quote:So, I was the fifth-Beatle. It wasn't that bad. I might as well have been the fifth member of...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef ranja het volgende:
Sigue Sigue Sputnik
Sure...quote:
Hij ja. Ontwerper van oa. de 'Revolver'-hoes en manager van Trio (en ik lees net dat hij inderdaad ook bas speelde, als soort van 4e Trio-lidquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:34 schreef knars het volgende:
is het Klaus Voorman, die voor the Beatles een roadie en vriend was en tegelijkertijd albumhoezen ontwierp, en bij Trio bas speelde?
Klopt. Op zich wel een aardig initiatief, maar ik heb het vermoeden dat het, mede door dat onvermogen van Yoko, niet echt van de grond gaat komen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dag van vergiffenis, ze kan alleen de moordenaar van John nog niet vergeven
quote:My mother went away for a month-long trip
Her and some friends on an ocean-liner ship
She made a big mistake by leaving me home
I had to roam so I picked up the phone
Dialed Ali up to see what was going down
Told him I pick him up so we could drive around
Took the Dodge Dart, a '74
My mother left a yard but I needed one more
Shaheed had me covered with a hundred greenbacks
So we left Brooklyn and we made big tracks
drove down the Belt, got on the Conduit
Came to a toll, we paid and went through it
Ah, hoera. Ik heb de cd zelfs in de kast staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik denk het ook niet
Welk nummer en van wie?
[..]
Sack +1quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
A Tribe Called Quest - Left My Wallet In El Segundo
Allemaal foutquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Marco Borsato
Blof
Jan Smit
Hennie Vrienten
Trijntje Oosterhuis
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef Neleos het volgende:
Eric Corton
Manuela Kemp
De Dijk
Frederique Spigt
IOS
Zulk spul is dat toch?
Met IOS erbij van Neleos is dat:quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ilse DeLange
The Scene
Rowwen Heze
Frank Boeijen
Racoon
2e poging....
quote:Normaal moet je minstens een groot staatsman zijn of een kunstenaar die al minstens honderd jaar dood is, maaris het ook gelukt. Er is een straat naar de band vernoemd.
Het mag dan misschien maar een smal straatje zijn, de naam is officieel toegewezen door de gemeenteraad van Oklahoma City. Het bestuur van die stad is namelijk zo trots op hun muzikale burgers dat ze nu dus hun eigen straat hebben in de hippe, opkomende wijk Bricktown.
De plaatselijke krant van Oklahoma beschrijft de, tot voor kort naamloze straat als smerig en slecht verlicht. Zangervan
hoopt dat de nieuwe naam een goede impuls kan geven aan de smalle straat. Hij is in ieder geval erg trots op deze gebeurtenis.
Hm...die bedoel ik eigenlijk niet....volgens mij hebben die dat intro gebruikt als sample, middenin het nummer, of begint dat nummer daar ook mee?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:26 schreef Neleos het volgende:
The Prodigy - Fire
Die bedoelde ik bartrid +1quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:28 schreef bartrid het volgende:
arthur brown - fire?
Geen idee, het zit er wel in. Weet niet of het aan het begin zit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm...die bedoel ik eigenlijk niet....volgens mij hebben die dat intro gebruikt als sample, middenin het nummer, of begint dat nummer daar ook mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |