npquote:Op woensdag 6 december 2006 14:56 schreef blue-102 het volgende:
hehe bedanktals ik niets beter weet heb ik tenminste iets
ik doe wel laatste half uur proberen te rijmen (of iets wat er op lijkt) en hopen dat inspiratie dan snel komt...
Ik klaag wel vaak over Inholland, maar op het MBO was het nog slechter geregeld. Ik heb toen op het punt gestaand om aan een docent te vragen of ie CounterStrike niet op het diploma kon zetten, want dat was het enige wat we deden.. of Worms World Party spelen. De docent vond alles best als we maar aanwezig waren. Echt een trieste zooi op het MBO..quote:Op woensdag 6 december 2006 14:07 schreef Theamerican het volgende:
ik wil eens een brief schrijven welke minister gaat over het mbo dit is dus echt serieus he .
want vind dat dit niet kan hoor alles word me afgenomen me vakanties me vrije tijd me hersens kraken per dag erger doordat ik moeilijker spelletjes uitprobeer
Ik heb ook kantoorautomatisering gedaan op het MBO voordat ik naar het HBO ging! In 3 jaar dat diploma "gehaald". Maar het voelde mee alsof we het gewoon gehad hadden, omdat we er geen fuck voor gedaan hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik klaag wel vaak over Inholland, maar op het MBO was het nog slechter geregeld. Ik heb toen op het punt gestaand om aan een docent te vragen of ie CounterStrike niet op het diploma kon zetten, want dat was het enige wat we deden.. of Worms World Party spelen. De docent vond alles best als we maar aanwezig waren. Echt een trieste zooi op het MBO..
Ik ben van Kantoorautomatisering, naar Technische Kantoorautomatisering, naar ICT Beheerder en toen naar ICT Academie.. en dat allemaal in 3 jaar. Ik ben 3 van de 4 jaar proefkonijn geweest, niks was duidelijk, cijfers die kwijt raken en opeens geen Nederlands meer.
Ik vind het niet gek dat mensen klagen over de slechte taalvaardigheid van de MBO-leerlingen.
Terugkomdagen waren om te huilen
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:39 schreef PieterBas het volgende:
En dat soort verhalen hoor eigenlijk van al mijn medestudenten die het MBO hebben gedaan.
Was wel grappig om af en toe iemand.. "NEE, NEE, NEE.. niet de bananenbom" hoort schreeuwen als we Worms aan het spelen waren en dan de docent op keek en zei.. bananenbom!?!
wij hadden een leraar linux (waar ik nu nog steeds de ballen van snap) die amper nederlands kon. Die zei alleen maar de hele tijd: "uhm.. dat is uh.. eigenlijk niet de bedooeeling" (met zo'n turks accent).quote:Op woensdag 6 december 2006 15:39 schreef PieterBas het volgende:
En dat soort verhalen hoor eigenlijk van al mijn medestudenten die het MBO hebben gedaan.
Was wel grappig om af en toe iemand.. "NEE, NEE, NEE.. niet de bananenbom" hoort schreeuwen als we Worms aan het spelen waren en dan de docent op keek en zei.. bananenbom!?!
En hoe laat moet je er 's morgens dan zijn?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:. Nog anderhalf uur ja (ik mag een kwartier eerder weg
)
9 uurquote:Op woensdag 6 december 2006 16:13 schreef Goover het volgende:
[..]
En hoe laat moet je er 's morgens dan zijn?
nee, maar niets meer te doen...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Is het ech zo erg op jouw stage
Ik begin liever om 8 uurquote:
Moet je wel kopier rechten aan mij betalen he?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:15 schreef NrSiX het volgende:
lol dat gedichtdie ga ik gebruiken voor de fun.. danku! Goover, nog meer stress opwekkend materiaal
edit, nog 44 min![]()
Ligt eraan wat er op die foto's te zien is zoalquote:Op woensdag 6 december 2006 16:19 schreef Theamerican het volgende:
ik werk van 8 tot 5 is het toegestaan om foto's te plaatsen hier?
Als je dan toch een brief gaat schrijven, laat het dan wel door iemand anders controleren op spellingsfouten etc!!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:07 schreef Theamerican het volgende:
ik wil eens een brief schrijven welke minister gaat over het mbo dit is dus echt serieus he .
want vind dat dit niet kan hoor alles word me afgenomen me vakanties me vrije tijd me hersens kraken per dag erger doordat ik moeilijker spelletjes uitprobeer
Koffie en Duitse lekkernijen waren geen probleem geloof ik.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er op die foto's te zien is zoal.
jajajajajquote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Als je dan toch een brief gaat schrijven, laat het dan wel door iemand anders controleren op spellingsfouten etc!!![]()
Tuurlijk mag het danquote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef Theamerican het volgende:
[..]
jajajajaj
maare gewone foto niks raars ofzo of ordinair
wat is er dan leuk aan?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef Theamerican het volgende:
[..]
maare gewone foto niks raars ofzo of ordinair
Dat rijmtquote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef blue-102 het volgende:
de tijd begint te dringen, vooral voor dat rijmen en al die dingen..
Dat zijn hetquote:Op woensdag 6 december 2006 14:24 schreef Goover het volgende:
Er is daarnet een product van de productie af gekomen en de eerste exemplaren liggen hier. EINDELIJK krijgen we te ZIEN wat we gemaakt hebben (al 2 maanden geleden ofzo). Eigenlijk stelt dit niet zo veel voor, maar het is wel leuk.
We hebben een timertje gemaakt die 2 min aftelt nadat hij is 'bewogen'. 6 LED's laten dan zien hoe ver hij is. Zit een microcontrollertje op die wij programmeren, en het schematje er om heen hebben we zelf ontworpen. Voor een HBO student is het niet zo veel, maar was om bekent te worden met de softwarepakketten ed. Uiteindelijk gaat het (waarschijnlijk) als relatiegeschenk gebruikt worden. Ik kan vanavond wel foto's posten
Cool!!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat zijn het
Dus als je er een tikje tegenaan geeft gaat hij 2 min aftellen, en aan het einde doet ie nog een leuk nightrider dingetje![]()
misschien als je 2 keer snel achter elkaar een ei wil kokenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Cool!!Wat heb je eraan?
Wie wil er een 'wekkertje' van 2 minuten?!
Ja maar... wat moet je ermee? Als ik het zou krijgen, zou ik het niet willen hebben (niet lullig naar jou bedoeld)..quote:Op woensdag 6 december 2006 18:55 schreef Goover het volgende:
Nou, het gaat gebruikt worden als relatie geschenkjes. De vibratieschakelaar die er in zit en de triling signaleerd word door dit bedrijf geproduceerd. Alleen hebben ze nog maar weinig klanten. Dit is dus gewoon een promotie dingetje. Wel geestig, als je overal battarijen in propt en een flinke mep op de tafel geeft krijg je een leuk effect.
Haha!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien als je 2 keer snel achter elkaar een ei wil koken
Dat was idd het idee achter de 2 min!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:09 schreef nicomart het volgende:
ooh of speciaal voor in de badkamer. Ze zeggen toch dat je 2 minuten je tanden moet poetsen als je het goed wil doen
Niet zo chagrijnig hoor! Begin de dag dan zonder dansje, maar op zijn minst met een lach!quote:Op donderdag 7 december 2006 08:12 schreef SvenM het volgende:
Dansen in de ochtend is gay
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:12 schreef SvenM het volgende:
Dansen in de ochtend is gay
quote:
Dat heeft het dus nietquote:Op donderdag 7 december 2006 09:21 schreef blue-102 het volgende:
Ik heb er wel zin in,
Zit op een andere kamer ben benieuwt hoe spannend het hier is.
Maar mij lijkt saai administratief werk wel leuk, lekker simpel niet nadenken maar doen.
Maar je stage heeft toch te maken met wat je later gaat doen, heb je dan niet de verkeerde studie gekozen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |