bekeert tot wat?quote:Op zondag 3 december 2006 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Tijd dat Mutant jou ook een keer bekeert.
Anale fixatie.quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wilders dringt door in elk donker gaatje om moslims op te sporen. Daarin is hij net zo fanatiek als Fortuyn.
Is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
Wie kan de heteroseksuele homoseksfascinatie doorgronden?
Waarom jezelf beperken wanneer je meerdere opties hebt?quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb het hier niet over de biseksuele homoseksfascinatie. Dat is weer een verhaal apart. Toch?quote:Op zondag 3 december 2006 22:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom jezelf beperken wanneer je meerdere opties hebt?
niet te hard roepen, voor je het weet duikt SCHlemiel hier opquote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
...... homoseksfascinatie .........
Is dat vanwege zijn politieke voorkeur?quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
niet te hard roepen, voor je het weet duikt SCHlemiel hier op![]()
De woordgrap ''SCHtel'' overtreft ''slinks'' in sneuheid.quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
niet te hard roepen, voor je het weet duikt SCHlemiel hier op![]()
Lekkere quote... "geef mij maar hockeysletjes"quote:Op zondag 3 december 2006 21:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welkom in het politiek cafe van het politiek café van Fok!. Hier kan gepraat worden over propaganda die niet wordt besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van gezemel en achterklap, zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor mensen die zich nog serieus bezig houden met politiek, en andere onzin. Iedereen is welkom.
[afbeelding]
Ja zo zou je het ook kunnen lezen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over de biseksuele homoseksfascinatie. Dat is weer een verhaal apart. Toch?
SCH = Meki + taalbeheersing en een tiental IQ-punten.quote:Op zondag 3 december 2006 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat vanwege zijn politieke voorkeur?
Jaloezie?quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
Hier doe je beiden tekort.quote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
SCH = Meki + taalbeheersing en een tiental IQ-punten.
geef mij maar een gangstasletjequote:Op zondag 3 december 2006 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekkere quote... "geef mij maar hockeysletjes".
Is dat een woordgrap dan?quote:Op zondag 3 december 2006 22:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
De woordgrap ''SCHtel'' overtreft ''slinks'' in sneuheid.
Inderdaad. Als Meki wil, kan hij best iemand met taalbeheersing erbij halen.quote:
Niks mis mee.quote:
Meki is veel slimmer dan ik man, die zit in zakenquote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
SCH = Meki + taalbeheersing en een tiental IQ-punten.
Gedoogsteun voor technocratie, dat mag ik wel.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Meki is veel slimmer dan ik man, die zit in zaken
Wat onthul ik waar?quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
[NWS-FB] : Voor donaties en dergelijke
Informant onthult![]()
hehehequote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Spreid je anus maar open. Mutant komt je zo helpen.
Dat is dan ook weer duidelijk.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Informant onthult![]()
Ik kan je de rechten niet meer geven.quote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan niet in het Keldertje komen.
Ben je echt in 77 geboren.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Informant onthult![]()
Nee, lul, dat hoeft niet.quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Apropos het volgende:
Onthuld.
Ah, the direct approach.quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Apropos het volgende:
Onthuld.
Misschien kan je eerst je vraag wat verduidelijken want ik val er midden in.quote:
Van gelijkslachtige liefde? Daar heb je me.quote:Op zondag 3 december 2006 22:29 schreef SCH het volgende:
Maar ik merk dat heteromannen zich nogal eens buitengesloten voelen .
quote:Op zondag 3 december 2006 22:29 schreef Godslasteraar het volgende:
nu we het er toch over hebben, afgezien van SCH vermoed ik hier de aanwezigheid van stiekeme homo's.
KleauJeau? Mutant? Rock?
Ik vroeg het mij af n.a.v. de vele homoseksgrapjes die hetereomannen (ook in dit topic) maken. Dit kan variëren van een opmerking als "buk maar eens, dan zal je wel zien dat/wat..." tot quasi-hitsig tegen elkaar (of en masse tegen "on of the guys") oprijden.quote:Op zondag 3 december 2006 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien kan je eerst je vraag wat verduidelijken want ik val er midden in.
Maar ik merk dat heteromannen zich nogal eens buitengesloten voelen en dan een mengeling van nieuwsgierigheid en jaloezie hebben in iets waar ze eigenlijk een afkeer van hebben maar ze trekken het ook niet helemaal dat het aan hen voorbij gaat.
Okay, dan blijft mijn verklaring wel staan.quote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij af n.a.v. de vele homoseksgrapjes die hetereomannen (ook in dit topic) maken. Dit kan variëren van een opmerking als "buk maar eens, dan zal je wel zien dat/wat..." tot quasi-hitsig tegen elkaar (of en masse tegen "on of the guys") oprijden.
Dat is allemaal de schuld van die RTL boulevard homo'squote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij af n.a.v. de vele homoseksgrapjes die hetereomannen (ook in dit topic) maken. Dit kan variëren van een opmerking als "buk maar eens, dan zal je wel zien dat/wat..." tot quasi-hitsig tegen elkaar (of en masse tegen "on of the guys") oprijden.
Homo's zijn toch goed in het detecteren van andere homo's?quote:Op zondag 3 december 2006 22:29 schreef Godslasteraar het volgende:
nu we het er toch over hebben, afgezien van SCH vermoed ik hier de aanwezigheid van stiekeme homo's.
KleauJeau? Mutant? Rock?
De Meki Shop & GoogleVideo idd. Verder geen onvriendelijke jongen maar wel een hoop "= Hitler's".quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Meki is veel slimmer dan ik man, die zit in zaken
Ik vind die godslasteraar nogal nichterig schrijven.quote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Homo's zijn toch goed in het detecteren van andere homo's?
Doen mensen dat nog na hun vijftiende?quote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef kLowJow het volgende:
tot quasi-hitsig tegen elkaar (of en masse tegen "one of the guys") oprijden.
quote:Op zondag 3 december 2006 22:29 schreef Godslasteraar het volgende:
KleauJeau? Mutant? Rock?
Ja jong, want als je een meki bent, met wat mindere karaktereigenschappen, dan is discriminatie terecht.quote:Op zondag 3 december 2006 22:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
De Meki Shop & GoogleVideo idd. Verder geen onvriendelijke jongen maar wel een hoop "= Hitler's".
heb je de OP trouwens gelezen? Nog meer Meki's, met wat mindere karaktereigenschappen. En over 10 jaar klagen over discriminatie. Je zult het nog druk krijgen.
dat wordt idd vaak beweerd, ik geloof er echter niks van. "De wens is de vader van de gedachte".quote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Homo's zijn toch goed in het detecteren van andere homo's?
Dat zegt 'ie niet.quote:Op zondag 3 december 2006 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja jong, want als je een meki bent, met wat mindere karaktereigenschappen, dan is discriminatie terecht.![]()
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een activiteit waar (andere) mensen schijnbaar genoegen in scheppen, nodigt uit tot experimenteren... Net als bij drugs bijvoorbeeld, de drempel ligt alleen (voor sommigen) wat hoger en het niet durven toegeven aan de eigen nieuwsgierigheid werkt frustrerend? Zoiets?quote:Op zondag 3 december 2006 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, dan blijft mijn verklaring wel staan.
Ja. Op straat of TV.quote:Op zondag 3 december 2006 22:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doen mensen dat nog na hun vijftiende?
Nee, maar dat wil hij wel zeggen. Hij zegt het nu politiek correct natuurlijk, omdat hij anders door de mand valt.quote:
Het is iets als een heilig huisje, beetje spannend beetje fout.quote:Op zondag 3 december 2006 22:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een activiteit waar (andere) mensen schijnbaar genoegen in scheppen, nodigt uit tot experimenteren... Net als bij drugs bijvoorbeeld, de drempel ligt alleen (voor sommigen) wat hoger en het niet durven toegeven aan de eigen nieuwsgierigheid werkt frustrerend? Zoiets?
Nee Apropos, dan lees je verkeerd. We hadden het niet over homoseksualiteit, maar over homoseks en de fascinatie hiervoor onder hetereomannen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:41 schreef Apropos het volgende:
Drugs met homosexualiteit vergelijken....
en hoe denk je dat die jochies het op de arbeidsmarkt gaan doen? Denk je dat werkgevers geinteresseerd zullen zijn?quote:Op zondag 3 december 2006 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja jong, want als je een meki bent, met wat mindere karaktereigenschappen, dan is discriminatie terecht.![]()
Aha, er wordt van alles onthuld in dit deel!quote:Op zondag 3 december 2006 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil hij wel zeggen. Hij zegt het nu politiek correct natuurlijk, omdat hij anders door de mand valt.
quote:Op zondag 3 december 2006 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil hij wel zeggen. Hij zegt het nu politiek correct natuurlijk, omdat hij anders door de mand valt.
quote:Op zondag 3 december 2006 21:06 schreef Apropos het volgende:
O ja, ook nog uit de NRC:
Grammaticales.
''Je moeder loopt op straat.''
''Wat praat je over me moeder?!''
quote:Op zondag 3 december 2006 22:44 schreef Napalm het volgende:
Sigfried zou daar wel een mening over hebben..![]()
Nee, dat je zijn mening met hem deelt, betekend bij lange na niet dat hij gelijk heeft.quote:Op zondag 3 december 2006 22:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Aha, er wordt van alles onthuld in dit deel!
Zoals het er nu staat, heeft 'ie trouwens wel gelijk.
En dus, dan is discriminatie terecht.quote:Op zondag 3 december 2006 22:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
en hoe denk je dat die jochies het op de arbeidsmarkt gaan doen? Denk je dat werkgevers geinteresseerd zullen zijn?
Plagiaat!quote:Op zondag 3 december 2006 22:44 schreef Napalm het volgende:
wat een anale fixatie..
Sigmund zou daar wel een mening over hebben..![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 22:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Freud had een hele interessante analyse op jou kunnen loslaten.
The tiger went tiger. - Chris Rockquote:
Mensen die zich zo opstellen tegenover leerkrachten, zijn domweg kansloos op de arbeidsmarkt. Ze maken het ook nog eens moeilijker voor anderen met een vergelijkbare achternaam. Da's de enige connectie met discriminatie die ik me kan bedenken.quote:Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat je zijn mening met hem deelt, betekend bij lange na niet dat hij gelijk heeft.
Sigmund was zelf heameuaxquote:Op zondag 3 december 2006 22:44 schreef Napalm het volgende:
wat een anale fixatie..
Sigmund zou daar wel een mening over hebben..![]()
Werken is toch maar een immorele bezigheid.quote:Op zondag 3 december 2006 22:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mensen die zich zo opstellen tegenover leerkrachten, zijn domweg kansloos op de arbeidsmarkt.
Wellicht, wellicht niet. Wellicht zullen ze het verder schoppen dan jij of ik ooit zullen doen. Discriminatie vind nog altijd plaats door diegene die discrimineren.quote:Op zondag 3 december 2006 22:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mensen die zich zo opstellen tegenover leerkrachten, zijn domweg kansloos op de arbeidsmarkt.
Nee, maar leuk dat je weer eens langskomt. Moet je vaker doen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef SCH het volgende:
Verder nog iets klowjow?
Wel om de tune van het kleine zeehondje seeburquote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef kLowJow het volgende:
Wie moest vroeger giechelen om de tune van "The Flintstones"?
Niks mis met SF.quote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef SCH het volgende:
Mwah, beetje een sfclubhuis hier.
Discriminatie? Op een school, hbo etc concureer je niet met elkaar. Het succes van de één gaat niet ten koste van een ander. Als jij een hoog cijfer haalt betekent dat niet dat een ander een minder cijfer krijgt.quote:Op zondag 3 december 2006 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dus, dan is discriminatie terecht.
Ik weet je te vinden.quote:Op zondag 3 december 2006 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je weer vragen hebt dan hoor ik het wel.![]()
Je geeft geen antwoord en blaat er eigenlijk maar omheen. Typisch.quote:Op zondag 3 december 2006 22:54 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Discriminatie? Op een school, hbo etc concureer je niet met elkaar. Het succes van de één gaat niet ten koste van een ander. Als jij een hoog cijfer haalt betekent dat niet dat een ander een minder cijfer krijgt.
Op de arbeismarkt echter is er wél concurrentie. En op die arbeidsmarkt is een werkbaar karakter géén pré, maar vanzelfsprekend, terwijl een moeilijk onwerkbaar karakter wél negatief beoordeeld wordt. Deze gassies zijn staan vermoedelijk nu al aan de zijlijn, met dank aan hun ouders. Met discriminatie heeft dat niets te maken, ze zullen moeten concurreren met Gerrit en Anita.
Ik wens ze veel succes![]()
(voor het geval, ondernemingen zijn géén sociale instellingen)
Hebt uw naasten lief zoals u uzelf liefhebtquote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord en blaat er eigenlijk maar omheen. Typisch.
wees zelf nou maar voorzichtig waar en wie je laat merken dat je homo bent, maar dat ben je waarschijnlijk al. Stilzwijgend.quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef SCH het volgende:
Zo'n godslasteraar zou wel eens door een bataljon marokkanen in zijn reet geneukt mogen worden, als je het mij vraagt
Het schijnt af te geven inderdaad.quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef MrX1982 het volgende:
Les geven op een zwarte vmbo school.
Zelfmoord lijkt me aantrekkelijker.
Zoals ik al op de meet zei, als persoon kan Godslasteraar best een aardige gast zijn (dat weet ik niet). Maar zijn mening deel ik praktisch nooit, en dat zal denk ik ook nooit gebeuren.quote:Op zondag 3 december 2006 22:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebt uw naasten lief zoals u uzelf liefhebt![]()
Typische extreem-rechtse woordkeus.quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef SCH het volgende:
Zo'n godslasteraar zou wel eens door een bataljon marokkanen in zijn reet geneukt mogen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |