van zwolle? want ik hoorde gister van een medewerker die bij azerty werkt dat mijn order niet meer doorgingen omdat mediamarkt de grootste order had en dus ook de meeste geleverd kregen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Volkomen kansloze winkel is het toch
En dan hebben ze er 24.
jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet ook nog mijn nintendo account aan me wii plakken, ik denk dat dat toch gewoon je nintendo vip account is?
Nee Utrecht.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef Ericjuh het volgende:
van zwolle? want ik hoorde gister van een medewerker die bij azerty werkt dat mijn order niet meer doorgingen omdat mediamarkt de grootste order had en dus ook de meeste geleverd kregen.
Ga Rayman spelen ofzoquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef _Arual_ het volgende:
[plaagmodus]
Ik heb hem hier gewoon staan, en ik zit nu gewoon een artikel zit te schrijven / zit te FOK!ken, terwijl ik zou kunnen spelen.
[/plaagmodus]
emailaders+ wachtwoord? Moet je dat intypen? Of je gebruikers naam ?quote:
lol het is een xbox forum, maar ze willen allemaal hun xbox 360 met superveel accesoires ruilen tegen de wii alleen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Pssst
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92261
Iemand verkoopt zijn Wii + Zelda + Wiisports daar, nieuw in verpakking.
Eigenlijk is de Media Markt de enige keten die het netjes heeft gespeeld de laatste paar dagen. Pas verkopen op de dag van release, bijna niet met pre-orders werken. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Het feit dat ze om half 9 bij sommige filialen nummertjes gaan uitdelen is dan iets wat meer een noodzaak is. Je wilt geen 150 vechtende mensen in je zaak hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef speknek het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan hebben ze er 24.
Was dat in Utrecht?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef speknek het volgende:
[..]
En dan hebben ze er 24.
Rayman hadden we besteld, maar die was er niet...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ga Rayman spelen ofzoIs veeel nutvoller
![]()
Ohwjah, jezus, wat zat die Wii goed ingepakt zeg![]()
Ik was alleen al een hele tijd bezig met overal alle plakkerjtjes en dingetjes vanaf te halen
![]()
ja maar waar moet je inloggen op je wii?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet ook nog mijn nintendo account aan me wii plakken, ik denk dat dat toch gewoon je nintendo vip account is?
jawelquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef beerke het volgende:
[..]
Je wilt geen 150 vechtende mensen in je zaak hebben.
Alleen allemaal besteld!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef jpg97 het volgende:
Wij hebben er nog een paar op voorraad!
Ja kloptquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:02 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Alleen allemaal besteld!![]()
Anders houd er maar 1 vrij! Rij wel effe op en neer...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:53 schreef _GdR_ het volgende:
bij topic 150 kwam er een verrassing van games.fok.nl
zal wel een prijsvraag zijn dat je een wii kan winnen oid.
dus. POSTEN!!!! en beantwoord mijn vraag van 10:33 aub.
Je mening wordt gewaardeerd.. maar waarom je zo vaak dat scheldwoord moet gebruiken ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef CecilBDemented het volgende:
dawn hoe zielig vechten om een wii
das echt al een reden waarom ik de echte fan boys van nintendo zo kankers zielig vind.
als ik zoon doos als eerste in mijn handen heb dan heeft de ander pech so be it,
vriend van mij greep tijdens de xbox 360 release ook net mis.
heeft zich kapot staan lachen.
echt vechten om zoon wii met 10 man is amerikanen gedrag te zielig,
de eerste fokker die zich komt melden dat die daar aan meegewerkt hebben
mogen ze van mij martellen.
de hele release van de wii is kut gelopen winkels die hun afspraken niet na kwamen.
winkels die ineens gesloten waren.
maar om iemand te proberen te ontdoen van zijn wii doos omdat hij toevallig als eerste die wii te pakken heeft is ZIELIG.
blame nintendo voor hun kanker organisatie en slechte levering
maar neem iemand anders niet zijn vreugde af.
niemand hoeft zich aangesproken te voelen ook als je een nintendo fan bent niet.
heb het hier over een specifieke groep fanboys die mij doen kotsen.
Hoezo, vaak?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je een wii weg willen geven aan mensen die in een topic posten en vaak al van een wii voorzien zijn
Nee, het is gewoon een goodie
Uhh, maar als nintendo een tijdje had gewacht met de release van de Wii, om zo meer Wii's te hebben bij een launch, dan was iedereen ook weer boos op nintendo, omdat die release dan weer was uitgesteldquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef CecilBDemented het volgende:
maar om iemand te proberen te ontdoen van zijn wii doos omdat hij toevallig als eerste die wii te pakken heeft is ZIELIG.
blame nintendo voor hun kanker organisatie en slechte levering
maar neem iemand anders niet zijn vreugde af.
Precies. Alsof het het einde van de wereld is als je niet vandaag maar "pas" volgende week je Wii hebt. Na al die weken, maanden wachten kan een weekje extra er ook nog wel bij. Wel erg triest om zo om een stuk speelgoed te vechten. Als het nou om eten ging en je van honger stervende kindjes thuis hebt kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar dit...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef CecilBDemented het volgende:
niemand hoeft zich aangesproken te voelen ook als je een nintendo fan bent niet.
heb het hier over een specifieke groep fanboys die mij doen kotsen.
Ga er maar vanuit dat het nog bijgesteld word naar 2 weken of langer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Knucklezz het volgende:
ik heb hem bij bol.com besteldben benieuwd wanneer ik em krijg maar et staat op 2-4 werkdagen en is gister beslted
KLOPT.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef renwan het volgende:
Uitverkocht? Gisteren zag ik er anders nog liggen bij Intertoys zwijndrecht![]()
Overigens heb ik geduld, ik haal dat ding volgend jaar maart wel ergens!
tot dat je van de week bij iemand zelda speelt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef renwan het volgende:
Uitverkocht? Gisteren zag ik er anders nog liggen bij Intertoys zwijndrecht![]()
Overigens heb ik geduld, ik haal dat ding volgend jaar maart wel ergens!
Gisterenavond rond sluitingstijd was dat èh!quote:
Ik heb geen vrienden met een Wiiquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
tot dat je van de week bij iemand zelda speelt.
als je een lollie en 10 euro geef mag je wel ffies bij mij komen gamen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Gisterenavond rond sluitingstijd was dat èh!
[..]
Ik heb geen vrienden met een Wii![]()
Du bist gepwnnd wie eine noobquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:09 schreef Tuneman het volgende:
Mediamarkt Eindhoven kan van mij ook een bom op.
Nog tot 2x toe gevraagd bij verschillende mensen, zelfs afdelingshoofd, jullie werken toch niet met pre-orders, nummertjes en dergelijk he?
Nee, meneer
Het is al een hel om door de stad te komen, kom je daar op tijd aan, hebben de klootzakken nummertjes uitgedeeld.![]()
Ja, lach er maar mee, ik heb nu geen Wii door dat geflauwekul!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:54 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Du bist gepwnnd wie eine noob
ik heb er gewoon 2 gekochtquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Ja, lach er maar mee, ik heb nu geen Wii door dat geflauwekul!![]()
Me 2 en ga er 1 voor de hoofdprijs verpatsen op Marktplaats. Ghehehe. Lekker die eerste terug verdienen!quote:
1 voor mezelf.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Wees eens sociaal en verkoop er een door, voor de winkelprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |