Busta Rhymes, B-Real, LL Cool J en Coolioquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hit 'em High
is van die film Space Jam, toch? Door Busta Rhymes en nog wat anderen.
quote:Police-a them-a they come and-a they blow down me door
One him come crawl through through my window
So they put me in the back the car at the station
From that point on I reach my destination
Tikkie terug! Neleos +1quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:44 schreef Neleos het volgende:
Snow - Informer?
what's that coming over the hill is it another bland indie band?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef Neleos het volgende:
Dan zijn dat The Automatic.
Al gezegd door ranja. Dit klopt op zich wel, maar ik zoek DE specifieke reden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:18 schreef belsen het volgende:
Hij paste qua image en karakter niet binnen de groep?
Volgens mij was het trouwens niet Epstein die hem de deur wees, maar goed...
Dat sowieso, maar het ging om zijn image.quote:
Met name George Martin vond hem in de studio een beroerde en beperkte drummer. Dacht dat ze ´m er daarom uit getrapt hadden...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het ging om zijn image.
Het was volgens mij inderdaad George Martin die hem uiteindelijk het laatste zetje heeft gegeven (anders wilde hij niet met ze werken). Hij lag sowieso niet zo lekker in de groep.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:33 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Met name George Martin vond hem in de studio een beroerde en beperkte drummer. Dacht dat ze ´m er daarom uit getrapt hadden...![]()
Een imago-kwestie weet ik ff niet....
Welke band noemde Pete Best hier?quote:So, I was the fifth-Beatle. It wasn't that bad. I might as well have been the fifth member of...
Mja, er zijn in de loop der jaren zoveel verschillende verklaringen geweest, en sommigen zeggen dat het niet George Martin maar de andere 3 Beatles waren die zijn ontslag hebben aangevraagd bij Epstein. Best schijnt zelf ook nog een tijdje te hebben beweerd dat hij zelf was opgestapt, las ik netquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Het was volgens mij inderdaad George Martin die hem uiteindelijk het laatste zetje heeft gegeven (anders wilde hij niet met ze werken). Hij lag sowieso niet zo lekker in de groep.
The Quarrymen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:04 schreef belsen het volgende:
Bukgeit is al een tijdje weg. Laat ik maar een nieuwe opgooien.
[..]
Welke band noemde Pete Best hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |