Zeg danquote:
Ja ja, je bent gewoon te lui om een vraag te bedenkenquote:
Bartrid+1quote:Op woensdag 6 december 2006 20:09 schreef bartrid het volgende:
electric eel shock
quote:Punk ain't no religious cult,
punk means thinking for yourself.
You ain't hardcore 'cause you spike your hair,
when a jock still lives inside your head.
ranja +1quote:Op woensdag 6 december 2006 20:33 schreef ranja het volgende:
Dead Kennedys - Nazi Punks Fuck Off
Nee. Wel wat van gekocht maar dit is ze nietquote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef bartrid het volgende:
Lisa Stansfield?
Jeetjequote:Op donderdag 7 december 2006 08:52 schreef peaceman het volgende:
Vannacht om half 2 teruggekomen uit het ziekenhuis.
Ze weten het niet en Diaan is dus ook gewoon mee naar huis gekomen. Eigenlijk had ik liever gehad dat ze haar er een nachtje gehouden hadden, zeker omdat de linkerarm en het rechterbeen erbij gekomen zijn... erg frustrerend allemaal. Gelukkig is ze nog wel erg helder.
We gaan zo weer die kant op om bloed te laten prikken.
Daarna geef ik nog wel even een update.
(voor wie het gemist heeft en nu denkt, hier het hele verhaal: Raad je Plaatje voor Diaan #628 )
Welk nummer van wie?quote:Time has coloured in the black and white of your sin
So burn the flag, rip it up, bury the rags
Madmaster +1quote:Op donderdag 7 december 2006 10:19 schreef MadMaster het volgende:
Split Enz
Diaan & jij veel sterkte toegewenst, Peace.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:53 schreef peaceman het volgende:
Heel in het kort.
We zijn bloed wezen prikken. Dat wordt afwachten, want dat duurt altijd meer dan een week
Wel gaat het goed met het rechterbeen en met de armen lijkt het ietsje beter te gaan. Maar ja, ik dacht gistermiddag ook dat het beter ging. Ben dus wat voorzichtig met mijn woorden. Wel heeft ze weer erge hoofdpijn, maar - en dat is dan weer positief - ze is wel bij de pinken. Hopelijk zet t herstel zich voort.
Ow en dank natuurlijk voor alle steun!![]()
Wat een toestand, zeg! Veel sterkte en kracht toegewensd!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:53 schreef peaceman het volgende:
Heel in het kort.
We zijn bloed wezen prikken. Dat wordt afwachten, want dat duurt altijd meer dan een week
Wel gaat het goed met het rechterbeen en met de armen lijkt het ietsje beter te gaan. Maar ja, ik dacht gistermiddag ook dat het beter ging. Ben dus wat voorzichtig met mijn woorden. Wel heeft ze weer erge hoofdpijn, maar - en dat is dan weer positief - ze is wel bij de pinken. Hopelijk zet t herstel zich voort.
Ow en dank natuurlijk voor alle steun!![]()
van George Gershwin idd, stamt uit 1924.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Rhapsody in Blue?
Sympathy point.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:06 schreef cafca het volgende:
de Rah Band
Zo te zien niet meer.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Op de luisterpaal is er een album, Elaste Volume 1, te beluisteren
Nummer 7 in '98.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:24 schreef peaceman het volgende:
Pulp - This is hardcore?
Dat zou jij toch moeten weten.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:29 schreef peaceman het volgende:
Radiohead - Kid A? of was die uit 2001?
Hij is een beetje de weg kwijt, Pulp hattie ook al fout.quote:
Als je goed kijkt zie je dat dat antwoord niet kan kloppen.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:52 schreef bigshadow het volgende:
Coldplay natuurlijk, obvious. Ik ben het dan meer met nme eens dan het oor. Parachutes even toevoegen
Euhquote:Op donderdag 7 december 2006 12:03 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat dat antwoord niet kan kloppen.
Opgezocht en dat is goed.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:16 schreef ranja het volgende:
Qotsa - Rated R?
geen Lisa Stansfield en geen Prince-relatiequote:Van deze mevrouw heb ik ook plaatwerk gekocht afgelopen beurs. Wie is ze?
Natuurlijkquote:Op donderdag 7 december 2006 21:04 schreef Berkery het volgende:
Jane Wiedlin
quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Die knars stelt ook zaadvragen.
En dat deden ze samen met Turbo B himself!quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:29 schreef bukgeit het volgende:
H-Blockx vergreep zich in 2002 aan The Power.
Ow ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:29 schreef bukgeit het volgende:
H-Blockx vergreep zich in 2002 aan The Power.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef Neleos het volgende:
Dan zijn dat The Automatic.
Welk nummer van wie?quote:Lightning strikes and the court lights get dim
Supreme competition is about to begin
Above the rim, finessin' and moves is animated
Once I get to ballin', I can't be deflated
Busta Rhymes, B-Real, LL Cool J en Coolioquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hit 'em High
is van die film Space Jam, toch? Door Busta Rhymes en nog wat anderen.
quote:Police-a them-a they come and-a they blow down me door
One him come crawl through through my window
So they put me in the back the car at the station
From that point on I reach my destination
Tikkie terug! Neleos +1quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:44 schreef Neleos het volgende:
Snow - Informer?
what's that coming over the hill is it another bland indie band?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef Neleos het volgende:
Dan zijn dat The Automatic.
Al gezegd door ranja. Dit klopt op zich wel, maar ik zoek DE specifieke reden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:18 schreef belsen het volgende:
Hij paste qua image en karakter niet binnen de groep?
Volgens mij was het trouwens niet Epstein die hem de deur wees, maar goed...
Dat sowieso, maar het ging om zijn image.quote:
Met name George Martin vond hem in de studio een beroerde en beperkte drummer. Dacht dat ze ´m er daarom uit getrapt hadden...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het ging om zijn image.
Het was volgens mij inderdaad George Martin die hem uiteindelijk het laatste zetje heeft gegeven (anders wilde hij niet met ze werken). Hij lag sowieso niet zo lekker in de groep.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:33 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Met name George Martin vond hem in de studio een beroerde en beperkte drummer. Dacht dat ze ´m er daarom uit getrapt hadden...![]()
Een imago-kwestie weet ik ff niet....
Welke band noemde Pete Best hier?quote:So, I was the fifth-Beatle. It wasn't that bad. I might as well have been the fifth member of...
Mja, er zijn in de loop der jaren zoveel verschillende verklaringen geweest, en sommigen zeggen dat het niet George Martin maar de andere 3 Beatles waren die zijn ontslag hebben aangevraagd bij Epstein. Best schijnt zelf ook nog een tijdje te hebben beweerd dat hij zelf was opgestapt, las ik netquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Het was volgens mij inderdaad George Martin die hem uiteindelijk het laatste zetje heeft gegeven (anders wilde hij niet met ze werken). Hij lag sowieso niet zo lekker in de groep.
The Quarrymen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:04 schreef belsen het volgende:
Bukgeit is al een tijdje weg. Laat ik maar een nieuwe opgooien.
[..]
Welke band noemde Pete Best hier?
quote:So, I was the fifth-Beatle. It wasn't that bad. I might as well have been the fifth member of...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef ranja het volgende:
Sigue Sigue Sputnik
Sure...quote:
Hij ja. Ontwerper van oa. de 'Revolver'-hoes en manager van Trio (en ik lees net dat hij inderdaad ook bas speelde, als soort van 4e Trio-lidquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:34 schreef knars het volgende:
is het Klaus Voorman, die voor the Beatles een roadie en vriend was en tegelijkertijd albumhoezen ontwierp, en bij Trio bas speelde?
Klopt. Op zich wel een aardig initiatief, maar ik heb het vermoeden dat het, mede door dat onvermogen van Yoko, niet echt van de grond gaat komen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dag van vergiffenis, ze kan alleen de moordenaar van John nog niet vergeven
quote:My mother went away for a month-long trip
Her and some friends on an ocean-liner ship
She made a big mistake by leaving me home
I had to roam so I picked up the phone
Dialed Ali up to see what was going down
Told him I pick him up so we could drive around
Took the Dodge Dart, a '74
My mother left a yard but I needed one more
Shaheed had me covered with a hundred greenbacks
So we left Brooklyn and we made big tracks
drove down the Belt, got on the Conduit
Came to a toll, we paid and went through it
Ah, hoera. Ik heb de cd zelfs in de kast staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik denk het ook niet
Welk nummer en van wie?
[..]
Sack +1quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
A Tribe Called Quest - Left My Wallet In El Segundo
Allemaal foutquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Marco Borsato
Blof
Jan Smit
Hennie Vrienten
Trijntje Oosterhuis
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef Neleos het volgende:
Eric Corton
Manuela Kemp
De Dijk
Frederique Spigt
IOS
Zulk spul is dat toch?
Met IOS erbij van Neleos is dat:quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ilse DeLange
The Scene
Rowwen Heze
Frank Boeijen
Racoon
2e poging....
quote:Normaal moet je minstens een groot staatsman zijn of een kunstenaar die al minstens honderd jaar dood is, maaris het ook gelukt. Er is een straat naar de band vernoemd.
Het mag dan misschien maar een smal straatje zijn, de naam is officieel toegewezen door de gemeenteraad van Oklahoma City. Het bestuur van die stad is namelijk zo trots op hun muzikale burgers dat ze nu dus hun eigen straat hebben in de hippe, opkomende wijk Bricktown.
De plaatselijke krant van Oklahoma beschrijft de, tot voor kort naamloze straat als smerig en slecht verlicht. Zangervan
hoopt dat de nieuwe naam een goede impuls kan geven aan de smalle straat. Hij is in ieder geval erg trots op deze gebeurtenis.
Hm...die bedoel ik eigenlijk niet....volgens mij hebben die dat intro gebruikt als sample, middenin het nummer, of begint dat nummer daar ook mee?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:26 schreef Neleos het volgende:
The Prodigy - Fire
Die bedoelde ik bartrid +1quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:28 schreef bartrid het volgende:
arthur brown - fire?
Geen idee, het zit er wel in. Weet niet of het aan het begin zit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm...die bedoel ik eigenlijk niet....volgens mij hebben die dat intro gebruikt als sample, middenin het nummer, of begint dat nummer daar ook mee?
quote:Im the trouble starter, fuckin instigator.
Im the fear addicted, danger illustrated.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:32 schreef peaceman het volgende:
Diaan is vanmiddag opgenomen. Eindelijk hadden ze door dat ze zich niet aanstelt. Het is wel even slikken, omdat je het liefst bij elkaar wilt zijn, maar we weten verstandelijk ook wel dat het beter is. Emotioneel is het logischerwijs wel zwaar voor ons beiden.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:11 schreef peaceman het volgende:
Maar goed, het gaat om Diaan. Die moet snel weer thuis komen en vooral beter zijn.
Ik heb het toch ook over nieuwe triviavraag.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:19 schreef jerver73 het volgende:
Die van ranja staat toch nog open?
Sack_Blabbath +1quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik wou eigenlijk even boodschappen gaan doen. Makkie dus maar: Wie?
[afbeelding]
Kunnen we gelijk weer terug naar jouw openstaande vraagquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:39 schreef ranja het volgende:
Genesis
Ja die is echt Frans en volgens mij ouder dan deze dame. Zo onbekend op Fok is ze toch nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef jerver73 het volgende:
Waarover ik, in tegenstelling tot de 2 bovenstaande vragen nog steeds geen idee heb..
vanessa paradis is toch echt frans..??
Die is Noors dacht ik.quote:
Nope. Zoek het dichter bij huis.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:50 schreef cafca het volgende:
Paul Desmond?
Zou zo maar eens kunnen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:59 schreef cafca het volgende:
Nederlander?
Jep.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:01 schreef Skanqua het volgende:
Benjamin Herman van New Cool Collective!
![]()
Had 'm al eens eerder gevraagd. En als ik me niet vergis, gokte jij toen ook al op Paul Desmond.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:03 schreef cafca het volgende:
Oja. Ik wist dat ik die foto al eens eerder gezien had...
DaisyDuke +1quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Paul Weller? Was dat 2004?
Goed om te horen Peace.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:46 schreef peaceman het volgende:
Goed nieuws! De kracht in de armen van Diaan neemt toe. Met name in de linkerarm
Ben zo blij
quote:
Easy?quote:Op zondag 10 december 2006 11:44 schreef knars het volgende:
Dat is correct, en welk lied?
It is. Leuk nummer.quote:Op zondag 10 december 2006 12:23 schreef bartrid het volgende:
Infadels - love like semtex.
D'r speelt inderdaad geen meid met een gitaar in mee, ja...quote:
yup. knars +1quote:Op zondag 10 december 2006 12:51 schreef knars het volgende:
Take That?
Helemaal correct. Uiteraard een totaal onverwachte nummer 1.quote:Op zondag 10 december 2006 13:15 schreef peaceman het volgende:
1 Queen - Bohemian rhapsody
2 Metallica - One
3 Guns n Roses - November rain
quote:Op zondag 10 december 2006 13:18 schreef knars het volgende:
[..]
Helemaal correct. Uiteraard een totaal onverwachte nummer 1.
Peaceman +1
verbetering in de gezondheidssituatie zet zich voort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |