abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44219178

Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Iedereen is welkom, vermits de ballotage doorstaan.

IRC
Ook op IRC is POL te vinden. Het kanaal #POL op irc.fok.nl kan altijd gebruikt worden om snel te slowchatten over eigenlijk alles wat hier al wordt gezegd.

Vorige delen
December 2002 tot en met december 2003
Januari 2004 tot en met juni 2004
Juli 2004 tot en met december 2004
Januari 2005 tot en met juni 2005
Juli 2005 tot en met december 2005
Januari 2006 tot en met juni 2006
Juli 2005 tot en met december 2005

[ Bericht 99% gewijzigd door sigme op 07-12-2006 12:27:25 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44219216
Kende de term mous niet (althans was wel erg vaag bekend) voor maar even opgezocht, vooral met uitgebakken spekjes en een lekkere ambachtelijke rookworst .

[ Bericht 5% gewijzigd door du_ke op 07-12-2006 12:28:38 ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44219395
2 TVP
pi_44219559
Pfff, juridische haarkloverij is de nieuwe vloek van pol zo lijkt het. Ik geloof dat ik het GP maar eens even voor gezien ga houden. Sigme nog gezien dat ik je twentse politie topic opgeleukt heb met een mini bergrede?

Wat staat er eigenlijk in al die youtube linkjes in het pol cafe? Ik heb super smal band, dus ik kan daar wel op klikken, maar krijg nimmer beeld.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_44219618
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef multatuli het volgende:
Pfff, juridische haarkloverij is de nieuwe vloek van pol zo lijkt het. Ik geloof dat ik het GP maar eens even voor gezien ga houden. Sigme nog gezien dat ik je twentse politie topic opgeleukt heb met een mini bergrede?
Voor het grootste deel van het gezeik moet je je gewoon afsluiten .
quote:
Wat staat er eigenlijk in al die youtube linkjes in het pol cafe? Ik heb super smal band, dus ik kan daar wel op klikken, maar krijg nimmer beeld.
Veel flauwigheid voornamelijk.
pi_44219630
quote:

Doorgaans onzin. De slechte muzieksmaak van M. bijvoorbeeld.
  donderdag 7 december 2006 @ 12:40:57 #9
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44219765
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:56 schreef Autodidact het volgende:
Hoe fundamentalistischer ze ogen, hoe minder vertrouwen in het oordeel van de door hun aanbeden god ze schijnen te hebben...
scherp gezien
pi_44219895
quote:
Ach, de bergrede. Dan moet ik direct denken aan LodewijkNapoleon..

Ik heb het gezien, nog geen tijd gehad het echt te lezen. Wel dat strafmaartopic gister goed gelezen. Boeiende discussie, al is mijn eindconclusie dat het dus niet helemaal duidelijk is. Het was dus een tamelijk goede vraag, geloof ik.

Had je mijn vraagje in vorig SCtopic over de bot gezien?

quote:
Geen idee, ik kijk nooit.

Oh, ik mis mijn ochtende nu al - het was altijd een heerlijk moment voor het schrijven van lange emails. Dat duurt dus nog even .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 7 december 2006 @ 12:50:00 #11
158292 problematiQue
pi_44219994
Ellsberg: VS valt Iran aan voor 2008

zou het? dan komt de complot theorie dat Bush voor zijn aftreden een oorlog zal beginnen om zo voor eeuwig president te blijven toch nog uit
pi_44220221
Ik geloof er nog steeds niets van.
pi_44220242
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef problematiQue het volgende:

zou het? dan komt de complot theorie dat Bush voor zijn aftreden een oorlog zal beginnen om zo voor eeuwig president te blijven toch nog uit
Waarom zou hij dan president blijven?
  donderdag 7 december 2006 @ 13:04:07 #14
158292 problematiQue
pi_44220427
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarom zou hij dan president blijven?
ik heb het niet verzonnen, maar omdat hij een machtbeluste meneer is, gok ik?
  donderdag 7 december 2006 @ 13:04:09 #15
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_44220428
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:39 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hmmmf, da's niks. Werk kan vervelend zijn, maar thuis zitten vind ik nog erger.
Het is ook niet echt vrijwillig.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_44220439
Laatst las ik wel op een weblog dat een nieuwe wet een staat van beleg makkelijker maakt voor Bush. Ik kan het niet meer vinden en ik weet ook niet hoe geloofwaardig het is. Toch weet ik wel zeker dat Bush na januari of februari 2009 weg is. Het is namelijk een extreem zwakke president, absoluut geen dictator.
pi_44220746
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:45 schreef sigme het volgende:
.........

...........
pi_44220790
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Doorgaans onzin. De slechte muzieksmaak van M. bijvoorbeeld.
global policy in 30 secs
pi_44220813
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

global policy in 30 secs
Ja, die zag ik wel (gejat naar mijn weblog, spanks).
pi_44220864
Zo. Ik ben weer goed bevonden.
pi_44220896
Godslasteraar, Foxit is ueberoké, om met J_d_W te spreken.
pi_44220944
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:15 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]
Mijn laptop kan -als uitzondering op de regel dat ie geen enkel bewegend beeld aankan- die flashfilmpje van youtube wel tonen, maar maar nét, dus het hapert, vooral het geluid.

Op het werk kan m'n pc het vast aan, maar om nou op kantoor filmpjes te gaan zitten kijken, mwah.
  donderdag 7 december 2006 @ 13:23:06 #23
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44220969
Je laptop kon De Lange Weg nog wel bewandelen?
pi_44220984
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn laptop kan -als uitzondering op de regel dat ie geen enkel bewegend beeld aankan- die flashfilmpje van youtube wel tonen, maar maar nét, dus het hapert, vooral het geluid.

Op het werk kan m'n pc het vast aan, maar om nou op kantoor filmpjes te gaan zitten kijken, mwah.
En schateren.
pi_44221146
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:23 schreef Reya het volgende:
Je laptop kon De Lange Weg nog wel bewandelen?
Ja, muziekjes spelen kan 'ie wel, als het maar niet voorzien is van filmpje.
Dat kan de kantoorpc weer niet. Tenzij ik een koptelefoontje inprik, maar dat doe ik dus niet. Vele collega's wel trouwens.

Als ik nou weer op een kamer zat met een radio aan, dan zou ik het overwegen. Hoewel ik dat gewoonlijk goed genoeg kan negeren.
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:23 schreef Autodidact het volgende:

[..]

En schateren.
Daarvoor volstaat fok. Vooral sommige fokkers zijn bijna niet geluidloos te doorstaan .
  donderdag 7 december 2006 @ 13:29:17 #26
Stranger than fiction
pi_44221169
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:23 schreef Autodidact het volgende:

[..]

En schateren.
Zo hard schateren,
dat er water tussen je benen gaat klateren.
pi_44221229
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef problematiQue het volgende:

Dan zou bush Noord-korea ook kunnen gebruiken daar zijn ze immers officieel nog mee in oorlog.
Lijkt me erg sterk dat de VS dit aan zou durven zeker zonder verdere internationale steun.
pi_44221303
Iran aanvallen zou zelfmoord zijn.
pi_44221505
KinkFm top 3: Black - Pearl Jam. Ja, daar word ik vrolijk van. Ook nog Alice in Chains, ook al zo'n uppertje en nu eerst Guns'n'Roses.
pi_44221597
Lijkt me sterk dat Amerika Iran gaat aanvallen of ze moeten bevangen zijn door complete waanzin en megalomanie.

Het zou de ondergang van Amerika betekenen.
pi_44221621
Het ganse netwerk ligt er hier uit. Ik verveeeeeel me.
  donderdag 7 december 2006 @ 13:43:33 #33
Stranger than fiction
pi_44221629
Amerikanen zijn net Turken. Een totaal gebrek aan zelfreflectie.
pi_44221633
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef sigme het volgende:
Ga stripteasen.
  donderdag 7 december 2006 @ 13:43:59 #35
Stranger than fiction
pi_44221646
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef sigme het volgende:
Geen werk, maar wel internet?
pi_44221664
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:20 schreef Monidique het volgende:
Godslasteraar, Foxit is ueberoké, om met J_d_W te spreken.
Ja, fijn programmaatje. Maar Adobe reader bezit wel weer meer functionaliteit, naar het schijnt
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ow, ok. Jammer. Laptops zijn nu eenmaal wat sneller verouderd dan pc's.
pi_44221689
quote:
De Duitse EU-commissaris Günter Verheugen is verder in opspraak geraakt, nu er naaktfoto's van hem in omloop zijn gekomen. De Duitser blijkt gefotografeerd te zijn op een naaktstrand in Litouwen, samen met zijn kabinetschef Petra Erler. Het Duitse weekblad Focus overweegt de foto's, waarop Verheugen alleen een petje draagt, te plaatsen.
Hmm. Litouwen. Zou het daar 's zomers een beetje lekker weer zijn?
pi_44221708
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja, fijn programmaatje. Maar Adobe reader bezit wel weer meer functionaliteit, naar het schijnt
Ik hoef dat ding alleen maar te lezen. En vaak kopiëren, daarin werkt Foxit wel anders, maar ik kon nog niet zeggen beter of slechter.
pi_44221734
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm. Litouwen. Zou het daar 's zomers een beetje lekker weer zijn?
kutplaatje
pi_44221759
Ze zijn in Iran wel gek althans de machthebbers maar dat maakt een aanval nog niet per definitie legitiem. Het draait om veel meer aspecten.

Elke vooruitgang in Irak en Afghanistan is dan voor niets geweest en in een toch al explosieve regio zou het leiden tot een kettingreactie aan explosies.

Het is te hopen dat er verstandige militaire strategen zijn binnen het Amerikaanse leger. Zo niet kunnen ze me bellen .
pi_44221783
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Geen werk, maar wel internet?
De verbinding naar de eigen servers ligt eruit. Vervelend he?
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ga stripteasen.
Dat heb ik al eens gedaan. Niet op kantoor, en dat ga ik nu ook maar niet doen. Ik hoef niet de verveling van de collega's te verdrijven, die zorgen maar voor zichzelf.
pi_44221825
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Godslasteraar het volgende:

Ow, ok. Jammer. Laptops zijn nu eenmaal wat sneller verouderd dan pc's.
Oh, mijn laptopje is in verouderde staat gekocht. Het was toen al een oud beestje. Heeft als voordeel dat ik er niet zo pietluttig mee hoef te zijn.
pi_44221841
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

kutplaatje
Hoezo, niet het gewenste doemscenario?
pi_44221852
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

kutplaatje
Onder de pet houden.
pi_44221864
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoezo, niet het gewenste doemscenario?
Nee, maar dat was het 'm nou net: ik zocht de huidige temperaturen, in de zomer en dit is een jaarlijks gemiddelde, denk ik.
  donderdag 7 december 2006 @ 13:52:41 #46
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_44221939
Huidige temperaturen in Litouwen in de zomer is een onmogelijkheid aangezien het thans herfst is.
  donderdag 7 december 2006 @ 13:53:27 #47
Stranger than fiction
pi_44221962
Ik ga maar s douchen en lunchen.

Na elkaar, niet tegelijkertijd.
pi_44221963
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Huidige temperaturen in Litouwen in de zomer is een onmogelijkheid aangezien het thans herfst is.
Alsin: huidig: alsin: tegenwoordig: 2 nu bestaand, van, op dit ogenblik of van, in deze tijd => actueel, huidig, momentaan, momenteel
pi_44221973
quote:
Striptease is kunst. Tot dat oordeel kwam een Noorse rechtbank, die daarom vindt dat stripteasetenten geen btw over hun entreeprijs hoeven te vragen.

De fiscus had een exploitant van een club in Oslo voor de rechter gedaagd omdat de ondernemer weigerde de 25 procent btw te heffen. De rechters laakten dat de belastingdienst morele criteria had toegepast. Alle andere vormen van dans op een toneel zijn immers ook vrijgesteld van btw.
pi_44221979
Opbeurend plaatje, .
  donderdag 7 december 2006 @ 13:56:20 #51
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44222045
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga maar s douchen en lunchen.

Na elkaar, niet tegelijkertijd.
goed idee, een natte boterham smaakt niet. Da's eendenvoer
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44222080
quote:
Somalië: vijf keer bidden of de kop eraf

donderdag 7 december 2006 10:16

In Bulo Burto, een stad in het zuiden van Somalië, moeten alle inwoners het leven van een goed moslim leiden. Dat betekent op straffe des doods vijf keer daags bidden.

Fundamentalisten grijpen de macht in Somalië

'Als moslims moeten we onze religie compleet praktiseren en niet gedeeltelijk, dat is waartoe onze religie ons aanspoort,' heeft sjeik Hussein Barre Rage, de leider in de Somalische stad van de fundamentalistische Unie van Islamitische Rechtbanken, woensdag tegen persbureau Associated Press gezegd.
Tijdens gebedstijd moet het stil zijn op straat: winkels en theehuizen moeten dicht. Inwoners van de stad die niet vijf keer per dag knielen voor Allah worden onthoofd.

Milities
Fundamentalistische milities, verenigd in Unie van Islamitische Rechtbanken, staan op het punt de internationaal erkende overgangsregering van Somalië omver te werpen. Afgelopen zomer kregen de islamisten de hoofdstad Mogadishu in handen. Overal waar de milities het voor het zeggen hebben, worden strenge islamitisch wetten ingevoerd, zoals in Bulo Burto. De rechtbanken stellen openbare executies en lijfstraffen in en op sommige plekken mogen vrouwen niet meer in zee zwemmen.

De situatie in Somalië dreigt een regionale kwestie te worden doordat buurland Ethiopië de regering steunt, en Eritrea juist achter de milities staat. De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties heeft inmiddels een resolutie aangenomen die een Afrikaanse vredesmacht toestaat op te treden. Buurlanden Ethiopië, Kenya en Djibouti mogen geen deel uitmaken van die vredesmacht, die mogelijk onder leiding van Uganda zal staan. De vredesmacht moet voorkomen dat de islamisten de Somalische regering helemaal omverwerpen.
pi_44222107
# Klimaat in Litouwen:
# Gem. zeeklimaat Gem. temperatuur jul/aug/sep 15 °C
# Gem. temperatuur jan/feb/mrt -3 °C

In Litouwen heerst het gematigd zeeklimaat. In het binnenland heerst een landklimaat. In het Oosten heerst ook een landklimaat, met wel extreme temperatuurverschillen. Men kent er lange winters en korte zomers, met temperaturen oplopen tot zo'n 30 graden.

Ook in Litouwen komt de warme golfstroom die er voor zorgt dat het zomers aangenaam warm is met zo'n 19 graden en dat het 's winters plaatselijk mild is. De winter duurt van november tot maart, in juli en augustus regent het veel, maar is het ook aangenaam warm.
pi_44222116
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]
De Rotterdamse aanpak. Heb je liever dat ze samen lekker een kopje thee gaan drinken anders? Het helpt wel.
pi_44222194
Cafones.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_44222201
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:59 schreef Monidique het volgende:
De Rotterdamse aanpak. Heb je liever dat ze samen lekker een kopje thee gaan drinken anders? Het helpt wel.
Het laat goed zien waarom het telkens fout gaat in Afrika. Compleet geschifte machthebbers.
pi_44222205
Misschien toch helemaal niet zo gek als vakantiebestemming, Litouwen.

Vreemd dat in het oosten een aantal toch erg katholieke landen goed in het naturisme zitten. Kroatië, Hongarije wist ik het wel van.
pi_44222295
Katholieken zijn toch altijd al wat minder puriteins geweest dan de andere sekten?
pi_44222319
Zonden biecht je van je af.
  donderdag 7 december 2006 @ 14:07:03 #60
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44222344
durf je dat wel aan, een voormalig Sovjetland?
pi_44222517
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Monidique het volgende:
Katholieken zijn toch altijd al wat minder puriteins geweest dan de andere sekten?
Ja, maar naaktlopen is iets wat vrij typisch samenhangt met gereformeerde landen (Duitsland (protestanse deel), Scandinavie, GB, VS, Australië, Nw Zeeland). In de "eerste wereld" is eigenlijk alleen Frankrijk de echte uitzondering op de regel, dacht ik.
pi_44222555
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef Aoristus het volgende:
durf je dat wel aan, een voormalig Sovjetland?
Oh zeker! Ik wil graag wat meer van het Oosten van Eurazie bekijken. Ik heb trouwens ook niks geen schrik van sovjets hoor. Het is alleen geen pretje onder hun knoet te zitten.
pi_44222741
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, maar naaktlopen is iets wat vrij typisch samenhangt met gereformeerde landen (Duitsland (protestanse deel), Scandinavie, GB, VS, Australië, Nw Zeeland). In de "eerste wereld" is eigenlijk alleen Frankrijk de echte uitzondering op de regel, dacht ik.
Volgens mij is naturisme al vrij lang in noord-west en (noord) centraal Europa een normaal fenomeen en heeft dit weinig te maken met welke religie er heerst in een land, zelfs ten tijde van het communisme (en nazisme in Duitsland) werd dit nog volop beoefend. Juist in landen als GB en de VS is het een stuk ongebruikelijker en ook minder geacepteerd, dacht ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2006 14:21:47 ]
pi_44222867
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef Chewie het volgende:

Juist in landen als GB en de VS is het een stuk ongebruikelijker en ook minder geacepteerd, dacht ik.
Sla de naturisme-gids er maar eens op na..
pi_44222881
Ik heb er trouwens niets mee...
pi_44222931
ik weet in Scheveningen ook een naaktstrand, daarvoor hoef je ech nie naar Verweggistan!
pi_44222955
Tsja, hier ook. Vroeger vaak met mijn opa langs lopen.
pi_44222968
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
Somalië: vijf keer bidden of de kop eraf
[..]
niet ons probleem, lekker laten shariaën, leven en laten leven!
pi_44222998
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

niet ons probleem, lekker laten shariaën, leven en laten leven!
Daar ben ik het niet mee eens, hoor. Initiatieven als Free Europe vind ik dan ook heel goed, hoewel ik toen natuurlijk nog niet echt bewust was.
pi_44223101
Blijft het nou dit kutweer? Geen sneeuw, harde wind. Hier heb ik toch niets aan?
pi_44223150
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Godslasteraar het volgende:
ik weet in Scheveningen ook een naaktstrand, daarvoor hoef je ech nie naar Verweggistan!
Oh, de Hoornse Plas is dichterbij. Daar hoef ik ook niet naartoe. Doe een middelandsezeeklimaat in Schevingen en ik kom met enige regelmaat langs. Desnoods met badpak aan.
pi_44223154
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Sla de naturisme-gids er maar eens op na..
Dat er naturisme is geloof ik wel maar dat is wat anders dan dat het algemeen geacepteerd zou zijn en zover ik weet is dat in nw-europa en centraal europa meer het geval dan in de anglo-saksische landen. Ik vind zelf dat er al een groot verschil is tussen Nederland en Duitsland wat betreft acceptatie, bij onze oosterburen is het een stuk meer geacepteerd.
pi_44223239
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.html
quote:
Eigenlijk is het een grof schandaal dat er nog steeds transvet in de Amerikaanse frituurolie zat. De gezondheid van voedsel is een razend ingewikkeld onderwerp (bijna net zo moeilijk als het klimaat), er is meer niet dan wel bekend, maar een van de zaken die als een paal boven water staat, is dat transvet gemene rotzooi is.
Nu CO2 nog, Simon.
pi_44223291
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef sigme het volgende:

.. badpak ..
mij hoor je niet klagen
pi_44223299
Ik las 'm. Dat is jammer, want wat mij betreft mocht dat absurde verhaal over Jupiter nog wel even bovenaan blijven staan en dit artikel doet mij niets. Het is alleen wel weer typisch, hè: "een razend ingewikkeld onderwerp (bijna net zo moeilijk als het klimaat), er is meer niet dan wel bekend".
pi_44223410
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat er naturisme is geloof ik wel maar dat is wat anders dan dat het algemeen geacepteerd zou zijn en zover ik weet is dat in nw-europa en centraal europa meer het geval dan in de anglo-saksische landen. Ik vind zelf dat er al een groot verschil is tussen Nederland en Duitsland wat betreft acceptatie, bij onze oosterburen is het een stuk meer geacepteerd.
Ook daarin vergis je je, volgens mij. GB weet ik niet veel van, maar in de VS viel het me op dat men een stuk minder preuts was dan tv & film hier doen geloven.
pi_44223436
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, hoor. Initiatieven als Free Europe vind ik dan ook heel goed, hoewel ik toen natuurlijk nog niet echt bewust was.
je bedoeld de radiozender?

enfin, laten we moslims de gelgenheid geven de wereld te laten zien hoe een islamitische/sunnitische heilstaat eruit ziet.
pi_44223438
Schuld van de Victoriaanse media.
pi_44223449
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:39 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

je bedoeld de radiozender?
Uiteraard.
quote:
enfin, laten we moslims de gelgenheid geven de wereld te laten zien hoe een islamitische/sunnitische heilstaat eruit ziet.
O, dat weten ze wel, hoor.
pi_44223545
France 24, nieuwe nieuwszender.
pi_44223715
Echt waar?!

O, , dus?
pi_44223740
Hahahaha, Frankrijk!!!
pi_44223830
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Monidique het volgende:
Echt waar?!

O, , dus?
http://www.france24.com/live/

Vanavond de grote aftrap. Voor een ander geluid(Lees niet Amerikaans geluid).
pi_44223858
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

http://www.france24.com/live/

Vanavond de grote aftrap. Voor een ander geluid(Lees niet Amerikaans geluid).
Ik ben meer benieuwd naar de engelstalige Al-JAzeera.
pi_44223907
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Monidique het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar de engelstalige Al-JAzeera.
Ja hoe staat het daar eigenlijk mee?
pi_44223954
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja hoe staat het daar eigenlijk mee?
Die draait toch al een tijdje?
pi_44223968
Ben ook wel benieuwd naar die France24, iets meer accent op Afrika en Europese politiek hopelijk...komt het gewoon op de kabel?
pi_44224029
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die draait toch al een tijdje?
De site wel maar er zou toch ook een tv kanaal komen of is dat er al.
pi_44224074
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De site wel maar er zou toch ook een tv kanaal komen of is dat er al.
jahoor ben nu aan het kijken

http://english.aljazeera.(...)04C-56678862E31A.htm
pi_44224109
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

jahoor ben nu aan het kijken

http://english.aljazeera.(...)04C-56678862E31A.htm
Site van Al Jazeera is wel mooi en stuk minder druk dan van CNN.
pi_44224145
Dan nog liever: http://iht.com/
pi_44224151
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Site van Al Jazeera is wel mooi en stuk minder druk dan van CNN.
Hij ziet er wel goed uit, kom nooit op de CNN site kan dus moeilijk vergelijken maar die zal wel schreeuweriger zijn .
pi_44224209
Shell maakt reclame op Al Jazeera .

Ik zie een complot van Bolkenstein en Bos.
pi_44224242
Dit is pas overzichtelijk: http://www.dbsuriname.com/index.asp
pi_44224251
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:01 schreef du_ke het volgende:
Shell maakt reclame op Al Jazeera .

Ik zie een complot van Bolkenstein en Bos.
Ach, Shell accepteert tenminste dat de mensheid verantwoordelijk is voor het versterkte broeikaseffect en geeft geen geld aan klimaatontkenners.
pi_44224387
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ach, Shell accepteert tenminste dat de mensheid verantwoordelijk is voor het versterkte broeikaseffect en geeft geen geld aan klimaatontkenners.
Nederlands bedrijf, blijven graag met iedereen in onderhandeling, lekker polderen en op meerdere paarden wedden .
  donderdag 7 december 2006 @ 15:15:09 #97
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44224690
Ik ga maar eens wat alcohol halen voor mijn laatste uurtjes 30-schap
pi_44224825
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:02 schreef Monidique het volgende:

klimaatontkenners.
Ik ontken ten stelligste het klimaat .
pi_44224918
Klimaat? Zie jij klimaat? Dat is een woord dat opvallend vaak door (voormalig) overheidsfunctionairissen en subsidietrekkers gehanteerd wordt. Ha, ze kunnen het weer van over vijf dagen niet eens voorspellen.

Enne, maanlanding, m'n reet.
pi_44225176
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef Monidique het volgende:
Laatst las ik wel op een weblog dat een nieuwe wet een staat van beleg makkelijker maakt voor Bush. Ik kan het niet meer vinden en ik weet ook niet hoe geloofwaardig het is. Toch weet ik wel zeker dat Bush na januari of februari 2009 weg is. Het is namelijk een extreem zwakke president, absoluut geen dictator.
genoeg hits
pi_44225340
Hagel, windstoten, koud. Leuk.
pi_44225392
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ontken ten stelligste het klimaat .
Je weet wat ik bedoel. Doordemensheidversterkteklimaatveranderingontkenners is ook zo'n lang woord, hè, en sceptici denkt de lading duidelijk niet.
pi_44225471
De FP gaat er qua reacties ook niet echt op vooruit.
  • 'Marokkanen verdienen sterrenstatus'
  • Rotterdam bindt strijd aan tegen racisme
  • Leerlingen van school na bijbelverbranding

En wat is FOK! weer afschuwelijk traag .
  • pi_44225516
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 15:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je weet wat ik bedoel. Doordemensheidversterkteklimaatveranderingontkenners is ook zo'n lang woord, hè, en sceptici denkt de lading duidelijk niet.
    Het was gewoon een sigmegrapje, geen aanval op de duidelijkheid van je tekst. Autodidacts grapje was leuker.
    pi_44225557
    Ik weet het, .
    pi_44225628
    Voor M dan maar...
    quote:
    Publiek debat draait nog altijd om ’welles-nietes’

Klimaatstudies worden steeds beter en wetenschappers gaan nauwgezet om met onzekerheden. Maar het publieke debat is nog altijd hetzelfde welles-nietes.
    In zijn doctoraalscriptie had Arthur Petersen nog verkondigd dat de rapporten van de IPCC, de VN-klimaatcommissie, niet konden deugen. Wetenschappers hoorden in zijn visie niet met elkaar te discussiëren om een consensus te bereiken. Dat leek meer op een politiek handjeklap dan op een zoektocht naar de waarheid.

Maar het proces achter de gesloten deuren van het Intergovernmental Panel on Climate Change intrigeerde hem dermate, dat hij besloot er zijn promotieonderzoek aan te wijden. Petersen sloot zich aan bij de Nederlandse delegatie tijdens de voorbereidingen van de IPCC-rapporten uit 2001.

Hij is om. „De klimaatrapporten blijven mensenwerk”, zei hij gisteren op een symposium aan de Vrije Universiteit, dat ter gelegenheid van zijn promotie werd gehouden. „Maar de gevolgde procedures zijn een waarborg voor openheid. Iedereen, ook zij die zich scepticus noemen, krijgt ruim gelegenheid zijn kritiek te uiten.”

Veel kritiek richt zich op de onzekerheid in klimaatstudies. Hoeveel ruimte voor twijfel laten de modellen nog? Het is ook een punt van kritiek op de IPCC zelf: dat zogenaamde consensusstreven zou alleen maar bedoeld zijn om alle onzekerheden weg te masseren.

Het viel Petersen op dat de IPCC juist heeft geleerd heel goed met onzekerheden om te gaan. Was men in 1990 nog heel stellig, het rapport uit 1995 was al voorzichtiger. De laatste keer, in 2001, heette het dat ’het in het licht van nieuwe bewijzen waarschijnlijk is dat de opwarming door de mens is veroorzaakt’.

De IPCC meldt consciëntieus wat met ’waarschijnlijk’ wordt bedoeld: een kans van 66 tot 90 procent dat het inderdaad zo is. Minder duidelijk is de organisatie over de wijze waarop ze die kans heeft bepaald. Vaak is dat niet meer dan een inschatting van deskundigen. Petersen: „Die nieuwe bewijzen waren eigenlijk zo sterk, dat ze wel de kwalificatie zeer waarschijnlijk verdienden, een kans groter dan 90 procent. Ik ontdekte dat de onderzoekers niet zo zeker van hun modellen waren en daarom een trapje lager gingen staan.”

Dergelijke fijnzinnigheden dringen nauwelijks tot het publieke debat door. Ondanks alle wetenschappelijke vooruitgang is het in de media en de politiek nog vaak hetzelfde welles-nietes als vijftien jaar geleden. Milieugroepen zoeken de extremen op, sceptici zaaien twijfel.

Een van die laatsten, de econoom Hans Labohm, mengde zich stevig in het debat op het VU-symposium. Er was nog zo veel onbekend in de klimaatwetenschap dat al die modelstudies hem niets zeiden. Hij stond niet alleen in zijn kritiek, wist hij. „Uit een peiling onder Duitse klimatologen bleek maar 30 procent overtuigd van een antropogeen broeikaseffect. De rest twijfelde of dacht er anders over.”

Dat was niet precies de vraag, antwoordde Petersen. „Die zeventig procent twijfelde niet over de rol van de mens in de klimaatverandering, maar over de vraag of de kennis erover voldoende is uitgerijpt voor politieke maatregelen. Diep in zijn hart studeert elke wetenschapper liever nog twintig jaar door op een probleem.”
      donderdag 7 december 2006 @ 15:58:33 #107
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_44225676
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 12:03 schreef sigme het volgende:

Gelukkig nog wel. Dat mag wel heel wat wezen dan.
    1 gewillige blondine is genoeg.

[..]
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 12:03 schreef sigme het volgende:

Dat is toch ook gewoon zo ?
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
    pi_44225820
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef kLowJow het volgende:
    Voor M dan maar...
    [..]
    Het ligt onder andere aan de neiging van de media om objectief over te komen, zodat er ongeveer evenveel ruimte is voor wetenschappers en zogenaamde sceptici. Dit zorgt ervoor dat het publiek het idee krijgt dat het een kwestie is van 50-50, terwijl de wetenschap het wel zo'n beetje eens is over die zaken.
    pi_44225879
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef Napalm het volgende:

[..]

1 gewillige blondine is genoeg.
    Een kinderhand is gauw gevuld..
    quote:
    [..]
    Ach ja. Ik zie het minstens anders dan jij.
    pi_44226014
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 16:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het ligt onder andere aan de neiging van de media om objectief over te komen, zodat er ongeveer evenveel ruimte is voor wetenschappers en zogenaamde sceptici. Dit zorgt ervoor dat het publiek het idee krijgt dat het een kwestie is van 50-50, terwijl de wetenschap het wel zo'n beetje eens is over die zaken.
    quote:
    A new study has found that when it comes to U.S. media coverage of global warming , superficial balance—telling "both" sides of the story—can actually be a form of informational bias. Despite the consistent assertions of the United Nations-sponsored Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC) that human activities have had a "discernible" influence on the global climate and that global warming is a serious problem that must be addressed immediately, "he said/she said" reporting has allowed a small group of global warming skeptics to have their views greatly amplified.
    http://www.fair.org/index.php?page=1978
    pi_44226326
    Ons netwerk doet het weer, en direct is fok ook weer normaal. Toeval?
    Volgens mij zat heel $@#@^%@# te fokken.
    pi_44226657
    Ik ga iets doen, geen idee wat.
      donderdag 7 december 2006 @ 16:29:36 #113
    Stranger than fiction
    pi_44226683
    Heee sletjes. Dan ga ik nu maar echt douchen.
    pi_44226726
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 16:28 schreef Monidique het volgende:
    Ik ga iets doen, geen idee wat.
    Waarom ga je niet een mooie website maken over Simon en de klimaatverandering? Je hebt nu toch tijd en volgens mij nogal wat bronnen verzameld...
    pi_44226758
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 16:30 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Waarom ga je niet een mooie website maken over Simon en de klimaatverandering? Je hebt nu toch tijd en volgens mij nogal wat bronnen verzameld...
    Dan is zo'n weblog toch voldoende?
      donderdag 7 december 2006 @ 16:32:33 #117
    Stranger than fiction
    pi_44226800
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 16:31 schreef Monidique het volgende:
    http://youtube.com/watch?v=iffabxQjjcM

Stem als een engeltje.
    Is dat een vrouw?
    pi_44226919
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 16:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dan is zo'n weblog toch voldoende?
    Nee joh, onderzoeksmateriaal, nieuws, presentaties, politieke verhoudingen/besluiten, evt nieuwsbrief?. Kun je een speciaal stukje houden om Simon te nailen.
    pi_44227040
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 16:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Is dat een vrouw?
    .

Ik heb gelijk de CD maar besteld: "Otep's lyrics often involve pain and abuse. Otep is an experimental band best described as a fusion of death metal, rap metal and nu-metal."
    pi_44227141
    Zo'n CD kost nog geen tien euro.
    pi_44227192
    Maar eerst moet nog Mad Season binnenkomen: http://youtube.com/watch?v=ltZonLa5CNk
    pi_44227356
    Zo. Nog minder gedaan dan normaal. Vermoeiend, zo'n dag.

Nou mag ik weer gewoon nuttige dingen doen: boodschappen, koken etc. .
    pi_44227555
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 12:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Ach, de bergrede. Dan moet ik direct denken aan LodewijkNapoleon..

Ik heb het gezien, nog geen tijd gehad het echt te lezen. Wel dat strafmaartopic gister goed gelezen. Boeiende discussie, al is mijn eindconclusie dat het dus niet helemaal duidelijk is. Het was dus een tamelijk goede vraag, geloof ik.

Had je mijn vraagje in vorig SCtopic over de bot gezien?

[..]

Oh, ik mis mijn ochtende nu al - het was altijd een heerlijk moment voor het schrijven van lange emails. Dat duurt dus nog even .
    Geen idee of een deel van de Bot eerder gepubliceerd is.

Je mag natuurlijk nog wel zo belachelijk vroeg opstaan, blijft je prins goed in zijn ritme en is voor ons beter. Nu verwar je ons allen door na negen uur 's avonds nog een heleboel te posten en goedemorgen te wensen op tijdstippen dat mensen ook echt wakker zijn.
    'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
    pi_44227796
    WASHINGTON - Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft woensdag een resolutie aangenomen waarmee afkeuring wordt uitgesproken over het vernoemen van een straat in de Franse stad St. Denis naar de in 1982 ter dood veroordeelde Mumia Abu-Jamal.

Wat een weemoed roept zo'n bericht op. Ik moest vroeger ook altijd namens het voltallig studenbestuur bla bla in vergadering bijeen telegrammen sturen naar de vietcong of een stel opstandige negers waarmee we ons solidair of juist tegen verklaarden. Ik heb verenigde studenten veel geld bespaard door maar niet op te zoeken waar zo' n telegram exact naar toe moest en ze gewoon als verzonden te rapporteren.

Na de freedom fries nu ook al franse straatnamen af gaan keuren....
    pi_44228261
    Vind 'Doordemensheidversterkteklimaatveranderingontkenners' overigens wel een mooie vervanging voor die eeuwige stofzuigerhulpstukkenhoudersverpakking qua samentrekking.
      donderdag 7 december 2006 @ 17:15:35 #128
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_44228466
    De "Freedom Fries" worden tegenwoordig trouwens weer French fries genoemd.
    pi_44228539
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 17:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
    De "Freedom Fries" worden tegenwoordig trouwens weer French fries genoemd.
    En "liberty cabbage" weer Sauerkraut.
    pi_44228754
    Vannacht de laatste aflevering van Sliders gekeken en nu ben ik verdrietig. Alle Sliders gezien, geen nieuwe avonturen meer.
    pi_44229149
    quote:
    Naar aanleiding van de berichten omtrent gebroken polsbandjes en stukgegooide televisies heeft Nintendo tot kordate maatregelen besloten: het bedrijf heeft alle Wii-bezitters een waarschuwend e-mailtje gestuurd.

In het digitale foldertje maakt Nintendo duidelijk dat de Wii-mote met gezond verstand gebruikt moet worden, iets waar het diverse gamers nogal eens aan zou ontbreken. Zo legt het bedrijf uit dat het in Wii Sports Bowling de bedoeling is om een virtuele bowlingbal te lanceren door het loslaten van knop 'B', en niet door het loslaten van de complete controller. Ook meldt de mail dat het niet handig is om te gaan Wiiberen binnen een straal van negentig centimeter van de televisie: dat een brede armzwaai met een hardplastieken voorwerp nare gevolgen voor nabije glazen voorwerpen kan hebben, spreekt immers niet vanzelf. Verder wordt het afgeraden met zweterige handen te spelen: stoppen en afdrogen, luidt het advies.
    ..........................
    http://tweakers.net/nieuws/45487/Nintendo:-Wii-mote-goed-vasthouden.html
    pi_44229372
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

De Wii ziet er wel tof uit, eigenlijk de enige console die ik wel eens wil proberen.
    pi_44229719
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 17:44 schreef Tirion het volgende:

[..]

De Wii ziet er wel tof uit, eigenlijk de enige console die ik wel eens wil proberen.
    ik hou niet van computerspelletjes, ik verlies altijd, en daar hou ik niet van
      donderdag 7 december 2006 @ 18:01:36 #134
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_44229886
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 15:47 schreef kLowJow het volgende:
    De FP gaat er qua reacties ook niet echt op vooruit.
  • 'Marokkanen verdienen sterrenstatus'
  • Rotterdam bindt strijd aan tegen racisme
  • Leerlingen van school na bijbelverbranding

En wat is FOK! weer afschuwelijk traag .
  • Schuld van Amerika.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_44230523
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 18:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Schuld van Amerika.
    Niet.
    pi_44230913
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 15:38 schreef Monidique het volgende:
    Hagel, windstoten, koud. Leuk.
    Bek houden.
      donderdag 7 december 2006 @ 18:48:06 #137
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_44231024
    Laten we het weer over politiek hebben.

pi_44231520
    Voor allen: als fok er weer echt uitligt: er is een nood-POL-SC:

http://polsc.forumer.com/

Noteer het voor het te laat is!
    pi_44231737
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 16:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

quote:
    „Uit een peiling onder Duitse klimatologen bleek maar 30 procent overtuigd van een antropogeen broeikaseffect. De rest twijfelde of dacht er anders over.”
    Dat zijn geen wetenschappers?

Het is wel duidelijk dat de broeikaseffect dogmatici hard schreeuwen(Al Gore bijv.) maar als je hard schreeuwt heb je nog niet automatisch het gelijk aan je zijde.
    pi_44231973
    pi_44231999
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 19:33 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je hebt niet verder gelezen? .
    pi_44232117
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 19:33 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

[..]

Ik kan geen ander woord ervoor vinden. Voorstanders en dogmatici? Naar de feiten-kijkers en dogmatici? Nee, dat is flauw. Natuurlijk zijn er wetenschappers die menen dat er niets aan de hand is of iets dergelijks. Ze worden alleen niet gesteund door de wetenschap. Ook wetenschappers hebben ongelijk.
    pi_44233170
    Bush is echt een geboren diplomaat. Hij wil wel met Iran om de tafel zitten om te praten over Irak, wat dus zeg maar in het voordeel is van Amerika, maar dan moet Iran wel stoppen met het verrijken van uranium, wat... in het voordeel van Amerika is.
    pi_44233223
    Ja, ach, de oorlog is op verkeede gronden gevoerd en Iran helpt de boel daar naar de kloten.
      donderdag 7 december 2006 @ 21:08:48 #145
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_44233580
    Frankrijk gaat concurrentie aan met CNN

Wordt vast net zo'n "succes" als die Franse Google-kloon.
      donderdag 7 december 2006 @ 21:09:29 #146
    93744 Finder_elf_towns
    pi_44233596
    Vandaag was als een gemiddelde dag in de hel.
    pi_44233601
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 20:46 schreef Monidique het volgende:
    Bush is echt een geboren diplomaat. Hij wil wel met Iran om de tafel zitten om te praten over Irak, wat dus zeg maar in het voordeel is van Amerika, maar dan moet Iran wel stoppen met het verrijken van uranium, wat... in het voordeel van Amerika is.
    En geen sektarische bewegingen meer ondersteunen, en Syrie mag zich niet meer met Libanon bemoeien enne hij wil zeker niet overleggen met mannen met baarden, dus eerst scheren en dan wil hij misschien best een regionaal gesprekje voeren. Bush luistert goed naar zijn Study Group
    pi_44233777
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 21:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    The grave opens up before me like a big hole in the ground.
      donderdag 7 december 2006 @ 21:18:34 #149
    93744 Finder_elf_towns
    pi_44233843
    Je wilt het niet eens weten. 1 1/2 uur vertraging tussen Almelooooo en Hengeloooo was slechts het begin. Toen die boeren met hun accent boos tegen de conducteur begonnen te praten begon het pas.
    pi_44234025
    Tijd voor een alliteratief adagium.
    pi_44234037
    Apropos
      donderdag 7 december 2006 @ 21:26:36 #152
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_44234109
    Vandaag een konijntje overreden. Je kan het zielig noemen, maar ik heb wel het leven gered van talloze wortels.
    pi_44234221
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 21:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Helaas vind ik met googel niet een plaatje van de prachtige omslag van mijn exemplaar van Dantes hel, anders had ik je die getoond.

In mijn nieuwe onderkomen zal ik genoeg ruimte scheppen om dat soort schatten ten toon te spreiden.
      donderdag 7 december 2006 @ 21:35:18 #154
    Stranger than fiction
    pi_44234396
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 21:26 schreef Sidekick het volgende:
    Vandaag een konijntje overreden. Je kan het zielig noemen, maar ik heb wel het leven gered van talloze wortels.
    Wat vond je Opeltje van de botsing?
      donderdag 7 december 2006 @ 21:43:11 #155
    93744 Finder_elf_towns
    pi_44234635
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 21:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Helaas vind ik met googel niet een plaatje van de prachtige omslag van mijn exemplaar van Dantes hel, anders had ik je die getoond.

In mijn nieuwe onderkomen zal ik genoeg ruimte scheppen om dat soort schatten ten toon te spreiden.
    Vooral doen.
    pi_44234757
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef kLowJow het volgende:
    Apropos
    kLowJow
      donderdag 7 december 2006 @ 21:49:30 #158
    Stranger than fiction
    pi_44234846
    Gisteren!
    pi_44235055
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef kLowJow het volgende:
    Tijd voor een alliteratief adagium.
    Leegte leidt tot lusteloze, lamlendige lamentaties? Het kon Monidique's motto zijn.
    pi_44235278
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef multatuli het volgende:

[..]

Leegte leidt tot lusteloze, lamlendige lamentaties? Het kon Monidique's motto zijn.
    Niet in z'n huidige fase. Hij kan niet zonder ''WTF'', ''O God, '' en dergelijke uitroepen.
      donderdag 7 december 2006 @ 22:05:31 #161
    93744 Finder_elf_towns
    pi_44235345
    Een geest in verval.
    pi_44235471
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 22:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Een geest in verval.
    Een geest in burgeroorlog, eerder.
    pi_44235551
    Burgeroorlogen bestaan niet meer sinds Bush. Dat heeft hij ons toch maar mooi gebracht.
    pi_44235690
    interview met Bill Clinton in Nova straks
    pi_44236043
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef multatuli het volgende:

[..]

Hartelijk dank.
    pi_44236106
    In Turkije kent men 5 redenen om op D66 te stemmen. 5! Ex oriente lux.
    pi_44236200
    De naaktfoto's van Brechtje... MikeyMo 35 9094 07-12-2006 22:30 - Godlike02
    pi_44236312
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
    pi_44236489
    . Het topic is gewoon schattig Is (hardcore) Libertarisme een volstrekte utopie? Hoe die jongens zich in allerlei mislukte bochten moeten wringen om maar niet toe te hoeven geven dat hun theorie niet haalbaar is in de praktijk .
    pi_44236516
    pi_44236598
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 22:51 schreef Monidique het volgende:
    [afbeelding]
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
      donderdag 7 december 2006 @ 23:02:02 #173
    93744 Finder_elf_towns
    pi_44236802
    quote:
    07 December 2006
    Turken kregen stemadvies uit Ankara

Turkse Nederlanders hebben vanuit Turkije stemadvies gekregen. Zij werden via e-mail opgeroepen op Fatma Koser Kaya van D66 te stemmen, meldt NOVA. De mailtjes zouden afkomstig zijn van een adviseur van de Turkse minister voor religieuze zaken en zijn verstuurd vanuit een Turks ministerie.

De mailcampagne begon nadat PvdA en CDA Turkse kandidaten van de lijst hadden gehaald omdat ze de Armeense genocide niet erkenden. Koser Kaya hoefde daar van haar partij niets over te zeggen.

De VVD en D66 zijn verontwaardigd en willen opheldering van Turkije. Ankara ontkent dat er stemadvies is gegeven.
    http://www.nos.nl/nos/art(...)1C71A49EAA2636A.html

Dodelijk.
    pi_44236863
    Hoe komen ze aan al die emailadressen?
    pi_44237167
    Sopranos .
      donderdag 7 december 2006 @ 23:19:52 #176
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44237211
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 23:17 schreef du_ke het volgende:
    Sopranos .
    S6 is al uit op usenet.
    pi_44237341
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 23:19 schreef Aoristus het volgende:

[..]

S6 is al uit op usenet.
    Ach ik kan die zooi wel downloaden maar de kans dat ik het dan ga kijken is minimaal .
      donderdag 7 december 2006 @ 23:26:42 #178
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44237368
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 23:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach ik kan die zooi wel downloaden maar de kans dat ik het dan ga kijken is minimaal .
    het is ook pure hebberigheid, 1x per week is in principe genoeg, maar als ze het al op donderdag gaan uitzenden...
      donderdag 7 december 2006 @ 23:36:33 #179
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44237616
    cool, deze is met Steve Buscemi. Ik hoop nog altijd dat Christopher Walken een keer langskomt..
    pi_44237868
    10 SIN
    20 GOTO HELL
      donderdag 7 december 2006 @ 23:48:36 #181
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44237906
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 23:46 schreef Monidique het volgende:
    10 SIN
    20 GOTO HELL
    10 for M in 100
    20 echo Walg
    30 sleep 10
    pi_44238110
      donderdag 7 december 2006 @ 23:57:58 #183
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44238121
    draait dat nog steeds joh?
      vrijdag 8 december 2006 @ 00:01:55 #185
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44238209
    bah, dus het is 8 december. Dat betekent dat ik een 1 voor de 0 inwissel
      vrijdag 8 december 2006 @ 00:06:55 #186
    93744 Finder_elf_towns
    pi_44238313
    Die Schnoepfchen op de FP is de samenvatting van alle linkse frustraties. Zou hij tot Stalin bidden terwijl hij de Internationale zingt?
    pi_44238380
    quote:
    Offtopic:
    quote:
    The current "state of the art" in GW denial rhetoric is to acknowledge that some warming may be occurring, but that there is no scientific consenus on how much, if any, of the warming is caused by human activities; that some, most or all of it may be caused by changes in solar output, "natural cycles" or simply unspecified, unknown causes; and that there can be no basis for determining what if anything should be done about it unless or until scientists can specify with certainty exactly how much of the warming is attributable to various causes.
    http://www.realclimate.or(...)stand/#comment-22114
    pi_44238417
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 00:01 schreef Aoristus het volgende:
    Gefeliciteerd hoor. .
    pi_44238429
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 00:01 schreef Aoristus het volgende:
    Van harte!
    pi_44238441
    1 voor een 0?
      vrijdag 8 december 2006 @ 00:13:18 #191
    93744 Finder_elf_towns
    pi_44238448
    Ik vat 'm ook niet.
      vrijdag 8 december 2006 @ 00:13:26 #192
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44238450
    als jullie hier waren dan kregen jullie een biertje. Nu is het allemaal voor MIJ.

Neem van mij aan, blijf onder de 30
    pi_44238561
    Gewoon omgekeerd aftellen.
      vrijdag 8 december 2006 @ 00:21:36 #194
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44238610
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 00:18 schreef kLowJow het volgende:
    Gewoon omgekeerd aftellen.
    En dan, dan wordt het zeker steeds kouder ..
    pi_44238632
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 00:13 schreef Aoristus het volgende:

Ik ben ermee bezig.
    pi_44238713
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 00:21 schreef Aoristus het volgende:

[..]

En dan, dan wordt het zeker steeds kouder ..
    Vooral als er een ferme wind opsteekt kan gevoelsmatig het verschil tussen 1 en 0 behoorlijk groot worden.
      vrijdag 8 december 2006 @ 00:28:28 #197
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44238749
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 00:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ben ermee bezig.
    Jimi Hendrix, Kurt Cobain, allen hebben de 28 niet gehaald... Als dat niet geniaal is
    pi_44239169
    pi_44239182
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 00:13 schreef Aoristus het volgende:
    als jullie hier waren dan kregen jullie een biertje. Nu is het allemaal voor MIJ.

Nou dan schenk ik mezelf wel een wodka in .
    pi_44239191
    * du_ke speelt Bots - De lange weg.
      vrijdag 8 december 2006 @ 01:16:18 #201
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44239193
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou dan schenk ik mezelf wel een wodka in .
    doe maar een tripple dan. En tel dan mee
    pi_44239240
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:16 schreef Aoristus het volgende:

[..]

doe maar een tripple dan. En tel dan mee
    Het was zeker een dubbele, door m'n borrelglazen heen dus maar een longdrinkglas gepakt en ingeschonken .
      vrijdag 8 december 2006 @ 01:21:04 #203
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44239260
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het was zeker een dubbele, door m'n borrelglazen heen dus maar een longdrinkglas gepakt en ingeschonken .
    da's gemeen spul hoor. Op Utrecht heb ik ooit eens Krepkaya gevonden, dat had tegen de 70%. Maar goed, Krep was dan ook verkeerd gespeld. Gekke Oost-Europeanen..
    pi_44239288
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:21 schreef Aoristus het volgende:

[..]

da's gemeen spul hoor. Op Utrecht heb ik ooit eens Krepkaya gevonden, dat had tegen de 70%. Maar goed, Krep was dan ook verkeerd gespeld. Gekke Oost-Europeanen..
    Deze is slechts 40% valt mee dus maar die fles is bijna leeg. Daarna nog een echte oekraiense staan . Maar die is ook gewoon 40%. Eitje dus .
      vrijdag 8 december 2006 @ 01:24:12 #205
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44239307
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Deze is slechts 40% valt mee dus maar die fles is bijna leeg. Daarna nog een echte oekraiense staan . Maar die is ook gewoon 40%. Eitje dus .
    Op het idfa vond ik een gastkadootje in de keuken. Daar zat geeneens een datumstempel op en de rest was alleen maar Cyrillisch schrift...
    pi_44239367
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:24 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Op het idfa vond ik een gastkadootje in de keuken. Daar zat geeneens een datumstempel op en de rest was alleen maar Cyrillisch schrift...
    Ja dat cyrillisch is mooi. Begrijp er geen ruk van. Heb ook een bordje uit de trein naar Kiev. Leuk bordje maar wat er op staat . Iets van de dienstregeling ofzo.
      vrijdag 8 december 2006 @ 01:30:09 #207
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44239389
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja dat cyrillisch is mooi. Begrijp er geen ruk van. Heb ook een bordje uit de trein naar Kiev. Leuk bordje maar wat er op staat . Iets van de dienstregeling ofzo.
    volgens de user Sessy hou je je dan aan de traditie. Met je gejat.
    Misschien ga ik maar Russisch leren dit jaar. Dat lijkt me een goede start
    pi_44239467
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:30 schreef Aoristus het volgende:

[..]

volgens de user Sessy hou je je dan aan de traditie. Met je gejat.
    Misschien ga ik maar Russisch leren dit jaar. Dat lijkt me een goede start
    Het is een souvenir .

Ja ik wil ooit ook wat Russisch leren. Vooral dat schrift een keer goed doorkrijgen lijkt me wel leuk .
      vrijdag 8 december 2006 @ 01:38:37 #209
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44239510
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is een souvenir .

Ja ik wil ooit ook wat Russisch leren. Vooral dat schrift een keer goed doorkrijgen lijkt me wel leuk .
    mensen die 'windows 95 bier' kunnen verzinnen, moeten wel speciaal zijn
    pi_44239519
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:38 schreef Aoristus het volgende:

[..]

mensen die 'windows 95 bier' kunnen verzinnen, moeten wel speciaal zijn
    Mensen die bier kunnen verzinnen in 2 liter petflessen ook .
      vrijdag 8 december 2006 @ 01:40:31 #211
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44239532
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Mensen die bier kunnen verzinnen in 2 liter petflessen ook .
    hm? Is dat te verwerken?
    pi_44239587
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 01:40 schreef Aoristus het volgende:

[..]

hm? Is dat te verwerken?
    Je moet geen haast hebben . De (halve)literflessen waren wel redelijk te doen .
    pi_44239598
    Gelukkig was er ook op elke straathoek een stalletje waar je voor weinig koud bier kon krijgen .
      vrijdag 8 december 2006 @ 01:46:45 #214
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44239617
    In Czechie was het heel normaal dat je met een forse metalen kan naar de kroeg ging om koud bier te halen. Dat was heerlijk uitschenken voor je gezelschap. Ik heb het dan helaas wel over 10 jaar geleden...
    pi_44239641
    Maar genoeg over bier enzo, ik ga pissen en dan lekker slapen .

Fijne verjaardag!
      vrijdag 8 december 2006 @ 01:51:38 #216
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44239681
    ja, doei. Ik ga ook pitten
    pi_44241049
    Goed'morgen.
    Harry, is je 30ste nu een soort van aoristus geworden? Gefeliciteerd, in ieder geval.
      vrijdag 8 december 2006 @ 09:16:04 #218
    158292 problematiQue
    pi_44241890
    was is goed'morgen nou weer voor vreemde Drentse inkorting

hallooo overigens, en gefeliciteerd Aoristus ouwe.
      vrijdag 8 december 2006 @ 09:24:34 #219
    158292 problematiQue
    pi_44242031
    ik ben trouwens 'het complot tegen amerika' aan het lezen; wat als een nazi-gezinde politicus in 1940 de amerikaanse presidentsverkiezing zou hebben gewonnen.
    pi_44242041
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 09:16 schreef problematiQue het volgende:
    was is goed'morgen nou weer voor vreemde Drentse inkorting
    Geen idee, het is een poging netjes Hollans te benaderen. Als Grunningse zeg ik gewoon mogge.

Befaamde Groningse conversatie:
    A: mogge
    B: mogge
    A: mogge?
    B: mogge!
    A: mogge
    B: mogge

In bovenstaand gesprek hebben twee personen elkaar begroet, een afspraak gemaakt en afscheid van elkaar genomen.

Eigenlijk zeg ik moi, ook gronings, en mooier, vind ik.

Moi!

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 08-12-2006 09:31:14 ]
      vrijdag 8 december 2006 @ 09:27:32 #221
    158292 problematiQue
      vrijdag 8 december 2006 @ 09:44:23 #222
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_44242398
    Goedemorgen
    pi_44242482
    Moi Reya.

Is er al ergens aandacht besteed aan de felicitatiebrieven die de Amerikaanse ambassade aan de nieuw gekozen parlementariërs gestuurd heeft?

Deze ging naar Remi Poppe, die wordt aangesproken als VVD-lid .
    quote:
    Het nieuwe kamerlid Renske Leijten onthult dat zij ook zo'n brief kreeg van de ambassadeur. "Hahaha, volgens mij hebben we allemaal een brief gehad met VVD erop. Rosita, Marianne en ik in ieder geval ook… " Hiero de Muis wil weten: "Nu vraag ik me af of Balkende een brief heeft gehad onder de noemer PvdA."

Bron de leugenfabriek
    pi_44242505
    Het is vrijdag....en we komen samen...sms'en maar....

vrijdag 8 december 2006 @ 10:04:39 #225
    158292 problematiQue
    pi_44242797
    toch vreemd, vanillethee ruikt heerlijk maar smaakt nergens naar.
    pi_44242933
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:04 schreef problematiQue het volgende:
    Dat komt doordat er geen vanille zit in vanillethee, maar alleen een kunstmatige vanille-geur-essence.
      vrijdag 8 december 2006 @ 10:12:47 #227
    158292 problematiQue
    pi_44242975
    dat zal het zijn ja. Er zit geen vleugje vanillesmaak aan, terwijl het echt héél sterk ruikt.
      vrijdag 8 december 2006 @ 10:15:05 #228
    158292 problematiQue
    pi_44243033
    ik heb hier een arbeidsovereenkomst met ene E Kant. Zou het?
      vrijdag 8 december 2006 @ 10:19:45 #229
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_44243145
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef problematiQue het volgende:
    ik heb hier een arbeidsovereenkomst met ene E Kant. Zou het?
    Zolang het geen I. Kant is lijkt het me niet echt waarschijnlijk.
      vrijdag 8 december 2006 @ 10:23:59 #230
    158292 problematiQue
    pi_44243231
    oh shit, was het I? Ik dacht E, nou ja, wat scheelt het.
    pi_44243281
    Nee? Toch niet de beroemde loodgieter Edward Kant?
    pi_44243376
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 09:25 schreef sigme het volgende:

Eigenlijk zeg ik moi, ook gronings, en mooier, vind ik.

Moi!
    Moi is niet zozeer Gronings volgens mij. Je hoort het in Drenthe ook wel een hoop. Maar ach op veel punten maken die talen niet zoveel verschil .
    pi_44243395
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:04 schreef problematiQue het volgende:
    Thee.. Je bent toch niet ziek ?
      vrijdag 8 december 2006 @ 10:33:58 #234
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_44243451
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Demonisering van theedrinkers.
    pi_44243473
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:33 schreef Reya het volgende:

[..]

Demonisering van theedrinkers.
    Thee is voor vrouwen en zieke mensen .
      vrijdag 8 december 2006 @ 10:35:37 #236
    158292 problematiQue
    pi_44243497
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

er is hier te kiezen tussen aanmaakkoffie, aanmaaksoep, water, en thee. Alhoewel ik thuis ook wel is thee drink, is het gewoon koning eenoog hier.
    pi_44243541
    Thee is voor zieke kippen, zegt mijn liefste.
      vrijdag 8 december 2006 @ 10:38:34 #238
    158292 problematiQue
    pi_44243564
    Thee is voor mij.
      vrijdag 8 december 2006 @ 10:39:40 #239
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_44243594
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:37 schreef sigme het volgende:
    En voor brakke kippen
    pi_44243638
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:37 schreef sigme het volgende:
    Daar heeft je liefste een waar punt.
    pi_44243658
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:35 schreef problematiQue het volgende:

[..]

er is hier te kiezen tussen aanmaakkoffie, aanmaaksoep, water, en thee. Alhoewel ik thuis ook wel is thee drink, is het gewoon koning eenoog hier.
    Water. En zo duur is een koffiezetapparaatje nou ook weer niet .
      vrijdag 8 december 2006 @ 10:45:30 #242
    158292 problematiQue
    pi_44243752
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Water. En zo duur is een koffiezetapparaatje nou ook weer niet .
    ik lust geen koffie dus daar zou ik niets mee oplossen.
    pi_44243960
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:35 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Ik drink ook om die reden hier thee.

Of, zoals vandaag: cacaofantasiewater.
    pi_44244025
    quote:
    Uitprinten, lijstje eromheen en tegen de muur met deze post
    Is dit nou een verkapte bedreiging ?
    pi_44244063
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef problematiQue het volgende:

[..]

ik lust geen koffie dus daar zou ik niets mee oplossen.
    Komt wel als je wat ouder wordt
    pi_44244127
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Napalm is er nog niet .

Ik lust trouwens nog steeds geen blauwe kaas, en ook geen haring .
      vrijdag 8 december 2006 @ 10:58:54 #247
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_44244143
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tenzij je aan een universiteit studeert waar het drab dat de automaten uitspugen onmogeolijk koffie kan worden genoemd
    pi_44244401
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Napalm is er nog niet .

Blauwe kaas . lekker na het eten een stukje blauwschimmel goed te doen. Haring ben ik ook niet echt dol op.
    pi_44244419
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef Reya het volgende:

[..]

Tenzij je aan een universiteit studeert waar het drab dat de automaten uitspugen onmogeolijk koffie kan worden genoemd
    Bij ons is alleen de koffie uit de kantine goed te doen (DE automaten) de andere automatentroep is erg kansloos inderdaad .
      vrijdag 8 december 2006 @ 11:08:55 #250
    158292 problematiQue
    pi_44244488
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Napalm is er nog niet .

oh blauwe kaas lust ik dan weer wel, heel graag zelfs. Haring lust ik ook wel maar daar doe ik als vegetariër niet aan.
    pi_44244580
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef problematiQue het volgende:

[..]

oh blauwe kaas lust ik dan weer wel, heel graag zelfs. Haring lust ik ook wel maar daar doe ik als vegetariër niet aan.
    Ah je bent vegetariër . Verklaart een hoop.
      vrijdag 8 december 2006 @ 11:13:12 #252
    158292 problematiQue
    pi_44244632
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah je bent vegetariër . Verklaart een hoop.
    lusten vegetariërs door de regel geen koffie?
      vrijdag 8 december 2006 @ 11:16:08 #254
    158292 problematiQue
    pi_44244724
    wow, heb je dan koningshuisgezinde ouders of niet, hier iemand die heet 'Wilhelmina Juliana Bernardina ( ) Beatrix Irene'
    pi_44244752
    quote:
    Danny Blind is woensdagavond op een met pech stilstaande auto ingereden. Een 48-jarige vrouw raakte gewond en moest door de brandweer uit de auto worden geknipt. Een jongetje van twee kwam met de schrik vrij. De ex-trainer en -voetballer van Ajax had volgens de blaastest drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed, vergelijkbaar met zo’n tien glazen bier.
    Gaat nogal bergafwaarts met 'm he.
    pi_44244767
    Da's m'n moeder .
    pi_44244805
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 11:13 schreef problematiQue het volgende:

[..]

in de regel / door de bank genomen.

Het zou me niks verbazen als er veel niet-koffiedrinkers tevens vegetariër zijn.
    Ik kende er vroeger een (die dan weer wel vis at), die dronk eikeltjeskoffie.
      vrijdag 8 december 2006 @ 11:21:21 #258
    158292 problematiQue
    pi_44244856
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 11:19 schreef sigme het volgende:

[..]

in de regel / door de bank genomen.
    pi_44245003
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 11:13 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Oh nee hoor dat is het punt niet . Ze drinken vooral vaker thee .
      vrijdag 8 december 2006 @ 11:29:25 #260
    158292 problematiQue
    pi_44245109
    ik dronk vroeger veel vaker thee, en toen at ik ook nog vlees. Dus die vlieger gaat niet op denk ik. Of het moet gaan over een bepaalde state of mind die ik altijd al heb gehad ofzo. Ik ben niet zo thuis in de theepsychologie.
    pi_44245192
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef problematiQue het volgende:
    ik dronk vroeger veel vaker thee, en toen at ik ook nog vlees. Dus die vlieger gaat niet op denk ik. Of het moet gaan over een bepaalde state of mind die ik altijd al heb gehad ofzo. Ik ben niet zo thuis in de theepsychologie.
    Maar je bent dus vega, zie je ook zo bleek als de gemiddelde vega?
      vrijdag 8 december 2006 @ 11:36:15 #262
    158292 problematiQue
    pi_44245303
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 11:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar je bent dus vega, zie je ook zo bleek als de gemiddelde vega?
    nee valt wel mee. Ik zal binnenkort eens (weer!) een foto opzoeken en online zetten.
    pi_44245383
    Ja, problematiQue, doe eens een foto'tje!
    pi_44245392
    spierpijn, en waar is het zonnetje gebleven?
    pi_44245475
    * knijpt vitueel in spieren
    Dat krijg je van dat domme gesport .

De zon komt van 't lente wel terug.
    pi_44245613
    Haha ik kwam er net achter hoe het bewijs van goed gedrag in Vlaanderen heet .

getuigschrift goed zedelijk gedrag.

Ja dekt de lading net zo goed natuurlijk maar klinkt wel mooiet .
    pi_44245620
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef sigme het volgende:
    * knijpt vitueel in spieren
    Dat krijg je van dat domme gesport .

De zon komt van 't lente wel terug.
    auw

en waarom wachten op de lente? We hebben toch klimaatsverandering? Ik wil nu zonnetje! Of in ieder geval morgen
    pi_44245915
    Huilie.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_44246038
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 11:46 schreef Godslasteraar het volgende:

en waarom wachten op de lente?
    Dat is nu eenmaal der lauf der Dinge.
    quote:
    We hebben toch klimaatsverandering? Ik wil nu zonnetje! Of in ieder geval morgen
    Wille wille wille.
    pi_44246083
    hoeoeooeoeoeoeooeoeooeoe
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_44246134
    * knijpt vitueel in billen
    pi_44246171
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef Godslasteraar het volgende:
    * knijpt vitueel in billen
    Nee sorry, ik ben geen homo Godslasteraar.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_44246228
    quote:
    Rabat/Madrid - Morocco intends to table a new autonomy proposal for Western Sahara in an attempt to resolve its conflict of three decades with the independence movement Polisario Front, press reports said Thursday.

Pro-Moroccan Saharawi dignitaries announced a proposal which would grant the desert territory a status comparable to Spain's semi-autonomous regions, with a government, parliament and judiciary, according to the Spanish daily El Pais.

The proposal would require a reform of the Moroccan constitution, which does not allow regions to have special statuses, according to Saharawi experts. Morocco was expected to present the proposal to the United Nations (UN) in early 2007.

An earlier, more limited autonomy plan was rejected by UN Secretary-General Kofi Annan and his then Sahara envoy James Baker. The UN's attempts to organize a referendum on the independence of Western Sahara have failed in the face of Moroccan opposition.

Morocco annexed the former Spanish Sahara in two phases after Spain withdrew from there in 1975. Polisario launched a guerrilla war which ended in a ceasefire brokered by the UN in 1991.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_44246251
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jaja en je bent zeker ook geen moslim?
    pi_44246340
    Prima alternatief voor thee
    pi_44246352
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

ow, toch maar niet? Okay! Maar uiteraard was Sigme het slachtoffer van mijn Lubberiaans gedrag

pi_44246378
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:08 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ow, toch maar niet? Okay! Maar uiteraard was Sigme het slachtoffer van mijn Lubberiaans gedrag

[afbeelding]
    Dat is Christelijk gedrag. Niet te tolereren.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_44246484
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:08 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[afbeelding]

( waarom wordt verkrachten nog verboden? )
    pi_44246542
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is Christelijk gedrag. Niet te tolereren.
    het is alleen virtueel dat ik de moed heb
    pi_44246628
    quote:
    Die EchtGaaf, is dat niet zo'n PVDA-er? Banaal stukje, in een banale topic
      vrijdag 8 december 2006 @ 12:22:41 #281
    158292 problematiQue
    pi_44246744
    quote:
    EchtGaaf, wat doe je
    pi_44246795
    quote:
    Godzijdank, zeg, wat een gedrocht. Op mijn MP3-speler staan alleen maar legale nummers en dan moet ik nog een heffing gaan betalen ook van enkele tientallen euro's?
      vrijdag 8 december 2006 @ 12:26:31 #283
    158292 problematiQue
    pi_44246842
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Godzijdank, zeg, wat een gedrocht. Op mijn MP3-speler staan alleen maar legale nummers en dan moet ik nog een heffing gaan betalen ook van enkele tientallen euro's?
    ja, slogisch
    pi_44246856
    wat een ongelofelijk schandaal is dat vergoiftigingsverhaal in Londen. Ik lees nu dat zo'n 200 hotelgasten zich moeten laten onderzoeken. Dit is in feite een soort van nucelair terrorisme, met de groeten van Poetin.
    Zag laatst ook ergens een opsomming van de meest plezierige landen om in te wonen. Pakistan bleek te prefereren te zijn boven Rusland. Verbaast me eigenlijk niet meer. Wat een afschuwelijk land.
    pi_44246862
    Ik hou het niet meer!
    quote:
    Clinton was even op Soestdijk. Hij kreeg (net als de moordenaar van Fortuyn destijds) goededoelengeld van de Postcodeloterij en kwam waarschuwen dat het over een jaar of tien, vijftig wel eens heel warm zou kunnen worden.

(...)

Wat weet Clinton van het klimaat? Het is een charmante boef, dat is waar. Het is knap als je aan de lopende band vreemd gaat en je eigen vrouw plus miljoenen landgenoten dat niet erg vinden. Voor dat soort mensen (Mitterand, prins Bernhard, de Belgische koning Albert) heb ik een grote bewondering. Maar dat betekent toch niet dat hun weersvoorspellingen serieus genomen hoeven te worden?

(...)

Temeer omdat in het geval van Clinton er nog het een en ander bijkomt. Hij beschouwt het stoppen van een sigaar in een vrouwelijk geslachtsdeel plus het steken van zijn eigen geslachtsdeel in een vrouwelijke mond niet als seks en dan heb je toch last van definitieproblemen.

Hij heeft marihuana gerookt maar de rook niet geïnhaleerd – wat ofwel een bijzondere prestatie is, ofwel een ordinair leugentje.

Lachen ze hem niet gewoon finaal uit op de redactie?
    pi_44246933
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Die EchtGaaf, is dat niet zo'n PVDA-er? Banaal stukje, in een banale topic
    Nee hij is een teleurgestelde CDA'er, dan weet je het wel .
    pi_44246941
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
    Ik hou het niet meer!
    [..]

Dat is toch best... erg. .
      vrijdag 8 december 2006 @ 12:30:18 #289
    158292 problematiQue
    pi_44246957
    quote:
    Ik hou het niet meer!
    [..]

'journalistiek'
    pi_44247052
    quote:
    Ik hou het niet meer!
    [..]

! Schrijft iemand die serieus over wil komen dit echt ?
    pi_44247089
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:30 schreef problematiQue het volgende:

[..]

'journalistiek'
    Het is een column, natuurlijk, maar jemig, ik zou zoiets niet eens op de frontpage zetten.
    pi_44247103
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:22 schreef problematiQue het volgende:

[..]

EchtGaaf, wat doe je
    Het spijt me oprecht, maar hij heeft het nou zo dol gemaakt dat íe verder voor mij niet meer als gesprekspartner geldt. Zie de rest van dat topic.
    pi_44247112
    quote:
    During his Senate confirmation hearing on Tuesday, Gates speculated on why
    Iran might be seeking the means to build an atomic bomb. "They are surrounded by powers with nuclear weapons: Pakistan to their east, the Russians to the north, the Israelis to the west and us in the Persian Gulf," he said.
    http://news.yahoo.com/s/nm/nuclear_israel_gates_dc

De nieuwe Minister van Defensie praat zijn mond voorbij...
    pi_44247332
    Ohnee, ik verneuk peebee zijn topique.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_44247405
    quote:
    Ik hou het niet meer!
    [..]

Weten we inmiddels zeker dat hij MrX niet is?
      vrijdag 8 december 2006 @ 12:46:09 #296
    158292 problematiQue
    pi_44247474
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Het spijt me oprecht, maar hij heeft het nou zo dol gemaakt dat íe verder voor mij niet meer als gesprekspartner geldt. Zie de rest van dat topic.
    eens, hij daalt sterk in waardering.
    pi_44247690
    Je zult er over verbaasd zijn hoeveel er verkracht wordt door dieren. Zeeleguanen, Chimpansees, Bonobo's. Het zijn meestal de betamannetjes die de vrouw grijpen als ze onderweg is naar het alfamannetje.
    pi_44247707
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Nounou sigme, dat is zeer ondemocratisch.
    Allah Al Watan Al Malik
      vrijdag 8 december 2006 @ 12:53:30 #299
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_44247747
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee hij is een teleurgestelde CDA'er, dan weet je het wel .
    Hij doet me een beetje denken aan de 'kleine maar venijnige fanaten' van Lucebert. Niet alleen in deze post, overigens.
    pi_44247818
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:52 schreef Autodidact het volgende:
    Je zult er over verbaasd zijn hoeveel er verkracht wordt door dieren. Zeeleguanen, Chimpansees, Bonobo's. Het zijn meestal de betamannetjes die de vrouw grijpen als ze onderweg is naar het alfamannetje.
    quote:
    In 2003 and 2004, Dr Newton-Fisher studied a community of eight adult male and 21 adult female East African chimpanzees in Budongo Forest, Uganda. He observed that the females were subject to frequent aggression by adult males that was at times severe. However, between October and December 2003, he observed females retaliating in direct response to this aggression.

In almost half of his observed retaliations, the females formed coalitions of two to six members and retaliated with vocalisations, threatening gestures, and direct pursuit. Females were also witnessed physically attacking males that were aggressive to other females, and on several occasions were seen to solicit the support they then received.
    http://www.physorg.com/news83920889.html

Vrouwenemancipatie, .
    pi_44247849
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

http://www.physorg.com/news83920889.html

Vrouwenemancipatie, .
    Godverdomme, het smerige lef. Vrouw, ken je plaats!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')