Helaas vind ik met googel niet een plaatje van de prachtige omslag van mijn exemplaar van Dantes hel, anders had ik je die getoond.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vandaag was als een gemiddelde dag in de hel.
Wat vond je Opeltje van de botsing?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:26 schreef Sidekick het volgende:
Vandaag een konijntje overreden. Je kan het zielig noemen, maar ik heb wel het leven gered van talloze wortels.
Vooral doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas vind ik met googel niet een plaatje van de prachtige omslag van mijn exemplaar van Dantes hel, anders had ik je die getoond.
In mijn nieuwe onderkomen zal ik genoeg ruimte scheppen om dat soort schatten ten toon te spreiden.
kLowJowquote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef kLowJow het volgende:
Apropos
Leegte leidt tot lusteloze, lamlendige lamentaties? Het kon Monidique's motto zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef kLowJow het volgende:
Tijd voor een alliteratief adagium.
Niet in z'n huidige fase. Hij kan niet zonder ''WTF'', ''O God,quote:Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef multatuli het volgende:
[..]
Leegte leidt tot lusteloze, lamlendige lamentaties? Het kon Monidique's motto zijn.
Een geest in burgeroorlog, eerder.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een geest in verval.
Hartelijk dank.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef multatuli het volgende:
[..]
Leegte leidt tot lusteloze, lamlendige lamentaties? Het kon Monidique's motto zijn.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C71A49EAA2636A.htmlquote:07 December 2006
Turken kregen stemadvies uit Ankara
Turkse Nederlanders hebben vanuit Turkije stemadvies gekregen. Zij werden via e-mail opgeroepen op Fatma Koser Kaya van D66 te stemmen, meldt NOVA. De mailtjes zouden afkomstig zijn van een adviseur van de Turkse minister voor religieuze zaken en zijn verstuurd vanuit een Turks ministerie.
De mailcampagne begon nadat PvdA en CDA Turkse kandidaten van de lijst hadden gehaald omdat ze de Armeense genocide niet erkenden. Koser Kaya hoefde daar van haar partij niets over te zeggen.
De VVD en D66 zijn verontwaardigd en willen opheldering van Turkije. Ankara ontkent dat er stemadvies is gegeven.
S6 is al uit op usenet.quote:
Ach ik kan die zooi wel downloaden maar de kans dat ik het dan ga kijken is minimaalquote:
het is ook pure hebberigheid, 1x per week is in principe genoeg, maar als ze het al op donderdag gaan uitzenden...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik kan die zooi wel downloaden maar de kans dat ik het dan ga kijken is minimaal.
10 for M in 100quote:
Offtopic:quote:Op donderdag 7 december 2006 23:59 schreef zakjapannertje het volgende:
[[url=http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42380000/gif/_42380678_america_wheat_416x350.gif]afbeelding][/url]
http://www.realclimate.or(...)stand/#comment-22114quote:The current "state of the art" in GW denial rhetoric is to acknowledge that some warming may be occurring, but that there is no scientific consenus on how much, if any, of the warming is caused by human activities; that some, most or all of it may be caused by changes in solar output, "natural cycles" or simply unspecified, unknown causes; and that there can be no basis for determining what if anything should be done about it unless or until scientists can specify with certainty exactly how much of the warming is attributable to various causes.
Gefeliciteerd hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:01 schreef Aoristus het volgende:
bah, dus het is 8 december. Dat betekent dat ik een 1 voor de 0 inwissel
Van harte!quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:01 schreef Aoristus het volgende:
bah, dus het is 8 december. Dat betekent dat ik een 1 voor de 0 inwissel
En dan, dan wordt het zeker steeds kouder ..quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:18 schreef kLowJow het volgende:
Gewoon omgekeerd aftellen.
Vooral als er een ferme wind opsteekt kan gevoelsmatig het verschil tussen 1 en 0 behoorlijk groot worden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En dan, dan wordt het zeker steeds kouder ..
Jimi Hendrix, Kurt Cobain, allen hebben de 28 niet gehaald... Als dat niet geniaal isquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:13 schreef Aoristus het volgende:
als jullie hier waren dan kregen jullie een biertje. Nu is het allemaal voor MIJ.
Neem van mij aan, blijf onder de 30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |