Voor het grootste deel van het gezeik moet je je gewoon afsluitenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef multatuli het volgende:
Pfff, juridische haarkloverij is de nieuwe vloek van pol zo lijkt het. Ik geloof dat ik het GP maar eens even voor gezien ga houden. Sigme nog gezien dat ik je twentse politie topic opgeleukt heb met een mini bergrede?
Veel flauwigheid voornamelijk.quote:Wat staat er eigenlijk in al die youtube linkjes in het pol cafe? Ik heb super smal band, dus ik kan daar wel op klikken, maar krijg nimmer beeld.
Doorgaans onzin. De slechte muzieksmaak van M. bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef multatuli het volgende:
Pfff, juridische haarkloverij is de nieuwe vloek van pol zo lijkt het. Ik geloof dat ik het GP maar eens even voor gezien ga houden. Sigme nog gezien dat ik je twentse politie topic opgeleukt heb met een mini bergrede?
Wat staat er eigenlijk in al die youtube linkjes in het pol cafe? Ik heb super smal band, dus ik kan daar wel op klikken, maar krijg nimmer beeld.
scherp gezienquote:Op donderdag 7 december 2006 11:56 schreef Autodidact het volgende:
Hoe fundamentalistischer ze ogen, hoe minder vertrouwen in het oordeel van de door hun aanbeden god ze schijnen te hebben...
Ach, de bergrede. Dan moet ik direct denken aan LodewijkNapoleon..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef multatuli het volgende:
Geen idee, ik kijk nooit.quote:Wat staat er eigenlijk in al die youtube linkjes in het pol cafe? Ik heb super smal band, dus ik kan daar wel op klikken, maar krijg nimmer beeld.
Waarom zou hij dan president blijven?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef problematiQue het volgende:
Ellsberg: VS valt Iran aan voor 2008
zou het? dan komt de complot theorie dat Bush voor zijn aftreden een oorlog zal beginnen om zo voor eeuwig president te blijven toch nog uit
ik heb het niet verzonnen, maar omdat hij een machtbeluste meneer is, gok ik?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan president blijven?
Het is ook niet echt vrijwillig.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmmmf, da's niks. Werk kan vervelend zijn, maar thuis zitten vind ik nog erger.
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:45 schreef sigme het volgende:
.........
Geen idee, ik kijk nooit.
...........
global policy in 30 secsquote:Op donderdag 7 december 2006 12:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Doorgaans onzin. De slechte muzieksmaak van M. bijvoorbeeld.
Mijn laptop kan -als uitzondering op de regel dat ie geen enkel bewegend beeld aankan- die flashfilmpje van youtube wel tonen, maar maar nét, dus het hapert, vooral het geluid.quote:
En schateren.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn laptop kan -als uitzondering op de regel dat ie geen enkel bewegend beeld aankan- die flashfilmpje van youtube wel tonen, maar maar nét, dus het hapert, vooral het geluid.
Op het werk kan m'n pc het vast aan, maar om nou op kantoor filmpjes te gaan zitten kijken, mwah.
Ja, muziekjes spelen kan 'ie wel, als het maar niet voorzien is van filmpje.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:23 schreef Reya het volgende:
Je laptop kon De Lange Weg nog wel bewandelen?
Daarvoor volstaat fok. Vooral sommige fokkers zijn bijna niet geluidloos te doorstaanquote:
Zo hard schateren,quote:
Dan zou bush Noord-korea ook kunnen gebruiken daar zijn ze immers officieel nog mee in oorlog.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef problematiQue het volgende:
Ellsberg: VS valt Iran aan voor 2008
zou het? dan komt de complot theorie dat Bush voor zijn aftreden een oorlog zal beginnen om zo voor eeuwig president te blijven toch nog uit
Ga stripteasen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef sigme het volgende:
Het ganse netwerk ligt er hier uit. Ik verveeeeeel me.
Geen werk, maar wel internet?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef sigme het volgende:
Het ganse netwerk ligt er hier uit. Ik verveeeeeel me.
Ja, fijn programmaatje. Maar Adobe reader bezit wel weer meer functionaliteit, naar het schijntquote:Op donderdag 7 december 2006 13:20 schreef Monidique het volgende:
Godslasteraar, Foxit is ueberoké, om met J_d_W te spreken.
Ow, ok. Jammer. Laptops zijn nu eenmaal wat sneller verouderd dan pc's.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn laptop kan -als uitzondering op de regel dat ie geen enkel bewegend beeld aankan- die flashfilmpje van youtube wel tonen, maar maar nét, dus het hapert, vooral het geluid.
Op het werk kan m'n pc het vast aan, maar om nou op kantoor filmpjes te gaan zitten kijken, mwah.
Hmm. Litouwen. Zou het daar 's zomers een beetje lekker weer zijn?quote:De Duitse EU-commissaris Günter Verheugen is verder in opspraak geraakt, nu er naaktfoto's van hem in omloop zijn gekomen. De Duitser blijkt gefotografeerd te zijn op een naaktstrand in Litouwen, samen met zijn kabinetschef Petra Erler. Het Duitse weekblad Focus overweegt de foto's, waarop Verheugen alleen een petje draagt, te plaatsen.
Ik hoef dat ding alleen maar te lezen. En vaak kopiëren, daarin werkt Foxit wel anders, maar ik kon nog niet zeggen beter of slechter.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, fijn programmaatje. Maar Adobe reader bezit wel weer meer functionaliteit, naar het schijnt
kutplaatjequote:Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Litouwen. Zou het daar 's zomers een beetje lekker weer zijn?
De verbinding naar de eigen servers ligt eruit. Vervelend he?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen werk, maar wel internet?
Dat heb ik al eens gedaan. Niet op kantoor, en dat ga ik nu ook maar niet doen. Ik hoef niet de verveling van de collega's te verdrijven, die zorgen maar voor zichzelf.quote:
Oh, mijn laptopje is in verouderde staat gekocht. Het was toen al een oud beestje. Heeft als voordeel dat ik er niet zo pietluttig mee hoef te zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Godslasteraar het volgende:
Ow, ok. Jammer. Laptops zijn nu eenmaal wat sneller verouderd dan pc's.
Onder de pet houden.quote:
Nee, maar dat was het 'm nou net: ik zocht de huidige temperaturen, in de zomer en dit is een jaarlijks gemiddelde, denk ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoezo, niet het gewenste doemscenario?![]()
Alsin: huidig: alsin: tegenwoordig: 2 nu bestaand, van, op dit ogenblik of van, in deze tijd => actueel, huidig, momentaan, momenteelquote:Op donderdag 7 december 2006 13:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Huidige temperaturen in Litouwen in de zomer is een onmogelijkheid aangezien het thans herfst is.
quote:Striptease is kunst. Tot dat oordeel kwam een Noorse rechtbank, die daarom vindt dat stripteasetenten geen btw over hun entreeprijs hoeven te vragen.
De fiscus had een exploitant van een club in Oslo voor de rechter gedaagd omdat de ondernemer weigerde de 25 procent btw te heffen. De rechters laakten dat de belastingdienst morele criteria had toegepast. Alle andere vormen van dans op een toneel zijn immers ook vrijgesteld van btw.
goed idee, een natte boterham smaakt niet. Da's eendenvoerquote:Op donderdag 7 december 2006 13:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga maar s douchen en lunchen.
Na elkaar, niet tegelijkertijd.
quote:Somalië: vijf keer bidden of de kop eraf
donderdag 7 december 2006 10:16
In Bulo Burto, een stad in het zuiden van Somalië, moeten alle inwoners het leven van een goed moslim leiden. Dat betekent op straffe des doods vijf keer daags bidden.
Fundamentalisten grijpen de macht in Somalië
'Als moslims moeten we onze religie compleet praktiseren en niet gedeeltelijk, dat is waartoe onze religie ons aanspoort,' heeft sjeik Hussein Barre Rage, de leider in de Somalische stad van de fundamentalistische Unie van Islamitische Rechtbanken, woensdag tegen persbureau Associated Press gezegd.
Tijdens gebedstijd moet het stil zijn op straat: winkels en theehuizen moeten dicht. Inwoners van de stad die niet vijf keer per dag knielen voor Allah worden onthoofd.
Milities
Fundamentalistische milities, verenigd in Unie van Islamitische Rechtbanken, staan op het punt de internationaal erkende overgangsregering van Somalië omver te werpen. Afgelopen zomer kregen de islamisten de hoofdstad Mogadishu in handen. Overal waar de milities het voor het zeggen hebben, worden strenge islamitisch wetten ingevoerd, zoals in Bulo Burto. De rechtbanken stellen openbare executies en lijfstraffen in en op sommige plekken mogen vrouwen niet meer in zee zwemmen.
De situatie in Somalië dreigt een regionale kwestie te worden doordat buurland Ethiopië de regering steunt, en Eritrea juist achter de milities staat. De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties heeft inmiddels een resolutie aangenomen die een Afrikaanse vredesmacht toestaat op te treden. Buurlanden Ethiopië, Kenya en Djibouti mogen geen deel uitmaken van die vredesmacht, die mogelijk onder leiding van Uganda zal staan. De vredesmacht moet voorkomen dat de islamisten de Somalische regering helemaal omverwerpen.
De Rotterdamse aanpak. Heb je liever dat ze samen lekker een kopje thee gaan drinken anders? Het helpt wel.quote:
Het laat goed zien waarom het telkens fout gaat in Afrika. Compleet geschifte machthebbers.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:59 schreef Monidique het volgende:
De Rotterdamse aanpak. Heb je liever dat ze samen lekker een kopje thee gaan drinken anders? Het helpt wel.
Ja, maar naaktlopen is iets wat vrij typisch samenhangt met gereformeerde landen (Duitsland (protestanse deel), Scandinavie, GB, VS, Australië, Nw Zeeland). In de "eerste wereld" is eigenlijk alleen Frankrijk de echte uitzondering op de regel, dacht ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Monidique het volgende:
Katholieken zijn toch altijd al wat minder puriteins geweest dan de andere sekten?
Oh zeker! Ik wil graag wat meer van het Oosten van Eurazie bekijken. Ik heb trouwens ook niks geen schrik van sovjets hoor. Het is alleen geen pretje onder hun knoet te zitten.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef Aoristus het volgende:
durf je dat wel aan, een voormalig Sovjetland?
Volgens mij is naturisme al vrij lang in noord-west en (noord) centraal Europa een normaal fenomeen en heeft dit weinig te maken met welke religie er heerst in een land, zelfs ten tijde van het communisme (en nazisme in Duitsland) werd dit nog volop beoefend. Juist in landen als GB en de VS is het een stuk ongebruikelijker en ook minder geacepteerd, dacht ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, maar naaktlopen is iets wat vrij typisch samenhangt met gereformeerde landen (Duitsland (protestanse deel), Scandinavie, GB, VS, Australië, Nw Zeeland). In de "eerste wereld" is eigenlijk alleen Frankrijk de echte uitzondering op de regel, dacht ik.
Sla de naturisme-gids er maar eens op na..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef Chewie het volgende:
Juist in landen als GB en de VS is het een stuk ongebruikelijker en ook minder geacepteerd, dacht ik.
niet ons probleem, lekker laten shariaën, leven en laten leven!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
Somalië: vijf keer bidden of de kop eraf
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hoor. Initiatieven als Free Europe vind ik dan ook heel goed, hoewel ik toen natuurlijk nog niet echt bewust was.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
niet ons probleem, lekker laten shariaën, leven en laten leven!![]()
Oh, de Hoornse Plas is dichterbij. Daar hoef ik ook niet naartoe. Doe een middelandsezeeklimaat in Schevingen en ik kom met enige regelmaat langs. Desnoods met badpak aan.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Godslasteraar het volgende:
ik weet in Scheveningen ook een naaktstrand, daarvoor hoef je ech nie naar Verweggistan!
![]()
Dat er naturisme is geloof ik wel maar dat is wat anders dan dat het algemeen geacepteerd zou zijn en zover ik weet is dat in nw-europa en centraal europa meer het geval dan in de anglo-saksische landen. Ik vind zelf dat er al een groot verschil is tussen Nederland en Duitsland wat betreft acceptatie, bij onze oosterburen is het een stuk meer geacepteerd.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Sla de naturisme-gids er maar eens op na..
Nu CO2 nog, Simon.quote:Eigenlijk is het een grof schandaal dat er nog steeds transvet in de Amerikaanse frituurolie zat. De gezondheid van voedsel is een razend ingewikkeld onderwerp (bijna net zo moeilijk als het klimaat), er is meer niet dan wel bekend, maar een van de zaken die als een paal boven water staat, is dat transvet gemene rotzooi is.
Ook daarin vergis je je, volgens mij. GB weet ik niet veel van, maar in de VS viel het me op dat men een stuk minder preuts was dan tv & film hier doen geloven.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat er naturisme is geloof ik wel maar dat is wat anders dan dat het algemeen geacepteerd zou zijn en zover ik weet is dat in nw-europa en centraal europa meer het geval dan in de anglo-saksische landen. Ik vind zelf dat er al een groot verschil is tussen Nederland en Duitsland wat betreft acceptatie, bij onze oosterburen is het een stuk meer geacepteerd.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hoor. Initiatieven als Free Europe vind ik dan ook heel goed, hoewel ik toen natuurlijk nog niet echt bewust was.
Uiteraard.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
je bedoeld de radiozender?
O, dat weten ze wel, hoor.quote:enfin, laten we moslims de gelgenheid geven de wereld te laten zien hoe een islamitische/sunnitische heilstaat eruit ziet.
http://www.france24.com/live/quote:
Ik ben meer benieuwd naar de engelstalige Al-JAzeera.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://www.france24.com/live/
Vanavond de grote aftrap. Voor een ander geluid(Lees niet Amerikaans geluid).
Ja hoe staat het daar eigenlijk mee?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Monidique het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar de engelstalige Al-JAzeera.
Die draait toch al een tijdje?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja hoe staat het daar eigenlijk mee?
jahoor ben nu aan het kijkenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De site wel maar er zou toch ook een tv kanaal komen of is dat er al.
Site van Al Jazeera is wel mooi en stuk minder druk dan van CNN.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
jahoor ben nu aan het kijken
http://english.aljazeera.(...)04C-56678862E31A.htm
Hij ziet er wel goed uit, kom nooit op de CNN site kan dus moeilijk vergelijken maar die zal wel schreeuweriger zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Site van Al Jazeera is wel mooi en stuk minder druk dan van CNN.
Ach, Shell accepteert tenminste dat de mensheid verantwoordelijk is voor het versterkte broeikaseffect en geeft geen geld aan klimaatontkenners.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:01 schreef du_ke het volgende:
Shell maakt reclame op Al Jazeera.
Ik zie een complot van Bolkenstein en Bos.
Nederlands bedrijf, blijven graag met iedereen in onderhandeling, lekker polderen en op meerdere paarden weddenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, Shell accepteert tenminste dat de mensheid verantwoordelijk is voor het versterkte broeikaseffect en geeft geen geld aan klimaatontkenners.
Ik ontken ten stelligste het klimaatquote:
genoeg hitsquote:Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef Monidique het volgende:
Laatst las ik wel op een weblog dat een nieuwe wet een staat van beleg makkelijker maakt voor Bush. Ik kan het niet meer vinden en ik weet ook niet hoe geloofwaardig het is. Toch weet ik wel zeker dat Bush na januari of februari 2009 weg is. Het is namelijk een extreem zwakke president, absoluut geen dictator.
Je weet wat ik bedoel. Doordemensheidversterkteklimaatveranderingontkenners is ook zo'n lang woord, hè, en sceptici denkt de lading duidelijk niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ontken ten stelligste het klimaat.
Het was gewoon een sigmegrapje, geen aanval op de duidelijkheid van je tekst. Autodidacts grapje was leuker.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel. Doordemensheidversterkteklimaatveranderingontkenners is ook zo'n lang woord, hè, en sceptici denkt de lading duidelijk niet.
quote:Publiek debat draait nog altijd om ’welles-nietes’
Klimaatstudies worden steeds beter en wetenschappers gaan nauwgezet om met onzekerheden. Maar het publieke debat is nog altijd hetzelfde welles-nietes.
In zijn doctoraalscriptie had Arthur Petersen nog verkondigd dat de rapporten van de IPCC, de VN-klimaatcommissie, niet konden deugen. Wetenschappers hoorden in zijn visie niet met elkaar te discussiëren om een consensus te bereiken. Dat leek meer op een politiek handjeklap dan op een zoektocht naar de waarheid.
Maar het proces achter de gesloten deuren van het Intergovernmental Panel on Climate Change intrigeerde hem dermate, dat hij besloot er zijn promotieonderzoek aan te wijden. Petersen sloot zich aan bij de Nederlandse delegatie tijdens de voorbereidingen van de IPCC-rapporten uit 2001.
Hij is om. „De klimaatrapporten blijven mensenwerk”, zei hij gisteren op een symposium aan de Vrije Universiteit, dat ter gelegenheid van zijn promotie werd gehouden. „Maar de gevolgde procedures zijn een waarborg voor openheid. Iedereen, ook zij die zich scepticus noemen, krijgt ruim gelegenheid zijn kritiek te uiten.”
Veel kritiek richt zich op de onzekerheid in klimaatstudies. Hoeveel ruimte voor twijfel laten de modellen nog? Het is ook een punt van kritiek op de IPCC zelf: dat zogenaamde consensusstreven zou alleen maar bedoeld zijn om alle onzekerheden weg te masseren.
Het viel Petersen op dat de IPCC juist heeft geleerd heel goed met onzekerheden om te gaan. Was men in 1990 nog heel stellig, het rapport uit 1995 was al voorzichtiger. De laatste keer, in 2001, heette het dat ’het in het licht van nieuwe bewijzen waarschijnlijk is dat de opwarming door de mens is veroorzaakt’.
De IPCC meldt consciëntieus wat met ’waarschijnlijk’ wordt bedoeld: een kans van 66 tot 90 procent dat het inderdaad zo is. Minder duidelijk is de organisatie over de wijze waarop ze die kans heeft bepaald. Vaak is dat niet meer dan een inschatting van deskundigen. Petersen: „Die nieuwe bewijzen waren eigenlijk zo sterk, dat ze wel de kwalificatie zeer waarschijnlijk verdienden, een kans groter dan 90 procent. Ik ontdekte dat de onderzoekers niet zo zeker van hun modellen waren en daarom een trapje lager gingen staan.”
Dergelijke fijnzinnigheden dringen nauwelijks tot het publieke debat door. Ondanks alle wetenschappelijke vooruitgang is het in de media en de politiek nog vaak hetzelfde welles-nietes als vijftien jaar geleden. Milieugroepen zoeken de extremen op, sceptici zaaien twijfel.
Een van die laatsten, de econoom Hans Labohm, mengde zich stevig in het debat op het VU-symposium. Er was nog zo veel onbekend in de klimaatwetenschap dat al die modelstudies hem niets zeiden. Hij stond niet alleen in zijn kritiek, wist hij. „Uit een peiling onder Duitse klimatologen bleek maar 30 procent overtuigd van een antropogeen broeikaseffect. De rest twijfelde of dacht er anders over.”
Dat was niet precies de vraag, antwoordde Petersen. „Die zeventig procent twijfelde niet over de rol van de mens in de klimaatverandering, maar over de vraag of de kennis erover voldoende is uitgerijpt voor politieke maatregelen. Diep in zijn hart studeert elke wetenschapper liever nog twintig jaar door op een probleem.”
1 gewillige blondine is genoeg.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:03 schreef sigme het volgende:
Gelukkig nog wel. Dat mag wel heel wat wezen dan.
quote:
Het ligt onder andere aan de neiging van de media om objectief over te komen, zodat er ongeveer evenveel ruimte is voor wetenschappers en zogenaamde sceptici. Dit zorgt ervoor dat het publiek het idee krijgt dat het een kwestie is van 50-50, terwijl de wetenschap het wel zo'n beetje eens is over die zaken.quote:
Een kinderhand is gauw gevuld..quote:
Ach ja. Ik zie het minstens anders dan jij.quote:[..]
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het ligt onder andere aan de neiging van de media om objectief over te komen, zodat er ongeveer evenveel ruimte is voor wetenschappers en zogenaamde sceptici. Dit zorgt ervoor dat het publiek het idee krijgt dat het een kwestie is van 50-50, terwijl de wetenschap het wel zo'n beetje eens is over die zaken.
http://www.fair.org/index.php?page=1978quote:A new study has found that when it comes to U.S. media coverage of global warming , superficial balance—telling "both" sides of the story—can actually be a form of informational bias. Despite the consistent assertions of the United Nations-sponsored Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC) that human activities have had a "discernible" influence on the global climate and that global warming is a serious problem that must be addressed immediately, "he said/she said" reporting has allowed a small group of global warming skeptics to have their views greatly amplified.
Waarom ga je niet een mooie website maken over Simon en de klimaatverandering? Je hebt nu toch tijd en volgens mij nogal wat bronnen verzameld...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:28 schreef Monidique het volgende:
Ik ga iets doen, geen idee wat.
Dan is zo'n weblog toch voldoende?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waarom ga je niet een mooie website maken over Simon en de klimaatverandering? Je hebt nu toch tijd en volgens mij nogal wat bronnen verzameld...
Is dat een vrouw?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:31 schreef Monidique het volgende:
http://youtube.com/watch?v=iffabxQjjcM
Stem als een engeltje.
Nee joh, onderzoeksmateriaal, nieuws, presentaties, politieke verhoudingen/besluiten, evt nieuwsbrief?. Kun je een speciaal stukje houden om Simon te nailen.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan is zo'n weblog toch voldoende?
quote:
Geen idee of een deel van de Bot eerder gepubliceerd is.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, de bergrede. Dan moet ik direct denken aan LodewijkNapoleon..![]()
Ik heb het gezien, nog geen tijd gehad het echt te lezen. Wel dat strafmaartopic gister goed gelezen. Boeiende discussie, al is mijn eindconclusie dat het dus niet helemaal duidelijk is. Het was dus een tamelijk goede vraag, geloof ik.
Had je mijn vraagje in vorig SCtopic over de bot gezien?
[..]
Geen idee, ik kijk nooit.
Oh, ik mis mijn ochtende nu al - het was altijd een heerlijk moment voor het schrijven van lange emails. Dat duurt dus nog even.
En "liberty cabbage" weer Sauerkraut.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De "Freedom Fries" worden tegenwoordig trouwens weer French fries genoemd.
quote:Naar aanleiding van de berichten omtrent gebroken polsbandjes en stukgegooide televisies heeft Nintendo tot kordate maatregelen besloten: het bedrijf heeft alle Wii-bezitters een waarschuwend e-mailtje gestuurd.
In het digitale foldertje maakt Nintendo duidelijk dat de Wii-mote met gezond verstand gebruikt moet worden, iets waar het diverse gamers nogal eens aan zou ontbreken. Zo legt het bedrijf uit dat het in Wii Sports Bowling de bedoeling is om een virtuele bowlingbal te lanceren door het loslaten van knop 'B', en niet door het loslaten van de complete controller. Ook meldt de mail dat het niet handig is om te gaan Wiiberen binnen een straal van negentig centimeter van de televisie: dat een brede armzwaai met een hardplastieken voorwerp nare gevolgen voor nabije glazen voorwerpen kan hebben, spreekt immers niet vanzelf. Verder wordt het afgeraden met zweterige handen te spelen: stoppen en afdrogen, luidt het advies.
..........................
http://tweakers.net/nieuws/45487/Nintendo:-Wii-mote-goed-vasthouden.html
ik hou niet van computerspelletjes, ik verlies altijd, en daar hou ik niet vanquote:Op donderdag 7 december 2006 17:44 schreef Tirion het volgende:
[..]
De Wii ziet er wel tof uit, eigenlijk de enige console die ik wel eens wil proberen.
Schuld van Amerika.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:47 schreef kLowJow het volgende:
De FP gaat er qua reacties ook niet echt op vooruit.'Marokkanen verdienen sterrenstatus' Rotterdam bindt strijd aan tegen racisme Leerlingen van school na bijbelverbranding
En wat is FOK! weer afschuwelijk traag.
Bek houden.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:38 schreef Monidique het volgende:
Hagel, windstoten, koud. Leuk.
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het ligt onder andere aan de neiging van de media om objectief over te komen, zodat er ongeveer evenveel ruimte is voor wetenschappers en zogenaamde sceptici. Dit zorgt ervoor dat het publiek het idee krijgt dat het een kwestie is van 50-50, terwijl de wetenschap het wel zo'n beetje eens is over die zaken.
Dat zijn geen wetenschappers?quote:„Uit een peiling onder Duitse klimatologen bleek maar 30 procent overtuigd van een antropogeen broeikaseffect. De rest twijfelde of dacht er anders over.”
Ik kan geen ander woord ervoor vinden. Voorstanders en dogmatici? Naar de feiten-kijkers en dogmatici? Nee, dat is flauw. Natuurlijk zijn er wetenschappers die menen dat er niets aan de hand is of iets dergelijks. Ze worden alleen niet gesteund door de wetenschap. Ook wetenschappers hebben ongelijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn geen wetenschappers?
En geen sektarische bewegingen meer ondersteunen, en Syrie mag zich niet meer met Libanon bemoeien enne hij wil zeker niet overleggen met mannen met baarden, dus eerst scheren en dan wil hij misschien best een regionaal gesprekje voeren. Bush luistert goed naar zijn Study Groupquote:Op donderdag 7 december 2006 20:46 schreef Monidique het volgende:
Bush is echt een geboren diplomaat. Hij wil wel met Iran om de tafel zitten om te praten over Irak, wat dus zeg maar in het voordeel is van Amerika, maar dan moet Iran wel stoppen met het verrijken van uranium, wat... in het voordeel van Amerika is.
The grave opens up before me like a big hole in the ground.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vandaag was als een gemiddelde dag in de hel.
Helaas vind ik met googel niet een plaatje van de prachtige omslag van mijn exemplaar van Dantes hel, anders had ik je die getoond.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vandaag was als een gemiddelde dag in de hel.
Wat vond je Opeltje van de botsing?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:26 schreef Sidekick het volgende:
Vandaag een konijntje overreden. Je kan het zielig noemen, maar ik heb wel het leven gered van talloze wortels.
Vooral doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas vind ik met googel niet een plaatje van de prachtige omslag van mijn exemplaar van Dantes hel, anders had ik je die getoond.
In mijn nieuwe onderkomen zal ik genoeg ruimte scheppen om dat soort schatten ten toon te spreiden.
kLowJowquote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef kLowJow het volgende:
Apropos
Leegte leidt tot lusteloze, lamlendige lamentaties? Het kon Monidique's motto zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef kLowJow het volgende:
Tijd voor een alliteratief adagium.
Niet in z'n huidige fase. Hij kan niet zonder ''WTF'', ''O God,quote:Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef multatuli het volgende:
[..]
Leegte leidt tot lusteloze, lamlendige lamentaties? Het kon Monidique's motto zijn.
Een geest in burgeroorlog, eerder.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een geest in verval.
Hartelijk dank.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef multatuli het volgende:
[..]
Leegte leidt tot lusteloze, lamlendige lamentaties? Het kon Monidique's motto zijn.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C71A49EAA2636A.htmlquote:07 December 2006
Turken kregen stemadvies uit Ankara
Turkse Nederlanders hebben vanuit Turkije stemadvies gekregen. Zij werden via e-mail opgeroepen op Fatma Koser Kaya van D66 te stemmen, meldt NOVA. De mailtjes zouden afkomstig zijn van een adviseur van de Turkse minister voor religieuze zaken en zijn verstuurd vanuit een Turks ministerie.
De mailcampagne begon nadat PvdA en CDA Turkse kandidaten van de lijst hadden gehaald omdat ze de Armeense genocide niet erkenden. Koser Kaya hoefde daar van haar partij niets over te zeggen.
De VVD en D66 zijn verontwaardigd en willen opheldering van Turkije. Ankara ontkent dat er stemadvies is gegeven.
S6 is al uit op usenet.quote:
Ach ik kan die zooi wel downloaden maar de kans dat ik het dan ga kijken is minimaalquote:
het is ook pure hebberigheid, 1x per week is in principe genoeg, maar als ze het al op donderdag gaan uitzenden...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik kan die zooi wel downloaden maar de kans dat ik het dan ga kijken is minimaal.
10 for M in 100quote:
Offtopic:quote:Op donderdag 7 december 2006 23:59 schreef zakjapannertje het volgende:
[[url=http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42380000/gif/_42380678_america_wheat_416x350.gif]afbeelding][/url]
http://www.realclimate.or(...)stand/#comment-22114quote:The current "state of the art" in GW denial rhetoric is to acknowledge that some warming may be occurring, but that there is no scientific consenus on how much, if any, of the warming is caused by human activities; that some, most or all of it may be caused by changes in solar output, "natural cycles" or simply unspecified, unknown causes; and that there can be no basis for determining what if anything should be done about it unless or until scientists can specify with certainty exactly how much of the warming is attributable to various causes.
Gefeliciteerd hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:01 schreef Aoristus het volgende:
bah, dus het is 8 december. Dat betekent dat ik een 1 voor de 0 inwissel
Van harte!quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:01 schreef Aoristus het volgende:
bah, dus het is 8 december. Dat betekent dat ik een 1 voor de 0 inwissel
En dan, dan wordt het zeker steeds kouder ..quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:18 schreef kLowJow het volgende:
Gewoon omgekeerd aftellen.
Vooral als er een ferme wind opsteekt kan gevoelsmatig het verschil tussen 1 en 0 behoorlijk groot worden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En dan, dan wordt het zeker steeds kouder ..
Jimi Hendrix, Kurt Cobain, allen hebben de 28 niet gehaald... Als dat niet geniaal isquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:13 schreef Aoristus het volgende:
als jullie hier waren dan kregen jullie een biertje. Nu is het allemaal voor MIJ.
Neem van mij aan, blijf onder de 30
doe maar een tripple dan. En tel dan meequote:Op vrijdag 8 december 2006 01:15 schreef du_ke het volgende:
[..]Nou dan schenk ik mezelf wel een wodka in
.
Het was zeker een dubbele, door m'n borrelglazen heen dus maar een longdrinkglas gepakt en ingeschonkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
doe maar een tripple dan. En tel dan mee
da's gemeen spul hoor. Op Utrecht heb ik ooit eens Krepkaya gevonden, dat had tegen de 70%. Maar goed, Krep was dan ook verkeerd gespeld. Gekke Oost-Europeanen..quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was zeker een dubbele, door m'n borrelglazen heen dus maar een longdrinkglas gepakt en ingeschonken.
Deze is slechts 40% valt mee dus maar die fles is bijna leeg. Daarna nog een echte oekraiense staanquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
da's gemeen spul hoor. Op Utrecht heb ik ooit eens Krepkaya gevonden, dat had tegen de 70%. Maar goed, Krep was dan ook verkeerd gespeld. Gekke Oost-Europeanen..
Op het idfa vond ik een gastkadootje in de keuken. Daar zat geeneens een datumstempel op en de rest was alleen maar Cyrillisch schrift...quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze is slechts 40% valt mee dus maar die fles is bijna leeg. Daarna nog een echte oekraiense staan. Maar die is ook gewoon 40%. Eitje dus
.
Ja dat cyrillisch is mooi. Begrijp er geen ruk van. Heb ook een bordje uit de trein naar Kiev. Leuk bordje maar wat er op staatquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Op het idfa vond ik een gastkadootje in de keuken. Daar zat geeneens een datumstempel op en de rest was alleen maar Cyrillisch schrift...
volgens de user Sessy hou je je dan aan de traditie. Met je gejat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat cyrillisch is mooi. Begrijp er geen ruk van. Heb ook een bordje uit de trein naar Kiev. Leuk bordje maar wat er op staat. Iets van de dienstregeling ofzo.
Het is een souvenirquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
volgens de user Sessy hou je je dan aan de traditie. Met je gejat.
Misschien ga ik maar Russisch leren dit jaar. Dat lijkt me een goede start
mensen die 'windows 95 bier' kunnen verzinnen, moeten wel speciaal zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is een souvenir.
Ja ik wil ooit ook wat Russisch leren. Vooral dat schrift een keer goed doorkrijgen lijkt me wel leuk.
Mensen die bier kunnen verzinnen in 2 liter petflessen ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mensen die 'windows 95 bier' kunnen verzinnen, moeten wel speciaal zijn![]()
hm? Is dat te verwerken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mensen die bier kunnen verzinnen in 2 liter petflessen ook.
Je moet geen haast hebbenquote:
Geen idee, het is een poging netjes Hollans te benaderen. Als Grunningse zeg ik gewoon mogge.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:16 schreef problematiQue het volgende:
was is goed'morgen nou weer voor vreemde Drentse inkorting
quote:Het nieuwe kamerlid Renske Leijten onthult dat zij ook zo'n brief kreeg van de ambassadeur. "Hahaha, volgens mij hebben we allemaal een brief gehad met VVD erop. Rosita, Marianne en ik in ieder geval ook… " Hiero de Muis wil weten: "Nu vraag ik me af of Balkende een brief heeft gehad onder de noemer PvdA."
Dat komt doordat er geen vanille zit in vanillethee, maar alleen een kunstmatige vanille-geur-essence.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:04 schreef problematiQue het volgende:
toch vreemd, vanillethee ruikt heerlijk maar smaakt nergens naar.
Zolang het geen I. Kant is lijkt het me niet echt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef problematiQue het volgende:
ik heb hier een arbeidsovereenkomst met ene E Kant. Zou het?
Moi is niet zozeer Gronings volgens mij. Je hoort het in Drenthe ook wel een hoop. Maar ach op veel punten maken die talen niet zoveel verschilquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:25 schreef sigme het volgende:
Eigenlijk zeg ik moi, ook gronings, en mooier, vind ik.
Moi!
Thee.. Je bent toch niet ziekquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:04 schreef problematiQue het volgende:
toch vreemd, vanillethee ruikt heerlijk maar smaakt nergens naar.
er is hier te kiezen tussen aanmaakkoffie, aanmaaksoep, water, en thee. Alhoewel ik thuis ook wel is thee drink, is het gewoon koning eenoog hier.quote:
En voor brakke kippenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:37 schreef sigme het volgende:
Thee is voor zieke kippen, zegt mijn liefste.
Daar heeft je liefste een waar punt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:37 schreef sigme het volgende:
Thee is voor zieke kippen, zegt mijn liefste.
Water. En zo duur is een koffiezetapparaatje nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
er is hier te kiezen tussen aanmaakkoffie, aanmaaksoep, water, en thee. Alhoewel ik thuis ook wel is thee drink, is het gewoon koning eenoog hier.
ik lust geen koffie dus daar zou ik niets mee oplossen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Water. En zo duur is een koffiezetapparaatje nou ook weer niet.
Ik drink ook om die reden hier thee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
er is hier te kiezen tussen aanmaakkoffie, aanmaaksoep, water, en thee. Alhoewel ik thuis ook wel is thee drink, is het gewoon koning eenoog hier.
Is dit nou een verkapte bedreigingquote:Uitprinten, lijstje eromheen en tegen de muur met deze post
Komt wel als je wat ouder wordtquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik lust geen koffie dus daar zou ik niets mee oplossen.
Napalm is er nog nietquote:
Tenzij je aan een universiteit studeert waar het drab dat de automaten uitspugen onmogeolijk koffie kan worden genoemdquote:
Blauwe kaasquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Napalm is er nog niet.
Ik lust trouwens nog steeds geen blauwe kaas, en ook geen haring.
Bij ons is alleen de koffie uit de kantine goed te doen (DE automaten) de andere automatentroep is erg kansloos inderdaadquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Tenzij je aan een universiteit studeert waar het drab dat de automaten uitspugen onmogeolijk koffie kan worden genoemd![]()
oh blauwe kaas lust ik dan weer wel, heel graag zelfs. Haring lust ik ook wel maar daar doe ik als vegetariër niet aan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Napalm is er nog niet.
Ik lust trouwens nog steeds geen blauwe kaas, en ook geen haring.
Ah je bent vegetariërquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef problematiQue het volgende:
[..]
oh blauwe kaas lust ik dan weer wel, heel graag zelfs. Haring lust ik ook wel maar daar doe ik als vegetariër niet aan.
lusten vegetariërs door de regel geen koffie?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah je bent vegetariër. Verklaart een hoop.
Gaat nogal bergafwaarts met 'm he.quote:Danny Blind is woensdagavond op een met pech stilstaande auto ingereden. Een 48-jarige vrouw raakte gewond en moest door de brandweer uit de auto worden geknipt. Een jongetje van twee kwam met de schrik vrij. De ex-trainer en -voetballer van Ajax had volgens de blaastest drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed, vergelijkbaar met zo’n tien glazen bier.
in de regel / door de bank genomen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:13 schreef problematiQue het volgende:
[..]
lusten vegetariërs door de regel geen koffie?
Oh nee hoor dat is het punt nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:13 schreef problematiQue het volgende:
[..]
lusten vegetariërs door de regel geen koffie?
Maar je bent dus vega, zie je ook zo bleek als de gemiddelde vega?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef problematiQue het volgende:
ik dronk vroeger veel vaker thee, en toen at ik ook nog vlees. Dus die vlieger gaat niet op denk ik. Of het moet gaan over een bepaalde state of mind die ik altijd al heb gehad ofzo. Ik ben niet zo thuis in de theepsychologie.
nee valt wel mee. Ik zal binnenkort eens (weer!) een foto opzoeken en online zetten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar je bent dus vega, zie je ook zo bleek als de gemiddelde vega?
auwquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef sigme het volgende:
* knijpt vitueel in spieren
Dat krijg je van dat domme gesport.
De zon komt van 't lente wel terug.
Dat is nu eenmaal der lauf der Dinge.quote:
Wille wille wille.quote:We hebben toch klimaatsverandering? Ik wil nu zonnetje! Of in ieder geval morgen![]()
quote:Rabat/Madrid - Morocco intends to table a new autonomy proposal for Western Sahara in an attempt to resolve its conflict of three decades with the independence movement Polisario Front, press reports said Thursday.
Pro-Moroccan Saharawi dignitaries announced a proposal which would grant the desert territory a status comparable to Spain's semi-autonomous regions, with a government, parliament and judiciary, according to the Spanish daily El Pais.
The proposal would require a reform of the Moroccan constitution, which does not allow regions to have special statuses, according to Saharawi experts. Morocco was expected to present the proposal to the United Nations (UN) in early 2007.
An earlier, more limited autonomy plan was rejected by UN Secretary-General Kofi Annan and his then Sahara envoy James Baker. The UN's attempts to organize a referendum on the independence of Western Sahara have failed in the face of Moroccan opposition.
Morocco annexed the former Spanish Sahara in two phases after Spain withdrew from there in 1975. Polisario launched a guerrilla war which ended in a ceasefire brokered by the UN in 1991.
Jaja en je bent zeker ook geen moslim?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben geen homo Godslasteraar.
ow, toch maar niet? Okay! Maar uiteraard was Sigme het slachtoffer van mijn Lubberiaans gedragquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben geen homo Godslasteraar.
Dat is Christelijk gedrag. Niet te tolereren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:08 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ow, toch maar niet? Okay! Maar uiteraard was Sigme het slachtoffer van mijn Lubberiaans gedrag
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:08 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ow, toch maar niet? Okay! Maar uiteraard was Sigme het slachtoffer van mijn Lubberiaans gedrag
[afbeelding]
het is alleen virtueel dat ik de moed hebquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is Christelijk gedrag. Niet te tolereren.
Die EchtGaaf, is dat niet zo'n PVDA-er? Banaal stukje, in een banale topicquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
( waarom wordt verkrachten nog verboden?)
EchtGaaf, wat doe jequote:Op vrijdag 8 december 2006 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
( waarom wordt verkrachten nog verboden?)
Godzijdank, zeg, wat een gedrocht. Op mijn MP3-speler staan alleen maar legale nummers en dan moet ik nog een heffing gaan betalen ook van enkele tientallen euro's?quote:
ja, slogischquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Godzijdank, zeg, wat een gedrocht. Op mijn MP3-speler staan alleen maar legale nummers en dan moet ik nog een heffing gaan betalen ook van enkele tientallen euro's?
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.htmlquote:Clinton was even op Soestdijk. Hij kreeg (net als de moordenaar van Fortuyn destijds) goededoelengeld van de Postcodeloterij en kwam waarschuwen dat het over een jaar of tien, vijftig wel eens heel warm zou kunnen worden.
(...)
Wat weet Clinton van het klimaat? Het is een charmante boef, dat is waar. Het is knap als je aan de lopende band vreemd gaat en je eigen vrouw plus miljoenen landgenoten dat niet erg vinden. Voor dat soort mensen (Mitterand, prins Bernhard, de Belgische koning Albert) heb ik een grote bewondering. Maar dat betekent toch niet dat hun weersvoorspellingen serieus genomen hoeven te worden?
(...)
Temeer omdat in het geval van Clinton er nog het een en ander bijkomt. Hij beschouwt het stoppen van een sigaar in een vrouwelijk geslachtsdeel plus het steken van zijn eigen geslachtsdeel in een vrouwelijke mond niet als seks en dan heb je toch last van definitieproblemen.
Hij heeft marihuana gerookt maar de rook niet geïnhaleerd – wat ofwel een bijzondere prestatie is, ofwel een ordinair leugentje.
Nee hij is een teleurgestelde CDA'er, dan weet je het welquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Die EchtGaaf, is dat niet zo'n PVDA-er? Banaal stukje, in een banale topic
Dat is toch best... erg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
Ik hou het niet meer!
[..]
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.html
Lachen ze hem niet gewoon finaal uit op de redactie?
'journalistiek'quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
Ik hou het niet meer!
[..]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
Ik hou het niet meer!
[..]
Het spijt me oprecht, maar hij heeft het nou zo dol gemaakt dat íe verder voor mij niet meer als gesprekspartner geldt. Zie de rest van dat topic.quote:
http://news.yahoo.com/s/nm/nuclear_israel_gates_dcquote:During his Senate confirmation hearing on Tuesday, Gates speculated on why
Iran might be seeking the means to build an atomic bomb. "They are surrounded by powers with nuclear weapons: Pakistan to their east, the Russians to the north, the Israelis to the west and us in the Persian Gulf," he said.
Weten we inmiddels zeker dat hij MrX niet is?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
Ik hou het niet meer!
[..]
eens, hij daalt sterk in waardering.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Het spijt me oprecht, maar hij heeft het nou zo dol gemaakt dat íe verder voor mij niet meer als gesprekspartner geldt. Zie de rest van dat topic.
Nounou sigme, dat is zeer ondemocratisch.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Het spijt me oprecht, maar hij heeft het nou zo dol gemaakt dat íe verder voor mij niet meer als gesprekspartner geldt. Zie de rest van dat topic.
Hij doet me een beetje denken aan de 'kleine maar venijnige fanaten' van Lucebert. Niet alleen in deze post, overigens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee hij is een teleurgestelde CDA'er, dan weet je het wel.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:52 schreef Autodidact het volgende:
Je zult er over verbaasd zijn hoeveel er verkracht wordt door dieren. Zeeleguanen, Chimpansees, Bonobo's. Het zijn meestal de betamannetjes die de vrouw grijpen als ze onderweg is naar het alfamannetje.
http://www.physorg.com/news83920889.htmlquote:In 2003 and 2004, Dr Newton-Fisher studied a community of eight adult male and 21 adult female East African chimpanzees in Budongo Forest, Uganda. He observed that the females were subject to frequent aggression by adult males that was at times severe. However, between October and December 2003, he observed females retaliating in direct response to this aggression.
In almost half of his observed retaliations, the females formed coalitions of two to six members and retaliated with vocalisations, threatening gestures, and direct pursuit. Females were also witnessed physically attacking males that were aggressive to other females, and on several occasions were seen to solicit the support they then received.
Godverdomme, het smerige lef. Vrouw, ken je plaats!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://www.physorg.com/news83920889.html
Vrouwenemancipatie,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |