wil je erover praten?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:51 schreef Stranger het volgende:
Hier is het te druk tijdens lunch op woensdag.
Plus dat er iemand die ik totaal niet kan uitstaan terug is van vakantie.
Pardon? Waar dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:21 schreef Thrilled het volgende:
OMG kleuters, nog steeds zeuren dat ik bovenaan het lijstje sta![]()
Anyway, mocht een auto van de brandweer terugbrengen naar de garage, was wel leuk ritjenet gegeten, laatste etappe..!!
En haar naam?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:27 schreef blue-102 het volgende:
[..]
18 jaar doet medisch (richting iets ongeveer geen medicijnen of arts )
geef ehm weet niet hoe je het noemt maar een iets waarmee je olie verwarmt waar een geur van komt![]()
op de vorige pagina, post van iemand die de startpost ook had, heel toevallig staat mijn naam daar niet meer bovenaanquote:
Dat was mijn OPquote:Op woensdag 6 december 2006 12:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
op de vorige pagina, post van iemand die de startpost ook had, heel toevallig staat mijn naam daar niet meer bovenaan
edit/
hier: Stage SC #17 Waar we honger lijden
heb je daar iets van gezegd?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:59 schreef NrSiX het volgende:
ik eet altijd achter mijn beeldscherm.. heb niet eens normale pauze hier
en ja dat iritieerd me wel eens
nope, het probleem is dat we een kleine onderneming zijn.. 2 kantoortjes naast elkaar hebben, dus geen kantine of wat dan ook.. alles staat op het ene kantoortje waar we ook werken.quote:
Haha, jezus christus, hoe overleef jij in hemelsnaam een hele week?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef Theamerican het volgende:
nog 3 uur en 3 kwatier HOU VOL einde is nabij
Ja, erg interesant in het beginquote:Op woensdag 6 december 2006 11:17 schreef T1andonly het volgende:Werk je dan ook met 'n duits toetsenbord?
niet moeilijk zuchtend puffend sleepend ben ook vaak ziek if you know what i mean maar kan nu niet meer anders kom ik niet aan me urenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha, jezus christus, hoe overleef jij in hemelsnaam een hele week?
ja he, ja, nee, ok succes!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
Wat gaat het snel zeg!!
Alles goed met iedereen? Druk bezig?
Ik ga m'n OV ophalen!
ow zij dacht dat die basisscholen was :squote:Op woensdag 6 december 2006 14:09 schreef Rianne84 het volgende:
de minister van onderwijs
Dicht er ook maar eentje voor mij danquote:Op woensdag 6 december 2006 14:26 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX komt er net achter dat hij nog best kan dichten
(Vier zaterdag sinterklaas en wil een shitload aan gedichten maken)
Duitse krakelingenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef Goover het volgende:
Goed, tijd voor:
[afbeelding]
met een
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Dicht er ook maar eentje voor mij dan![]()
Sint en Piet zaten te denken,quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Dicht er ook maar eentje voor mij dan![]()
Vrijdag is het hier bier-middagquote:Op woensdag 6 december 2006 14:48 schreef De_Biertje het volgende:
Drinken jullie stagiaires ook bier?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |