http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/ISL196740.htmquote:ISLAMABAD, Dec 1 (Reuters) - Religious party activists held small protests on Friday in several cities around Pakistan as President Pervez Musharraf signed into law a bill curtailing the scope of Islamic laws on rape.
Islamist opposition lawmakers have threatened to resign from parliament over the issue, but protests held after the National Assembly passed the Women's Protection Bill earlier this month have failed to generate much public support.
The passage of the bill was seen as a test of Musharraf's commitment to his vision of "enlightened moderation", and a major battle in a long struggle between progressives and religious conservatives to set the course for this mainly Muslim nation.
"The bill was sent to the president by the prime minister yesterday, which he signed and returned today," Information Minister Mohammad Ali Durrani told Reuters.
Hundreds of supporters of the Islamist parties chanted anti-Musharraf slogans at a demonstration in Rawalpindi, the city next door to Islamabad, and demanded that the government scrap the bill, and there were smaller rallies in other cities after Friday prayers.
The act takes the crime of rape out of the sphere of the religious laws, known as the Hudood Ordinances, and puts it under the penal code.
Under the Hudood Ordinances, which were introduced by a military ruler in 1979, a rape victim had to produce four male witnesses to prove the crime, or face the possibility of prosecution for adultery.
The change does away with that requirement and will allow convictions to be made on the basis of forensic and circumstantial evidence.
An Islamist opposition leader said it would turn conservative Pakistan into a "free sex zone".
Liberal groups and human rights activities have hailed the amendment, although they want a complete abolition of the Hudood Ordinances.
Een paar relevante teksten, verder niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:09 schreef Silmarwen het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Leviathan van Hobbes gelezen. Zo ja, was daar een beetje door te komen. Ik vond bijvoorbeeld Il Principe behoorlijk saai.Moet het lezen voor een tentamen namelijk.
Ik ben trouwens de Ilias aan het lezen, wat mooi wat mooi.
Ik heb geen snor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:11 schreef Sidekick het volgende:
Sinds Rita Verdonk een vrouw bleek te zijn, heb ik een hekel aan vrouwen met macht gekregen.
Ik moet de hoofdstukken 11, 13, 14, 15, 17 en 18 lezen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een paar relevante teksten, verder niet.
Jij hebt ook geen macht.quote:
De teksten die ik las vond ik best doorheen te komen. Maar goed, ik was dan ook meer dan gemiddeld geinteresseerd. Hoe jij daarin staat weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik moet de hoofdstukken 11, 13, 14, 15, 17 en 18 lezen.
Second Life is niet "schijnbaar" een hype. Er is wel een "schijnbare" parallel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:20 schreef problematiQue het volgende:
ik bedacht mij vandaag op de fiets de parallel tussen de schijnbare hype 'second life' en de film 'the matrix' niet moeilijk is om te trekken.
Held.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Second Life is niet "schijnbaar" een hype. Er is wel een "schijnbare" parallel.
Ik ben zeker wel geïntresseerd. Alle boeken die ook voor mijn studie moet lezen zijn boeiend. Ze zijn echter niet allemaal prettig om te lezen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De teksten die ik las vond ik best doorheen te komen. Maar goed, ik was dan ook meer dan gemiddeld geinteresseerd. Hoe jij daarin staat weet ik niet.
LOTRquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
"Leviathan" is net zo monsterlijk als LotR, waar de laatste het voordeel heeft dat deze geen negatieve religieuze lading mee draagt.
Ik harsquote:
Bron?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:11 schreef Sidekick het volgende:
Sinds Rita Verdonk een vrouw bleek te zijn
Ik vind de moderatie eigenlijk wel okay hier moet ik zo zeggen. Je kunt het altijd openen natuurlijk, misschien krijg je nog boeiende punten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is er trouwens wel behoefte aan een voorgesteld topic als ik voorstelde in POL-FB ### Ook zonder voorkeursstemmen! ?
Ik weet niet zo goed wat voor bruikbaars eruit zou moeten komen...
bedoel je dat mijn zin slecht geconstrueerd is, of dat je het niet met mij eens bent?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Second Life is niet "schijnbaar" een hype. Er is wel een "schijnbare" parallel.
ik zou wel voor willen stellen om persoonlijke aanvallen en overduidelijk slecht beargumenteerde posts wat meer te moderaten. Het niveau mag wel wat omhoog buiten de SC. Maar dit vraagt misschien te veel objectiviteit van een moderator omdat hij/zij waarschijnlijk zelf ook een mening over het bediscussieerde onderwerp heeft.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is er trouwens wel behoefte aan een voorgesteld topic als ik voorstelde in POL-FB ### Ook zonder voorkeursstemmen! ?
daarom, wie weet leeft iedereen over één decennium meer in z'n virtuele leven dan in z'n echte leven. Vandaar de vergelijking met the Matrix.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind dingen als Second Life eng. Het doet me denken aan sci-fi. Ik ben er gek op maar het moet niet irl gebeuren. Maar over een paar jaar zal iedereen al wel Second Lifen I guess. Ach de toekomst is niet te voorspellen. Ik vraag me alleen het nut af van Second Life, daar wel succesvol zijn of de persoon zijn die je eigenlijk bent maar niet durft te uiten?
Vooral het laatste. Second Life maakt al een tijdje een stabiele groei door. Van een hype kun je dus niet echt spreken. Alleen als je puur naar de media aandacht kijkt. Daarbij is het principe van de "Matrix" iets waar je niet uit kunt stappen. Bij second life is dat anders. Ookal doet het gedrag van de participanten anders geloven.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:28 schreef problematiQue het volgende:
[..]
bedoel je dat mijn zin slecht geconstrueerd is, of dat je het niet met mij eens bent?
of allebei...
Niveau buiten de SC mag zeker omhoog. Wat een cirkeldiscussies weer. Links vs Rechts, zwart vs wit. Het lijken wel een stel pubers, zo ongenuanceerd en slecht onderbouwd echt zonde. Ik heb daardoor geen behoefte in POL er buiten en soms waag ik me er aan. Ik denk dat er velen zo binnen de SC en vroegere users denken. Was een reden waarom ik hier lange tijd niet meer kwam. Ik kreeg bij discussies het gevoel "Been there, done that."quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:30 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik zou wel willen voorstellen om persoonlijke aanvallen en overduidelijk slecht beargumenteerde posts wat meer te moderaten. Het niveau mag wel omhoog buiten de SC. Maar dit vraagt misschien te veel objectiviteit van een moderator omdat hij/zij waarschijnlijk zelf ook een mening over het bediscussieerde onderwerp.
Tsjah, als ik kijk in [FOK!Awards]Overige wordt POL opvallend vaak genoemd als best gemodereerd. Desondanks lijkt het wel alsof de claim steeds vaker gemaakt wordt dat we het ook weer slecht doen. Nu zal dat laatste ook wel te maken hebben met de drukte rond verkiezingstijd, maar toch ..quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind de moderatie eigenlijk wel okay hier moet ik zo zeggen. Je kunt het altijd openen natuurlijk, misschien krijg je nog boeiende punten.
zie daar mijn reden om de vergelijking te maken. Straks leven we alleen nog maar om in leven te blijven in ons 'eerste' leven en doen we verder niets anders dan ons vermaken in ons 'tweede' leven. Het is een zwaar pessimistisch doemscenario en het zat vast niet zo ver komen, maar ik vind het wel licht beangstigend dat zoveel mensen wellicht hun echte leven straks ondergeschikt gaan achten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vooral het laatste. Second Life maakt al een tijdje een stabiele groei door. Van een hype kun je dus niet echt spreken. Alleen als je puur naar de media aandacht kijkt. Daarbij is het principe van de "Matrix" iets waar je niet uit kunt stappen. Bij second life is dat anders. Ookal doet het gedrag van de participanten anders geloven.
Vroeger, toen ik nog schattig en jong was (klein ben ik helaas nooit geweest, althans niet volgens de meetmaatstaven van de artsen), had ik vaak zo'n matrix gevoel. Zo'n onbestemd gevoel van in een droomwereld te leven en ieder moment te kunnen ontwaken in de waarheid. Ik moet er niet aandenken als we zo''n gevoel nu kunstmatig gan creeëren. Internet komt er soms al erg dichtbij, laat staan zulke virtuele werelden waar je iemand anders bent dan in het werkelijke leven.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
daarom, wie weet leeft iedereen over één decennium meer in z'n virtuele leven dan in z'n echte leven. Vandaar de vergelijking met the Matrix.
Verkiezingstijd en het feit dat FOK!kers sneller zullen zeuren dan becomplimenteren. Stelletje ouwe wijven zijn het.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tsjah, als ik kijk in [FOK!Awards]Overige wordt POL opvallend vaak genoemd als best gemodereerd. Desondanks lijkt het wel alsof de claim steeds vaker gemaakt wordt dat we het ook weer slecht doen. Nu zal dat laatste ook wel te maken hebben met de drukte rond verkiezingstijd, maar toch ..
Vaker dan voorheen bedoelde ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Verkiezingstijd en het feit dat FOK!kers sneller zullen zeuren dan becomplimenteren. Stelletje ouwe wijven zijn het.
Komt door de drukte denk ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vaker dan voorheen bedoelde ik.
Daarnaast heb je inderdaad de kwestie van niveau..
Ok, helder verhaal. Misschien dat een nieuwe politieke subsite wat soelaas biedt voor iedereen, zoals je bekend is. Een forum erachter met subfora per "portefeuille" zou misschien wat helpen. Ik zie dat laatste echter niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Komt door de drukte denk ik.
Kwestie van niveau, is moeilijk wat aan te doen. Je kunt domme mensen moeilijk laten bannen. Misschien wat strikter modden, maar dat gaat weer in tegen het algemene beleid van losser modden en je krijgt een hoop gemekker en gejank van buitenaf. Het hogere niveau wat je dan creeert kan weer andere users afschrikken, al lijkt dit minder dan toen POL er net was. Voor Fortuyn was politiek meer elitair, nu wil menigeen discussieren over politiek, de kwaliteit niet ten goede. (wat klinkt dat elitair)
Maar domme opmerkingen, non argumentaties en flames kun je natuurlijk wel harder modden. Alhoewel een leuke flamewar op zijn tijd wat leven brengt.
De SC'ers kunnen natuurlijk ook eens topics openen met niveau, zo had ik ooit een moeilijker topic geopenend en sizzler pas ook, maar die lopen dan niet goed omdat je specifieke kennis moet hebben van iets en dat bezit nu eenmaal niet iedereen. Een discussie over Kant en de Grondwet, tja dat zal niet alle POLlers wat doen denk ik zo. Maar de welles nietes spelletjes word ik wel moe vaan (ook in NWS kampen ze met dat probleem en de FP en weblog zijn wat dat betreft helemaal dramatisch).
Het is een moeilijk probleem en ik denk dat je het een en ander moet proberen, maar een oplossing ligt er niet zo voor het oprapen. Verschillende invloeden, verschillende problemen, verschillende oplossingen.
Komt uit die reclame/ filmpreview met Adam Sandler die met een afstand bediening de tijd kan terugspoelen, langzaam afspelen e.d.quote:
Borsten hebben toch geen haar gekkie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:40 schreef Aoristus het volgende:
worden borsten eigenlijk moe van dat gebounce? Je hoort wel eens dat haar moe wordt..
Namedropping & moeilijke woorden gebruiken maakt nog geen kwaliteit..quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Voor Fortuyn was politiek meer elitair, nu wil menigeen discussieren over politiek, de kwaliteit niet ten goede. (wat klinkt dat elitair)
Als ik een topic open, stop ik daar veel tijd in en niet zo'n simpel links/rechts discussie topicje. Zo was die van sizzler ook, gewoon echte kwaliteit waar je na moet denken voor de discussie en wat naslag werk moet doen voor je een topic opent. Helaas ontbreekt veel mensen de tijd/intelligentie/zin om zo een te openen of er in te reageren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
Namedropping & moeilijke woorden gebruiken maakt nog geen kwaliteit..
Nee, ik kwam een paar maanden nadat POL geopend was en poste hier heeeeeeel veeeeel. De kwaliteit was toen redelijk, maar ging al snel berg afwaarts, of misschien leek dat zo omdat als je een discussie hebt, je ze hier allemaal al kunt voorspellen.quote:Overigens is het nu verkiezingstijd, na de formatie zal het forum welweer tot rust komen.
Ja Elsevier is ook zo'n objectieve en betrouwbare informatiebron.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/128824/index.html
Het enige resultaat van links beleid is chaos en de ondergang van de samenleving.
Ik ga met je mee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:45 schreef Silmarwen het volgende:
Anyway ik ga naar bedje toe.
En goede nacht toegewenst.
De newbie gaat mij vertellen hoe het hier "vroegah" was...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, ik kwam een paar maanden nadat POL geopend was en poste hier heeeeeeel veeeeel. De kwaliteit was toen redelijk, maar ging al snel berg afwaarts,
Bizar dat men lokaal nog immer denkt landelijk beleid te mogen frustreren. Simpelweg schandalig (en dan gaat het neit om het onderwerp maar om de staatrechtelijke consequenties). Opvallend ook dat dit altijd "linkse issues" zijn..quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/128824/index.html
Het enige resultaat van links beleid is chaos en de ondergang van de samenleving.
He he, ze was wel op de tweede POL-meet ja.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
De newbie gaat mij vertellen hoe het hier "vroegah" was...![]()
SK ziet tieten en opeens springt hij hoofs in de bres..quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
He he, ze was wel op de tweede POL-meet ja.
Hij heeft nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
SK ziet tieten en opeens springt hij hoofs in de bres..![]()
Yeah, jou moest ik hebben.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:09 schreef Silmarwen het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Leviathan van Hobbes gelezen. Zo ja, was daar een beetje door te komen. Ik vond bijvoorbeeld Il Principe behoorlijk saai.Moet het lezen voor een tentamen namelijk.
Ik ben trouwens de Ilias aan het lezen, wat mooi wat mooi.
met het springen of zijn meet-constatering?quote:
Neu, ik heb er geen behoefte aan, ik vind de moderatie in z'n algemeenheid prima, en de mogelijkheden om erover te mopperen ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie zegt dat ik een newbie ben.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
De newbie gaat mij vertellen hoe het hier "vroegah" was...![]()
Maatschappijleer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Yeah, jou moest ik hebben.
Wat studeer je?
p.s. ik ben zuipen
je profielquote:
kan je dat studeren?quote:
Mooi mooi mooiquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:16 schreef Apropos het volgende:
Iets is zwaar, of het weegt veel. Maar wij hanteren zwaarwegende argumenten.
Ik doelde meer op de volslagen onzinnigheid van die bewering.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nederlands is ook een moeilijke taal. Hij doet iig zijn best.
Wat ga je nu doen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:59 schreef Monidique het volgende:
Nee, hoor, geintje, maar ingewikkeld desalniettemin.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor mijnheer Stalin, gaarne.
http://www.youtube.com/watch?v=76xdPqYD0w8quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef Monidique het volgende:
Well, she likes me, and she is attached, but she comes to me when she wants to be fed. And after I feed her -- guess what -- she's off to wherever she wants to be in the house, until the next time she gets hungry. She's smart enough to know she can't feed herself. She's actually a very smart cat. She gets loved. She gets adoration. She gets petted. She gets fed. And she doesn't have to do anything for it, which is why I say this cat's taught me more about women, than anything my whole life.
http://mediamatters.org/items/200612010005
Jij moet je niet-nationalisme ook van de daken schreeuwen, he.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:36 schreef Monidique het volgende:
Nou.
Niet het helder werk en de kortstondige bewustheid moeten het doel zijn, maar het teweegbrengen van een ding, dat, al is het maar met een centimeter, onze grenzen overschrijdt; een vrucht, die, al is het maar met een aanwijzing, los van ons geraakt, zelf een wil krijgt, een organisme wordt, en, al is het maar voor een ogenblik, buiten ons getreden een eigen leven vervolgt, iets meer uitsprekend dan wij het konden meegeven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:41 schreef Apropos het volgende:
teweegbrengen.
ach man.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
De kwaliteiten van M zijn grenzeloos jammer dat we in een begrensde wereld leven.
Jouw kwaliteiten zijn ook niet mis, hoor. Vraag het P-Y.quote:
Ik kwam bijna klaar bij de gedachte dat dit de UEFA-boete was.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
In Rotterdam zoeken ze nog een winnaar van ¤4 miljoen.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kwam bijna klaar bij de gedachte dat dit de UEFA-boete was.
quote:De UEFA zal de zaak, gezien de slechte reputatie van de Feyenoord-aanhang, ernstig opnemen, en kan de club onmiddellijk uitsluiten van het UEFA-cuptoernooi.
hahaquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jouw kwaliteiten zijn ook niet mis, hoor. Vraag het P-Y.
Zozo, de pvda is nog immer dezelfde partij die FOrtuyn zat te demoniseren. Bleh.quote:Historicus Thomas von der Dunk haalde hard uit. Bos had beter voorbereid moeten zijn op het CDA en moeten weten dat ''Maxime Verhagen een permanent gifgas verspreidend serpent is'',
Vuilspuitende homo's laten zich niet voor één gat vangenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:50 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zozo, de pvda is nog immer dezelfde partij die FOrtuyn zat te demoniseren. Bleh.
Alle ellende komt van links.
Er valt nog wel wat bij te schaven aan het schrijfselquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:11 schreef MrX1982 het volgende:
Zelf geschreven met in het achterhoofd de analyse van Paul Scheffer in Nederland kiest.
Ad Napalmium ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:06 schreef Autodidact het volgende:
Bestaat de term ad fortuynum al? Zouden ze speciaal voor Napalm moeten introduceren.
Doet me denken aan John Kerry..quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:06 schreef MrX1982 het volgende:
De PvdA is in haar eigen gegraven graf gevallen. Ze hebben, zeker op het einde, geen eigen koers gevaren en schoven angstig dicht naar de SP.
Typische Bosuitspraak. Wat dan wel?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Er valt nog wel wat bij te schaven aan het schrijfsel.
and minds.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef MrX1982 het volgende:
John Kerry had te weinig purple hearts.
http://www.nu.nl/news/905(...)7Big_Brother%27.htmlquote:Amerikanen vrezen 'Big Brother'
Uitgegeven: 2 december 2006 09:42
Laatst gewijzigd: 2 december 2006 09:59
WASHINGTON - Burgerrechtenorganisaties in de Verenigde Staten zijn bezorgd over het Automated Tracking System (Automatisch Traceersysteem), een nieuw computersysteem dat maandag in gebruik wordt genomen en het 'terreurrisico' van elke reiziger moet evalueren en opslaan.
Het systeem van het ministerie van Binnenlandse Veiligheid combineert de gegevens van tal van overheidsinstanties met data die luchtvaartmaatschappijen moeten verzamelen, zoals adres, e-mailadres, creditcardgegevens en type maaltijd dat in het vliegtuig is genuttigd.
'Terreurscore'
De uitgerekende 'terreurscore' wordt veertig jaar opgeslagen en is toegankelijk voor tal van instanties, behalve voor de betrokkene zelf, die hem dus ook niet kan aanvechten of corrigeren.
"Nooit eerder in de Amerikaanse geschiedenis is onze regering met zo'n massaal project begonnen om scores van 'risico-evaluatie' aan zijn eigen burgers toe te kennen", aldus de Amerikaanse Burgerlijke Vrijheden Unie (ACLU).
"Als een onbekende regeringscomputer u op basis van onbekende bronnen heeft gekenschetst als 'veiligheidsrisico' en begonnen is dat label te verspreiden bij overheidsinstanties, dan zult u geen reëel middel hebben om uit te vinden waarom u dat label is opgeplakt noch om zijn geldigheid aan te vechten", aldus de ACLU.
Een andere burgerrechtenorganisatie, EFF, vreest dat "de regering zich opmaakt om miljoenen eerbare burgers scores van 'risico-evaluatie' te geven die hen hun hele leven zullen volgen", met alle consequenties van dien bij het zoeken van een baan.
Buitenlanders
Buitenlanders zou daarnaast de toegang tot de VS kunnen worden ontzegd. Het systeem zal worden gebruikt voor zowel Amerikanen als buitenlanders.
Ik was al wel eerder op FOK!.quote:
Dat kun je zeker studeren.quote:kan je dat studeren?
En Jezus eigenlijk Caesar!quote:Historicus Thomas von der Dunk haalde hard uit. Bos had beter voorbereid moeten zijn op het CDA en moeten weten dat ''Maxime Verhagen een permanent gifgas verspreidend serpent is'',
Van ''genocide'' naar ''kwestie'' gaan is anders behoorlijk subtiel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
Die man mist echt dat fingerspitzengefuhl van de politiek.
bedrijven klagen hier ook over, vooral multinationals: http://www.sargasso.nl/ar(...)fmoord-plegen-les-1/quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/905(...)7Big_Brother%27.html
Veel plezier als je nog naar Amerika op vakantie wil...
Ha, MATRIX (ja, echt, zo noemden ze dat koppelen van database's eerstquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/905(...)7Big_Brother%27.html
Veel plezier als je nog naar Amerika op vakantie wil...
quote:[..]Matrix, short for Multistate Anti-Terrorism Information Exchange[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:59 schreef Yildiz het volgende:
Moet ik mensen er nog aan herinneren dat zelfs gouverneurs, die niks gedaan hadden, 3 dagen moesten wachten voordat ze van de no-fly-lists afgehaald werden? Kun je je voorstellen hoe lang je moet wachten als neger zijnde.
Oh, die gouverneur wás neger. Achtig.quote:
Verdonk: Kamer? Ik pis op de kamer!quote:Het kabinet stuurt aan op een confrontatie met de Tweede Kamer over het generaal pardon. De ministerraad weigert de motie uit te voeren die de nieuwe Kamer een dag eerder had aangenomen.
In de motie, die wordt gesteund door PvdA, SP, GroenLinks, D66 en de Partij voor de Dieren, staat dat de regering geen uitgeprocedeerde asielzoekers mag uitzetten totdat deze partijen een generaal pardon hebben geregeld. Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) weigert echter een tijdelijk uitzettingsverbod in te stellen.
Where's your god now?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:11 schreef Godslasteraar het volgende:
ik word onterfd
Terecht, zo te zien.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:11 schreef Godslasteraar het volgende:
ik wordt onterfd
haar hoofd is aanzienlijk groter dan een 17 inch beeldschermquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef pberends het volgende:
http://www.xxxupload.nl/images/F4R3686.jpg
troep? Man, geniet er toch eens vanquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:23 schreef Apropos het volgende:
Hoe kom jij aan al die troep, Harry?
ow, vawege een Sinterklaasgedichtquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoezo word je eigenlijk onterfd?
Gevaarlijk leven, hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:33 schreef Monidique het volgende:
Niemand kan tippen aan de Russen als het volksliederen betreft.
Zo waar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:33 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=afvjniQe_O4quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:36 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wpKRd2xQeq8
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:18 schreef Aoristus het volgende:
het had er een van de vvd kunnen zijn:
[afbeelding]
Ik doelde natuurlijk op het spotje dat het 5 over 12 was hequote:Op zaterdag 2 december 2006 18:43 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik dacht dat er nog ergens een mooie was.
Een vliegtuig die een terroristische aanval doet op een dier, typisch VVD is dat.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:43 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
da's toch het stadsicoon van Den Haag, de kraanvogelquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Een vliegtuig die een terroristische aanval doet op een dier, typisch VVD is dat.
quote:Zondag in Buitenhof
12.10, Nederland 1
Generaal pardon?
Aanstaande dinsdag wordt de generaal pardon- motie in stemming gebracht waardoor het uitzettingsbeleid een ander gezicht kan krijgen, tegen het decor van een moeilijke formatie. Hoe moet politiek Den Haag omgaan met dit brisante vraagstuk?
Hans Dijkstal, oud-fractieleider van de VVD, en CDA-er Gerd Leers, burgemeester van Maastricht over de positie van Verdonk, de strategie van Bos en het oplossend vermogen van Balkenende.
Links roept links op het matje
Een debat tussen Europarlementslid Joost Lagendijk (Groen Links) die als voorzitter van de Europese parlementscommissie voor toetreding van Turkije vraagtekens zet bij de positie die de PVDA in Den Haag heeft ingenomen als het gaat om bevriezing van de toetreding van Turkije aan Europa. Hij wil opheldering van Frans Timmermans, Tweede Kamerlid voor de Partij van de Arbeid.
Een Nederlandse ster
En Buitenhof ontvangt de internationaal vooraanstaande Nederlandse sterrenkundige prof. dr. Imke de Pater die onder meer onderzoek doet naar de maan Titan die rondom Saturnus cirkelt. Terwijl de meeste sterrenkundigen zich concentreren op de uiteinden van ons heelal of onderzoek doen naar de beroemde Zwarte Gaten, richt De Pater zich voornamelijk op ons eigen zonnenstelsel.
Imke de Pater is hoogleraar aan de vermaarde University of California in Berkeley en bestudeert onder meer klimaatssystemen op planeten en klimaatwisselingen die daar plaatsvinden. Deze zomer was er veel aandacht voor haar waarnemingen van de zogenoemde Kleine Rode Vlek van Jupiter (Red Spot Junior). Verder ontdekte De Pater vorig jaar samen met andere wetenschappers een blauwe ring om Uranus.
Zij is auteur van het standaardwerk Planetary Sciences dat verscheen bij Cambridge University Press. Wat kan kennis over de planeten vertellen over moeder aarde als het gaat om temperatuurschommelingen en klimaatveranderingen?
Presentatie: Rob Trip
Column: Ronald Plasterk
Onzin, zelfs Danubia klinkt beter.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:33 schreef Monidique het volgende:
2 fossielen, 2 linksen, 1 interessant gesprek. Buitenhof gaat met rasse schreden achteruit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:58 schreef pberends het volgende:
Kijk, dat laatste wordt interessant:
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:43 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:43 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen al een dhimmitude cultuur, de confrontatie niet aan durven gaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[..]
[afbeelding]
Die poster komt vast nog wel van pas.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:45 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
Dhimmi's, nietwaar finder_elf?
Die zijn prachtigquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vergeet niet de vertaling erbij te zoeken voordat je domme dingen doet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die poster komt vast nog wel van pas.
Hihi.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:51 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
Pechtold mad! Pechtold SMASH!
Geef mij Iggy maar, die is nog bruter dan Keith Richardsquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:09 schreef Autodidact het volgende:
http://youtube.com/watch?v=aHs9NBxH7F8
die man is al vrij vroeg gebalsemd. Drugs houden hem op de beenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef Autodidact het volgende:
iggy kan nog wat...
ey, het is Tupac nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:24 schreef Autodidact het volgende:. Wat gok je? Keith sterft in 2007?
Oh ja.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Typische Bosuitspraak. Wat dan wel?
De PvdA is in haar eigenhandig gegraven graf gevallen. Ze hebben, zeker op het einde, geen eigen koers gevaren en volgden angstvallig de SP.quote:De PvdA is in haar eigen gegraven graf gevallen. Ze hebben, zeker op het einde, geen eigen koers gevaren en schoven angstig dicht naar de SP.
Op het laatst hoorde ik Bos ook niets anders meer roepen dan het stokpaardje van de SP namelijk armoede en voedselbanken.
Wat?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:33 schreef Autodidact het volgende:
For fuck's sake.
Jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Apropos het volgende:
Is ''eigenhandig gegraven'' per se beter dan ''eigen gegraven'' ?
Zeg, jij gaat drie pagina's door over de definitie van het woord ''spiritueel''.quote:
hou es op met pestenquote:
Dat is Lewis Puller die de eed aflegt. Zoon van de Marinier met de meeste onderscheidingen (die staat naast hem) en zelf ook enige malen onderscheiden in korte tijd: the Silver Star, twee Purple Hearts, de Navy Commendation Medal en het Vietnam Cross of Gallantry.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:51 schreef Autodidact het volgende:
Wie staat in je avatar trouwens, Apropos?
Nou, wat is het dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zeg, jij gaat drie pagina's door over de definitie van het woord ''spiritueel''.
Zo'n true American hero...quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is Lewis Puller die de eed aflegt. Zoon van de Marinier met de meeste onderscheidingen (die staat naast hem) en zelf ook enige malen onderscheiden in korte tijd: the Silver Star, twee Purple Hearts, de Navy Commendation Medal en het Vietnam Cross of Gallantry.
In Vietnam raakte hij levenslang invalide door een mijnontploffing; beide benen eraf en zijn handen ernstig verminkt. Hij heeft later zelfmoord gepleegd.
Hoe is het rekensommetje eigenlijk? Aantal gedode burgers gedeeld door tien is het aantal medailles?quote:
Lik je reet, blogheld.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hoe is het rekensommetje eigenlijk? Aantal gedode burgers gedeeld door tien is het aantal medailles?
In Battlefield moet je 20x doodgaan en 5 kills maken voor n Purple heart.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hoe is het rekensommetje eigenlijk? Aantal gedode burgers gedeeld door tien is het aantal medailles?
quote:
quote:Gunnery Sergeant Hartman: Private Joker, why did you join my beloved Corps!
Private Joker: Sir, to kill, sir!
http://www.menewsline.com/stories/2006/december/12_03_2.htmlquote:GAZA CITY [MENL] -- An Al Qaida-aligned cell has declared war on music and the Internet in the Palestinian Authority.
The group, entitled "Swords of Islam," has claimed responsibility for attacking stores that offer music and Internet. About a dozen such stores have been bombed in the Gaza Strip.
"The shops were attacked, because they occupy the minds of an entire generation of youth, who instead of spending their time in holy war and worship, serve the interests of the Jews and the Crusaders," the group said in a statement on Nov. 29.
Palestinian sources said the stores were struck by rocket-propelled grenades fired by masked attackers. They said PA police did not make any arrests.
Ach wanneer je mensen maar genoeg van de wereld afsluit, zijn ze bereid alles te gelovenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De Jihad tegen muziek en vertier gaat overigens gewoon door.
[..]
http://www.menewsline.com/stories/2006/december/12_03_2.html
Het lijkt BREIN wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De Jihad tegen muziek en vertier gaat overigens gewoon door.
[..]
http://www.menewsline.com/stories/2006/december/12_03_2.html
van dezelfde paginaquote:I have always had an interest in WW1 and when I discovered that a film about that conflict was being released, I knew I'd have to see it as soon as possible. This is a very special movie. Telling the story of the extraordinary Christmas truce between waring soldiers in the trenches at Christmas 1914, it demonstrates just how ludicrous war really is and how the human spirit can overcome blind hatred. Performances, cinematography and direction don't really matter in this film. Though all these elements are of a high quality. What's important about this film is its message. It is a "feel good movie" with a difference. The difference is that the plot is based on a true event.
Goedzo kabinet, Maria en het CDAquote:'Basisscholen verdrinken in regels'
Uitgegeven: 2 december 2006 07:38
AMSTERDAM - Basisscholen verdrinken in de regels. De inspanningen van minister van Onderwijs Maria van der Hoeven (CDA) om de bureaucratie terug te dringen, hebben weinig opgeleverd. Dat concludeert de Volkskrant zaterdag na eigen onderzoek.
Bijna 60 procent van ruim tweehonderd schooldirecteuren verklaart dat de regeldruk de afgelopen jaren is toegenomen. Volgens 15 procent is de bureaucratie minder geworden. De directeuren noemen afspraken over brandveiligheid en arbeidsomstandigheden als voorbeelden van vervelende regels. Deze zouden te gedetailleerd zijn vastgelegd.
Fusies in het onderwijs, stelt de krant, hebben grotere scholen en nieuw management gebracht. Ook moeten schoolleiders hun lesplannen, uitgaven en resultaten aan nieuwe instanties verantwoorden.
Het ministerie van Onderwijs wil de regelgeving voor scholen terugdringen. Vorig jaar liet het ministerie weten de regeldruk tot 2007 met 29 procent te willen verminderen. In 2010 moet het aantal regels zijn afgenomen met 40 procent.
In een reactie stelt de minister dat ze doorgaat met het schrappen van regels. Volgend jaar wil ze een 'bureaucratiemeter' invoeren zodat scholen kunnen worden vergeleken.
Goedemiddag.quote:Op zondag 3 december 2006 00:36 schreef Sidekick het volgende:
Welterusten.
Andalusië is zeker mooi (ben er dit begin dit jaar een weekje geweest). Heerlijk klimaat daar zo in deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 3 december 2006 00:42 schreef multatuli het volgende:
Ik geniet tegenwoordig van het bijzondere licht dat Andalucie overspoelt. Van een grauwe wereld verhuist naar een land met kleur, geur en smaak en een stuk minder gerejemieer over bedreigende buitenlanders. Alles goed dus, maar je mist je soms je moers taal. De Nederlandse expats zijn over het algemeen niet de meest snuggere, dus dat spaarzame gesprek mist alle scherpte, nuance en taligheid die hier in het Pol cafe zo ruim voorhanden zijn.
En slaap wel Sidekick.
wees welkom! En ja, het is hier binnen stukken beter toeven dan daarbuitenquote:Op zondag 3 december 2006 00:12 schreef multatuli het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat die slow chat topics van pol vrij erudiet overkomen, terwijl pol als geheel overstroomd wordt door van die domme postertjes met zo'n langspeelplaat voor hun kop? Vooral de wat rechtsere denkers zijn hier in SC prima te pruimen, terwijl hun geloofsgenootjes in Pol gespeend blijken van iedere kennis.
Kunnen de rechtsere SC'ers niet wat meer deelnemen aan de actieve topics? Het zou ze zoveel leesbaarder maken.
Overigens geniet ik van de taligheid hier. Sinds ik Nederland verlaten heb, mis ik vooral het mooiere, archaische Nederlands (ja, mijn trema's willen niet) en dat vind ik in de SC gelukkig nog wel. Vandaar dat ik me maar 'aanmeld'. Lezen doe ik hier al regelmatig, maar wie weet ga ik hier ook vaker posten.
Een stuk relaxter in elk geval en er wordt nog wel eens naar elkaar geluisterd zo nu en dan hierquote:Op zondag 3 december 2006 01:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
wees welkom! En ja, het is hier binnen stukken beter toeven dan daarbuiten![]()
*plop*quote:Op zondag 3 december 2006 01:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een stuk relaxter in elk geval en er wordt nog wel eens naar elkaar geluisterd zo nu en dan hier.
Huilebak!quote:Op zondag 3 december 2006 01:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het gaat ras achteruit met het archaisch taalgebruik hier, merk ik.
Mijn eerstvolgende is een "mondelinge" op een nader te bepalen tijdstip... hoezo?quote:Op zondag 3 december 2006 01:28 schreef gelly het volgende:
Jij hebt zeker in januari pas weer tentamens EWK ?
O, ja, dat klopt inderdaad.quote:Op zondag 3 december 2006 01:30 schreef gelly het volgende:
Nee, gewoon vraagje. Je deed toch hetzelfde als ik ? Heb in januari 2 en over 2 weken nog 1.
Ja, weet ik.quote:Op zondag 3 december 2006 01:35 schreef gelly het volgende:
Ja, ik doe ook OU heNog maar een paar vakken joh ?Heb je flink door zitten werken..
Stuk of 30quote:Op zondag 3 december 2006 01:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, weet ik.![]()
Met dat doorwerken valt het wel mee trouwens wel mee... vakje of, nah, wat zal het zijn .. 6 ofzo moet ik nog..
Hoeveel moet jij nog?
Tsjah, dan had je ook maar destijds voor mijn werkgever moeten gaan werken.quote:Op zondag 3 december 2006 01:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Stuk of 30Komt vooral omdat het zo vreselijk duur is.. Nahja.
Open Universiteit.quote:Op zondag 3 december 2006 01:41 schreef problematiQue het volgende:
wat is OU?
Nee, ik had gewoon op school moeten blijven toen het nog konquote:Op zondag 3 december 2006 01:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tsjah, dan had je ook maar destijds voor mijn werkgever moeten gaan werken.
www.ou.nlquote:Op zondag 3 december 2006 01:43 schreef problematiQue het volgende:
[..]
klinkt spannend, wat houdt dat in?
Meerdere dingen. In principe heb je geen vooropleiding nodig, je betaalt per vak.. veel werkenden zitten aan de OU. Je kan door de opzet per vak je eigen tempo bepalen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:43 schreef problematiQue het volgende:
[..]
A zeggen en dan B doen..quote:Op zondag 3 december 2006 01:43 schreef problematiQue het volgende:
[..]
UT vond ik idd ook wel beter qua niveau.quote:Op zondag 3 december 2006 01:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
A zeggen en dan B doen..![]()
OU is een soort LOI.
Buitenlandse OU zijn soms wel goed (mn die in Engeland).
De OU is geen LOI... De OU is 1 van de beste universiteiten in Nederland...quote:Op zondag 3 december 2006 01:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
OU is een soort LOI.
Ik heb een fulltime baan ernaast.quote:Op zondag 3 december 2006 01:49 schreef problematiQue het volgende:
mijn vader heeft het er vaak over dat hij het jammer vindt dat hij na z'n MTS niet verder is gaan leren, ik zal dit is naar hem doorsturen. Is dit te doen met een fulltime baan ernaast of wordt het dan lastig?
Sja, je moet wel de motivatie kunnen opbrengen. Meestal heb je weinig zin om te leren als je de hele dag gwerekt hebt. Gelukkig heb ik naast m'n werk weinig andere verplichtingen, dus het gaat prima. Maar met een gezin e.d. zal het wel lastig zijn idd.quote:Op zondag 3 december 2006 01:49 schreef problematiQue het volgende:
Is dit te doen met een fulltime baan ernaast of wordt het dan lastig?
mijn vader woont alleen met z'n vrouw en ik kom af en toe is een weekend aanzetten; tijd heeft hij wel.quote:Op zondag 3 december 2006 01:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, je moet wel de motivatie kunnen opbrengen. Meestal heb je weinig zin om te leren als je de hele dag gwerekt hebt. Gelukkig heb ik naast m'n werk weinig andere verplichtingen, dus het gaat prima. Maar met een gezin e.d. zal het wel lastig zijn idd.
Dan is het best te doen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:52 schreef problematiQue het volgende:
[..]
mijn vader woont alleen met z'n vrouw en ik kom af en toe is een weekend aanzetten; tijd heeft hij wel.
Je kunt alles in je eigen tempo doen, per vak. Je hoeft het niet in 4 jaar af te ronden, je kan er ook 30 jaar over doen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:52 schreef problematiQue het volgende:
[..]
mijn vader woont alleen met z'n vrouw en ik kom af en toe is een weekend aanzetten; tijd heeft hij wel.
Bron?quote:Op zondag 3 december 2006 01:49 schreef gelly het volgende:
De OU is geen LOI... De OU is 1 van de beste universiteiten in Nederland...
ik heb hem ge-emaild, bedankt voor alle info, nu ga ik slapenquote:Op zondag 3 december 2006 01:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt alles in je eigen tempo doen, per vak. Je hoeft het niet in 4 jaar af te ronden, je kan er ook 30 jaar over doen.
Bron: "studentenenquete".quote:
Misschien kan jij een bron aandragen voor jouw eerdere statement?quote:Op zondag 3 december 2006 02:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bron: "studentenenquete".
Dat is toch een ruk-methode?! De OU-student is flink anders dan de gemiddelde student en dus heeft hij/zij ook een andere waardering.. Sowieso, een enquete als graadmeter![]()
Inderdaad, het zijn meestal mensen die uit de praktijk komen en dus goed inzicht hebben in de mate van toepasbaarheid van de lesstof, en dus een nog beter oordeel kunnen geven. Op gebied van informatica en rechten scored de OU gewoon erg goed. Bovenden betaal je het allemaal uit eigen zak, daarom zijn ze ook nog eens extra kritisch.quote:Op zondag 3 december 2006 02:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
De OU-student is flink anders dan de gemiddelde student
quote:Op zondag 3 december 2006 02:18 schreef Napalm het volgende:
Welke statement? Dat ze de top 20 halen..?
Dat de Nederlandse dus niet goed is.quote:Op zondag 3 december 2006 01:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
A zeggen en dan B doen..![]()
OU is een soort LOI.
multatuliquote:Op zondag 3 december 2006 00:12 schreef multatuli het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat die slow chat topics van pol vrij erudiet overkomen, terwijl pol als geheel overstroomd wordt door van die domme postertjes met zo'n langspeelplaat voor hun kop? Vooral de wat rechtsere denkers zijn hier in SC prima te pruimen, terwijl hun geloofsgenootjes in Pol gespeend blijken van iedere kennis.
Kunnen de rechtsere SC'ers niet wat meer deelnemen aan de actieve topics? Het zou ze zoveel leesbaarder maken.
Overigens geniet ik van de taligheid hier. Sinds ik Nederland verlaten heb, mis ik vooral het mooiere, archaische Nederlands (ja, mijn trema's willen niet) en dat vind ik in de SC gelukkig nog wel. Vandaar dat ik me maar 'aanmeld'. Lezen doe ik hier al regelmatig, maar wie weet ga ik hier ook vaker posten.
Deze kip voelt zich ng een beetje brak. Maar jouw aanwezigheid maakt natuurlik al een hoop goedquote:Op zondag 3 december 2006 10:34 schreef sigme het volgende:
Zo, de kippen komen van stok! Môgge Reya.
Volgensmij kan ik het wel aardig met hem vinden. En ik heb geen idee of maatesharing halal is, ik zou geneigd zijn te zeggen van wel, maar misschien kun je dat beter aan Mutant zelf vragen.quote:Op zondag 3 december 2006 10:37 schreef sigme het volgende:
Heb je hem de maat genomen, of ben je maatjes geworden?
Zou een maatjesharing halal zijn?
Oh, en stel dat sterven nog maar even uit, als je zo goed zou willen zijn.
Ik ben even te lui om de topics door te lopen. Was er ramadanvergadering-in-de-herhaling, of had je een andere reden mutant te ontmoeten?quote:Op zondag 3 december 2006 10:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij kan ik het wel aardig met hem vinden.
De vraag kwam bij me op, maar was niet echt aan jou gerichtquote:En ik heb geen idee of maatesharing halal is, ik zou geneigd zijn te zeggen van wel, maar misschien kun je dat beter aan Mutant zelf vragen.
Dat waardeer ik ten zeerstequote:En vooruit, ik stel het sterven nog wel even uit.
Goedemorgen, weer lekker een dagje economietentamens nakijken?quote:Op zondag 3 december 2006 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedemorgen.
Die Russen maken dertig kilometer verder Marbella onveilig, verder heb je weinig last van ze. Prachtig land, mooiste streek en ja de zon schijnt vandaag weer volopquote:Op zondag 3 december 2006 00:45 schreef Apropos het volgende:
Wonen in Andalusie is een voorrecht, zeg ik op basis van een enkele reis. Ik geloof wel dat de Russische onderwereld er de nodige inkomsten verkrijgt.
Welk werk brengt u naar het zuiden?
Nou de verbouwing van het huis af is, en liefste werkloos, is het tijd de andere verbouwing ter hand te nemen. De schuur.quote:Op zondag 3 december 2006 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jullie nog mooie bezigheden voor vandaag?
Sigmequote:Op zondag 3 december 2006 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
multatuli![]()
Kom vaker posten! Maar dat ik dat op prijs stel zal je niet verbazen. Heb je gezien dat ik ergens deze week die zon die bij gebrek aan iets nieuws maar weer hetzelfde bescheen aanhaalde? Toen heb ik weer even aan je gedacht, daar, in de zon. Is je complex al af?
Nooit begrepen wat je toch in NWS zag. Incindenten, speculaties & geschreeuw.quote:Op zondag 3 december 2006 11:12 schreef multatuli het volgende:
[..]
Sigme![]()
De aandacht voor Fok was door dat geemigreer even verslapt en mijn behoefte om in Nieuws wat tegenwicht te brengen onder het nulpunt gezakt. Iets met paarlen en zwijnen.
Tegen de tijd dat jij daar woont zal het voor mij wel weer eens tijd zijn naar Marokko te gaan (dat duurt nog wel even).quote:Politiek blijft echter toch boeien. Ik blijk prima zonder hagelslag en RTL boulevard te kunnen, maar op de verkiezingsavond had ik toch graag Nederlanse TV gehad om lekker autistisch mee te kunnen turven.
Het citaat heb ik gemist, jammer want het kan niet vaak genoeg aangehaald worden. Huis nog steeds niet af, maar inmiddels heb ik me dan toch maar neergelegd bij het wonen in dit vermaledijde huurhuis. Maart is nu de laatste prognose![]()
Ghe. Doen. Ik heb trouwens nog in twee topics een antwoord nodig van een deskundige, jij bijvoorbeeld.quote:Daar jouw wensen moeilijk te negeren zijn, zal ik mijn avatar dan ook weer eens opzoeken. Wie weet laat ik mijn gezicht weer wat vaker zien.
Me dunkt dat je al een end op weg moet zijn. Een paar maanden er rondhangen, een school regelen en de oplevering van een huis & tijdelijke huisvesting regelen - dan ben je vast al een hoop met meer en minder formele zeden en gebruiken in aanraking gekomen. Spreek je de taal al wat?quote:Veel expats ontwikkelen een grote behoefte om zich met de vaderlandse politiek te bemoeien, misschien overkomt mij dat ook wel. Voorlopig probeer ik vooral mijn nieuwe vaderland te doorgronden.
zeg eens iets slimsquote:Op zondag 3 december 2006 00:12 schreef multatuli het volgende:
Boefje.quote:
hehehe. Alles okee met u, meester?quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 11:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hehehe. Alles okee met u, meester?
Boe! Dat is een onomatopee en daar het mijn vaste voornemen is dat woord minimaal eens per jaar te gebruiken opdat het niet uit de Van Dale verdwijnt, kon ik dat nu mooi kwijtquote:
Als je toch in een schuur gaat leven kan je prins toch gewoon schapenherder worden. Heel idyllisch (voor een week dan)quote:Op zondag 3 december 2006 11:39 schreef sigme het volgende:
Als Phileine maar sorry kan zeggen is het genoeg toch?
Elk nadeel hep z'n voordeel. Al denk ik dat ik juist het fokken in de vroege uurtjes zal missen. Fok als oase van rust.
Als het geld op is over een maand of wat zit het er dik in dat er zich weer aparte werktijden aandienen. Komt met het beroep. Gelukkig ben ik gewoon kantoormiepje.
het is wel een vrouwlijk woord, leer ik zojuist van de van Dale.quote:Op zondag 3 december 2006 11:39 schreef multatuli het volgende:
[..]
Boe! Dat is een onomatopee en daar het mijn vaste voornemen is dat woord minimaal eens per jaar te gebruiken opdat het niet uit de Van Dale verdwijnt, kon ik dat nu mooi kwijt
Dunkt je?quote:Op zondag 3 december 2006 11:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Me dunkt.
Wat een irritant stopwoord, Sigme.
Gefeliciteerd, je hebt zojuist de zin van het leven ontrafeld.quote:Op zondag 3 december 2006 11:47 schreef Monidique het volgende:
Hallo, ik haat mij en ik hoop binnenkort pijnlijk en langzaam te creperen en weg te sterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |