Hoi, kennen wij elkaar al?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:22 schreef Theamerican het volgende:
heb er nooit zin in
Dan is 7 weken lekker kortquote:Op donderdag 7 december 2006 09:25 schreef T1andonly het volgende:
Als ze je inzetten als secretaresse dat lijkt me gewoon kut. Mijn broertje heeft dat bij z'n vorige stage ook gehad en dat was werk waar je niet echt voldoening uit kreeg.
Doe maar positiefquote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan is 7 weken lekker kort![]()
Ach, 1 keer in de 2 week op vrijdag vrij![]()
Gefeliciteerdquote:
+quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 09:16 schreef Rianne84 het volgende:
Goedemorgen allemaal, hebben we er een beetje zin in vandaag?
Wil je een stukje taartquote:Op donderdag 7 december 2006 09:34 schreef Theamerican het volgende:
[..]
+
geloof me je wilt me niet leren kennen zeker niet als ik in een stage periode zit
Net zoals bij Bassie en Adriaanquote:
Ik heb wel een klus voor jequote:Op donderdag 7 december 2006 09:54 schreef Theamerican het volgende:
ik kan niet verder met me klus
Hier nog een...quote:Op donderdag 7 december 2006 09:54 schreef Theamerican het volgende:
ik kan niet verder met me klus
Het werk wat ik hier moet doen, adveertenties maken and such....quote:Op donderdag 7 december 2006 09:56 schreef blue-102 het volgende:
Wat is alles? Ik bedoel als je dan nog een stage opdracht moet maken is niet alles af ?
ZO JIJ BENT VROLIJK!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 10:01 schreef Theamerican het volgende:
komt een dag dat ik ga rammen hier hoor want jezus sodemieter toch op klote indo (heb niks tegen indo) maar deze wel
Wat leer je dan van deze stage?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heeft het dus niet![]()
Ik doe juridisch medewerker, nu moet ik op de stage telefoneren, archiveren en die rotzooi. Als ik dit wist![]()
Volgend jaar krijg ik pas de 'interessante' stage van 5 maanden
* ik ook meld!quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:03 schreef tonks het volgende:
Volgens mij zit je niet alleen in je stage periode, Theamerican.
Je kwam toch wel op een lekker ding terecht of vice-versa he?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:10 schreef T1andonly het volgende:Vanmorgen heb ik trouwens 'n ongeluk met de bus gehad. Die vrouw was als een bezetene rond aan't crossen en meende toen 'n rotonde op te rijden maar er was nog 'n busje dat relaxt aan't rijden was op die rotonde.
Knalt die bus tegen de voorkant van dat busje, die vent z'n koffie over zich heen.
en iedereen in de bus overhoop.
lol dan kan ik je de hand schuddenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heeft het dus niet![]()
Ik doe juridisch medewerker, nu moet ik op de stage telefoneren, archiveren en die rotzooi. Als ik dit wist![]()
Als telefonist(e) ingezet worden is ook nooit leuk. Zeker niet, als opeens alle 10 interne lijnen bezet zijn.. Sorry meneer, alle lijnen zijn op dit moment bezet.. probeer het later nog een keer. Ik voelde me toen echt een zo'n automatisch bandje.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:25 schreef T1andonly het volgende:
Als ze je inzetten als secretaresse dat lijkt me gewoon kut. Mijn broertje heeft dat bij z'n vorige stage ook gehad en dat was werk waar je niet echt voldoening uit kreeg.
Ik hoor net dat ik het te bewerken bestand ook niet ga krijgenquote:Op donderdag 7 december 2006 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
* ik ook meld!
Moet een flashanimatie aanpassen. Er moet iets vervangen worden, maar het nieuwe bestand wat ze hebben gestuurd is een .swf (onbewerkbaar eindbestand) en daar heb ik dus geen hol aan![]()
Ik zat met 'n vriendin van mij in de busquote:Op donderdag 7 december 2006 10:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kwam toch wel op een lekker ding terecht of vice-versa he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |