abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 22:59:07 #101
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_44149075
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:

[..]

Had liever Frank of Ryan gezien..
Of Lydia
Ryan zat er ook !
pi_44149076
Haha. Die Klaar legde het nog 1x uit: Lenny, je had dit op je sloffen gewonnen als je gewoon door was gegaan met proeven winnen ipv tactische spelletjes spelen
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 4 december 2006 @ 23:00:34 #103
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44149123
Olga
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 4 december 2006 @ 23:03:58 #104
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_44149252
shit, kom nu pas thuis, is er al een stream @ talpa?
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
  maandag 4 december 2006 @ 23:04:02 #105
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_44149254
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:59 schreef Cybart het volgende:

[..]

Ryan zat er ook !
Ik keek pas sinds 10 uur..ik was het helemaal vergeten.

Ik weet dus nog niet hoe Olga erin geslaagd is de finale te halen...
  maandag 4 december 2006 @ 23:04:32 #106
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_44149273
van een (grote) belgische website:
quote:
De fans van Lenny zullen er niet blij mee zijn maar Olga is dé Robinson 2006. Het model wist de afgelopen maanden heel wat mensen te boeien. Sommigen vergeleken haar met een Barbie-pop, anderen vonden haar een fantastische Robinson.

Olga werd 25 jaar geleden geborren in Siberië. Zes jaar geleden verhuisde ze naar Nederland en daar kwam haar carrière als model in een stroomversnelling terecht.
Olga ruilde de wereld van glamour en glitter voor een harde strijd in Expeditie Robinson en ze koos echt niet voor de makkelijkste manier. Olga zei onverbloemd haar mening, een aantal kandidaten leerde haar pas naar het einde toe appreciëren.

Lenny, wekenlang de winnaar van heel wat proeven, zag vrij nipt de overwinning aan z’n neus voorbijgaan. Een pijnlijke nederlaag van wat zo’n geslaagde en overigens verdiende overwinning had kunnen zijn. Maar stemmend Vlaanderen én Nederland heeft daar anders over beslist.
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ... .... waren ze voor Lenny

pi_44149316
Waar was Robin nou?
  maandag 4 december 2006 @ 23:06:17 #108
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_44149333
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:

Ik weet dus nog niet hoe Olga erin geslaagd is de finale te halen...
ze werd op de laatste eilandraad door de rest van afvallers eiland terug de expeditie ingestemd....

daarna won Lenny de finale proef

en moesten de samensmelt-expeditieleden stemmen wie er tegen lenny in de finale zou komen
dit werd 3-2 voor Olga.... en dat was exit Bernadette
  maandag 4 december 2006 @ 23:06:50 #109
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_44149353
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]

volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ... .... waren ze voor Lenny

Verdiende overwinning
pi_44149365
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]

Zou je denken?

pi_44149389
Lenny had het verdiend. Hij domineerde de proeven en speelde taktisch zeer goed. In Survivor had ie waarschijnlijk met iets van 6-1 gewonnen door jurystemmen. Maar goed, dit seizoen was sowieso al waardeloos dus verbaasd me de einduitslag ook niet zoveel.
  maandag 4 december 2006 @ 23:10:40 #112
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_44149493
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef trepper het volgende:
Lenny had het verdiend. Hij domineerde de proeven en speelde taktisch zeer goed. In Survivor had ie waarschijnlijk met iets van 6-1 gewonnen door jurystemmen. Maar goed, dit seizoen was sowieso al waardeloos dus verbaasd me de einduitslag ook niet zoveel.
hij speelde het taktisch dus zeer matig. Olga
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 4 december 2006 @ 23:10:59 #113
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_44149509
quote:
Dit seizoen was inderdaad waardeloos..zeker zo vlak na de strijd der titanen

Tsja, het ligt eraan hoe de jury zou oordelen. Als het om sportiviteit zou gaan zou Olga met 6 - 0 winnen van de onsportieve oneerlijke kortzichtige Lenny.

Net wat Klaar zegt he...

Dan is hij ook niet "Robinson waardig"..
pi_44149514
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef DarkElf het volgende:
wat zei Ignace nou?
Dat hij 's avonds probeerde te rukken als hij niet kon slapen maar dat het niet lukten.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 4 december 2006 @ 23:11:16 #115
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_44149521
Telegraaf:
quote:
Playmate Olga wint Expeditie Robinson
door onze redactie Privé

AMSTERDAM - Playmate Olga Urashova (26) is de winnares van Expeditie Robinson. In de finale van het survivalprogramma versloeg ze de Belg Lenny. Olga ging naar huis met de hoofdprijs van 50.000 euro. Juichend nam ze haar prijs in ontvangst. "Party, party", riep de Playmate door het dolle heen na de bekendmaking van de uitslag.

Vijf van de afvallers van het programma mochten maandagavond hun finalist kiezen. Twee stemmen gingen naar Bernadette, drie naar Olga. Lenny was al zeker van een finaleplaats. De kijkers beslisten uiteindelijk dat Olga de expeditie won.

De Russische Olga was al in tranen toen tijdens de liveshow bekend werd gemaakt dat ze in de finale stond. Haar moeder was speciaal overgekomen uit Wit-Rusland voor de finale. In de eerste tussenstand stond de Playmate met 59% van de stemmen ruim voor op haar concurrent. De tweede tussenstand stond ze op 55%. Daarna liep Lenny in tot 47% van de stemmen. Maar Lenny wist Olga niet meer in te halen.

Olga was in het begin een vreemde eend in de bijt bij Expeditie Robinson . "Toen ik op Schiphol aankwam, was ik opgemaakt, had mooie schoentjes aan en heel veel bagage. Ik had eigenlijk meer gepakt voor de tijd erná, in het 'opvangresort'. Ik had enorm veel make-up en zelfs galajurken mee. Het was dus ook terecht dat de andere deelnemers spottend vroegen of ik ging meedoen aan Temptation Island."
  maandag 4 december 2006 @ 23:11:35 #116
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_44149524
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:10 schreef Bayswater het volgende:

[..]

hij speelde het taktisch dus zeer matig. Olga
  maandag 4 december 2006 @ 23:12:49 #117
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_44149553
Mooiste vind ik nog dat bijna iedereen een hekel kreeg aan Olga omdat ze eerlijk was....
en uiteindelijk weet ze van de afvallers eiland bewoners tot 2 keer toe de meeste stemmen te krijgen !
  maandag 4 december 2006 @ 23:13:49 #118
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_44149583
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:11 schreef Mirri het volgende:

[..]

nouja geef toe....
het was gewoon dom van hem om ignazio er uit te bonjouren...
had ie dat niet gedaan had ie vanavond op zn basketsloefkes gewonnen
  maandag 4 december 2006 @ 23:16:48 #119
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_44149700
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:13 schreef Cybart het volgende:

[..]

nouja geef toe....
het was gewoon dom van hem om ignazio er uit te bonjouren...
had ie dat niet gedaan had ie vanavond op zn basketsloefkes gewonnen
Ja..waarschijnlijk wel

Maar het zij zo..

Olga kan ten minste zeggen dat ze het spel eerlijk heeft gewonnen..
  maandag 4 december 2006 @ 23:16:49 #120
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_44149701
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:12 schreef Cybart het volgende:
Mooiste vind ik nog dat bijna iedereen een hekel kreeg aan Olga omdat ze eerlijk was....
en uiteindelijk weet ze van de afvallers eiland bewoners tot 2 keer toe de meeste stemmen te krijgen !
Die quote van Olga aan het adres van Wiske dat ze geen mening heeft was subliem confronterend.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_44149720
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:11 schreef Roi het volgende:

[..]

Dat hij 's avonds probeerde te rukken als hij niet kon slapen maar dat het niet lukten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_44149725
quote:
ach alle robinson seizoenen verbleken toch bij survivor! Altijd dat gezeur over 'robinson waardig' of 'moet je maar geen complotten smeden'

gelukkig hebben wij cook islands
hmmmm....WAT???
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 december 2006 @ 23:22:32 #123
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44149878
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 4 december 2006 @ 23:27:16 #124
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44150067
OLGAAAAAAA !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_44150593
Terechte winnares, toch. Klaars analyse was precies goed. Als hij niet zo was gaan gamen op het eind had hij het gewonnen. Het gaat bij het stemen niet alleen over wie de beste survivor is, maar ook om sympathie en die kreeg hij natuurlijk wienig met zijn onsportieve uitschakeling van Ignatz. Een echte sporter had niet vlak voor de finale zijn enige echte concurrent voor de finaleproef op een laffe manier onderuit gehaald. Dan verlies je punten en het verschil was uiteindelijk maar 4 procent... Zijn diskwalificaties aan Olga's adres hielpen ook niet echt mee. En ja: een sterke sportieve man versus een model die haar grenzen verlegt: gaat het nou alleen om het presteren of over presteren in verhouding tot je capaciteiten. Ik denk dat Olga meer grenzen heeft verlegd voor zichzelf dan Lenny.
En Olga is gewoon wel erg leuk, en zo'n speech van moeder helpt ook wel aan stemmen mee.
Toch sneu voor Lenny, zo veel te winnen en volgens mij had hij die 50 mille nog wat beter kunnen gebruiken.
  maandag 4 december 2006 @ 23:50:52 #126
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_44150915
Olga.... winnares... vond het maar een lompe snol met neptieten en neplippen :S
The more debt, the better
pi_44150926
Ja een Lenny kan die 50 mille inderdaad wat beter gebruiken dan een lekker ding dat maar even een fotoshoot hoeft te doen voor hetzelfde bedrag
pi_44151021
Olga als winnares, ik had het niet verwacht.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  maandag 4 december 2006 @ 23:57:14 #129
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44151086
Klaar zij het ontzettend treffend, zoals altijd. Dat dat domme publiek en dito Lenny het niet begrepen zegt genoeg.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_44151758
Tja, Lenny was niet netjes toen hij dat laatste deed bij Ignazio en Bernadette maar ergens snap ik het wel. Helaas, hoe meer Lenny zei deze avond hoe meer een lul ik hem ging vinden. Heeft zijn eigen graf gegraafd, jammer dan.
Moet zeggen dat ik ook niet echt weg ben van Olga, ze is best ok hoor maar er wordt wel heel overdreven gedaan over 4 hele dagen alleen op een eiland, woehoe, wat een prestatie.

Vond het hele seizoen geen reet aan. Mijn familie is vooral fan ervan en tja, ik keek wel mee maar echt boeiend was het niet. Had nu ook niet speciaal een voorkeur voor iemand en dat was voorgaande jaren wel.
Ben blij dat het klaar is.
pi_44152848
gatverdamme zeg, maar goed, lenny heeft het niet handig gedaan in de studio. echter olga is wat mij betreft echt niet beter dan hij.

echt balen.
underground forever baby
  dinsdag 5 december 2006 @ 01:13:14 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_44152945
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef vencodark het volgende:

Olga, ze is best ok hoor maar er wordt wel heel overdreven gedaan over 4 hele dagen alleen op een eiland, woehoe, wat een prestatie.
Vergeet niet dat zij door dat complot geen kans heeft gekregen zich verder in de groep te bewijzen.
Daarnaast vond ik haar toch wel de natuurlijke leidster op het losers-eiland.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 5 december 2006 @ 01:24:01 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44153073
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 01:13 schreef APK het volgende:

Daarnaast vond ik haar toch wel de natuurlijke leidster op het losers-eiland.
Ze had daarnaast ook 2 erg belangrijke capasitieten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 december 2006 @ 01:47:28 #134
6941 APK
Factual, I think.
pi_44153357
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 01:24 schreef golfer het volgende:

Ze had daarnaast ook 2 erg belangrijke capasitieten.
Die werden pas laat in de strijd gegooid.
  dinsdag 5 december 2006 @ 01:49:38 #135
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_44153387
was ik de enige die die stemming weer erg nep vond? Ik bedoel de stemming waar de tweede finalist werd gekozen.

Eerst 2 voor Bernadette
Dan 3 voor Olga

zo voorspelbaar, was het niet net zoiets bij een vorige finale stemming? Toen kreeg er eentje eerst een stuk of 2-3 op rij en daarna haalde die andere hem dan weer met 4-3 in ofzo, oh wat spannend.
  dinsdag 5 december 2006 @ 02:20:50 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_44153598
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 01:49 schreef TheSeeker_NL het volgende:
was ik de enige die die stemming weer erg nep vond? Ik bedoel de stemming waar de tweede finalist werd gekozen.

Eerst 2 voor Bernadette
Dan 3 voor Olga

zo voorspelbaar, was het niet net zoiets bij een vorige finale stemming? Toen kreeg er eentje eerst een stuk of 2-3 op rij en daarna haalde die andere hem dan weer met 4-3 in ofzo, oh wat spannend.
Logisch toch?

Er was voor de uitzending gestemd, dus je wilt het als redactie een beetje spannend maken.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 december 2006 @ 04:05:50 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_44153944
Wilde de uitslag vermijden, maar is onmogelijk. Zo maar eens naar de uitzending kijken. Mijn favoriet heeft iig wel gewonnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  ESF Reporter dinsdag 5 december 2006 @ 07:45:37 #138
87554 Cee
Welluk?
pi_44154452
Zou ze op Net5 ook hebben gewonnen?
Ik snap niet dat ER gewoon stug door blijft gaan met die doodvervelende finales. Zo veel werk aan het opzetten en het uitvoeren en het filmen van de expeditie, en dan zo'n goedkope oplossing om een eind aan de boel te breien. Alsof het geld plotseling op is en ze alleen maar door sms'jes geld binnen willen halen. Ach ja...

Vond iemand anders trouwens dat beeld van die vis op het droge die steeds boller werd, tijdens de reguliere uitzending, ook best freaky? Wel mooi, maar ik dacht dat ding gaat ontploffen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 december 2006 @ 07:48:17 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_44154474
Ik dacht ook dat ie ging ontploffen.

Verder heb je gelijk, steeds weer een teleurstellend einde van een leuk programma.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 december 2006 @ 08:28:55 #140
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_44154749
Ik dacht even, gaan ze nu een giftige kogelvis eten of zo, om het programma weer wat op te peppen?

Maar alles bijelkaar, ik ben erg blij dat Olga gewonnen heeft. Lenny heeft de hele tijd lopen poseren dat ie zo'n eerlijke jongen is, en was goed in de proeven. Maar hij is

a. uiteindelijk gewoon een rat geweest qua stemgedrag:
  • complot pas opblazen nadat sterke deelnemers als Olga en Koen weg waren gestemd, want Bernadette zag hij kennelijk niet als bedreiging
  • Ignace wegstemmen omdat hij bang was dat die beter vuur zou maken

b. zo dom als een boomstam. Robinson gaat niet om proeven winnen, maar uiteindelijk, om degeen te zijn die het sms publiek de titel het meest gunt. En zo onsportief over je medefinalist praten is ook niet al te intelliggent in zo'n finale.
    En hij was ook te dom om in Olga meer te zien dan een blote tietenmodel. Ze heeft voordat ze hier naar toe kwam het instituut voor Internationale betrekkingen afgemaakt. Dat is een zware, prestigieuze school waar je flink veel hersens voor moet hebben. Als ze dat diploma hier zou laten waarderen, zou je waarschijnlijk drs. tegen haar moeten zeggen.

En dus was hij bij voorbaat kansloos teggen Olga die geen komplotten heeft gemaakt, en die iedereen die op het verliezerseiland kwam wel eerst verbaal over de knie legde, maar uiteindelijk inbond zodat dat eiland het vredigste eiland ooit was, voor zover ik me kan herrinneren.

Olga was ook al tijdens de uitzendingen bezig om het stempubliek te bewerken.
    twee opmerkingen van haar op dat gebied:
    Tegen Ignace toen hij op het verliezerseiland kwam: 'Zie je wel, niemand uit julie complot zal winnen. Jij zit nu hier, en Leny verliest in de finale'
    Toen ze net werd weggestemd tegen EP: 'Die mensen snappen het niet. Ze denken dat ze het Robbinsonspel kunnen manipuleren, ze zullen het wel zien. '
    Vooral met die laatste zetten ze zich neer als de volhouder, die ondanks alles niet opgaf .Dat is vooruitzien, dat is inteligentie. Een heel belangrijke eigenschap voor een Robinson voor mij.

Trouwens, die opmerking over Koen die ze vertaald hadden, was geen kinderopmerking. Zoals ze het zij betekende het meer:
    'Dik lief beertje waar je graag ondeugende dingen mee zou willen doen.'

Benieuwd wat er na de uitzending nog is gebeurd...
  • Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_44156061
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 23:41 schreef yo het volgende:
    Terechte winnares, toch. Klaars analyse was precies goed. Als hij niet zo was gaan gamen op het eind had hij het gewonnen. Het gaat bij het stemen niet alleen over wie de beste survivor is, maar ook om sympathie en die kreeg hij natuurlijk wienig met zijn onsportieve uitschakeling van Ignatz. Een echte sporter had niet vlak voor de finale zijn enige echte concurrent voor de finaleproef op een laffe manier onderuit gehaald. Dan verlies je punten en het verschil was uiteindelijk maar 4 procent... Zijn diskwalificaties aan Olga's adres hielpen ook niet echt mee. En ja: een sterke sportieve man versus een model die haar grenzen verlegt: gaat het nou alleen om het presteren of over presteren in verhouding tot je capaciteiten. Ik denk dat Olga meer grenzen heeft verlegd voor zichzelf dan Lenny.
    En Olga is gewoon wel erg leuk, en zo'n speech van moeder helpt ook wel aan stemmen mee.
    Toch sneu voor Lenny, zo veel te winnen en volgens mij had hij die 50 mille nog wat beter kunnen gebruiken.
    We hebben het hier dan ook niet over sport, maar over een spel. Als ik met mijn moeder mens/erger/je/niet speel, en ik gooi zes en ik heb de mogelijkheid om haar van het bord af te gooien, dan gooi ik mijn bloedeigen moeder keihard met een glimlach van het bord af. Want het is een spel! Zelfs Ignace begreep dat...

Ik vind niet dat je moet kijken naar prestaties in verhouding tot je capaciteiten. Welke grenzen heeft Olga verlegd dan in haar tijd daar? En wie verzekert mij dat ze over die kwaliteiten nog nooit beschikt had? Olga heeft veel profijt gehad van haar 'pre-attention' in alle bladen en kranten. De ogen waren vanaf dag 1 op haar gericht.

Haar vier eenzame dagen op het afvallerseiland zouden haar de zege hebben geschonken. Kan. Echter, na die vier dagen en in de aanwezigheid van Koen begon ik haar, naarmate er meer expeditieleden/afvallers bijkwamen, steeds minder sympathiek te vinden, tot op het overdreven af. De manier waaro ze met Linda en Wietske omging was niet goed, al was haar beslissing niet ongegrond. Maar zij handelde daar net zo onmenselijk als het kwartet BB-bewoners dat Jeroen compleet negeerde.

Waar ik me gisteren echter nog wel het meest aan heb gestoord was de manier waarop Olga door ER naar de finale werd geloodst. Twee stemmingrondes? Je gaat mij met de beste wil van de wereld niet overtuigen dat ze vooraf in het script hadden staan dat in ER, een show die draait om proeven, immuniteit en overleven, de laatste halve finalist en de tweede finalist via een stemronde (!!) bepaald zou worden. Je hoeft toch geen Einstein te heten om te zien dat Olga bij deze stemmingen al een voordeel had tov de overige afvallers en zeker tov Bernadette. De redactie kan nu eenmaal ook rekenen en gaat dan oersaai stemmen om Olga in de finale te krijgen.

Ik gun Olga de overwinning. Dat terzijde. Maar Lenny, waar ik allerminst fan van was, had hem verdiend, hoe onsportief zijn meegekomen publiek ook reageerde in de uitzending.
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:00:28 #142
    137158 Elounda
    the world is yours!
    pi_44156073
    Ja inderdaad een beetje een cheap einde van zo'n mooi programma, maar ben blij dat Olga heeft gewonnen! Het is een topper..
    Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
    OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:08:38 #143
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_44156198
    Nou ik vind het jammer dat Lenny niet heeft gewonnen. Ik snap niet wat mensen hebben tegen iemand die behalve sterk speelt, ook nog eens tactisch goed speelt. Ik vind het echt geweldig hoe hij het heeft gedaan. En was Ignace er niet uitgestemd, dan had Lenny dat eerste finalespel niet zo op zijn sloffen gewonnen. Goede keuze dus geweest. En dat Bernadette en Olga verder niet meer hoefden te strijden, maar dat dit door stemmen werd bepaald, vind ik een beetje jammer, maar goed...

Olga was ook mijn favoriet, totdat ze op dat verliezerseiland een beetje bitchie en onredelijk ging doen. Ik snap dat je wrok hebt t.o. degenen die je hebben weggestemd, maar ze deed een beetje overdreven kinderachtig op het laatst. In ieder geval heeft dat ervoor gezorgd dat Linda en (hoe heet ze ook alweer?) aan het einde van de expeditie aan haar voeten lagen. Wat een miepjes zijn die 2 toch...
    pi_44156233
    Oh, nog één klein dingetje. Ik ben het er niet mee eens dat Lenny met het wegwerken van Ignace zijn eigen graf heeft gegraven. Ik ben in de veronderstelling dat Lenny, mocht hij in de finale zijn geraakt met bijvoorbeeld Bernadette, Koen, Curd of Ignace, overtuigend had gewonnen. Tegen Olga was het een ongelijke strijd.

ER is voor mij bijzonder teleurstellend tot een eind gekomen....en niet omdat ik het niet eens ben met de winnaar. Wel met de manier waarop dit alles tot stand is gekomen.

Ik wil zelfs best nog even verder gaan. In hoeverre was dat afvallerseiland al op voorhand onderdeel van het draaiboek? Het werd ons vooraf niet verteld dat na de samensmelting de afvallers nog niet geheel 'kansloos' waren. Maar toen het complot werd gesmeden en Olga er overduidelijk als eerste zou worden uitgestemd, kwamen ze er mee aanzetten. Misschien zie ik dingen die er niet zijn, maar als je toch zo'n bepalend onderdeel in je programma hebt zitten, dan doe je dat op het laatste, beslissende moment toch niet af met een suffe stemronde, waarbij je weet dat de 'laatkomers', bijvoorbeeld Ignace, veel minder kans hadden, dan de vroege vogels op dit eiland. Het leek mij gewoon een goedkoop en snel in elkaar gedraaide oplossing om er in ieder geval maar voor te zorgen dat Olga zo lang mogelijk in de expeditie bleef.
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:11:45 #145
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_44156260
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 09:59 schreef Fargo het volgende:

[..]

We hebben het hier dan ook niet over sport, maar over een spel. Als ik met mijn moeder mens/erger/je/niet speel, en ik gooi zes en ik heb de mogelijkheid om haar van het bord af te gooien, dan gooi ik mijn bloedeigen moeder keihard met een glimlach van het bord af. Want het is een spel! Zelfs Ignace begreep dat...

Ik vind niet dat je moet kijken naar prestaties in verhouding tot je capaciteiten. Welke grenzen heeft Olga verlegd dan in haar tijd daar? En wie verzekert mij dat ze over die kwaliteiten nog nooit beschikt had? Olga heeft veel profijt gehad van haar 'pre-attention' in alle bladen en kranten. De ogen waren vanaf dag 1 op haar gericht.

Haar vier eenzame dagen op het afvallerseiland zouden haar de zege hebben geschonken. Kan. Echter, na die vier dagen en in de aanwezigheid van Koen begon ik haar, naarmate er meer expeditieleden/afvallers bijkwamen, steeds minder sympathiek te vinden, tot op het overdreven af. De manier waaro ze met Linda en Wietske omging was niet goed, al was haar beslissing niet ongegrond. Maar zij handelde daar net zo onmenselijk als het kwartet BB-bewoners dat Jeroen compleet negeerde.

Waar ik me gisteren echter nog wel het meest aan heb gestoord was de manier waarop Olga door ER naar de finale werd geloodst. Twee stemmingrondes? Je gaat mij met de beste wil van de wereld niet overtuigen dat ze vooraf in het script hadden staan dat in ER, een show die draait om proeven, immuniteit en overleven, de laatste halve finalist en de tweede finalist via een stemronde (!!) bepaald zou worden. Je hoeft toch geen Einstein te heten om te zien dat Olga bij deze stemmingen al een voordeel had tov de overige afvallers en zeker tov Bernadette. De redactie kan nu eenmaal ook rekenen en gaat dan oersaai stemmen om Olga in de finale te krijgen.

Ik gun Olga de overwinning. Dat terzijde. Maar Lenny, waar ik allerminst fan van was, had hem verdiend, hoe onsportief zijn meegekomen publiek ook reageerde in de uitzending.
    dat dus!
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:39:56 #146
    147113 TheGimp
    Bring Out The Gimp
    pi_44156721
    En nu wil ik de uitdrukking "Robinson waardig". noooooooooooooooooooooit meer horen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZED: “Bring out The Gimp”
    MAYNARD: “I think The Gimp's asleep”
    ZED: “Well, I guess you'll just wake 'em up now, won't you”
    pi_44156853
    Interview met Olga, Lenny en Bernadette in HUMO.

klikkerdeklik
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:48:56 #148
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_44156868
    Ik wou dat dat Survivor programma eens werd uitgezonden op een nedrelandse zender, ER moet zichzelf helemaal opnieuw uitvinden voordat ik er volgend jaar weer zin in heb
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_44157105
    Wat een slechte verliezer Lenny, al heeft ie natuurlijk wel compleet gelijk met televoting .

ER moet inderdaad echt grondig veranderen. Weer een eiland waar iemand in z'n eentje naar toe moet, hardere proeven, geen familiegedoe meer.
    pi_44158030
    Het was inderdaad zeer duidelijk dat de ER regie Olga tegen Lenny in de finale wilden hebben. Als het afval eiland een proef had gedaan, had wie weet een Linda of een Curd gewonnen. Dan was de finale helemaal een anti-climax geweest. Vandaar de stemrondes.

Tijdens de stemming in de zaal zag je EP eventjes een briefje naar onder plaatsen omdat hij eerst Bernadette natuurlijk de 2-0 wilde geven. En dan de eindsprint van Olga. Van te voren wisten ze uiteraard hoe het zou eindigen. Dan zorg je natuurlijk dat het na 4 stemmen 2-2 is. Maximale spanning.

En daarna de hele tijd hameren op de minder sympathieke beslissingen van Lenny en het goede van Olga. En als bonus Lenny nog een paar foute opmerkingen laten plaatsen t.o.v. Olga. Maar goed, dat laatste deed hij zelf.
    beter een knipoog dan een blauw oog
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')