Ryan zat er ook !quote:Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Had liever Frank of Ryan gezien..
Of Lydia![]()
Ik keek pas sinds 10 uur..ik was het helemaal vergeten.quote:
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ...quote:De fans van Lenny zullen er niet blij mee zijn maar Olga is dé Robinson 2006. Het model wist de afgelopen maanden heel wat mensen te boeien. Sommigen vergeleken haar met een Barbie-pop, anderen vonden haar een fantastische Robinson.
Olga werd 25 jaar geleden geborren in Siberië. Zes jaar geleden verhuisde ze naar Nederland en daar kwam haar carrière als model in een stroomversnelling terecht.
Olga ruilde de wereld van glamour en glitter voor een harde strijd in Expeditie Robinson en ze koos echt niet voor de makkelijkste manier. Olga zei onverbloemd haar mening, een aantal kandidaten leerde haar pas naar het einde toe appreciëren.
Lenny, wekenlang de winnaar van heel wat proeven, zag vrij nipt de overwinning aan z’n neus voorbijgaan. Een pijnlijke nederlaag van wat zo’n geslaagde en overigens verdiende overwinning had kunnen zijn. Maar stemmend Vlaanderen én Nederland heeft daar anders over beslist.
ze werd op de laatste eilandraad door de rest van afvallers eiland terug de expeditie ingestemd....quote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
Ik weet dus nog niet hoe Olga erin geslaagd is de finale te halen...
Verdiende overwinningquote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
van een (grote) belgische website:
[..]
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ....... waren ze voor Lenny
![]()
![]()
![]()
Zou je denken?quote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
van een (grote) belgische website:
[..]
volgensmij, maar ik ben er niet heel zeker van, want ze laten het niet echt doorschemeren ....... waren ze voor Lenny
quote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef trepper het volgende:
Lenny had het verdiend. Hij domineerde de proeven en speelde taktisch zeer goed. In Survivor had ie waarschijnlijk met iets van 6-1 gewonnen door jurystemmen. Maar goed, dit seizoen was sowieso al waardeloos dus verbaasd me de einduitslag ook niet zoveel.
Dit seizoen was inderdaad waardeloos..zeker zo vlak na de strijd der titanenquote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef trepper het volgende:
Lenny had het verdiend. Hij domineerde de proeven en speelde taktisch zeer goed. In Survivor had ie waarschijnlijk met iets van 6-1 gewonnen door jurystemmen. Maar goed, dit seizoen was sowieso al waardeloos dus verbaasd me de einduitslag ook niet zoveel.
Dat hij 's avonds probeerde te rukken als hij niet kon slapen maar dat het niet lukten.quote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef DarkElf het volgende:
wat zei Ignace nou?
quote:Playmate Olga wint Expeditie Robinson
door onze redactie Privé
AMSTERDAM - Playmate Olga Urashova (26) is de winnares van Expeditie Robinson. In de finale van het survivalprogramma versloeg ze de Belg Lenny. Olga ging naar huis met de hoofdprijs van 50.000 euro. Juichend nam ze haar prijs in ontvangst. "Party, party", riep de Playmate door het dolle heen na de bekendmaking van de uitslag.
Vijf van de afvallers van het programma mochten maandagavond hun finalist kiezen. Twee stemmen gingen naar Bernadette, drie naar Olga. Lenny was al zeker van een finaleplaats. De kijkers beslisten uiteindelijk dat Olga de expeditie won.
De Russische Olga was al in tranen toen tijdens de liveshow bekend werd gemaakt dat ze in de finale stond. Haar moeder was speciaal overgekomen uit Wit-Rusland voor de finale. In de eerste tussenstand stond de Playmate met 59% van de stemmen ruim voor op haar concurrent. De tweede tussenstand stond ze op 55%. Daarna liep Lenny in tot 47% van de stemmen. Maar Lenny wist Olga niet meer in te halen.
Olga was in het begin een vreemde eend in de bijt bij Expeditie Robinson . "Toen ik op Schiphol aankwam, was ik opgemaakt, had mooie schoentjes aan en heel veel bagage. Ik had eigenlijk meer gepakt voor de tijd erná, in het 'opvangresort'. Ik had enorm veel make-up en zelfs galajurken mee. Het was dus ook terecht dat de andere deelnemers spottend vroegen of ik ging meedoen aan Temptation Island."
quote:Op maandag 4 december 2006 23:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
hij speelde het taktisch dus zeer matig. Olga
![]()
nouja geef toe....quote:
Ja..waarschijnlijk welquote:Op maandag 4 december 2006 23:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja geef toe....
het was gewoon dom van hem om ignazio er uit te bonjouren...
had ie dat niet gedaan had ie vanavond op zn basketsloefkes gewonnen
Die quote van Olga aan het adres van Wiske dat ze geen mening heeft was subliem confronterend.quote:Op maandag 4 december 2006 23:12 schreef Cybart het volgende:
Mooiste vind ik nog dat bijna iedereen een hekel kreeg aan Olga omdat ze eerlijk was....
en uiteindelijk weet ze van de afvallers eiland bewoners tot 2 keer toe de meeste stemmen te krijgen !
quote:Op maandag 4 december 2006 23:11 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat hij 's avonds probeerde te rukken als hij niet kon slapen maar dat het niet lukten.
ach alle robinson seizoenen verbleken toch bij survivor! Altijd dat gezeur over 'robinson waardig' of 'moet je maar geen complotten smeden'quote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef trepper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |