Zeg danquote:
Ja ja, je bent gewoon te lui om een vraag te bedenkenquote:
Bartrid+1quote:Op woensdag 6 december 2006 20:09 schreef bartrid het volgende:
electric eel shock
quote:Punk ain't no religious cult,
punk means thinking for yourself.
You ain't hardcore 'cause you spike your hair,
when a jock still lives inside your head.
ranja +1quote:Op woensdag 6 december 2006 20:33 schreef ranja het volgende:
Dead Kennedys - Nazi Punks Fuck Off
Nee. Wel wat van gekocht maar dit is ze nietquote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef bartrid het volgende:
Lisa Stansfield?
Jeetjequote:Op donderdag 7 december 2006 08:52 schreef peaceman het volgende:
Vannacht om half 2 teruggekomen uit het ziekenhuis.
Ze weten het niet en Diaan is dus ook gewoon mee naar huis gekomen. Eigenlijk had ik liever gehad dat ze haar er een nachtje gehouden hadden, zeker omdat de linkerarm en het rechterbeen erbij gekomen zijn... erg frustrerend allemaal. Gelukkig is ze nog wel erg helder.
We gaan zo weer die kant op om bloed te laten prikken.
Daarna geef ik nog wel even een update.
(voor wie het gemist heeft en nu denkt, hier het hele verhaal: Raad je Plaatje voor Diaan #628 )
Welk nummer van wie?quote:Time has coloured in the black and white of your sin
So burn the flag, rip it up, bury the rags
Madmaster +1quote:Op donderdag 7 december 2006 10:19 schreef MadMaster het volgende:
Split Enz
Diaan & jij veel sterkte toegewenst, Peace.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:53 schreef peaceman het volgende:
Heel in het kort.
We zijn bloed wezen prikken. Dat wordt afwachten, want dat duurt altijd meer dan een week
Wel gaat het goed met het rechterbeen en met de armen lijkt het ietsje beter te gaan. Maar ja, ik dacht gistermiddag ook dat het beter ging. Ben dus wat voorzichtig met mijn woorden. Wel heeft ze weer erge hoofdpijn, maar - en dat is dan weer positief - ze is wel bij de pinken. Hopelijk zet t herstel zich voort.
Ow en dank natuurlijk voor alle steun!![]()
Wat een toestand, zeg! Veel sterkte en kracht toegewensd!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:53 schreef peaceman het volgende:
Heel in het kort.
We zijn bloed wezen prikken. Dat wordt afwachten, want dat duurt altijd meer dan een week
Wel gaat het goed met het rechterbeen en met de armen lijkt het ietsje beter te gaan. Maar ja, ik dacht gistermiddag ook dat het beter ging. Ben dus wat voorzichtig met mijn woorden. Wel heeft ze weer erge hoofdpijn, maar - en dat is dan weer positief - ze is wel bij de pinken. Hopelijk zet t herstel zich voort.
Ow en dank natuurlijk voor alle steun!![]()
van George Gershwin idd, stamt uit 1924.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Rhapsody in Blue?
Sympathy point.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:06 schreef cafca het volgende:
de Rah Band
Zo te zien niet meer.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Op de luisterpaal is er een album, Elaste Volume 1, te beluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |