waar loop jij eigenlijk stage?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:08 schreef PieterBas het volgende:
Leuk, dat ze een narrowcasting systeem aan het testen zijn hierzo.. maar om nu voor de 50ste keer de HD trailer van de dvd Terminator 2 voorbij zien te komen, begint ook een beetje te vervelen
Leeftijd? Cadeau's die je geeft?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:09 schreef blue-102 het volgende:
Nou om toch maar ff op het rijmen te komen moet op stage nog een gedicht schrijven voor iemand. Weet alleen dat ze van kikkers houd (dacht ik) en barvrouw is.. zucht... iemand idee?
Moet eigenlijke nuttige dingen doen.. dan maar roken dat is nuttig
Centro Software Development in Rotterdam. Zij ontwikkelen software voor Digital Signage / Narrowcasting systemen, waarmee het mogelijk wordt om die (reclame)filmpjes te maken die je dan zit op bijv. plasmaschermen in winkels, vliegvelden, horeca etc.quote:
quote:
Ja begrip narrowcasting ken ik inmiddels ja. Zijn op zich leuke dingen. Maar dat is echt technisch wat je daar doet zeker? Ze doen daar niet de creatieve dingen daarvan neem ik aan?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Centro Software Development in Rotterdam. Zij ontwikkelen software voor Digital Signage / Narrowcasting systemen, waarmee het mogelijk wordt om die (reclame)filmpjes te maken die je dan zit op bijv. plasmaschermen in winkels, vliegvelden, horeca etc.
18 jaar doet medisch (richting iets ongeveer geen medicijnen of arts )quote:
mja ok.. maar het was meer voor mezelf als ik op zoek ga na een afstudeerstage volgend jaarquote:Op woensdag 6 december 2006 12:28 schreef PieterBas het volgende:
Dit is echt technische gedeelte. Ze doen daar ook creatieve dingen, maar dat is alleen maar op te showen wat er mogelijk is. Ik moet een nieuwe handleiding voor het pakket gaan schrijven, dus de ik heb vaak genoeg mijn creativiteit moeten gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |