Die zal ook wel de 2e finalist worden, denk ik.quote:Op maandag 4 december 2006 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bernadette zou voor Lenny het meest gunstig zijn.
Pfoe, dat is wel heel gewaagd hoor, bij 0-2.quote:Op maandag 4 december 2006 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zal ook wel de 2e finalist worden, denk ik.
Voor de finalepoule waaruit de winnaar van die auto wordt geselecteerdquote:Op maandag 4 december 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat Lenny gaat huilen als ie niet wint
besef me nu trouwens pas dat ik 't vorige keer niet gezien heb
hoe is Olga teruggekomen en de rest niet? spelletje??
@ BVO: geselecteerd voor wat?
Dat was in de 20:30 uitzending te zien, ze moesten alle zes een voorkeursstem uitbrengen.quote:Op maandag 4 december 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
hoe is Olga teruggekomen en de rest niet? spelletje??
Maar.....Lenny is nog nooit alleen op een eiland geweest en Olga wel.quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef Knipoogje het volgende:
Arme Lenny. Je weet het nu dus, altijd positief naar de andere kandidaten zijn, nooit je woord breken. Want het publiek straft meteen.
En nu wint Olga dus, wiens enige wapenfeit 4 dagen alleen op een eiland is. Niet dat ik het haar niet gun natuurlijk (want Lenny is toch wel een beetje een lul), maar Lenny heeft wel alle proeven gewonnen en is toch duidelijk de betere survivor...
Wat hij zelf al zei alle proeven winnen behalve de laastequote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef Knipoogje het volgende:
Arme Lenny. Je weet het nu dus, altijd positief naar de andere kandidaten zijn, nooit je woord breken. Want het publiek straft meteen.
En nu wint Olga dus, wiens enige wapenfeit 4 dagen alleen op een eiland is. Niet dat ik het haar niet gun natuurlijk (want Lenny is toch wel een beetje een lul), maar Lenny heeft wel alle proeven gewonnen en is toch duidelijk de betere survivor...
of mensen denken juist wel na het zien van gluiperigheidquote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef blue-102 het volgende:
Zo unfair.. maarja sommige mensen denken niet meer na nadat ze tieten hebben gezien...
dat is zkr waar want als ik tieten heb gesien dan kan ik niet meer normaal nadenken weetjuh dan denk ik alleen nog maar damn ik wil ze aanraken en dan probeer ik haar beetje te versieren ahaha je weet tog player RUSTUHGquote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef blue-102 het volgende:
Zo unfair.. maarja sommige mensen denken niet meer na nadat ze tieten hebben gezien...
Ja, ik was vergeten dat mensen een hekel hebben aan mensen die het 'spel' spelen, mensen blijven het hele spel zeggen 'robinson waardig'quote:Op maandag 4 december 2006 22:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
of mensen denken juist wel na het zien van gluiperigheid
quote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef hardsilence het volgende:
Hoezo voorspelbaar.
Jammer, Lenny was the man.
Ja, kinderachtig om zijn naam te scanderen als Olga wint.quote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef Cybart het volgende:
en wat zijn de vrienden van Lenny onsportief.....
ah jawel hoor maar Belgen laten niet zomaar zien wat ze denken/vindenquote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef Bayswater het volgende:
Klaar vertelt Lenny even de waarheid en die schijnheilige belg begrijpt het niet.![]()
lees: wilde het niet begrijpen....quote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef Bayswater het volgende:
Klaar vertelt Lenny even de waarheid en die schijnheilige belg begrijpt het niet.![]()
Lenny was geen man, Lenny was een triest mannetje met zijn stoffige complot.quote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef hardsilence het volgende:
Hoezo voorspelbaar.
Jammer, Lenny was the man.
ja, nu weten we wel dat jullie op lenny kwijlen in de douches van de voetbalclub....quote:Op maandag 4 december 2006 22:53 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ja, kinderachtig om zijn naar te scanderen als Olga wint.![]()
Douwequote:Op maandag 4 december 2006 22:54 schreef Cybart het volgende:
ook weer leuk veel oud expeditie leden op de tribunes!
Ja echt te belachelijk idd..quote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef Bayswater het volgende:
Ryan zat er ook !quote:Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Had liever Frank of Ryan gezien..
Of Lydia![]()
Ik keek pas sinds 10 uur..ik was het helemaal vergeten.quote:
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ...quote:De fans van Lenny zullen er niet blij mee zijn maar Olga is dé Robinson 2006. Het model wist de afgelopen maanden heel wat mensen te boeien. Sommigen vergeleken haar met een Barbie-pop, anderen vonden haar een fantastische Robinson.
Olga werd 25 jaar geleden geborren in Siberië. Zes jaar geleden verhuisde ze naar Nederland en daar kwam haar carrière als model in een stroomversnelling terecht.
Olga ruilde de wereld van glamour en glitter voor een harde strijd in Expeditie Robinson en ze koos echt niet voor de makkelijkste manier. Olga zei onverbloemd haar mening, een aantal kandidaten leerde haar pas naar het einde toe appreciëren.
Lenny, wekenlang de winnaar van heel wat proeven, zag vrij nipt de overwinning aan z’n neus voorbijgaan. Een pijnlijke nederlaag van wat zo’n geslaagde en overigens verdiende overwinning had kunnen zijn. Maar stemmend Vlaanderen én Nederland heeft daar anders over beslist.
ze werd op de laatste eilandraad door de rest van afvallers eiland terug de expeditie ingestemd....quote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
Ik weet dus nog niet hoe Olga erin geslaagd is de finale te halen...
Verdiende overwinningquote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
van een (grote) belgische website:
[..]
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ....... waren ze voor Lenny
![]()
![]()
![]()
Zou je denken?quote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
van een (grote) belgische website:
[..]
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ....... waren ze voor Lenny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |