Daar zou ik niet op rekenenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij straks 10 wii's hebt die je niet kwijt kunt![]()
94 cent goedkoper? Kom nou...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:45 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Ik bied 249,01.
Tja dat jij je wii's door koopt moet jij weten zal me ook niet boeienquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:51 schreef XpandoZ het volgende:
Jammer dat ik niemand bij de makro ken
Id... klotequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:51 schreef XpandoZ het volgende:
Jammer dat ik niemand bij de makro ken
Net mis gegrepen gisteren vriend?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja dat jij je wii's door koopt moet jij weten zal me ook niet boeien
Maar je komt wel zeer triest over als je zo doet praten
e-plaza misschien? Ik heb me daar gisteren maar even ingeschreven voor een pre-order, en ik stond meteen op nummer 7.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:59 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Maar krijgen serieus alle winkels maandag die voorraad??
Want waar maak ik naast de FRS dan de meeste kans, Bredanaars?
Moet natuurlijk wel een fatsoenlijke route zijn vanuit de Barones
hmm ja loop ik daarna wel eventjes heen denk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:13 schreef BASSANOVA het volgende:
omdat makro een groothandel is.
[..]
e-plaza misschien? Ik heb me daar gisteren maar even ingeschreven voor een pre-order, en ik stond meteen op nummer 7.
Ik hoef geen Wiiquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:58 schreef XpandoZ het volgende:
[..]
Net mis gegrepen gisteren vriend?![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:36 schreef JaFFe het volgende:
xpandoz heb je nog wii'z liggen? Ik ben bereid je 400 euro te betalen. Mail me maar even.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:36 schreef JaFFe het volgende:
xpandoz heb je nog wii'z liggen? Ik ben bereid je 400 euro te betalen. Mail me maar even.
Of je wacht een paar dagen of 2 weken ofzo en je krijgt hem voor 250quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef Byte_Me het volgende:
voor zo'n 300 euro koop je er een op ebay, dus wat ligt iedereen te miepen?
Ik zou ook doodgaan zonder Wii, maar ik heb er al 1 dus ik leef gelukkig nogquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Ja precies, mensen doen alsof ze doodgaan zonder Wii.
Ik sta bij een webwinkel 36e op de lijst, maar hij krijgt er komende week iets van 30 binnen, en misschien zelfs iets meer dus als ik geluk heb heb ik hem dan, anders nog een weekje wachten
Hoe verleidelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:51 schreef Jimmeh het volgende:
ik bied 450, geen zin om weer door de winkel te rennen voor niks![]()
Ja daar hoorde ik ook wat dingen over, maar dit is het treur forum. Je kunt dit beter in het algemene forum vragen van de Wiiquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef thomaSe het volgende:
ik heb een paar vraagjes..
kan je cod3 online spelen(heb gehoord van niet)
kan je cod3 met split-screen spelen?
geloof mij nou. daar kan je niks aan doenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik was vandaag even in de winkel, en daar stondn twee mensen erg fanatiek te tennissen. Leuk om te zien, maar beetje overbodige ADHD-bewegingen
Jammer, ik wou net eentje van je kopen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:55 schreef XpandoZ het volgende:
HAHAHA ! Het was maar een grapjeIk heb eigenlijk 0 wii's
Sorry als ik mensen boos heb gemaakt
Ik kan morgen wel even langskomen op mijn weg naar Nijmegenquote:Op zondag 10 december 2006 16:40 schreef BMH het volgende:
Tralalalal.. Ik verwacht morgen 3 telefoontjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |