bekeert tot wat?quote:Op zondag 3 december 2006 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Tijd dat Mutant jou ook een keer bekeert.
Anale fixatie.quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wilders dringt door in elk donker gaatje om moslims op te sporen. Daarin is hij net zo fanatiek als Fortuyn.
Is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
Wie kan de heteroseksuele homoseksfascinatie doorgronden?
Waarom jezelf beperken wanneer je meerdere opties hebt?quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb het hier niet over de biseksuele homoseksfascinatie. Dat is weer een verhaal apart. Toch?quote:Op zondag 3 december 2006 22:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom jezelf beperken wanneer je meerdere opties hebt?
niet te hard roepen, voor je het weet duikt SCHlemiel hier opquote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
...... homoseksfascinatie .........
Is dat vanwege zijn politieke voorkeur?quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
niet te hard roepen, voor je het weet duikt SCHlemiel hier op![]()
De woordgrap ''SCHtel'' overtreft ''slinks'' in sneuheid.quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
niet te hard roepen, voor je het weet duikt SCHlemiel hier op![]()
Lekkere quote... "geef mij maar hockeysletjes"quote:Op zondag 3 december 2006 21:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welkom in het politiek cafe van het politiek café van Fok!. Hier kan gepraat worden over propaganda die niet wordt besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van gezemel en achterklap, zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor mensen die zich nog serieus bezig houden met politiek, en andere onzin. Iedereen is welkom.
[afbeelding]
Ja zo zou je het ook kunnen lezen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over de biseksuele homoseksfascinatie. Dat is weer een verhaal apart. Toch?
SCH = Meki + taalbeheersing en een tiental IQ-punten.quote:Op zondag 3 december 2006 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat vanwege zijn politieke voorkeur?
Jaloezie?quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
Hier doe je beiden tekort.quote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
SCH = Meki + taalbeheersing en een tiental IQ-punten.
geef mij maar een gangstasletjequote:Op zondag 3 december 2006 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekkere quote... "geef mij maar hockeysletjes".
Is dat een woordgrap dan?quote:Op zondag 3 december 2006 22:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
De woordgrap ''SCHtel'' overtreft ''slinks'' in sneuheid.
Inderdaad. Als Meki wil, kan hij best iemand met taalbeheersing erbij halen.quote:
Niks mis mee.quote:
Meki is veel slimmer dan ik man, die zit in zakenquote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
SCH = Meki + taalbeheersing en een tiental IQ-punten.
Gedoogsteun voor technocratie, dat mag ik wel.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Meki is veel slimmer dan ik man, die zit in zaken
Wat onthul ik waar?quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
[NWS-FB] : Voor donaties en dergelijke
Informant onthult![]()
hehehequote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Spreid je anus maar open. Mutant komt je zo helpen.
Dat is dan ook weer duidelijk.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Informant onthult![]()
Ik kan je de rechten niet meer geven.quote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan niet in het Keldertje komen.
Ben je echt in 77 geboren.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Informant onthult![]()
Nee, lul, dat hoeft niet.quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Apropos het volgende:
Onthuld.
Ah, the direct approach.quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Apropos het volgende:
Onthuld.
Misschien kan je eerst je vraag wat verduidelijken want ik val er midden in.quote:
Van gelijkslachtige liefde? Daar heb je me.quote:Op zondag 3 december 2006 22:29 schreef SCH het volgende:
Maar ik merk dat heteromannen zich nogal eens buitengesloten voelen .
quote:Op zondag 3 december 2006 22:29 schreef Godslasteraar het volgende:
nu we het er toch over hebben, afgezien van SCH vermoed ik hier de aanwezigheid van stiekeme homo's.
KleauJeau? Mutant? Rock?
Ik vroeg het mij af n.a.v. de vele homoseksgrapjes die hetereomannen (ook in dit topic) maken. Dit kan variėren van een opmerking als "buk maar eens, dan zal je wel zien dat/wat..." tot quasi-hitsig tegen elkaar (of en masse tegen "on of the guys") oprijden.quote:Op zondag 3 december 2006 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien kan je eerst je vraag wat verduidelijken want ik val er midden in.
Maar ik merk dat heteromannen zich nogal eens buitengesloten voelen en dan een mengeling van nieuwsgierigheid en jaloezie hebben in iets waar ze eigenlijk een afkeer van hebben maar ze trekken het ook niet helemaal dat het aan hen voorbij gaat.
Okay, dan blijft mijn verklaring wel staan.quote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij af n.a.v. de vele homoseksgrapjes die hetereomannen (ook in dit topic) maken. Dit kan variėren van een opmerking als "buk maar eens, dan zal je wel zien dat/wat..." tot quasi-hitsig tegen elkaar (of en masse tegen "on of the guys") oprijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |