Very funny, maar ga maar gewoon hier verder.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Very funny, maar ga maar gewoon hier verder.
Serieus? Damn.. dat wist ik nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Misstique, heb jij dat andere topic gesloten? Dat is geen dubbel topic, maar een ander soort Raad-je-plaatje. Waarbij de plaatjes moeilijker zijn en waarbij je wél mag zoeken.
Oh, en hoi! Welkom hier als mod.![]()
Spoilerquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Misstique, heb jij dat andere topic gesloten? Dat is geen dubbel topic, maar een ander soort Raad-je-plaatje. Waarbij de plaatjes moeilijker zijn en waarbij je wél mag zoeken.
Oh, en hoi! Welkom hier als mod.![]()
Dat deed je expres.quote:
Ik heb geen expres, ik ben de PTT niet.quote:
Dat zeg ik ook.quote:
Moet je in VBL komen als er een nieuwe mod isquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
Niet de nieuwe mods gaan plagen, hè!
Meester hij trok aan m'n haarquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie is het lievelingetje van de juf![]()
Jij bent jaloersquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie is het lievelingetje van de juf![]()
Je had, als inwonende buurman, een rel kunnen startenquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:30 schreef Gellius het volgende:
Ik mis weer alle pret!
Zal ik dan speciaal voor jou nog een topic per ongeluk sluiten?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:30 schreef Gellius het volgende:
Ik mis weer alle pret!
Ja, en ik mep 'm zo de boom uit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef Gellius het volgende:
Aawww... wyccie en scrutinizer sitting in a tree...
Nee! Meisjes zijn stomquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
[..]
Aawww... wyccie en scrutinizer sitting in a tree...
Ja nee, nu is het niet meer spontaan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zal ik dan speciaal voor jou nog een topic per ongeluk sluiten?.
Welkom als modquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zal ik dan speciaal voor jou nog een topic per ongeluk sluiten?.
Nou vooruit, zullen we zeggen 2010?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja nee, nu is het niet meer spontaan.. Doe es over een paar jaar weer?
.
Weltrusten, ik ga ook op één oor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
2010? Hmm, dan ga ik maar eens slapen.
Trusten
quote:Op woensdag 6 december 2006 08:58 schreef Gellius het volgende:
Ach, nu moeten we weer een jaar wachten op hèt mutsje.
Niet op deze pagina, dus doe maar een plaatje.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:32 schreef Gellius het volgende:
Niet zo fijn als het oude mutsje, maar toch. Staat er nog wat open eigenlijk?
O.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:44 schreef Gellius het volgende:
Geen idee.
quote:(echte naam Sophie Danièle Sylvie Maupu, Gentilly bij Parijs, 17 november 1966) is een Franse actrice. Op haar veertiende ontdekte ze via vrienden dat Claude Pinoteau op zoek was naar nieuw acteertalent voor een tienerfilm genaamd La Boum. De film kwam uit in 1980 en was een groot succes. In 1982 kwam een opvolger La Boum 2, waarin ze weer de rol speelde van Vic Berreton. Ze ging door met haar carrière als actrice in Frankrijk, de Verenigde Staten en Azië.
Ze regisseerde en schreef twee films (L’aube à l’envers in 1995 en Parlez-moi d’amour in 2002). Naast het acteren, regisseren en schrijven, probeerde ze ook nog het zingen en bracht ze in 1986 een album uit, Certitude.
Ze trouwde in 1985 met Andrzej Zulawski, een Pool, die de regisseur was van de film L’amour braque. Ze werkten nog samen aan drie andere films (La fidélité, Mes nuits sont plus belles que vos jours en La note bleue). Ze kregen een zoon Vincent (24 juli 1995). Na 16 jaar samenleven, beëindigden ze hun huwelijk in 2001. Ze kreeg nog een dochter Juliette (13 juni 2002) van producer Jim Lemley.werd gekozen tot ambassadeur van charme voor Frankrijk in Oost-Azië.
Ze houdt heel veel van dieren en is dan ook een advocate voor het beschermen van dieren. Ze protesteert tegen bloedvergietende dierensporten. Ze is hier bovenop lid van Arc-en-ciel, een vereniging die de laatste wensen van zieke kinderen vervult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |