze GEEN reserveringen deden.

nu zat ik dus vanmorgen te filmen en terwijl ik dat doe hoor ik een vrouw (medewerkster van mediamarkt) roepen dat dit gekkenwerk is en dat je ze ook kan reserveren.
Volkomen kansloze winkel is het toch

En dan hebben ze er 24 .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:53:07 #46
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44243968
bij topic 150 kwam er een verrassing van games.fok.nl

zal wel een prijsvraag zijn dat je een wii kan winnen oid.
dus. POSTEN!!!! en beantwoord mijn vraag van 10:33 aub.
pi_44244013
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:33 schreef _GdR_ het volgende:
kut OP .O.

vraagje.
Nadat ik vandeweek de updates had gedowned. werd mij gevraagd om inteloggen. (moest je eerst bij nintendo-europe registreren. heb ik dus net gedaan. maar kan niet vinden waar in nu in moet loggen op de wii.

en dit is mijn systeemnr.: 5882 2763 9193 9812
is dat zogezegd de wii gamertag?
Ja klopt, ik moet ook nog mijn nintendo account aan me wii plakken, ik denk dat dat toch gewoon je nintendo vip account is?
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:57:03 #48
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44244087
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hey, je wil een Wiiiii, of je wil 'm Niiiii
Voor die prijs wacht ik nog wel een weekje of meer.
pi_44244112
Het schijnt dat de Wii al landelijk is uitverkocht
pi_44244113
[plaagmodus]

Ik heb hem hier gewoon staan, en ik zit nu gewoon een artikel zit te schrijven / zit te FOK!ken, terwijl ik zou kunnen spelen.

[/plaagmodus]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')