doe maar een tripple dan. En tel dan meequote:Op vrijdag 8 december 2006 01:15 schreef du_ke het volgende:
[..]Nou dan schenk ik mezelf wel een wodka in
.
Het was zeker een dubbele, door m'n borrelglazen heen dus maar een longdrinkglas gepakt en ingeschonkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
doe maar een tripple dan. En tel dan mee
da's gemeen spul hoor. Op Utrecht heb ik ooit eens Krepkaya gevonden, dat had tegen de 70%. Maar goed, Krep was dan ook verkeerd gespeld. Gekke Oost-Europeanen..quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was zeker een dubbele, door m'n borrelglazen heen dus maar een longdrinkglas gepakt en ingeschonken.
Deze is slechts 40% valt mee dus maar die fles is bijna leeg. Daarna nog een echte oekraiense staanquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
da's gemeen spul hoor. Op Utrecht heb ik ooit eens Krepkaya gevonden, dat had tegen de 70%. Maar goed, Krep was dan ook verkeerd gespeld. Gekke Oost-Europeanen..
Op het idfa vond ik een gastkadootje in de keuken. Daar zat geeneens een datumstempel op en de rest was alleen maar Cyrillisch schrift...quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze is slechts 40% valt mee dus maar die fles is bijna leeg. Daarna nog een echte oekraiense staan. Maar die is ook gewoon 40%. Eitje dus
.
Ja dat cyrillisch is mooi. Begrijp er geen ruk van. Heb ook een bordje uit de trein naar Kiev. Leuk bordje maar wat er op staatquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Op het idfa vond ik een gastkadootje in de keuken. Daar zat geeneens een datumstempel op en de rest was alleen maar Cyrillisch schrift...
volgens de user Sessy hou je je dan aan de traditie. Met je gejat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat cyrillisch is mooi. Begrijp er geen ruk van. Heb ook een bordje uit de trein naar Kiev. Leuk bordje maar wat er op staat. Iets van de dienstregeling ofzo.
Het is een souvenirquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
volgens de user Sessy hou je je dan aan de traditie. Met je gejat.
Misschien ga ik maar Russisch leren dit jaar. Dat lijkt me een goede start
mensen die 'windows 95 bier' kunnen verzinnen, moeten wel speciaal zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is een souvenir.
Ja ik wil ooit ook wat Russisch leren. Vooral dat schrift een keer goed doorkrijgen lijkt me wel leuk.
Mensen die bier kunnen verzinnen in 2 liter petflessen ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mensen die 'windows 95 bier' kunnen verzinnen, moeten wel speciaal zijn![]()
hm? Is dat te verwerken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mensen die bier kunnen verzinnen in 2 liter petflessen ook.
Je moet geen haast hebbenquote:
Geen idee, het is een poging netjes Hollans te benaderen. Als Grunningse zeg ik gewoon mogge.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:16 schreef problematiQue het volgende:
was is goed'morgen nou weer voor vreemde Drentse inkorting
quote:Het nieuwe kamerlid Renske Leijten onthult dat zij ook zo'n brief kreeg van de ambassadeur. "Hahaha, volgens mij hebben we allemaal een brief gehad met VVD erop. Rosita, Marianne en ik in ieder geval ook… " Hiero de Muis wil weten: "Nu vraag ik me af of Balkende een brief heeft gehad onder de noemer PvdA."
Dat komt doordat er geen vanille zit in vanillethee, maar alleen een kunstmatige vanille-geur-essence.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:04 schreef problematiQue het volgende:
toch vreemd, vanillethee ruikt heerlijk maar smaakt nergens naar.
Zolang het geen I. Kant is lijkt het me niet echt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef problematiQue het volgende:
ik heb hier een arbeidsovereenkomst met ene E Kant. Zou het?
Moi is niet zozeer Gronings volgens mij. Je hoort het in Drenthe ook wel een hoop. Maar ach op veel punten maken die talen niet zoveel verschilquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:25 schreef sigme het volgende:
Eigenlijk zeg ik moi, ook gronings, en mooier, vind ik.
Moi!
Thee.. Je bent toch niet ziekquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:04 schreef problematiQue het volgende:
toch vreemd, vanillethee ruikt heerlijk maar smaakt nergens naar.
er is hier te kiezen tussen aanmaakkoffie, aanmaaksoep, water, en thee. Alhoewel ik thuis ook wel is thee drink, is het gewoon koning eenoog hier.quote:
En voor brakke kippenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:37 schreef sigme het volgende:
Thee is voor zieke kippen, zegt mijn liefste.
Daar heeft je liefste een waar punt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:37 schreef sigme het volgende:
Thee is voor zieke kippen, zegt mijn liefste.
Water. En zo duur is een koffiezetapparaatje nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
er is hier te kiezen tussen aanmaakkoffie, aanmaaksoep, water, en thee. Alhoewel ik thuis ook wel is thee drink, is het gewoon koning eenoog hier.
ik lust geen koffie dus daar zou ik niets mee oplossen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Water. En zo duur is een koffiezetapparaatje nou ook weer niet.
Ik drink ook om die reden hier thee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
er is hier te kiezen tussen aanmaakkoffie, aanmaaksoep, water, en thee. Alhoewel ik thuis ook wel is thee drink, is het gewoon koning eenoog hier.
Is dit nou een verkapte bedreigingquote:Uitprinten, lijstje eromheen en tegen de muur met deze post
Komt wel als je wat ouder wordtquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik lust geen koffie dus daar zou ik niets mee oplossen.
Napalm is er nog nietquote:
Tenzij je aan een universiteit studeert waar het drab dat de automaten uitspugen onmogeolijk koffie kan worden genoemdquote:
Blauwe kaasquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Napalm is er nog niet.
Ik lust trouwens nog steeds geen blauwe kaas, en ook geen haring.
Bij ons is alleen de koffie uit de kantine goed te doen (DE automaten) de andere automatentroep is erg kansloos inderdaadquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Tenzij je aan een universiteit studeert waar het drab dat de automaten uitspugen onmogeolijk koffie kan worden genoemd![]()
oh blauwe kaas lust ik dan weer wel, heel graag zelfs. Haring lust ik ook wel maar daar doe ik als vegetariër niet aan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Napalm is er nog niet.
Ik lust trouwens nog steeds geen blauwe kaas, en ook geen haring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |