Whehe. Ach, die moeten er ook zijn, pyl.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:52 schreef pyl het volgende:
Wat een vreselijk type.
En ook al een verantwoorde en superhippe Bugaboo in huis gehaald voor de kleine?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:53 schreef Z het volgende:
Op weg naar volwassenheid hebben mevrouw_Z en ik gister een verantwoorde auto gekocht (wel weer een mooie), de Kever gaat er uit
Toch geen MPV hoop ik?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:53 schreef Z het volgende:
Op weg naar volwassenheid hebben mevrouw_Z en ik gister een verantwoorde auto gekocht (wel weer een mooie), de Kever gaat er uit
Die Saab vind ik prachtig! Is dat een MVP dan? Veel verstand van auto's heb ik niet. De enige voorwaarden die mevrouw_z en ik hadden waren:quote:Op woensdag 6 december 2006 10:07 schreef Berkery het volgende:
'n Saab valt nog wel mee toch? Ik rij alweer een tijdje rond in een station (Ford).
Inderdaad. Wat een snobs zijn wij eigenlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:24 schreef pyl het volgende:
Die MPV's voldoen duidelijk niet aan voorwaarde drie van mevrouw Z en Z.
Houvast in het leven is een groot goed, Z.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:30 schreef Z het volgende:
Inderdaad. Wat een snobs zijn wij eigenlijk.
Toestanden weer..!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:34 schreef pyl het volgende:
Wacht even: de muts van Tokay is nog niet geraden!
Ik wil maar zeggen!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:34 schreef pyl het volgende:
Wacht even: de muts van Tokay is nog niet geraden!
Gut, waarom verbaast me dit nou niets?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:44 schreef Z het volgende:
Die nipple-slip kan ik me wel herinneren, de naam van mevrouw niet ...
Vooral die vierde foto hoor, dat ze er zelf wel om kan lachen...quote:Op woensdag 6 december 2006 10:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gut, waarom verbaast me dit nou niets?![]()
enquote:Op woensdag 6 december 2006 09:52 schreef pyl het volgende:
Wat een vreselijk type.
Hmmmm, duidelijk een gevalletje van 'soit belle et tais-toi', bedoel je, pyl?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:48 schreef pyl het volgende:
Alsof ze zich ergens voor hoeft te generen:
[afbeelding]
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 6 december 2006 14:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
En! en! en! enenenen!, ben jij al geweest scrutinizer?
Ze ziet er uit als een dochter van een darter.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:43 schreef Z het volgende:
Het is een bekende dochter van. Of meer een dochter van een bekende. En een niet zo flatteuse foto...
Zou zo maar kunnen hoewel ik denk dat het er niet één is van Bakker Hartog.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:46 schreef Gellius het volgende:
Is het een Broodje?
Ik ben zelden vroeg genoeg bij de supermarkt om daar een oordeel over te hebben, ik heb daar nog maar één keer iets gehaald. Is het een aanrader om daarvoor iets vroeger naar de supermarkt te gaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:51 schreef Gellius het volgende:
Wat vind je trouwens van de viskraam, scrut?
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:58 schreef Gellius het volgende:
De vis is niet zo bijzonder hoor. Maar het is wel een intrigerend echtpaar. Ze hebben dat licht-vermoeide, zo door de vis en de handel aan elkaar geklonken.. en dan thuis ook nog eens een huwelijk. Het is afzien.
Heel goed, weet je ook nog een naam?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:14 schreef Z het volgende:
Is dat niet dat vermoorde (voormalig-) Yougoslavische meisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |