http://huurders-hhvl.dse.nl/cursussen/irfanview/irfanview.htmquote:Op donderdag 7 december 2006 11:04 schreef Zosk het volgende:
nou leuk dat IrfanView ze wel herkent ! maar waar kan ik het instellen naar welk formaat hij de plaatjes verkleind?![]()
Goed plan!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:11 schreef Rianne84 het volgende:
kunnen we niet ergens een online spelletje spelen ofzo, heb niets te doen...
ok thxquote:Op donderdag 7 december 2006 11:13 schreef T1andonly het volgende:
[..]
http://huurders-hhvl.dse.nl/cursussen/irfanview/irfanview.htm
Volgens mij staat hier hoe je een batch kunt maken zodat alles in 1x gaat. (Wel backuppen raadt ik je aan)
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:52 schreef T1andonly het volgende:Er is een "verkoper" hier die probeert uit te leggen dat z'n poetsproducten helemaal geweldig zijn voor het tapijt hier.
Nu al kerstbomen ophalen :S Het is nog geen eens kerst geweest!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:10 schreef ChatGirl het volgende:
Hier is net de buitendeur open geweest. Heb ik 2,5 uur gedaan over het hier behaaglijk te krijgen, staan ze hier aan de deur om te vragen of ze kerstbomen kunnen ophalen.![]()
idd.. lekker voor die zwijnenschnitzel gaanquote:Op donderdag 7 december 2006 11:21 schreef Goover het volgende:
Over 39 min mag ik weer lekker eten. Vandaag kan ik kiezen uit:
Gefülltes
Schweineschnitzel
Rotkohl
und Sahnepüree
of
Vegetarische
Gemüsesuppe
1 Stück
Apfelstrudel
Vanillesoße
Ik ben een echte carnivoor, dus ik ga mooi voor de eerste! Jullie mogen stemmen, maar ik ga hoe dan ook voor het vlees! (Vegetarisch is hier echt slappe hap meestal)
zwijnenschnitzelquote:Op donderdag 7 december 2006 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. lekker voor die zwijnenschnitzel gaan
Je bent dan overigens wel een omnivoor![]()
Jaja, officieel zijn we omnivooren, al is daar ook nog twijfel over. We KUNNEN wel vlees eten maar het MOET niet.. zoiets.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. lekker voor die zwijnenschnitzel gaan
Je bent dan overigens wel een omnivoor![]()
Ik heb voor het eerst geen droge witte broodjes maar hamkaascroissants, en die zijn ook al redelijk opgegaanquote:Op donderdag 7 december 2006 11:31 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb vanmorgen m'n eigen lunch gekocht en die al voordat m'n pauze begint helemaal opgekregen
hahaha, valt allemaal wel mee hoor. Vandaag gewoon een stukje Schnitzel met rodekool en aardappelpuree... niets mis mee vind ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:30 schreef Stranger het volgende:
Ik zou eens gaan beginnen met je eigen lunch meenemen, dit klinkt ook weer afschuwelijk, sorry dat ik het zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |