Welkom bij RJP voor Dummies ![]()
Opzet:"RJP voor Dummies" is een spin off van Raad-je-Plaatje (RJP), het succesnummer van
C&H HOC. Ooit begonnen door Seborik, toen Yvonne hier de scepter zwaaide.
"RJP voor Dummies" is een poging om die oorspronkelijke bedoeling van het spelletje weer in ere te herstellen, zonder verder afbreuk te doen aan Raad-je-Plaatje. Een vergeefse poging is het zeker niet gebleken, gezien de grote populariteit van RJP voor Dummies.
Al spoedig gooide RJPvdD hogere ogen dan het origineel (RJP) op het wat reacties betreft tot dan toe kwakkelende
C&H HOC forum.
Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden. De echte diehards in deze tak van sport kunnen dan mee blijven doen met Raad-je-Plaatje en het lekker knus houden. De dommere mensen, onder wie ik mezelf eigenlijk niet reken (maar enfin), kunnen dan hier terecht in "RJP voor Dummies".
Tussen plaatjes door kan je het feuilleton
'Avonturen in de Fok!straat' lezen.
enjoy
![]()
1
e amendement: onraadbaar gebleken plaatjes kunnen, desgewenst, te vondeling worden gelegd bij onze goede
overburen van RJP
een link naar deze openingspostRJPvD nu ook op de Fok! Wiki! quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:18 schreef peaceman het volgende:Hoi allemaal.
Jullie zijn niet gewend meer (althans de laatste tijd) mij overdag te zien en normaal zou dat ook niet zo zijn, ware het niet dat ik ivm Diaan terug naar huis gegaan ben.
Gisteravond had zij enorme hoofdpijn en ook tintelingen in haar arm.
Vanochtend leek dit weg te zijn, maar op haar werk kreeg ze er weer last van, maar een iets andere vorm, namelijk geen gevoel/kracht in haar rechterarm; hoofdpijn had ze nu echter niet. Ze is toen door een collega naar huis gebracht en naar de huisarts geweest en deze heeft haar doorgestuurd naar het ziekenhuis. Met haar moeder is ze die kant op gegaan en ik was inmiddels onderweg (geen flitspalen gezien denk ik).
Daar zijn wat simpele reflextesten gedaan en is een scan van haar hoofd gemaakt.
Gelukkig was die schoon.
Toch denkt men aan een mogelijke tia (vervelende van een tia is dat je die alleen op een hersenscan ziet als het wat verder in het verleden ligt, maar de scan heeft wel laten zien dat Diaan dus niet eerder 1 heeft gehad en dat een tumor ook niet aan de orde is, godezijdank!) of een gevolg van de migraine. We hopen natuurlijk het laatste, maar het 1e is zeker ook niet onmogelijk. Ondanks dat ze wel aan de jonge kant is hiervoor.
Morgen wordt er bloed afgenomen en mogelijk volgt er nog een hals-echoscopie.
Jullie begrijpen dat we erg geschrokken (ik misschien nog wel meer dan zijzelf) zijn en vervolgonderzoeken zullen volgen als de kracht in haar arm niet op korte termijn terugkeert.
Diaan mag haar arm zolang de kracht niet teruggekeerd is niet/nauwelijks belasten en zal dus waarschijnlijk voorlopig weinig/niet achter de PC komen.
Ook werken is voorlopig even niet aan de orde.
Enfin we hopen er maar het beste van. Ze ligt nu te rusten en lijkt verder in orde.