of truttekop.. Gaat lekkerquote:Op woensdag 6 december 2006 11:50 schreef SvenM het volgende:
KUTWIJF!
Dat rijmen hoeft niet meer vanaf vandaag hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
SvenM is veel te laat, sorry maat.
Dus ijsmeis plempt er een slot op.
En nu allemaal naar het andere topic: Stage SC #17 Waar we honger lijden, hop hop.
Tot ziens maar weer en tot de volgende keer.
Ik kom graag mijn beloftes naquote:Op woensdag 6 december 2006 11:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat rijmen hoeft niet meer vanaf vandaag hoor
Goed planquote:Op woensdag 6 december 2006 11:51 schreef blue-102 het volgende:
Bijna snel genoeg![]()
nouja als je honger hebt --> eten
of zoals ik veel koffie en roken![]()
Lelijke Geitekop!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
Kutwijf, truttekop.
Wat hebben jullie vandaag nog meer in petto voor mij.
prinsesquote:Op woensdag 6 december 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
Kutwijf, truttekop.
Wat hebben jullie vandaag nog meer in petto voor mij.
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom graag mijn beloftes na: Hulde aan de ban gedichtjes _O_
quote:
Ik ben lekker zowat gestoptquote:Op woensdag 6 december 2006 11:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Goed plan
<-- gaat even een koffie & roken run doen.
waar loop jij eigenlijk stage?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:08 schreef PieterBas het volgende:
Leuk, dat ze een narrowcasting systeem aan het testen zijn hierzo.. maar om nu voor de 50ste keer de HD trailer van de dvd Terminator 2 voorbij zien te komen, begint ook een beetje te vervelen
Leeftijd? Cadeau's die je geeft?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:09 schreef blue-102 het volgende:
Nou om toch maar ff op het rijmen te komen moet op stage nog een gedicht schrijven voor iemand. Weet alleen dat ze van kikkers houd (dacht ik) en barvrouw is.. zucht... iemand idee?
Moet eigenlijke nuttige dingen doen.. dan maar roken dat is nuttig
Centro Software Development in Rotterdam. Zij ontwikkelen software voor Digital Signage / Narrowcasting systemen, waarmee het mogelijk wordt om die (reclame)filmpjes te maken die je dan zit op bijv. plasmaschermen in winkels, vliegvelden, horeca etc.quote:
quote:
Ja begrip narrowcasting ken ik inmiddels ja. Zijn op zich leuke dingen. Maar dat is echt technisch wat je daar doet zeker? Ze doen daar niet de creatieve dingen daarvan neem ik aan?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Centro Software Development in Rotterdam. Zij ontwikkelen software voor Digital Signage / Narrowcasting systemen, waarmee het mogelijk wordt om die (reclame)filmpjes te maken die je dan zit op bijv. plasmaschermen in winkels, vliegvelden, horeca etc.
18 jaar doet medisch (richting iets ongeveer geen medicijnen of arts )quote:
mja ok.. maar het was meer voor mezelf als ik op zoek ga na een afstudeerstage volgend jaarquote:Op woensdag 6 december 2006 12:28 schreef PieterBas het volgende:
Dit is echt technische gedeelte. Ze doen daar ook creatieve dingen, maar dat is alleen maar op te showen wat er mogelijk is. Ik moet een nieuwe handleiding voor het pakket gaan schrijven, dus de ik heb vaak genoeg mijn creativiteit moeten gebruiken
wil je erover praten?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:51 schreef Stranger het volgende:
Hier is het te druk tijdens lunch op woensdag.
Plus dat er iemand die ik totaal niet kan uitstaan terug is van vakantie.
Pardon? Waar dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:21 schreef Thrilled het volgende:
OMG kleuters, nog steeds zeuren dat ik bovenaan het lijstje sta![]()
Anyway, mocht een auto van de brandweer terugbrengen naar de garage, was wel leuk ritjenet gegeten, laatste etappe..!!
En haar naam?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:27 schreef blue-102 het volgende:
[..]
18 jaar doet medisch (richting iets ongeveer geen medicijnen of arts )
geef ehm weet niet hoe je het noemt maar een iets waarmee je olie verwarmt waar een geur van komt![]()
op de vorige pagina, post van iemand die de startpost ook had, heel toevallig staat mijn naam daar niet meer bovenaanquote:
Dat was mijn OPquote:Op woensdag 6 december 2006 12:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
op de vorige pagina, post van iemand die de startpost ook had, heel toevallig staat mijn naam daar niet meer bovenaan
edit/
hier: Stage SC #17 Waar we honger lijden
heb je daar iets van gezegd?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:59 schreef NrSiX het volgende:
ik eet altijd achter mijn beeldscherm.. heb niet eens normale pauze hier
en ja dat iritieerd me wel eens
nope, het probleem is dat we een kleine onderneming zijn.. 2 kantoortjes naast elkaar hebben, dus geen kantine of wat dan ook.. alles staat op het ene kantoortje waar we ook werken.quote:
Haha, jezus christus, hoe overleef jij in hemelsnaam een hele week?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef Theamerican het volgende:
nog 3 uur en 3 kwatier HOU VOL einde is nabij
Ja, erg interesant in het beginquote:Op woensdag 6 december 2006 11:17 schreef T1andonly het volgende:Werk je dan ook met 'n duits toetsenbord?
niet moeilijk zuchtend puffend sleepend ben ook vaak ziek if you know what i mean maar kan nu niet meer anders kom ik niet aan me urenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha, jezus christus, hoe overleef jij in hemelsnaam een hele week?
ja he, ja, nee, ok succes!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
Wat gaat het snel zeg!!
Alles goed met iedereen? Druk bezig?
Ik ga m'n OV ophalen!
ow zij dacht dat die basisscholen was :squote:Op woensdag 6 december 2006 14:09 schreef Rianne84 het volgende:
de minister van onderwijs
Dicht er ook maar eentje voor mij danquote:Op woensdag 6 december 2006 14:26 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX komt er net achter dat hij nog best kan dichten
(Vier zaterdag sinterklaas en wil een shitload aan gedichten maken)
Duitse krakelingenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef Goover het volgende:
Goed, tijd voor:
[afbeelding]
met een
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Dicht er ook maar eentje voor mij dan![]()
Sint en Piet zaten te denken,quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Dicht er ook maar eentje voor mij dan![]()
Vrijdag is het hier bier-middagquote:Op woensdag 6 december 2006 14:48 schreef De_Biertje het volgende:
Drinken jullie stagiaires ook bier?![]()
npquote:Op woensdag 6 december 2006 14:56 schreef blue-102 het volgende:
hehe bedanktals ik niets beter weet heb ik tenminste iets
ik doe wel laatste half uur proberen te rijmen (of iets wat er op lijkt) en hopen dat inspiratie dan snel komt...
Ik klaag wel vaak over Inholland, maar op het MBO was het nog slechter geregeld. Ik heb toen op het punt gestaand om aan een docent te vragen of ie CounterStrike niet op het diploma kon zetten, want dat was het enige wat we deden.. of Worms World Party spelen. De docent vond alles best als we maar aanwezig waren. Echt een trieste zooi op het MBO..quote:Op woensdag 6 december 2006 14:07 schreef Theamerican het volgende:
ik wil eens een brief schrijven welke minister gaat over het mbo dit is dus echt serieus he .
want vind dat dit niet kan hoor alles word me afgenomen me vakanties me vrije tijd me hersens kraken per dag erger doordat ik moeilijker spelletjes uitprobeer
Ik heb ook kantoorautomatisering gedaan op het MBO voordat ik naar het HBO ging! In 3 jaar dat diploma "gehaald". Maar het voelde mee alsof we het gewoon gehad hadden, omdat we er geen fuck voor gedaan hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik klaag wel vaak over Inholland, maar op het MBO was het nog slechter geregeld. Ik heb toen op het punt gestaand om aan een docent te vragen of ie CounterStrike niet op het diploma kon zetten, want dat was het enige wat we deden.. of Worms World Party spelen. De docent vond alles best als we maar aanwezig waren. Echt een trieste zooi op het MBO..
Ik ben van Kantoorautomatisering, naar Technische Kantoorautomatisering, naar ICT Beheerder en toen naar ICT Academie.. en dat allemaal in 3 jaar. Ik ben 3 van de 4 jaar proefkonijn geweest, niks was duidelijk, cijfers die kwijt raken en opeens geen Nederlands meer.
Ik vind het niet gek dat mensen klagen over de slechte taalvaardigheid van de MBO-leerlingen.
Terugkomdagen waren om te huilen
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:39 schreef PieterBas het volgende:
En dat soort verhalen hoor eigenlijk van al mijn medestudenten die het MBO hebben gedaan.
Was wel grappig om af en toe iemand.. "NEE, NEE, NEE.. niet de bananenbom" hoort schreeuwen als we Worms aan het spelen waren en dan de docent op keek en zei.. bananenbom!?!
wij hadden een leraar linux (waar ik nu nog steeds de ballen van snap) die amper nederlands kon. Die zei alleen maar de hele tijd: "uhm.. dat is uh.. eigenlijk niet de bedooeeling" (met zo'n turks accent).quote:Op woensdag 6 december 2006 15:39 schreef PieterBas het volgende:
En dat soort verhalen hoor eigenlijk van al mijn medestudenten die het MBO hebben gedaan.
Was wel grappig om af en toe iemand.. "NEE, NEE, NEE.. niet de bananenbom" hoort schreeuwen als we Worms aan het spelen waren en dan de docent op keek en zei.. bananenbom!?!
En hoe laat moet je er 's morgens dan zijn?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:. Nog anderhalf uur ja (ik mag een kwartier eerder weg
)
9 uurquote:Op woensdag 6 december 2006 16:13 schreef Goover het volgende:
[..]
En hoe laat moet je er 's morgens dan zijn?
nee, maar niets meer te doen...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Is het ech zo erg op jouw stage
Ik begin liever om 8 uurquote:
Moet je wel kopier rechten aan mij betalen he?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:15 schreef NrSiX het volgende:
lol dat gedichtdie ga ik gebruiken voor de fun.. danku! Goover, nog meer stress opwekkend materiaal
edit, nog 44 min![]()
Ligt eraan wat er op die foto's te zien is zoalquote:Op woensdag 6 december 2006 16:19 schreef Theamerican het volgende:
ik werk van 8 tot 5 is het toegestaan om foto's te plaatsen hier?
Als je dan toch een brief gaat schrijven, laat het dan wel door iemand anders controleren op spellingsfouten etc!!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:07 schreef Theamerican het volgende:
ik wil eens een brief schrijven welke minister gaat over het mbo dit is dus echt serieus he .
want vind dat dit niet kan hoor alles word me afgenomen me vakanties me vrije tijd me hersens kraken per dag erger doordat ik moeilijker spelletjes uitprobeer
Koffie en Duitse lekkernijen waren geen probleem geloof ik.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er op die foto's te zien is zoal.
jajajajajquote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Als je dan toch een brief gaat schrijven, laat het dan wel door iemand anders controleren op spellingsfouten etc!!![]()
Tuurlijk mag het danquote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef Theamerican het volgende:
[..]
jajajajaj
maare gewone foto niks raars ofzo of ordinair
wat is er dan leuk aan?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef Theamerican het volgende:
[..]
maare gewone foto niks raars ofzo of ordinair
Dat rijmtquote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef blue-102 het volgende:
de tijd begint te dringen, vooral voor dat rijmen en al die dingen..
Dat zijn hetquote:Op woensdag 6 december 2006 14:24 schreef Goover het volgende:
Er is daarnet een product van de productie af gekomen en de eerste exemplaren liggen hier. EINDELIJK krijgen we te ZIEN wat we gemaakt hebben (al 2 maanden geleden ofzo). Eigenlijk stelt dit niet zo veel voor, maar het is wel leuk.
We hebben een timertje gemaakt die 2 min aftelt nadat hij is 'bewogen'. 6 LED's laten dan zien hoe ver hij is. Zit een microcontrollertje op die wij programmeren, en het schematje er om heen hebben we zelf ontworpen. Voor een HBO student is het niet zo veel, maar was om bekent te worden met de softwarepakketten ed. Uiteindelijk gaat het (waarschijnlijk) als relatiegeschenk gebruikt worden. Ik kan vanavond wel foto's posten
Cool!!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat zijn het
Dus als je er een tikje tegenaan geeft gaat hij 2 min aftellen, en aan het einde doet ie nog een leuk nightrider dingetje![]()
misschien als je 2 keer snel achter elkaar een ei wil kokenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Cool!!Wat heb je eraan?
Wie wil er een 'wekkertje' van 2 minuten?!
Ja maar... wat moet je ermee? Als ik het zou krijgen, zou ik het niet willen hebben (niet lullig naar jou bedoeld)..quote:Op woensdag 6 december 2006 18:55 schreef Goover het volgende:
Nou, het gaat gebruikt worden als relatie geschenkjes. De vibratieschakelaar die er in zit en de triling signaleerd word door dit bedrijf geproduceerd. Alleen hebben ze nog maar weinig klanten. Dit is dus gewoon een promotie dingetje. Wel geestig, als je overal battarijen in propt en een flinke mep op de tafel geeft krijg je een leuk effect.
Haha!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien als je 2 keer snel achter elkaar een ei wil koken
Dat was idd het idee achter de 2 min!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:09 schreef nicomart het volgende:
ooh of speciaal voor in de badkamer. Ze zeggen toch dat je 2 minuten je tanden moet poetsen als je het goed wil doen
Niet zo chagrijnig hoor! Begin de dag dan zonder dansje, maar op zijn minst met een lach!quote:Op donderdag 7 december 2006 08:12 schreef SvenM het volgende:
Dansen in de ochtend is gay
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:12 schreef SvenM het volgende:
Dansen in de ochtend is gay
quote:
Dat heeft het dus nietquote:Op donderdag 7 december 2006 09:21 schreef blue-102 het volgende:
Ik heb er wel zin in,
Zit op een andere kamer ben benieuwt hoe spannend het hier is.
Maar mij lijkt saai administratief werk wel leuk, lekker simpel niet nadenken maar doen.
Maar je stage heeft toch te maken met wat je later gaat doen, heb je dan niet de verkeerde studie gekozen ?
Hoi, kennen wij elkaar al?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:22 schreef Theamerican het volgende:
heb er nooit zin in
Dan is 7 weken lekker kortquote:Op donderdag 7 december 2006 09:25 schreef T1andonly het volgende:
Als ze je inzetten als secretaresse dat lijkt me gewoon kut. Mijn broertje heeft dat bij z'n vorige stage ook gehad en dat was werk waar je niet echt voldoening uit kreeg.
Doe maar positiefquote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan is 7 weken lekker kort![]()
Ach, 1 keer in de 2 week op vrijdag vrij![]()
Gefeliciteerdquote:
+quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 09:16 schreef Rianne84 het volgende:
Goedemorgen allemaal, hebben we er een beetje zin in vandaag?
Wil je een stukje taartquote:Op donderdag 7 december 2006 09:34 schreef Theamerican het volgende:
[..]
+
geloof me je wilt me niet leren kennen zeker niet als ik in een stage periode zit
Net zoals bij Bassie en Adriaanquote:
Ik heb wel een klus voor jequote:Op donderdag 7 december 2006 09:54 schreef Theamerican het volgende:
ik kan niet verder met me klus
Hier nog een...quote:Op donderdag 7 december 2006 09:54 schreef Theamerican het volgende:
ik kan niet verder met me klus
Het werk wat ik hier moet doen, adveertenties maken and such....quote:Op donderdag 7 december 2006 09:56 schreef blue-102 het volgende:
Wat is alles? Ik bedoel als je dan nog een stage opdracht moet maken is niet alles af ?
ZO JIJ BENT VROLIJK!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 10:01 schreef Theamerican het volgende:
komt een dag dat ik ga rammen hier hoor want jezus sodemieter toch op klote indo (heb niks tegen indo) maar deze wel
Wat leer je dan van deze stage?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heeft het dus niet![]()
Ik doe juridisch medewerker, nu moet ik op de stage telefoneren, archiveren en die rotzooi. Als ik dit wist![]()
Volgend jaar krijg ik pas de 'interessante' stage van 5 maanden
* ik ook meld!quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:03 schreef tonks het volgende:
Volgens mij zit je niet alleen in je stage periode, Theamerican.
Je kwam toch wel op een lekker ding terecht of vice-versa he?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:10 schreef T1andonly het volgende:Vanmorgen heb ik trouwens 'n ongeluk met de bus gehad. Die vrouw was als een bezetene rond aan't crossen en meende toen 'n rotonde op te rijden maar er was nog 'n busje dat relaxt aan't rijden was op die rotonde.
Knalt die bus tegen de voorkant van dat busje, die vent z'n koffie over zich heen.
en iedereen in de bus overhoop.
lol dan kan ik je de hand schuddenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heeft het dus niet![]()
Ik doe juridisch medewerker, nu moet ik op de stage telefoneren, archiveren en die rotzooi. Als ik dit wist![]()
Als telefonist(e) ingezet worden is ook nooit leuk. Zeker niet, als opeens alle 10 interne lijnen bezet zijn.. Sorry meneer, alle lijnen zijn op dit moment bezet.. probeer het later nog een keer. Ik voelde me toen echt een zo'n automatisch bandje.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:25 schreef T1andonly het volgende:
Als ze je inzetten als secretaresse dat lijkt me gewoon kut. Mijn broertje heeft dat bij z'n vorige stage ook gehad en dat was werk waar je niet echt voldoening uit kreeg.
Ik hoor net dat ik het te bewerken bestand ook niet ga krijgenquote:Op donderdag 7 december 2006 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
* ik ook meld!
Moet een flashanimatie aanpassen. Er moet iets vervangen worden, maar het nieuwe bestand wat ze hebben gestuurd is een .swf (onbewerkbaar eindbestand) en daar heb ik dus geen hol aan![]()
Ik zat met 'n vriendin van mij in de busquote:Op donderdag 7 december 2006 10:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kwam toch wel op een lekker ding terecht of vice-versa he?
Dan kun je óf niets ermee óf helemaal alles zelf in elkaar zettenquote:Op donderdag 7 december 2006 10:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik het te bewerken bestand ook niet ga krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik moet het wel gewoon gaan laten werken..
zelf in elkaar zetten.. echt niet..quote:Op donderdag 7 december 2006 10:32 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dan kun je óf niets ermee óf helemaal alles zelf in elkaar zetten
halloquote:Op donderdag 7 december 2006 10:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hallo.
Geen (ernstige) gewonden? (Ik snap uit je verhaal ook nog niet helemaal wie nou tegen wie opreed)quote:Op donderdag 7 december 2006 10:10 schreef T1andonly het volgende:Vanmorgen heb ik trouwens 'n ongeluk met de bus gehad. Die vrouw was als een bezetene rond aan't crossen en meende toen 'n rotonde op te rijden maar er was nog 'n busje dat relaxt aan't rijden was op die rotonde.
Knalt die bus tegen de voorkant van dat busje, die vent z'n koffie over zich heen.
en iedereen in de bus overhoop.
Nee.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:48 schreef nicomart het volgende:
uhm.. kan dat niet veel makkelijker?
Een plaatjes verklein ding zoeken die ze wel herkent?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:44 schreef Zosk het volgende:
Ik moet nu eerst 90 foto's van een camera af gaan halen, dan moet ik ze 1 voor 1 met paint gaan openen en opslaan als op dezelfde naam zodat ze qua kb kleiner worden. Anders herkent FinePixViewer ze niet. Als ik dat heb gedaan dan kan ik ze alle 90 tegelijk openen met dat programma's en van formaat verkleinen. Daarna 1 voor 1 gaan uploaden naar de foto site. Maar wat het leuke ervan is dat het per foto in paint gewoon 20 sec duurt omdat die KUT computer zo traag is, tering wat een klote werk![]()
net of ik al die programma's ken. Ik doe zulke dingen ook alleen hier en absoluut niet voor mij plezier. Waarschijnlijk herkent geen één programma ze want het is écht een pauper cameraquote:Op donderdag 7 december 2006 10:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Een plaatjes verklein ding zoeken die ze wel herkent?
Dus lijnbus reedt tegen 'n personenbusje op. Raakte de voorkant, alleen de voorkant van het personenbusje had wat blikschade opgelopen omdat er nog gigantisch hard geremt werd.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen (ernstige) gewonden? (Ik snap uit je verhaal ook nog niet helemaal wie nou tegen wie opreed)
irfanview of acdsee zouden dat moeten kunnen.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
net of ik al die programma's ken. Ik doe zulke dingen ook alleen hier en absoluut niet voor mij plezier. Waarschijnlijk herkent geen één programma ze want het is écht een pauper camera![]()
Jij hoeft die programma's niet te kennen.. Google is your friendquote:Op donderdag 7 december 2006 10:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
net of ik al die programma's ken. Ik doe zulke dingen ook alleen hier en absoluut niet voor mij plezier. Waarschijnlijk herkent geen één programma ze want het is écht een pauper camera![]()
hier ook koud...quote:
ducktapequote:Op donderdag 7 december 2006 11:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hier ook koud...
in onze kamer zit een brievenbus (ik pas erin) en het deurtje waait steeds open![]()
http://huurders-hhvl.dse.nl/cursussen/irfanview/irfanview.htmquote:Op donderdag 7 december 2006 11:04 schreef Zosk het volgende:
nou leuk dat IrfanView ze wel herkent ! maar waar kan ik het instellen naar welk formaat hij de plaatjes verkleind?![]()
Goed plan!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:11 schreef Rianne84 het volgende:
kunnen we niet ergens een online spelletje spelen ofzo, heb niets te doen...
ok thxquote:Op donderdag 7 december 2006 11:13 schreef T1andonly het volgende:
[..]
http://huurders-hhvl.dse.nl/cursussen/irfanview/irfanview.htm
Volgens mij staat hier hoe je een batch kunt maken zodat alles in 1x gaat. (Wel backuppen raadt ik je aan)
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:52 schreef T1andonly het volgende:Er is een "verkoper" hier die probeert uit te leggen dat z'n poetsproducten helemaal geweldig zijn voor het tapijt hier.
Nu al kerstbomen ophalen :S Het is nog geen eens kerst geweest!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:10 schreef ChatGirl het volgende:
Hier is net de buitendeur open geweest. Heb ik 2,5 uur gedaan over het hier behaaglijk te krijgen, staan ze hier aan de deur om te vragen of ze kerstbomen kunnen ophalen.![]()
idd.. lekker voor die zwijnenschnitzel gaanquote:Op donderdag 7 december 2006 11:21 schreef Goover het volgende:
Over 39 min mag ik weer lekker eten. Vandaag kan ik kiezen uit:
Gefülltes
Schweineschnitzel
Rotkohl
und Sahnepüree
of
Vegetarische
Gemüsesuppe
1 Stück
Apfelstrudel
Vanillesoße
Ik ben een echte carnivoor, dus ik ga mooi voor de eerste! Jullie mogen stemmen, maar ik ga hoe dan ook voor het vlees! (Vegetarisch is hier echt slappe hap meestal)
zwijnenschnitzelquote:Op donderdag 7 december 2006 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. lekker voor die zwijnenschnitzel gaan
Je bent dan overigens wel een omnivoor![]()
Jaja, officieel zijn we omnivooren, al is daar ook nog twijfel over. We KUNNEN wel vlees eten maar het MOET niet.. zoiets.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. lekker voor die zwijnenschnitzel gaan
Je bent dan overigens wel een omnivoor![]()
Ik heb voor het eerst geen droge witte broodjes maar hamkaascroissants, en die zijn ook al redelijk opgegaanquote:Op donderdag 7 december 2006 11:31 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb vanmorgen m'n eigen lunch gekocht en die al voordat m'n pauze begint helemaal opgekregen
hahaha, valt allemaal wel mee hoor. Vandaag gewoon een stukje Schnitzel met rodekool en aardappelpuree... niets mis mee vind ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:30 schreef Stranger het volgende:
Ik zou eens gaan beginnen met je eigen lunch meenemen, dit klinkt ook weer afschuwelijk, sorry dat ik het zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |