Die zal ook wel de 2e finalist worden, denk ik.quote:Op maandag 4 december 2006 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bernadette zou voor Lenny het meest gunstig zijn.
Pfoe, dat is wel heel gewaagd hoor, bij 0-2.quote:Op maandag 4 december 2006 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zal ook wel de 2e finalist worden, denk ik.
Voor de finalepoule waaruit de winnaar van die auto wordt geselecteerdquote:Op maandag 4 december 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat Lenny gaat huilen als ie niet wint
besef me nu trouwens pas dat ik 't vorige keer niet gezien heb
hoe is Olga teruggekomen en de rest niet? spelletje??
@ BVO: geselecteerd voor wat?
Dat was in de 20:30 uitzending te zien, ze moesten alle zes een voorkeursstem uitbrengen.quote:Op maandag 4 december 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
hoe is Olga teruggekomen en de rest niet? spelletje??
Maar.....Lenny is nog nooit alleen op een eiland geweest en Olga wel.quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef Knipoogje het volgende:
Arme Lenny. Je weet het nu dus, altijd positief naar de andere kandidaten zijn, nooit je woord breken. Want het publiek straft meteen.
En nu wint Olga dus, wiens enige wapenfeit 4 dagen alleen op een eiland is. Niet dat ik het haar niet gun natuurlijk (want Lenny is toch wel een beetje een lul), maar Lenny heeft wel alle proeven gewonnen en is toch duidelijk de betere survivor...
Wat hij zelf al zei alle proeven winnen behalve de laastequote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef Knipoogje het volgende:
Arme Lenny. Je weet het nu dus, altijd positief naar de andere kandidaten zijn, nooit je woord breken. Want het publiek straft meteen.
En nu wint Olga dus, wiens enige wapenfeit 4 dagen alleen op een eiland is. Niet dat ik het haar niet gun natuurlijk (want Lenny is toch wel een beetje een lul), maar Lenny heeft wel alle proeven gewonnen en is toch duidelijk de betere survivor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |