Ryan zat er ook !quote:Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Had liever Frank of Ryan gezien..
Of Lydia![]()
Ik keek pas sinds 10 uur..ik was het helemaal vergeten.quote:
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ...quote:De fans van Lenny zullen er niet blij mee zijn maar Olga is dé Robinson 2006. Het model wist de afgelopen maanden heel wat mensen te boeien. Sommigen vergeleken haar met een Barbie-pop, anderen vonden haar een fantastische Robinson.
Olga werd 25 jaar geleden geborren in Siberië. Zes jaar geleden verhuisde ze naar Nederland en daar kwam haar carrière als model in een stroomversnelling terecht.
Olga ruilde de wereld van glamour en glitter voor een harde strijd in Expeditie Robinson en ze koos echt niet voor de makkelijkste manier. Olga zei onverbloemd haar mening, een aantal kandidaten leerde haar pas naar het einde toe appreciëren.
Lenny, wekenlang de winnaar van heel wat proeven, zag vrij nipt de overwinning aan z’n neus voorbijgaan. Een pijnlijke nederlaag van wat zo’n geslaagde en overigens verdiende overwinning had kunnen zijn. Maar stemmend Vlaanderen én Nederland heeft daar anders over beslist.
ze werd op de laatste eilandraad door de rest van afvallers eiland terug de expeditie ingestemd....quote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
Ik weet dus nog niet hoe Olga erin geslaagd is de finale te halen...
Verdiende overwinningquote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
van een (grote) belgische website:
[..]
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ....... waren ze voor Lenny
![]()
![]()
![]()
Zou je denken?quote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
van een (grote) belgische website:
[..]
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ....... waren ze voor Lenny
quote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef trepper het volgende:
Lenny had het verdiend. Hij domineerde de proeven en speelde taktisch zeer goed. In Survivor had ie waarschijnlijk met iets van 6-1 gewonnen door jurystemmen. Maar goed, dit seizoen was sowieso al waardeloos dus verbaasd me de einduitslag ook niet zoveel.
Dit seizoen was inderdaad waardeloos..zeker zo vlak na de strijd der titanenquote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef trepper het volgende:
Lenny had het verdiend. Hij domineerde de proeven en speelde taktisch zeer goed. In Survivor had ie waarschijnlijk met iets van 6-1 gewonnen door jurystemmen. Maar goed, dit seizoen was sowieso al waardeloos dus verbaasd me de einduitslag ook niet zoveel.
Dat hij 's avonds probeerde te rukken als hij niet kon slapen maar dat het niet lukten.quote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef DarkElf het volgende:
wat zei Ignace nou?
quote:Playmate Olga wint Expeditie Robinson
door onze redactie Privé
AMSTERDAM - Playmate Olga Urashova (26) is de winnares van Expeditie Robinson. In de finale van het survivalprogramma versloeg ze de Belg Lenny. Olga ging naar huis met de hoofdprijs van 50.000 euro. Juichend nam ze haar prijs in ontvangst. "Party, party", riep de Playmate door het dolle heen na de bekendmaking van de uitslag.
Vijf van de afvallers van het programma mochten maandagavond hun finalist kiezen. Twee stemmen gingen naar Bernadette, drie naar Olga. Lenny was al zeker van een finaleplaats. De kijkers beslisten uiteindelijk dat Olga de expeditie won.
De Russische Olga was al in tranen toen tijdens de liveshow bekend werd gemaakt dat ze in de finale stond. Haar moeder was speciaal overgekomen uit Wit-Rusland voor de finale. In de eerste tussenstand stond de Playmate met 59% van de stemmen ruim voor op haar concurrent. De tweede tussenstand stond ze op 55%. Daarna liep Lenny in tot 47% van de stemmen. Maar Lenny wist Olga niet meer in te halen.
Olga was in het begin een vreemde eend in de bijt bij Expeditie Robinson . "Toen ik op Schiphol aankwam, was ik opgemaakt, had mooie schoentjes aan en heel veel bagage. Ik had eigenlijk meer gepakt voor de tijd erná, in het 'opvangresort'. Ik had enorm veel make-up en zelfs galajurken mee. Het was dus ook terecht dat de andere deelnemers spottend vroegen of ik ging meedoen aan Temptation Island."
quote:Op maandag 4 december 2006 23:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
hij speelde het taktisch dus zeer matig. Olga
![]()
nouja geef toe....quote:
Ja..waarschijnlijk welquote:Op maandag 4 december 2006 23:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja geef toe....
het was gewoon dom van hem om ignazio er uit te bonjouren...
had ie dat niet gedaan had ie vanavond op zn basketsloefkes gewonnen
Die quote van Olga aan het adres van Wiske dat ze geen mening heeft was subliem confronterend.quote:Op maandag 4 december 2006 23:12 schreef Cybart het volgende:
Mooiste vind ik nog dat bijna iedereen een hekel kreeg aan Olga omdat ze eerlijk was....
en uiteindelijk weet ze van de afvallers eiland bewoners tot 2 keer toe de meeste stemmen te krijgen !
quote:Op maandag 4 december 2006 23:11 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat hij 's avonds probeerde te rukken als hij niet kon slapen maar dat het niet lukten.
ach alle robinson seizoenen verbleken toch bij survivor! Altijd dat gezeur over 'robinson waardig' of 'moet je maar geen complotten smeden'quote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef trepper het volgende:
Vergeet niet dat zij door dat complot geen kans heeft gekregen zich verder in de groep te bewijzen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef vencodark het volgende:
Olga, ze is best ok hoor maar er wordt wel heel overdreven gedaan over 4 hele dagen alleen op een eiland, woehoe, wat een prestatie.![]()
Ze had daarnaast ook 2 erg belangrijke capasitieten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:13 schreef APK het volgende:
Daarnaast vond ik haar toch wel de natuurlijke leidster op het losers-eiland.
Die werden pas laat in de strijd gegooid.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
Ze had daarnaast ook 2 erg belangrijke capasitieten.![]()
Logisch toch?quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:49 schreef TheSeeker_NL het volgende:
was ik de enige die die stemming weer erg nep vond? Ik bedoel de stemming waar de tweede finalist werd gekozen.
Eerst 2 voor Bernadette
Dan 3 voor Olga
zo voorspelbaar, was het niet net zoiets bij een vorige finale stemming? Toen kreeg er eentje eerst een stuk of 2-3 op rij en daarna haalde die andere hem dan weer met 4-3 in ofzo, oh wat spannend.
We hebben het hier dan ook niet over sport, maar over een spel. Als ik met mijn moeder mens/erger/je/niet speel, en ik gooi zes en ik heb de mogelijkheid om haar van het bord af te gooien, dan gooi ik mijn bloedeigen moeder keihard met een glimlach van het bord af. Want het is een spel! Zelfs Ignace begreep dat...quote:Op maandag 4 december 2006 23:41 schreef yo het volgende:
Terechte winnares, toch. Klaars analyse was precies goed. Als hij niet zo was gaan gamen op het eind had hij het gewonnen. Het gaat bij het stemen niet alleen over wie de beste survivor is, maar ook om sympathie en die kreeg hij natuurlijk wienig met zijn onsportieve uitschakeling van Ignatz. Een echte sporter had niet vlak voor de finale zijn enige echte concurrent voor de finaleproef op een laffe manier onderuit gehaald. Dan verlies je punten en het verschil was uiteindelijk maar 4 procent... Zijn diskwalificaties aan Olga's adres hielpen ook niet echt mee. En ja: een sterke sportieve man versus een model die haar grenzen verlegt: gaat het nou alleen om het presteren of over presteren in verhouding tot je capaciteiten. Ik denk dat Olga meer grenzen heeft verlegd voor zichzelf dan Lenny.
En Olga is gewoon wel erg leuk, en zo'n speech van moeder helpt ook wel aan stemmen mee.
Toch sneu voor Lenny, zo veel te winnen en volgens mij had hij die 50 mille nog wat beter kunnen gebruiken.
dat dus!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
We hebben het hier dan ook niet over sport, maar over een spel. Als ik met mijn moeder mens/erger/je/niet speel, en ik gooi zes en ik heb de mogelijkheid om haar van het bord af te gooien, dan gooi ik mijn bloedeigen moeder keihard met een glimlach van het bord af. Want het is een spel! Zelfs Ignace begreep dat...
Ik vind niet dat je moet kijken naar prestaties in verhouding tot je capaciteiten. Welke grenzen heeft Olga verlegd dan in haar tijd daar? En wie verzekert mij dat ze over die kwaliteiten nog nooit beschikt had? Olga heeft veel profijt gehad van haar 'pre-attention' in alle bladen en kranten. De ogen waren vanaf dag 1 op haar gericht.
Haar vier eenzame dagen op het afvallerseiland zouden haar de zege hebben geschonken. Kan. Echter, na die vier dagen en in de aanwezigheid van Koen begon ik haar, naarmate er meer expeditieleden/afvallers bijkwamen, steeds minder sympathiek te vinden, tot op het overdreven af. De manier waaro ze met Linda en Wietske omging was niet goed, al was haar beslissing niet ongegrond. Maar zij handelde daar net zo onmenselijk als het kwartet BB-bewoners dat Jeroen compleet negeerde.
Waar ik me gisteren echter nog wel het meest aan heb gestoord was de manier waarop Olga door ER naar de finale werd geloodst. Twee stemmingrondes? Je gaat mij met de beste wil van de wereld niet overtuigen dat ze vooraf in het script hadden staan dat in ER, een show die draait om proeven, immuniteit en overleven, de laatste halve finalist en de tweede finalist via een stemronde (!!) bepaald zou worden. Je hoeft toch geen Einstein te heten om te zien dat Olga bij deze stemmingen al een voordeel had tov de overige afvallers en zeker tov Bernadette. De redactie kan nu eenmaal ook rekenen en gaat dan oersaai stemmen om Olga in de finale te krijgen.
Ik gun Olga de overwinning. Dat terzijde. Maar Lenny, waar ik allerminst fan van was, had hem verdiend, hoe onsportief zijn meegekomen publiek ook reageerde in de uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |