of truttekop.. Gaat lekkerquote:Op woensdag 6 december 2006 11:50 schreef SvenM het volgende:
KUTWIJF!
Dat rijmen hoeft niet meer vanaf vandaag hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
SvenM is veel te laat, sorry maat.
Dus ijsmeis plempt er een slot op.
En nu allemaal naar het andere topic: Stage SC #17 Waar we honger lijden, hop hop.
Tot ziens maar weer en tot de volgende keer.
Ik kom graag mijn beloftes naquote:Op woensdag 6 december 2006 11:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat rijmen hoeft niet meer vanaf vandaag hoor
Goed planquote:Op woensdag 6 december 2006 11:51 schreef blue-102 het volgende:
Bijna snel genoeg![]()
nouja als je honger hebt --> eten
of zoals ik veel koffie en roken![]()
Lelijke Geitekop!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
Kutwijf, truttekop.
Wat hebben jullie vandaag nog meer in petto voor mij.
prinsesquote:Op woensdag 6 december 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
Kutwijf, truttekop.
Wat hebben jullie vandaag nog meer in petto voor mij.
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom graag mijn beloftes na: Hulde aan de ban gedichtjes _O_
quote:
Ik ben lekker zowat gestoptquote:Op woensdag 6 december 2006 11:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Goed plan
<-- gaat even een koffie & roken run doen.
waar loop jij eigenlijk stage?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:08 schreef PieterBas het volgende:
Leuk, dat ze een narrowcasting systeem aan het testen zijn hierzo.. maar om nu voor de 50ste keer de HD trailer van de dvd Terminator 2 voorbij zien te komen, begint ook een beetje te vervelen
Leeftijd? Cadeau's die je geeft?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:09 schreef blue-102 het volgende:
Nou om toch maar ff op het rijmen te komen moet op stage nog een gedicht schrijven voor iemand. Weet alleen dat ze van kikkers houd (dacht ik) en barvrouw is.. zucht... iemand idee?
Moet eigenlijke nuttige dingen doen.. dan maar roken dat is nuttig
Centro Software Development in Rotterdam. Zij ontwikkelen software voor Digital Signage / Narrowcasting systemen, waarmee het mogelijk wordt om die (reclame)filmpjes te maken die je dan zit op bijv. plasmaschermen in winkels, vliegvelden, horeca etc.quote:
quote:
Ja begrip narrowcasting ken ik inmiddels ja. Zijn op zich leuke dingen. Maar dat is echt technisch wat je daar doet zeker? Ze doen daar niet de creatieve dingen daarvan neem ik aan?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Centro Software Development in Rotterdam. Zij ontwikkelen software voor Digital Signage / Narrowcasting systemen, waarmee het mogelijk wordt om die (reclame)filmpjes te maken die je dan zit op bijv. plasmaschermen in winkels, vliegvelden, horeca etc.
18 jaar doet medisch (richting iets ongeveer geen medicijnen of arts )quote:
mja ok.. maar het was meer voor mezelf als ik op zoek ga na een afstudeerstage volgend jaarquote:Op woensdag 6 december 2006 12:28 schreef PieterBas het volgende:
Dit is echt technische gedeelte. Ze doen daar ook creatieve dingen, maar dat is alleen maar op te showen wat er mogelijk is. Ik moet een nieuwe handleiding voor het pakket gaan schrijven, dus de ik heb vaak genoeg mijn creativiteit moeten gebruiken
wil je erover praten?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:51 schreef Stranger het volgende:
Hier is het te druk tijdens lunch op woensdag.
Plus dat er iemand die ik totaal niet kan uitstaan terug is van vakantie.
Pardon? Waar dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:21 schreef Thrilled het volgende:
OMG kleuters, nog steeds zeuren dat ik bovenaan het lijstje sta![]()
Anyway, mocht een auto van de brandweer terugbrengen naar de garage, was wel leuk ritjenet gegeten, laatste etappe..!!
En haar naam?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:27 schreef blue-102 het volgende:
[..]
18 jaar doet medisch (richting iets ongeveer geen medicijnen of arts )
geef ehm weet niet hoe je het noemt maar een iets waarmee je olie verwarmt waar een geur van komt![]()
op de vorige pagina, post van iemand die de startpost ook had, heel toevallig staat mijn naam daar niet meer bovenaanquote:
Dat was mijn OPquote:Op woensdag 6 december 2006 12:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
op de vorige pagina, post van iemand die de startpost ook had, heel toevallig staat mijn naam daar niet meer bovenaan
edit/
hier: Stage SC #17 Waar we honger lijden
heb je daar iets van gezegd?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:59 schreef NrSiX het volgende:
ik eet altijd achter mijn beeldscherm.. heb niet eens normale pauze hier
en ja dat iritieerd me wel eens
nope, het probleem is dat we een kleine onderneming zijn.. 2 kantoortjes naast elkaar hebben, dus geen kantine of wat dan ook.. alles staat op het ene kantoortje waar we ook werken.quote:
Haha, jezus christus, hoe overleef jij in hemelsnaam een hele week?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef Theamerican het volgende:
nog 3 uur en 3 kwatier HOU VOL einde is nabij
Ja, erg interesant in het beginquote:Op woensdag 6 december 2006 11:17 schreef T1andonly het volgende:Werk je dan ook met 'n duits toetsenbord?
niet moeilijk zuchtend puffend sleepend ben ook vaak ziek if you know what i mean maar kan nu niet meer anders kom ik niet aan me urenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha, jezus christus, hoe overleef jij in hemelsnaam een hele week?
ja he, ja, nee, ok succes!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
Wat gaat het snel zeg!!
Alles goed met iedereen? Druk bezig?
Ik ga m'n OV ophalen!
ow zij dacht dat die basisscholen was :squote:Op woensdag 6 december 2006 14:09 schreef Rianne84 het volgende:
de minister van onderwijs
Dicht er ook maar eentje voor mij danquote:Op woensdag 6 december 2006 14:26 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX komt er net achter dat hij nog best kan dichten
(Vier zaterdag sinterklaas en wil een shitload aan gedichten maken)
Duitse krakelingenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef Goover het volgende:
Goed, tijd voor:
[afbeelding]
met een
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Dicht er ook maar eentje voor mij dan![]()
Sint en Piet zaten te denken,quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Dicht er ook maar eentje voor mij dan![]()
Vrijdag is het hier bier-middagquote:Op woensdag 6 december 2006 14:48 schreef De_Biertje het volgende:
Drinken jullie stagiaires ook bier?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |