Inderdaad meer dan Linda en Wietske. Maar wie zegt mij dat ze, als ze niet op afvallerseiland in haar eentje was geweest, niet de rest van de expeditie heel actief iedereen aan het rondcommanderen was geweest? Het gaat mij er meer om dat ze gewoon nog nooit vuur had gemaakt, dat zegt iets over haar instelling. Ze moest het nu noodgedwongen leren. En natuurlijkhad ze zeer snel Koen erbij als kerel die voor haar wilde zorgen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch helemaal in dr eentje geleerd op dat afvallerseiland in 18 dagen oid? Zelf vuur, zelf een slaapplek. Ze begon inderdaad niet als een echte survivaltype, maar dat was ze echt wel uiteindelijk hoor. Meer dan Linda en Wietske in ieder geval.
Helemaal waar!quote:Daarnaast heeft ze het altijd nog 100x beter gedaan dan al die losers die na een dag of 2, 3 al weg waren.
Ik vind 4 dagen vrij lang hoor. En met Klaar op het vrouweneiland deed ze volgens mij ook wel genoeg. Maar goed, het is ook wel een behoorlijke rolverdeling op zo'n eiland lijkt me. Wanneer er 5 kerels zitten en 2 vrouwen, willen die mannen echt wel het vuur maken lijkt me.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inderdaad meer dan Linda en Wietske. Maar wie zegt mij dat ze, als ze niet op afvallerseiland in haar eentje was geweest, niet de rest van de expeditie heel actief iedereen aan het rondcommanderen was geweest? Het gaat mij er meer om dat ze gewoon nog nooit vuur had gemaakt, dat zegt iets over haar instelling. Ze moest het nu noodgedwongen leren. En natuurlijkhad ze zeer snel Koen erbij als kerel die voor haar wilde zorgen.
Ik zeg ook niet dat Olga niet in de finale had moeten staan, maar wel dat ik de makkelijke manier waarop niet leuk vond om naar te kijken. Olga is niet mijn favoriet nee, maar ze was inderdaad stukken beter dan Curd, Linda en Wietske.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe had Olga het dan moeten spelen? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Linda, Wietske, Curd hadden nul komma nul recht op een finaleplek, laat staan winnen. Coen en Bernadette, wellicht. Al gunde ik het Bernadette ook totaal niet, maar dat was meer persoonlijk. Ignace en Lenny hebben het tactisch zeer sterk gespeeld met hun complot op het juiste moment en de sterkere in de proeven zijn, waarbij Lenny daarna nog slimmer speelde door op het juiste moment zijn complot met Ignace te verbreken. Perfect gespeeld.
Olga had daar toch helemaal geen kans toe? Prima en goed door de kampen heen gekomen, maar zover ik me kan herinneren geen enkele stem. Bij de samensmelting zou ze direct hoe dan ook weggestemd worden en immuniteit won ze niet. Daarna 4 dagen zonder problemen, met de eerste avond al vuur, overleeft. Wat had ze dan beter moeten doen? Ze had toch verder geen mogelijkheid om challenges of whatever te spelen?
Dus heeft de rest (Lenny, Ignace bijvoorbeeld) het toch beter gespeeld door dat complot te vormen? Door haar als eerste, serieuze concurrent direct weg te stemmen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe had Olga het dan moeten spelen? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Linda, Wietske, Curd hadden nul komma nul recht op een finaleplek, laat staan winnen. Coen en Bernadette, wellicht. Al gunde ik het Bernadette ook totaal niet, maar dat was meer persoonlijk. Ignace en Lenny hebben het tactisch zeer sterk gespeeld met hun complot op het juiste moment en de sterkere in de proeven zijn, waarbij Lenny daarna nog slimmer speelde door op het juiste moment zijn complot met Ignace te verbreken. Perfect gespeeld.
Olga had daar toch helemaal geen kans toe? Prima en goed door de kampen heen gekomen, maar zover ik me kan herinneren geen enkele stem. Bij de samensmelting zou ze direct hoe dan ook weggestemd worden en immuniteit won ze niet. Daarna 4 dagen zonder problemen, met de eerste avond al vuur, overleeft. Wat had ze dan beter moeten doen? Ze had toch verder geen mogelijkheid om challenges of whatever te spelen?
Dan kunnen we de proeven net zo goed afschaffen. Gaan we gewoon lekker om de drie dagen stemmen wie er weg moet omdat hij/zij te weinig vis heeft gevangen. Een tweede BB, maar dan op een onbewoond eiland.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:27 schreef tweaktubbie het volgende:
Robinson Crusoe was iemand (fictief) die leerde voor zichzelf te zorgen op een verlaten eiland. Dat Lenny veel won en beloftes brak maakt hem niet [kotswoordje van dit jaar] "robinsonwaardig". Een Ignace kon dat van zich zelf allemaal; Olga heeft dat geleerd. Die twee waren voor mij althans de beste kandidaten. Maar bovenal mooi dat de complotters een koekje van eigen deeg kregen.
En wat de BN'ers betreft: niet doen; net als met WieIsDeMol of PekingExpress vernaggelt dat het leuke...
Ja, maar die proeven maken het programma juist leuk, anders kijken er helemaal weinig mensen.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:35 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dan kunnen we de proeven net zo goed afschaffen. Gaan we gewoon lekker om de drie dagen stemmen wie er weg moet omdat hij/zij te weinig vis heeft gevangen. Een tweede BB, maar dan op een onbewoond eiland.
Wietske?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet niet of Bernadette dan bij de laatste 3 had gezeten hoor.
Coen, Curd en Wietske hadden sowieso op Olga gestemd lijkt me.
Dat werkt alleen als na afloop de weggestuurde deelnemers op het eiland al voor de winnaar stemmen en niet alle afleveringen thuis mogen bekijken en dan pas kiezen of het publiek laten SMSen.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:14 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik kijk eigenlijk uit naar een ER met deelnemers die drie complotten tegelijk smeden.
Je slaat de spijker op zn kop.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef cora4034 het volgende:
Dit jaar ben ik dus voor het eerst afgehaakt bij ER. Ik heb wel voor het eerst survivor gevolgd. Waarom het een wel en het ander niet?
Zelf heb ik er niet echt een verklaring voor. Te weinig persoonlijkheden ofzo die mee deden. Dat hele familiegedoe kan me inderdaad gestolen worden. Maar 1 familielid laten komen voor een winnaar van een proef en de rest laten toekijken lijkt me bv veel leuker. Wat meer eigenwijze zelfstandige persoonlijkheden lijkt me ook een aanrader.
En natuurlijk, er moeten mensen zijn om je aan te ergeren. Die luie Judge van een paar geleden, of zoiets als die John van vorig jaar. BjornIemand die je het bloed onder de nagels vandaan haalt. Iemand waar het glazuur van je tanden van springt. Waardoor je servies door de tv wilt gooien..... Dat is de kracht van het programma en dat zat er dit jaar niet in. Klaar en Robin voegde dit jaar helemaal niks toe. Ze waren allebei meer papa en mama aan het spelen. Daar hebben we juist geen behoefte aan bij ER. Mensen moeten het allemaal zelf uitzoeken op zo een eiland. Geen les krijgen van oud gediende
![]()
Volgende keer beter E.P ( spiek wat meer bij Survivor)![]()
WTFquote:Op woensdag 6 december 2006 18:41 schreef webstek het volgende:
Belg verliest van Blond (Holland) Gezondheid Maat naaien zal wel lekker zijn Stomme zet van de Belg Ik vond haar eruggg goed En al dat gekonkel mogen ze van mij uit die TV kast banne...op naar de versie 2007![]()
![]()
Koen wist inderdaad te vertellen dat ie elke ochtend nog zeer plezant wakker werd. Dat gecombineerd met het gezelschap van Olga en het badderen van hem en topless Olga in een van de afleveringen lijkt het me niet geheel onmogelijk dat er iets is (gebeurd) tussen hen.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
....
Volgens mij zijn Olga en Koen niet alleen maar vriendjes geworden hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |