Voor het grootste deel van het gezeik moet je je gewoon afsluitenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef multatuli het volgende:
Pfff, juridische haarkloverij is de nieuwe vloek van pol zo lijkt het. Ik geloof dat ik het GP maar eens even voor gezien ga houden. Sigme nog gezien dat ik je twentse politie topic opgeleukt heb met een mini bergrede?
Veel flauwigheid voornamelijk.quote:Wat staat er eigenlijk in al die youtube linkjes in het pol cafe? Ik heb super smal band, dus ik kan daar wel op klikken, maar krijg nimmer beeld.
Doorgaans onzin. De slechte muzieksmaak van M. bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef multatuli het volgende:
Pfff, juridische haarkloverij is de nieuwe vloek van pol zo lijkt het. Ik geloof dat ik het GP maar eens even voor gezien ga houden. Sigme nog gezien dat ik je twentse politie topic opgeleukt heb met een mini bergrede?
Wat staat er eigenlijk in al die youtube linkjes in het pol cafe? Ik heb super smal band, dus ik kan daar wel op klikken, maar krijg nimmer beeld.
scherp gezienquote:Op donderdag 7 december 2006 11:56 schreef Autodidact het volgende:
Hoe fundamentalistischer ze ogen, hoe minder vertrouwen in het oordeel van de door hun aanbeden god ze schijnen te hebben...
Ach, de bergrede. Dan moet ik direct denken aan LodewijkNapoleon..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef multatuli het volgende:
Geen idee, ik kijk nooit.quote:Wat staat er eigenlijk in al die youtube linkjes in het pol cafe? Ik heb super smal band, dus ik kan daar wel op klikken, maar krijg nimmer beeld.
Waarom zou hij dan president blijven?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef problematiQue het volgende:
Ellsberg: VS valt Iran aan voor 2008
zou het? dan komt de complot theorie dat Bush voor zijn aftreden een oorlog zal beginnen om zo voor eeuwig president te blijven toch nog uit
ik heb het niet verzonnen, maar omdat hij een machtbeluste meneer is, gok ik?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan president blijven?
Het is ook niet echt vrijwillig.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmmmf, da's niks. Werk kan vervelend zijn, maar thuis zitten vind ik nog erger.
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:45 schreef sigme het volgende:
.........
Geen idee, ik kijk nooit.
...........
global policy in 30 secsquote:Op donderdag 7 december 2006 12:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Doorgaans onzin. De slechte muzieksmaak van M. bijvoorbeeld.
Mijn laptop kan -als uitzondering op de regel dat ie geen enkel bewegend beeld aankan- die flashfilmpje van youtube wel tonen, maar maar nét, dus het hapert, vooral het geluid.quote:
En schateren.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn laptop kan -als uitzondering op de regel dat ie geen enkel bewegend beeld aankan- die flashfilmpje van youtube wel tonen, maar maar nét, dus het hapert, vooral het geluid.
Op het werk kan m'n pc het vast aan, maar om nou op kantoor filmpjes te gaan zitten kijken, mwah.
Ja, muziekjes spelen kan 'ie wel, als het maar niet voorzien is van filmpje.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:23 schreef Reya het volgende:
Je laptop kon De Lange Weg nog wel bewandelen?
Daarvoor volstaat fok. Vooral sommige fokkers zijn bijna niet geluidloos te doorstaanquote:
Zo hard schateren,quote:
Dan zou bush Noord-korea ook kunnen gebruiken daar zijn ze immers officieel nog mee in oorlog.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef problematiQue het volgende:
Ellsberg: VS valt Iran aan voor 2008
zou het? dan komt de complot theorie dat Bush voor zijn aftreden een oorlog zal beginnen om zo voor eeuwig president te blijven toch nog uit
Ga stripteasen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef sigme het volgende:
Het ganse netwerk ligt er hier uit. Ik verveeeeeel me.
Geen werk, maar wel internet?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef sigme het volgende:
Het ganse netwerk ligt er hier uit. Ik verveeeeeel me.
Ja, fijn programmaatje. Maar Adobe reader bezit wel weer meer functionaliteit, naar het schijntquote:Op donderdag 7 december 2006 13:20 schreef Monidique het volgende:
Godslasteraar, Foxit is ueberoké, om met J_d_W te spreken.
Ow, ok. Jammer. Laptops zijn nu eenmaal wat sneller verouderd dan pc's.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn laptop kan -als uitzondering op de regel dat ie geen enkel bewegend beeld aankan- die flashfilmpje van youtube wel tonen, maar maar nét, dus het hapert, vooral het geluid.
Op het werk kan m'n pc het vast aan, maar om nou op kantoor filmpjes te gaan zitten kijken, mwah.
Hmm. Litouwen. Zou het daar 's zomers een beetje lekker weer zijn?quote:De Duitse EU-commissaris Günter Verheugen is verder in opspraak geraakt, nu er naaktfoto's van hem in omloop zijn gekomen. De Duitser blijkt gefotografeerd te zijn op een naaktstrand in Litouwen, samen met zijn kabinetschef Petra Erler. Het Duitse weekblad Focus overweegt de foto's, waarop Verheugen alleen een petje draagt, te plaatsen.
Ik hoef dat ding alleen maar te lezen. En vaak kopiëren, daarin werkt Foxit wel anders, maar ik kon nog niet zeggen beter of slechter.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, fijn programmaatje. Maar Adobe reader bezit wel weer meer functionaliteit, naar het schijnt
kutplaatjequote:Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Litouwen. Zou het daar 's zomers een beetje lekker weer zijn?
De verbinding naar de eigen servers ligt eruit. Vervelend he?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen werk, maar wel internet?
Dat heb ik al eens gedaan. Niet op kantoor, en dat ga ik nu ook maar niet doen. Ik hoef niet de verveling van de collega's te verdrijven, die zorgen maar voor zichzelf.quote:
Oh, mijn laptopje is in verouderde staat gekocht. Het was toen al een oud beestje. Heeft als voordeel dat ik er niet zo pietluttig mee hoef te zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Godslasteraar het volgende:
Ow, ok. Jammer. Laptops zijn nu eenmaal wat sneller verouderd dan pc's.
Onder de pet houden.quote:
Nee, maar dat was het 'm nou net: ik zocht de huidige temperaturen, in de zomer en dit is een jaarlijks gemiddelde, denk ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoezo, niet het gewenste doemscenario?![]()
Alsin: huidig: alsin: tegenwoordig: 2 nu bestaand, van, op dit ogenblik of van, in deze tijd => actueel, huidig, momentaan, momenteelquote:Op donderdag 7 december 2006 13:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Huidige temperaturen in Litouwen in de zomer is een onmogelijkheid aangezien het thans herfst is.
quote:Striptease is kunst. Tot dat oordeel kwam een Noorse rechtbank, die daarom vindt dat stripteasetenten geen btw over hun entreeprijs hoeven te vragen.
De fiscus had een exploitant van een club in Oslo voor de rechter gedaagd omdat de ondernemer weigerde de 25 procent btw te heffen. De rechters laakten dat de belastingdienst morele criteria had toegepast. Alle andere vormen van dans op een toneel zijn immers ook vrijgesteld van btw.
goed idee, een natte boterham smaakt niet. Da's eendenvoerquote:Op donderdag 7 december 2006 13:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga maar s douchen en lunchen.
Na elkaar, niet tegelijkertijd.
quote:Somalië: vijf keer bidden of de kop eraf
donderdag 7 december 2006 10:16
In Bulo Burto, een stad in het zuiden van Somalië, moeten alle inwoners het leven van een goed moslim leiden. Dat betekent op straffe des doods vijf keer daags bidden.
Fundamentalisten grijpen de macht in Somalië
'Als moslims moeten we onze religie compleet praktiseren en niet gedeeltelijk, dat is waartoe onze religie ons aanspoort,' heeft sjeik Hussein Barre Rage, de leider in de Somalische stad van de fundamentalistische Unie van Islamitische Rechtbanken, woensdag tegen persbureau Associated Press gezegd.
Tijdens gebedstijd moet het stil zijn op straat: winkels en theehuizen moeten dicht. Inwoners van de stad die niet vijf keer per dag knielen voor Allah worden onthoofd.
Milities
Fundamentalistische milities, verenigd in Unie van Islamitische Rechtbanken, staan op het punt de internationaal erkende overgangsregering van Somalië omver te werpen. Afgelopen zomer kregen de islamisten de hoofdstad Mogadishu in handen. Overal waar de milities het voor het zeggen hebben, worden strenge islamitisch wetten ingevoerd, zoals in Bulo Burto. De rechtbanken stellen openbare executies en lijfstraffen in en op sommige plekken mogen vrouwen niet meer in zee zwemmen.
De situatie in Somalië dreigt een regionale kwestie te worden doordat buurland Ethiopië de regering steunt, en Eritrea juist achter de milities staat. De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties heeft inmiddels een resolutie aangenomen die een Afrikaanse vredesmacht toestaat op te treden. Buurlanden Ethiopië, Kenya en Djibouti mogen geen deel uitmaken van die vredesmacht, die mogelijk onder leiding van Uganda zal staan. De vredesmacht moet voorkomen dat de islamisten de Somalische regering helemaal omverwerpen.
De Rotterdamse aanpak. Heb je liever dat ze samen lekker een kopje thee gaan drinken anders? Het helpt wel.quote:
Het laat goed zien waarom het telkens fout gaat in Afrika. Compleet geschifte machthebbers.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:59 schreef Monidique het volgende:
De Rotterdamse aanpak. Heb je liever dat ze samen lekker een kopje thee gaan drinken anders? Het helpt wel.
Ja, maar naaktlopen is iets wat vrij typisch samenhangt met gereformeerde landen (Duitsland (protestanse deel), Scandinavie, GB, VS, Australië, Nw Zeeland). In de "eerste wereld" is eigenlijk alleen Frankrijk de echte uitzondering op de regel, dacht ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Monidique het volgende:
Katholieken zijn toch altijd al wat minder puriteins geweest dan de andere sekten?
Oh zeker! Ik wil graag wat meer van het Oosten van Eurazie bekijken. Ik heb trouwens ook niks geen schrik van sovjets hoor. Het is alleen geen pretje onder hun knoet te zitten.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef Aoristus het volgende:
durf je dat wel aan, een voormalig Sovjetland?
Volgens mij is naturisme al vrij lang in noord-west en (noord) centraal Europa een normaal fenomeen en heeft dit weinig te maken met welke religie er heerst in een land, zelfs ten tijde van het communisme (en nazisme in Duitsland) werd dit nog volop beoefend. Juist in landen als GB en de VS is het een stuk ongebruikelijker en ook minder geacepteerd, dacht ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, maar naaktlopen is iets wat vrij typisch samenhangt met gereformeerde landen (Duitsland (protestanse deel), Scandinavie, GB, VS, Australië, Nw Zeeland). In de "eerste wereld" is eigenlijk alleen Frankrijk de echte uitzondering op de regel, dacht ik.
Sla de naturisme-gids er maar eens op na..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef Chewie het volgende:
Juist in landen als GB en de VS is het een stuk ongebruikelijker en ook minder geacepteerd, dacht ik.
niet ons probleem, lekker laten shariaën, leven en laten leven!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
Somalië: vijf keer bidden of de kop eraf
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hoor. Initiatieven als Free Europe vind ik dan ook heel goed, hoewel ik toen natuurlijk nog niet echt bewust was.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
niet ons probleem, lekker laten shariaën, leven en laten leven!![]()
Oh, de Hoornse Plas is dichterbij. Daar hoef ik ook niet naartoe. Doe een middelandsezeeklimaat in Schevingen en ik kom met enige regelmaat langs. Desnoods met badpak aan.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Godslasteraar het volgende:
ik weet in Scheveningen ook een naaktstrand, daarvoor hoef je ech nie naar Verweggistan!
![]()
Dat er naturisme is geloof ik wel maar dat is wat anders dan dat het algemeen geacepteerd zou zijn en zover ik weet is dat in nw-europa en centraal europa meer het geval dan in de anglo-saksische landen. Ik vind zelf dat er al een groot verschil is tussen Nederland en Duitsland wat betreft acceptatie, bij onze oosterburen is het een stuk meer geacepteerd.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Sla de naturisme-gids er maar eens op na..
Nu CO2 nog, Simon.quote:Eigenlijk is het een grof schandaal dat er nog steeds transvet in de Amerikaanse frituurolie zat. De gezondheid van voedsel is een razend ingewikkeld onderwerp (bijna net zo moeilijk als het klimaat), er is meer niet dan wel bekend, maar een van de zaken die als een paal boven water staat, is dat transvet gemene rotzooi is.
Ook daarin vergis je je, volgens mij. GB weet ik niet veel van, maar in de VS viel het me op dat men een stuk minder preuts was dan tv & film hier doen geloven.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat er naturisme is geloof ik wel maar dat is wat anders dan dat het algemeen geacepteerd zou zijn en zover ik weet is dat in nw-europa en centraal europa meer het geval dan in de anglo-saksische landen. Ik vind zelf dat er al een groot verschil is tussen Nederland en Duitsland wat betreft acceptatie, bij onze oosterburen is het een stuk meer geacepteerd.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hoor. Initiatieven als Free Europe vind ik dan ook heel goed, hoewel ik toen natuurlijk nog niet echt bewust was.
Uiteraard.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
je bedoeld de radiozender?
O, dat weten ze wel, hoor.quote:enfin, laten we moslims de gelgenheid geven de wereld te laten zien hoe een islamitische/sunnitische heilstaat eruit ziet.
http://www.france24.com/live/quote:
Ik ben meer benieuwd naar de engelstalige Al-JAzeera.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://www.france24.com/live/
Vanavond de grote aftrap. Voor een ander geluid(Lees niet Amerikaans geluid).
Ja hoe staat het daar eigenlijk mee?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Monidique het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar de engelstalige Al-JAzeera.
Die draait toch al een tijdje?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja hoe staat het daar eigenlijk mee?
jahoor ben nu aan het kijkenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De site wel maar er zou toch ook een tv kanaal komen of is dat er al.
Site van Al Jazeera is wel mooi en stuk minder druk dan van CNN.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
jahoor ben nu aan het kijken
http://english.aljazeera.(...)04C-56678862E31A.htm
Hij ziet er wel goed uit, kom nooit op de CNN site kan dus moeilijk vergelijken maar die zal wel schreeuweriger zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Site van Al Jazeera is wel mooi en stuk minder druk dan van CNN.
Ach, Shell accepteert tenminste dat de mensheid verantwoordelijk is voor het versterkte broeikaseffect en geeft geen geld aan klimaatontkenners.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:01 schreef du_ke het volgende:
Shell maakt reclame op Al Jazeera.
Ik zie een complot van Bolkenstein en Bos.
Nederlands bedrijf, blijven graag met iedereen in onderhandeling, lekker polderen en op meerdere paarden weddenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, Shell accepteert tenminste dat de mensheid verantwoordelijk is voor het versterkte broeikaseffect en geeft geen geld aan klimaatontkenners.
Ik ontken ten stelligste het klimaatquote:
genoeg hitsquote:Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef Monidique het volgende:
Laatst las ik wel op een weblog dat een nieuwe wet een staat van beleg makkelijker maakt voor Bush. Ik kan het niet meer vinden en ik weet ook niet hoe geloofwaardig het is. Toch weet ik wel zeker dat Bush na januari of februari 2009 weg is. Het is namelijk een extreem zwakke president, absoluut geen dictator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |