bekeert tot wat?quote:Op zondag 3 december 2006 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Tijd dat Mutant jou ook een keer bekeert.
Anale fixatie.quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wilders dringt door in elk donker gaatje om moslims op te sporen. Daarin is hij net zo fanatiek als Fortuyn.
Is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
Wie kan de heteroseksuele homoseksfascinatie doorgronden?
Waarom jezelf beperken wanneer je meerdere opties hebt?quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb het hier niet over de biseksuele homoseksfascinatie. Dat is weer een verhaal apart. Toch?quote:Op zondag 3 december 2006 22:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom jezelf beperken wanneer je meerdere opties hebt?
niet te hard roepen, voor je het weet duikt SCHlemiel hier opquote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
...... homoseksfascinatie .........
Is dat vanwege zijn politieke voorkeur?quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
niet te hard roepen, voor je het weet duikt SCHlemiel hier op![]()
De woordgrap ''SCHtel'' overtreft ''slinks'' in sneuheid.quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
niet te hard roepen, voor je het weet duikt SCHlemiel hier op![]()
Lekkere quote... "geef mij maar hockeysletjes"quote:Op zondag 3 december 2006 21:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welkom in het politiek cafe van het politiek café van Fok!. Hier kan gepraat worden over propaganda die niet wordt besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van gezemel en achterklap, zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor mensen die zich nog serieus bezig houden met politiek, en andere onzin. Iedereen is welkom.
[afbeelding]
Ja zo zou je het ook kunnen lezen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over de biseksuele homoseksfascinatie. Dat is weer een verhaal apart. Toch?
SCH = Meki + taalbeheersing en een tiental IQ-punten.quote:Op zondag 3 december 2006 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat vanwege zijn politieke voorkeur?
Jaloezie?quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef kLowJow het volgende:
Hier doe je beiden tekort.quote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
SCH = Meki + taalbeheersing en een tiental IQ-punten.
geef mij maar een gangstasletjequote:Op zondag 3 december 2006 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekkere quote... "geef mij maar hockeysletjes".
Is dat een woordgrap dan?quote:Op zondag 3 december 2006 22:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
De woordgrap ''SCHtel'' overtreft ''slinks'' in sneuheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |