of mensen denken juist wel na het zien van gluiperigheidquote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef blue-102 het volgende:
Zo unfair.. maarja sommige mensen denken niet meer na nadat ze tieten hebben gezien...
dat is zkr waar want als ik tieten heb gesien dan kan ik niet meer normaal nadenken weetjuh dan denk ik alleen nog maar damn ik wil ze aanraken en dan probeer ik haar beetje te versieren ahaha je weet tog player RUSTUHGquote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef blue-102 het volgende:
Zo unfair.. maarja sommige mensen denken niet meer na nadat ze tieten hebben gezien...
Ja, ik was vergeten dat mensen een hekel hebben aan mensen die het 'spel' spelen, mensen blijven het hele spel zeggen 'robinson waardig'quote:Op maandag 4 december 2006 22:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
of mensen denken juist wel na het zien van gluiperigheid
quote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef hardsilence het volgende:
Hoezo voorspelbaar.
Jammer, Lenny was the man.
Ja, kinderachtig om zijn naam te scanderen als Olga wint.quote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef Cybart het volgende:
en wat zijn de vrienden van Lenny onsportief.....
ah jawel hoor maar Belgen laten niet zomaar zien wat ze denken/vindenquote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef Bayswater het volgende:
Klaar vertelt Lenny even de waarheid en die schijnheilige belg begrijpt het niet.![]()
lees: wilde het niet begrijpen....quote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef Bayswater het volgende:
Klaar vertelt Lenny even de waarheid en die schijnheilige belg begrijpt het niet.![]()
Lenny was geen man, Lenny was een triest mannetje met zijn stoffige complot.quote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef hardsilence het volgende:
Hoezo voorspelbaar.
Jammer, Lenny was the man.
ja, nu weten we wel dat jullie op lenny kwijlen in de douches van de voetbalclub....quote:Op maandag 4 december 2006 22:53 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ja, kinderachtig om zijn naar te scanderen als Olga wint.![]()
Douwequote:Op maandag 4 december 2006 22:54 schreef Cybart het volgende:
ook weer leuk veel oud expeditie leden op de tribunes!
Ja echt te belachelijk idd..quote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef Bayswater het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |