Die zal ook wel de 2e finalist worden, denk ik.quote:Op maandag 4 december 2006 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bernadette zou voor Lenny het meest gunstig zijn.
Pfoe, dat is wel heel gewaagd hoor, bij 0-2.quote:Op maandag 4 december 2006 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zal ook wel de 2e finalist worden, denk ik.
Voor de finalepoule waaruit de winnaar van die auto wordt geselecteerdquote:Op maandag 4 december 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat Lenny gaat huilen als ie niet wint
besef me nu trouwens pas dat ik 't vorige keer niet gezien heb
hoe is Olga teruggekomen en de rest niet? spelletje??
@ BVO: geselecteerd voor wat?
Dat was in de 20:30 uitzending te zien, ze moesten alle zes een voorkeursstem uitbrengen.quote:Op maandag 4 december 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
hoe is Olga teruggekomen en de rest niet? spelletje??
Maar.....Lenny is nog nooit alleen op een eiland geweest en Olga wel.quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef Knipoogje het volgende:
Arme Lenny. Je weet het nu dus, altijd positief naar de andere kandidaten zijn, nooit je woord breken. Want het publiek straft meteen.
En nu wint Olga dus, wiens enige wapenfeit 4 dagen alleen op een eiland is. Niet dat ik het haar niet gun natuurlijk (want Lenny is toch wel een beetje een lul), maar Lenny heeft wel alle proeven gewonnen en is toch duidelijk de betere survivor...
Wat hij zelf al zei alle proeven winnen behalve de laastequote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef Knipoogje het volgende:
Arme Lenny. Je weet het nu dus, altijd positief naar de andere kandidaten zijn, nooit je woord breken. Want het publiek straft meteen.
En nu wint Olga dus, wiens enige wapenfeit 4 dagen alleen op een eiland is. Niet dat ik het haar niet gun natuurlijk (want Lenny is toch wel een beetje een lul), maar Lenny heeft wel alle proeven gewonnen en is toch duidelijk de betere survivor...
of mensen denken juist wel na het zien van gluiperigheidquote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef blue-102 het volgende:
Zo unfair.. maarja sommige mensen denken niet meer na nadat ze tieten hebben gezien...
dat is zkr waar want als ik tieten heb gesien dan kan ik niet meer normaal nadenken weetjuh dan denk ik alleen nog maar damn ik wil ze aanraken en dan probeer ik haar beetje te versieren ahaha je weet tog player RUSTUHGquote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef blue-102 het volgende:
Zo unfair.. maarja sommige mensen denken niet meer na nadat ze tieten hebben gezien...
Ja, ik was vergeten dat mensen een hekel hebben aan mensen die het 'spel' spelen, mensen blijven het hele spel zeggen 'robinson waardig'quote:Op maandag 4 december 2006 22:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
of mensen denken juist wel na het zien van gluiperigheid
quote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef hardsilence het volgende:
Hoezo voorspelbaar.
Jammer, Lenny was the man.
Ja, kinderachtig om zijn naam te scanderen als Olga wint.quote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef Cybart het volgende:
en wat zijn de vrienden van Lenny onsportief.....
ah jawel hoor maar Belgen laten niet zomaar zien wat ze denken/vindenquote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef Bayswater het volgende:
Klaar vertelt Lenny even de waarheid en die schijnheilige belg begrijpt het niet.![]()
lees: wilde het niet begrijpen....quote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef Bayswater het volgende:
Klaar vertelt Lenny even de waarheid en die schijnheilige belg begrijpt het niet.![]()
Lenny was geen man, Lenny was een triest mannetje met zijn stoffige complot.quote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef hardsilence het volgende:
Hoezo voorspelbaar.
Jammer, Lenny was the man.
ja, nu weten we wel dat jullie op lenny kwijlen in de douches van de voetbalclub....quote:Op maandag 4 december 2006 22:53 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ja, kinderachtig om zijn naar te scanderen als Olga wint.![]()
Douwequote:Op maandag 4 december 2006 22:54 schreef Cybart het volgende:
ook weer leuk veel oud expeditie leden op de tribunes!
Ja echt te belachelijk idd..quote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef Bayswater het volgende:
Ryan zat er ook !quote:Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Had liever Frank of Ryan gezien..
Of Lydia![]()
Ik keek pas sinds 10 uur..ik was het helemaal vergeten.quote:
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ...quote:De fans van Lenny zullen er niet blij mee zijn maar Olga is dé Robinson 2006. Het model wist de afgelopen maanden heel wat mensen te boeien. Sommigen vergeleken haar met een Barbie-pop, anderen vonden haar een fantastische Robinson.
Olga werd 25 jaar geleden geborren in Siberië. Zes jaar geleden verhuisde ze naar Nederland en daar kwam haar carrière als model in een stroomversnelling terecht.
Olga ruilde de wereld van glamour en glitter voor een harde strijd in Expeditie Robinson en ze koos echt niet voor de makkelijkste manier. Olga zei onverbloemd haar mening, een aantal kandidaten leerde haar pas naar het einde toe appreciëren.
Lenny, wekenlang de winnaar van heel wat proeven, zag vrij nipt de overwinning aan z’n neus voorbijgaan. Een pijnlijke nederlaag van wat zo’n geslaagde en overigens verdiende overwinning had kunnen zijn. Maar stemmend Vlaanderen én Nederland heeft daar anders over beslist.
ze werd op de laatste eilandraad door de rest van afvallers eiland terug de expeditie ingestemd....quote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
Ik weet dus nog niet hoe Olga erin geslaagd is de finale te halen...
Verdiende overwinningquote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
van een (grote) belgische website:
[..]
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ....... waren ze voor Lenny
![]()
![]()
![]()
Zou je denken?quote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
van een (grote) belgische website:
[..]
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ....... waren ze voor Lenny
quote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef trepper het volgende:
Lenny had het verdiend. Hij domineerde de proeven en speelde taktisch zeer goed. In Survivor had ie waarschijnlijk met iets van 6-1 gewonnen door jurystemmen. Maar goed, dit seizoen was sowieso al waardeloos dus verbaasd me de einduitslag ook niet zoveel.
Dit seizoen was inderdaad waardeloos..zeker zo vlak na de strijd der titanenquote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef trepper het volgende:
Lenny had het verdiend. Hij domineerde de proeven en speelde taktisch zeer goed. In Survivor had ie waarschijnlijk met iets van 6-1 gewonnen door jurystemmen. Maar goed, dit seizoen was sowieso al waardeloos dus verbaasd me de einduitslag ook niet zoveel.
Dat hij 's avonds probeerde te rukken als hij niet kon slapen maar dat het niet lukten.quote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef DarkElf het volgende:
wat zei Ignace nou?
quote:Playmate Olga wint Expeditie Robinson
door onze redactie Privé
AMSTERDAM - Playmate Olga Urashova (26) is de winnares van Expeditie Robinson. In de finale van het survivalprogramma versloeg ze de Belg Lenny. Olga ging naar huis met de hoofdprijs van 50.000 euro. Juichend nam ze haar prijs in ontvangst. "Party, party", riep de Playmate door het dolle heen na de bekendmaking van de uitslag.
Vijf van de afvallers van het programma mochten maandagavond hun finalist kiezen. Twee stemmen gingen naar Bernadette, drie naar Olga. Lenny was al zeker van een finaleplaats. De kijkers beslisten uiteindelijk dat Olga de expeditie won.
De Russische Olga was al in tranen toen tijdens de liveshow bekend werd gemaakt dat ze in de finale stond. Haar moeder was speciaal overgekomen uit Wit-Rusland voor de finale. In de eerste tussenstand stond de Playmate met 59% van de stemmen ruim voor op haar concurrent. De tweede tussenstand stond ze op 55%. Daarna liep Lenny in tot 47% van de stemmen. Maar Lenny wist Olga niet meer in te halen.
Olga was in het begin een vreemde eend in de bijt bij Expeditie Robinson . "Toen ik op Schiphol aankwam, was ik opgemaakt, had mooie schoentjes aan en heel veel bagage. Ik had eigenlijk meer gepakt voor de tijd erná, in het 'opvangresort'. Ik had enorm veel make-up en zelfs galajurken mee. Het was dus ook terecht dat de andere deelnemers spottend vroegen of ik ging meedoen aan Temptation Island."
quote:Op maandag 4 december 2006 23:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
hij speelde het taktisch dus zeer matig. Olga
![]()
nouja geef toe....quote:
Ja..waarschijnlijk welquote:Op maandag 4 december 2006 23:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja geef toe....
het was gewoon dom van hem om ignazio er uit te bonjouren...
had ie dat niet gedaan had ie vanavond op zn basketsloefkes gewonnen
Die quote van Olga aan het adres van Wiske dat ze geen mening heeft was subliem confronterend.quote:Op maandag 4 december 2006 23:12 schreef Cybart het volgende:
Mooiste vind ik nog dat bijna iedereen een hekel kreeg aan Olga omdat ze eerlijk was....
en uiteindelijk weet ze van de afvallers eiland bewoners tot 2 keer toe de meeste stemmen te krijgen !
quote:Op maandag 4 december 2006 23:11 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat hij 's avonds probeerde te rukken als hij niet kon slapen maar dat het niet lukten.
ach alle robinson seizoenen verbleken toch bij survivor! Altijd dat gezeur over 'robinson waardig' of 'moet je maar geen complotten smeden'quote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef trepper het volgende:
Vergeet niet dat zij door dat complot geen kans heeft gekregen zich verder in de groep te bewijzen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef vencodark het volgende:
Olga, ze is best ok hoor maar er wordt wel heel overdreven gedaan over 4 hele dagen alleen op een eiland, woehoe, wat een prestatie.![]()
Ze had daarnaast ook 2 erg belangrijke capasitieten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:13 schreef APK het volgende:
Daarnaast vond ik haar toch wel de natuurlijke leidster op het losers-eiland.
Die werden pas laat in de strijd gegooid.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
Ze had daarnaast ook 2 erg belangrijke capasitieten.![]()
Logisch toch?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:49 schreef TheSeeker_NL het volgende:
was ik de enige die die stemming weer erg nep vond? Ik bedoel de stemming waar de tweede finalist werd gekozen.
Eerst 2 voor Bernadette
Dan 3 voor Olga
zo voorspelbaar, was het niet net zoiets bij een vorige finale stemming? Toen kreeg er eentje eerst een stuk of 2-3 op rij en daarna haalde die andere hem dan weer met 4-3 in ofzo, oh wat spannend.
We hebben het hier dan ook niet over sport, maar over een spel. Als ik met mijn moeder mens/erger/je/niet speel, en ik gooi zes en ik heb de mogelijkheid om haar van het bord af te gooien, dan gooi ik mijn bloedeigen moeder keihard met een glimlach van het bord af. Want het is een spel! Zelfs Ignace begreep dat...quote:Op maandag 4 december 2006 23:41 schreef yo het volgende:
Terechte winnares, toch. Klaars analyse was precies goed. Als hij niet zo was gaan gamen op het eind had hij het gewonnen. Het gaat bij het stemen niet alleen over wie de beste survivor is, maar ook om sympathie en die kreeg hij natuurlijk wienig met zijn onsportieve uitschakeling van Ignatz. Een echte sporter had niet vlak voor de finale zijn enige echte concurrent voor de finaleproef op een laffe manier onderuit gehaald. Dan verlies je punten en het verschil was uiteindelijk maar 4 procent... Zijn diskwalificaties aan Olga's adres hielpen ook niet echt mee. En ja: een sterke sportieve man versus een model die haar grenzen verlegt: gaat het nou alleen om het presteren of over presteren in verhouding tot je capaciteiten. Ik denk dat Olga meer grenzen heeft verlegd voor zichzelf dan Lenny.
En Olga is gewoon wel erg leuk, en zo'n speech van moeder helpt ook wel aan stemmen mee.
Toch sneu voor Lenny, zo veel te winnen en volgens mij had hij die 50 mille nog wat beter kunnen gebruiken.
dat dus!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
We hebben het hier dan ook niet over sport, maar over een spel. Als ik met mijn moeder mens/erger/je/niet speel, en ik gooi zes en ik heb de mogelijkheid om haar van het bord af te gooien, dan gooi ik mijn bloedeigen moeder keihard met een glimlach van het bord af. Want het is een spel! Zelfs Ignace begreep dat...
Ik vind niet dat je moet kijken naar prestaties in verhouding tot je capaciteiten. Welke grenzen heeft Olga verlegd dan in haar tijd daar? En wie verzekert mij dat ze over die kwaliteiten nog nooit beschikt had? Olga heeft veel profijt gehad van haar 'pre-attention' in alle bladen en kranten. De ogen waren vanaf dag 1 op haar gericht.
Haar vier eenzame dagen op het afvallerseiland zouden haar de zege hebben geschonken. Kan. Echter, na die vier dagen en in de aanwezigheid van Koen begon ik haar, naarmate er meer expeditieleden/afvallers bijkwamen, steeds minder sympathiek te vinden, tot op het overdreven af. De manier waaro ze met Linda en Wietske omging was niet goed, al was haar beslissing niet ongegrond. Maar zij handelde daar net zo onmenselijk als het kwartet BB-bewoners dat Jeroen compleet negeerde.
Waar ik me gisteren echter nog wel het meest aan heb gestoord was de manier waarop Olga door ER naar de finale werd geloodst. Twee stemmingrondes? Je gaat mij met de beste wil van de wereld niet overtuigen dat ze vooraf in het script hadden staan dat in ER, een show die draait om proeven, immuniteit en overleven, de laatste halve finalist en de tweede finalist via een stemronde (!!) bepaald zou worden. Je hoeft toch geen Einstein te heten om te zien dat Olga bij deze stemmingen al een voordeel had tov de overige afvallers en zeker tov Bernadette. De redactie kan nu eenmaal ook rekenen en gaat dan oersaai stemmen om Olga in de finale te krijgen.
Ik gun Olga de overwinning. Dat terzijde. Maar Lenny, waar ik allerminst fan van was, had hem verdiend, hoe onsportief zijn meegekomen publiek ook reageerde in de uitzending.
quote:Expeditie Robinson mogelijk met bekende Nederlanders
Geplaatst op 05-12-2006 om 9:09
Expeditie Robinson van Talpa krijgt mogelijk een variant met bekende Nederlanders in de hoofdrol. Volgens presentator Ernst-Paul Hasselbach (foto) is het echter nog niet zeker of er wel een nieuwe editie komt. “We zijn een aantal mogelijkheden aan het onderzoeken“, aldus Hasselbach bij Talpa. “We gaan polsen bij een aantal bekende Nederlanders of zij interesse hebben om mee te doen aan Expeditie. Maar dat doen we alleen als de a-categorie meegaat.”
Als enkele bekende Nederlanders zich bereid tonen om mee te doen aan het programma, is het volgens Hasselbach goed mogelijk dat er een ‘celebrity-Expeditie Robinson’ wordt gemaakt. “Maar zo niet dan hebben we nog een vier, vijftal andere plannen achter de hand. Maar het is onzeker.”
Bij Talpa was gisterenavond de finale te zien van Expeditie Robinson 2006. “Het is volgens mij weer een mooie reeks geworden. Helaas niet zo goed bekeken als de voorgaanden. Dat lag misschien aan het feit dat de Belgers misschien wat dominanter waren dan de Nederlanders. Dat is ook maar gissen naar reden.“
de Viola Holtjes en de Bert Kuizingas worden dus weer uit de kast gehaaldquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Alsof Borsato of Froger erop zitten te wachten om op een eiland honger te gaan lijden...aan dit soort programma's doet altijd alleen maar de C-categorie mee.
Monique Sluyter wil vast wel, is visueel tenminste nog wat![]()
Als ze dat doen, ga ik niet eens meer voor de nieuwschierigheid kijken.
Honger en ontbering, minder stemrondes, betere proeven en wat minder zwakkelingen selecteren volgend jaar, en ik zal overwegen te kijken.
True, maar ik betwijfel of EP dan nog wel meedoet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
EP niet, Talpa wel.
'quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef the_undertaker het volgende:
Op zich kan het wel verrassend zijn om dit met BN'ers te doen... maar dan moet je ze ook echt laten lijden... kijken hoe ze dan zijn
Geloof ik ook niet hoor, ze hebben echt wel geleerd van Hotel Big Brother.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
EP niet, Talpa wel.
In ieder geval denk ik dat de A-categorie van bekend Nederland Expeditie Robinson hoger inschat dan Bobo's in de bush of Big Brother enzo. Het zou me niet verbazen als ze inderdaad een aantal werkelijke BNers kunnen verzamelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:49 schreef vencodark het volgende:
Iedereen zonder make-up. Heerlijk hoe natuurlijk mensen er dan uit zien.![]()
Wat zou er trouwens onder A catergorie vallen? Jos Brink, Katja Schuurman, Paul de Leeuw?
Zie het Katja nog wel doen eigenlijk.![]()
En Catherine Keijl mag dan ook mee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Viola Holt mag meedoen, als Jensen dan ook meegaat. Dat is pas leuk, die twee op een eiland met machetes en bijlen in de buurt![]()
![]()
![]()
Yep. Er keken gem. 400.000 mensen dit jaar. Normaal bij de vorige zender min. 1.500.000quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ER moet zichzelf helemaal opnieuw uitvinden voordat ik er volgend jaar weer zin in heb
Hier ook helemaal mee eens!!! Is het trouwens nog iemand opgevallen dat de o zo Robinson-waardige Olga na 30 dagen in de Expeditie nog nooit vuur had gemaakt, gevist, etc.? Dat moest ze allemaal nog leren op het afvallerseilandquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:09 schreef danos het volgende:
Doodzonde dat de enige die het verdiende ER niet heeft gewonnen maar dat die blonde sloerie er met de prijs vandoor ging, heb me weer verschrikkelijk zitten ergeren aan het charme offensief dat Olga heette, van haar moeder, de getoonde beelden etc etc. Is gewoon manipulatie.
Dat mens heeft geen enkele proef gewonnen, en ok ze heeft 4 daagjes alleen gezeten, maar dat zou iedere idioot nog wel volhouden, voor de rest heeft Koen alles gedaan dus gewoon Robinson onwaardig!
Niet overdrijven he, rond de 1,2.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:55 schreef oldschoolf00l het volgende:
Normaal bij de vorige zender min. 1.500.000
Nee, de winnaar moet zich kunnen inlikken en iedereen te vriend houden. Nog geen slak kunnen vinden maakt voor de rest ook niet uit, want we zitten toch niet op een onbewoond eiland te survivelen!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet overdrijven he, rond de 1,2.
En dat de winnaar 'Robinsonwaardig' moet zijn is zo ontzettend niet waar dat ik er doodmoe van wordt dat het constant wordt vermeld.
De winnaar moet het spel winnen omdat diegene het spel het beste gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:02 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Nee, de winnaar moet zich kunnen inlikken en iedereen te vriend houden. Nog geen slak kunnen vinden maakt voor de rest ook niet uit, want we zitten toch niet op een onbewoond eiland te survivelen!!
![]()
Dat heeft ze toch helemaal in dr eentje geleerd op dat afvallerseiland in 18 dagen oid? Zelf vuur, zelf een slaapplek. Ze begon inderdaad niet als een echte survivaltype, maar dat was ze echt wel uiteindelijk hoor. Meer dan Linda en Wietske in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier ook helemaal mee eens!!! Is het trouwens nog iemand opgevallen dat de o zo Robinson-waardige Olga na 30 dagen in de Expeditie nog nooit vuur had gemaakt, gevist, etc.? Dat moest ze allemaal nog leren op het afvallerseiland![]()
Verder: Rene Froger is geen A-klasse![]()
Hier heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
De winnaar moet het spel winnen omdat diegene het spel het beste gespeeld heeft.
Inderdaad meer dan Linda en Wietske. Maar wie zegt mij dat ze, als ze niet op afvallerseiland in haar eentje was geweest, niet de rest van de expeditie heel actief iedereen aan het rondcommanderen was geweest? Het gaat mij er meer om dat ze gewoon nog nooit vuur had gemaakt, dat zegt iets over haar instelling. Ze moest het nu noodgedwongen leren. En natuurlijkhad ze zeer snel Koen erbij als kerel die voor haar wilde zorgen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch helemaal in dr eentje geleerd op dat afvallerseiland in 18 dagen oid? Zelf vuur, zelf een slaapplek. Ze begon inderdaad niet als een echte survivaltype, maar dat was ze echt wel uiteindelijk hoor. Meer dan Linda en Wietske in ieder geval.
Helemaal waar!quote:Daarnaast heeft ze het altijd nog 100x beter gedaan dan al die losers die na een dag of 2, 3 al weg waren.
Ik vind 4 dagen vrij lang hoor. En met Klaar op het vrouweneiland deed ze volgens mij ook wel genoeg. Maar goed, het is ook wel een behoorlijke rolverdeling op zo'n eiland lijkt me. Wanneer er 5 kerels zitten en 2 vrouwen, willen die mannen echt wel het vuur maken lijkt me.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inderdaad meer dan Linda en Wietske. Maar wie zegt mij dat ze, als ze niet op afvallerseiland in haar eentje was geweest, niet de rest van de expeditie heel actief iedereen aan het rondcommanderen was geweest? Het gaat mij er meer om dat ze gewoon nog nooit vuur had gemaakt, dat zegt iets over haar instelling. Ze moest het nu noodgedwongen leren. En natuurlijkhad ze zeer snel Koen erbij als kerel die voor haar wilde zorgen.
Ik zeg ook niet dat Olga niet in de finale had moeten staan, maar wel dat ik de makkelijke manier waarop niet leuk vond om naar te kijken. Olga is niet mijn favoriet nee, maar ze was inderdaad stukken beter dan Curd, Linda en Wietske.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe had Olga het dan moeten spelen? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Linda, Wietske, Curd hadden nul komma nul recht op een finaleplek, laat staan winnen. Coen en Bernadette, wellicht. Al gunde ik het Bernadette ook totaal niet, maar dat was meer persoonlijk. Ignace en Lenny hebben het tactisch zeer sterk gespeeld met hun complot op het juiste moment en de sterkere in de proeven zijn, waarbij Lenny daarna nog slimmer speelde door op het juiste moment zijn complot met Ignace te verbreken. Perfect gespeeld.
Olga had daar toch helemaal geen kans toe? Prima en goed door de kampen heen gekomen, maar zover ik me kan herinneren geen enkele stem. Bij de samensmelting zou ze direct hoe dan ook weggestemd worden en immuniteit won ze niet. Daarna 4 dagen zonder problemen, met de eerste avond al vuur, overleeft. Wat had ze dan beter moeten doen? Ze had toch verder geen mogelijkheid om challenges of whatever te spelen?
Dus heeft de rest (Lenny, Ignace bijvoorbeeld) het toch beter gespeeld door dat complot te vormen? Door haar als eerste, serieuze concurrent direct weg te stemmen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe had Olga het dan moeten spelen? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Linda, Wietske, Curd hadden nul komma nul recht op een finaleplek, laat staan winnen. Coen en Bernadette, wellicht. Al gunde ik het Bernadette ook totaal niet, maar dat was meer persoonlijk. Ignace en Lenny hebben het tactisch zeer sterk gespeeld met hun complot op het juiste moment en de sterkere in de proeven zijn, waarbij Lenny daarna nog slimmer speelde door op het juiste moment zijn complot met Ignace te verbreken. Perfect gespeeld.
Olga had daar toch helemaal geen kans toe? Prima en goed door de kampen heen gekomen, maar zover ik me kan herinneren geen enkele stem. Bij de samensmelting zou ze direct hoe dan ook weggestemd worden en immuniteit won ze niet. Daarna 4 dagen zonder problemen, met de eerste avond al vuur, overleeft. Wat had ze dan beter moeten doen? Ze had toch verder geen mogelijkheid om challenges of whatever te spelen?
Dan kunnen we de proeven net zo goed afschaffen. Gaan we gewoon lekker om de drie dagen stemmen wie er weg moet omdat hij/zij te weinig vis heeft gevangen. Een tweede BB, maar dan op een onbewoond eiland.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:27 schreef tweaktubbie het volgende:
Robinson Crusoe was iemand (fictief) die leerde voor zichzelf te zorgen op een verlaten eiland. Dat Lenny veel won en beloftes brak maakt hem niet [kotswoordje van dit jaar] "robinsonwaardig". Een Ignace kon dat van zich zelf allemaal; Olga heeft dat geleerd. Die twee waren voor mij althans de beste kandidaten. Maar bovenal mooi dat de complotters een koekje van eigen deeg kregen.
En wat de BN'ers betreft: niet doen; net als met WieIsDeMol of PekingExpress vernaggelt dat het leuke...
Ja, maar die proeven maken het programma juist leuk, anders kijken er helemaal weinig mensen.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:35 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dan kunnen we de proeven net zo goed afschaffen. Gaan we gewoon lekker om de drie dagen stemmen wie er weg moet omdat hij/zij te weinig vis heeft gevangen. Een tweede BB, maar dan op een onbewoond eiland.
Wietske?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet niet of Bernadette dan bij de laatste 3 had gezeten hoor.
Coen, Curd en Wietske hadden sowieso op Olga gestemd lijkt me.
Dat werkt alleen als na afloop de weggestuurde deelnemers op het eiland al voor de winnaar stemmen en niet alle afleveringen thuis mogen bekijken en dan pas kiezen of het publiek laten SMSen.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:14 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik kijk eigenlijk uit naar een ER met deelnemers die drie complotten tegelijk smeden.
Je slaat de spijker op zn kop.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef cora4034 het volgende:
Dit jaar ben ik dus voor het eerst afgehaakt bij ER. Ik heb wel voor het eerst survivor gevolgd. Waarom het een wel en het ander niet?
Zelf heb ik er niet echt een verklaring voor. Te weinig persoonlijkheden ofzo die mee deden. Dat hele familiegedoe kan me inderdaad gestolen worden. Maar 1 familielid laten komen voor een winnaar van een proef en de rest laten toekijken lijkt me bv veel leuker. Wat meer eigenwijze zelfstandige persoonlijkheden lijkt me ook een aanrader.
En natuurlijk, er moeten mensen zijn om je aan te ergeren. Die luie Judge van een paar geleden, of zoiets als die John van vorig jaar. BjornIemand die je het bloed onder de nagels vandaan haalt. Iemand waar het glazuur van je tanden van springt. Waardoor je servies door de tv wilt gooien..... Dat is de kracht van het programma en dat zat er dit jaar niet in. Klaar en Robin voegde dit jaar helemaal niks toe. Ze waren allebei meer papa en mama aan het spelen. Daar hebben we juist geen behoefte aan bij ER. Mensen moeten het allemaal zelf uitzoeken op zo een eiland. Geen les krijgen van oud gediende
![]()
Volgende keer beter E.P ( spiek wat meer bij Survivor)![]()
WTFquote:Op woensdag 6 december 2006 18:41 schreef webstek het volgende:
Belg verliest van Blond (Holland) Gezondheid Maat naaien zal wel lekker zijn Stomme zet van de Belg Ik vond haar eruggg goed En al dat gekonkel mogen ze van mij uit die TV kast banne...op naar de versie 2007![]()
![]()
Koen wist inderdaad te vertellen dat ie elke ochtend nog zeer plezant wakker werd. Dat gecombineerd met het gezelschap van Olga en het badderen van hem en topless Olga in een van de afleveringen lijkt het me niet geheel onmogelijk dat er iets is (gebeurd) tussen hen.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
....
Volgens mij zijn Olga en Koen niet alleen maar vriendjes geworden hoor.![]()
ondertussen waarschijnlijk welquote:Op donderdag 7 december 2006 13:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is Koen nou vrijgezel of niet?
Ik keek ook nooit naar de voorstukjes voor de aankomende afleveing.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:29 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik heb nog eens naar de allereerste uitzending gekeken (de voorstelronde, had ik eerder niet gezien). Als je het met de kennis achteraf bekijkt dan zie je echt ontzettend veel spoilers (bijvoorbeeld Olga die Koen begroet op dat kleine eilandje). Ik wist ook niet dat Koen miljonair is.
Helaas heeft tactisch sterk spelen geen zin als het publiek mag stemmen. Die vinden je dan een vuile naaierd. Dat kunnen de volgende ER deelnemers in hun zak steken.quote:Op maandag 11 december 2006 01:00 schreef mrbombastic het volgende:
Lenny heeft gewoon tactisch zo sterk mogelijk gespeeld.
thx ff opgevenquote:Op zondag 1 april 2007 23:47 schreef BVO het volgende:
Opgeven kan al: http://www.tien.tv/web/show/id=964998/langid=43
Hoop dat het boeiender wordt dan vorige keerquote:Op zondag 1 april 2007 23:47 schreef BVO het volgende:
Opgeven kan al: http://www.tien.tv/web/show/id=964998/langid=43
Ik ben toen ook afgehaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoop dat het boeiender wordt dan vorige keertoen nauwelijks gekeken
Dat mag ik inderdaad wel hopen jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgend jaar dus bij RTL. Hopelijk wel met EP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |