Yeah, jou moest ik hebben.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:09 schreef Silmarwen het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Leviathan van Hobbes gelezen. Zo ja, was daar een beetje door te komen. Ik vond bijvoorbeeld Il Principe behoorlijk saai.Moet het lezen voor een tentamen namelijk.
Ik ben trouwens de Ilias aan het lezen, wat mooi wat mooi.
met het springen of zijn meet-constatering?quote:
Neu, ik heb er geen behoefte aan, ik vind de moderatie in z'n algemeenheid prima, en de mogelijkheden om erover te mopperen ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is er trouwens wel behoefte aan een voorgesteld topic als ik voorstelde in POL-FB ### Ook zonder voorkeursstemmen! ?
Ik weet niet zo goed wat voor bruikbaars eruit zou moeten komen...
Wie zegt dat ik een newbie ben.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
De newbie gaat mij vertellen hoe het hier "vroegah" was...![]()
Maatschappijleer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Yeah, jou moest ik hebben.
Wat studeer je?
p.s. ik ben zuipen
je profielquote:
kan je dat studeren?quote:
Mooi mooi mooiquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:16 schreef Apropos het volgende:
Iets is zwaar, of het weegt veel. Maar wij hanteren zwaarwegende argumenten.
Ik doelde meer op de volslagen onzinnigheid van die bewering.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nederlands is ook een moeilijke taal. Hij doet iig zijn best.
Wat ga je nu doen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:59 schreef Monidique het volgende:
Nee, hoor, geintje, maar ingewikkeld desalniettemin.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor mijnheer Stalin, gaarne.
http://www.youtube.com/watch?v=76xdPqYD0w8quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef Monidique het volgende:
Well, she likes me, and she is attached, but she comes to me when she wants to be fed. And after I feed her -- guess what -- she's off to wherever she wants to be in the house, until the next time she gets hungry. She's smart enough to know she can't feed herself. She's actually a very smart cat. She gets loved. She gets adoration. She gets petted. She gets fed. And she doesn't have to do anything for it, which is why I say this cat's taught me more about women, than anything my whole life.
http://mediamatters.org/items/200612010005
Jij moet je niet-nationalisme ook van de daken schreeuwen, he.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:36 schreef Monidique het volgende:
Nou.
Niet het helder werk en de kortstondige bewustheid moeten het doel zijn, maar het teweegbrengen van een ding, dat, al is het maar met een centimeter, onze grenzen overschrijdt; een vrucht, die, al is het maar met een aanwijzing, los van ons geraakt, zelf een wil krijgt, een organisme wordt, en, al is het maar voor een ogenblik, buiten ons getreden een eigen leven vervolgt, iets meer uitsprekend dan wij het konden meegeven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:41 schreef Apropos het volgende:
teweegbrengen.
ach man.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
De kwaliteiten van M zijn grenzeloos jammer dat we in een begrensde wereld leven.
Jouw kwaliteiten zijn ook niet mis, hoor. Vraag het P-Y.quote:
Ik kwam bijna klaar bij de gedachte dat dit de UEFA-boete was.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
In Rotterdam zoeken ze nog een winnaar van ¤4 miljoen.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kwam bijna klaar bij de gedachte dat dit de UEFA-boete was.
quote:De UEFA zal de zaak, gezien de slechte reputatie van de Feyenoord-aanhang, ernstig opnemen, en kan de club onmiddellijk uitsluiten van het UEFA-cuptoernooi.
hahaquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jouw kwaliteiten zijn ook niet mis, hoor. Vraag het P-Y.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |