Wat liefquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef BVO het volgende:
Truus vindt XFA verschrikkelijk.
Maar misschien kijkt haar man wel, dat kan namelijk, ze hebben twee tv's maar kunnen elkaar door de L-kamer wel zien net.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ze laat waren, wat is nou laat? Wat nou als het er bij mij nooit van komt?![]()
Ze zwaaien dan ook naar elkaarquote:
Nâh.. hij gaat ook naar de opnames van Jensen met James Morrison.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:33 schreef BVO het volgende:
Theedaten?
Hij kan zich wel flink aanstellen ja..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:37 schreef BVO het volgende:
Je hebt gedate met hem?
Is hij echt zo'n verschrikkelijk vervelende nicht?
Serieusquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij kan zich wel flink aanstellen ja..
Hij is trouwens erg Hind fan...haha
Hij heeft zelfs een gigantische (mislukte) Hind schildering op z'n muur..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Serieus?
Dan stijgt hij wel weer flink in m'n achting.
Geen ideequote:Op vrijdag 1 december 2006 00:42 schreef BVO het volgende:
Zelf gemaakt?
Heb hem er nooit gezien ofzo. Al zegt z'n naam me idd wel wat in combinatie met haar.
Nou, na de draai kijkt dat ding ineens nog steeds naar links, terwijl hij eerst nog naar rechts moet kijken...quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat bedoelt ie nou eigenlijk met een volledige draai?![]()
En waar zit ie? Hij moet z'n eigen avatar hosting regelen potdomme!
Je hebt al met hem gedate? CDP, wat doe jequote:Op vrijdag 1 december 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nâh.. hij gaat ook naar de opnames van Jensen met James Morrison.
Meneer wou mij toen al te graag daten nadat ik m had gezien bij popstar, maar toen we eenmaal op date waren geweest was ik niet leuk meer..
Mitchellquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:48 schreef Zhenar het volgende:
Over wie hebben we het eigenlijk?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:48 schreef Zhenar het volgende:
Over wie hebben we het eigenlijk?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat kneusje van afgelopen weekend
Da's toch leuk!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:07 schreef Fir3fly het volgende:
Een goedemorgen.
Ik moet nog een surprise maken![]()
.
Als ik een beetje creatief zou zijn wel jaquote:
Kerstquote:Wij doen niet meer aan Sinterklaas. [afbeelding] Maar des te meer aan Kerst.![]()
Details!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:25 schreef sbientje het volgende:
even terugkomend op vorig topic, vervolgdate was gisteren![]()
lalalaaaaaaaaaaaaaaaa
Teering, die is smakelijkquote:
Lynxquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, na de draai kijkt dat ding ineens nog steeds naar links, terwijl hij eerst nog naar rechts moet kijken...
Overheen gelezenquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:27 schreef Lynx666 het volgende:
Zhenar, zou je wel je avatar ergens anders kunnen uploaden? Je hebt 'm nu gelinkt vanaf m'n domein, die alleen voor preview bedoeld is
Thnx.
Idd, hier las ik hem het eerstquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Lynx666 het volgende:
Zet ik dit ook ff hier, meer kans dat het gelezen wordt denk ik
[..]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, hier las ik hem het eerst![]()
Ik zit nu op m'n werk. Zal hem elders uploaden als ik weer thuis ben.
EN NOG BEDANKT!!!1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht datSven
hem had gemaakt, omdat hij ermee kwam pronken in ShowChat
![]()
Dat dusquote:
Je kunt ze hier gratis online omzetten naar bv MP3:quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:19 schreef PeRi het volgende:
Help eens. Ik heb mp4 bestanden, heet het mp4? Naja een cd die geript is door iemand via iTunes en nu wil ik het branden maar hij pakt alleen maar .mp3, .wav, .wma en .mpag.
Eens kijken naar die tweede dan, het zijn 4 cd's met elk 17 bestandjes namelijk, tegelijkertijd zou handiger zijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kunt ze hier gratis online omzetten naar bv MP3:
http://media-convert.com/omzetten/
toevoeging:
Je kunt ook dBpowerAmp gebruiken
quote:
Sorry dat ik het zeg, maar: het zit blijkbaar in de familiequote:Op vrijdag 1 december 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Great.Ik vermoord mijn broertje nog eens. Tyfuskind.
Meneer verneukt gewoon m'n hele avond door zijn aandachtsdrang.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar: het zit blijkbaar in de familie
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar: het zit blijkbaar in de familie
Ik had begin oktober eentje, maar niet geweest. Degenen die ik van de middelbare nog wil(de) zien (ook aan docenten), spreek ik nog en de rest niet. Ook totaal geen enkele behoefte aan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:19 schreef superhero87 het volgende:
Kom net terug van de Reunie van onze middelbare school...
Was best leuk![]()
Was toch best vreemd om op mn oude school te zijn. Gewoon de geur, de leraren, de aula, echt een superflashbackquote:Op zaterdag 2 december 2006 09:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had begin oktober eentje, maar niet geweest. Degenen die ik van de middelbare nog wil(de) zien (ook aan docenten), spreek ik nog en de rest niet. Ook totaal geen enkele behoefte aan.
Je bent er toch nog niet zo heel lang weg?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Was toch best vreemd om op mn oude school te zijn. Gewoon de geur, de leraren, de aula, echt een superflashback
dos jaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent er toch nog niet zo heel lang weg?
Ach ik ben er wel vaker geweest na mn examens. Help ieder jaar met 'talendorp', voor de 3e klas die hun talen moeten toetsen. Ben ik altijd bijquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Was toch best vreemd om op mn oude school te zijn. Gewoon de geur, de leraren, de aula, echt een superflashback
jullie moeten ophouden HB te pesten, want daar komt een groots drama vanquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef BVO het volgende:
Truus vindt XFA verschrikkelijk.
Maar misschien kijkt haar man wel, dat kan namelijk, ze hebben twee tv's maar kunnen elkaar door de L-kamer wel zien net.
Hoor wie het zegtquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jullie moeten ophouden HB te pesten, want daar komt een groots drama van.
Echt, overal kom ik jouw getrol tegen. Niet alleen tegen HB..quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het zeg. Ik waarschuw jullie alleen maar
.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Legally Blonde - The Musical![]()
![]()
OMIGOD You Guys
Het openingsnummer
Je hebt van die mensen die zich er ineens mee gaan bemoeien en mij out of the nothing 'slet' gaan noemen. Tja, dan kun je verwachten dat ik ga zitten trollen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Echt, overal kom ik jouw getrol tegen. Niet alleen tegen HB..
Hou toch je bakkes slet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die zich er ineens mee gaan bemoeien en mij out of the nothing 'slet' gaan noemen. Tja, dan kun je verwachten dat ik ga zitten trollen.
Ons waarschuwenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het zeg. Ik waarschuw jullie alleen maar
.
Anders probeer je even HB na te doen, lukt je nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hou zelf je bakkes, vmbo'er. Denk je even origineel te zijn
.
Mij niet, ik heb mn portie wel gehadquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
ZIjn we aan het rellen? Oh, wie zal ik uitschelden.
Doe mij! Doe mij!quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
ZIjn we aan het rellen? Oh, wie zal ik uitschelden.
ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mij niet, ik heb mn portie wel gehad.
Surprisesquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, ik heb een surprise gemaakt. Ik weet zeker dat mn nichtje er absoluut niet blij mee zal zijn.
Nou we hebben eigenlijk veel geshoptquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:16 schreef PeRi het volgende:
C_A! Vertel! Foto's!
denk idd wel dat ik naar een liveshow ga... maar ik ga geen kaarytjes kopen hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Miraaandaaa! Gaan we nog naar een liveshow? gewoon voor de lol?
Soort theaterronde dit hèquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:21 schreef BVO het volgende:
Tof dat de tweede ronde begonnen is, ook gelijk leuker op het forum zo.
Durham ziet er mooi uit!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou we hebben eigenlijk veel geshoptMaar een paar foto's gemaakt
[afbeelding]
DFDS Seaways bootje
[afbeelding]
Ikke gek doen
[afbeelding]
ikke en vriendinnetje
[afbeelding]
Onze Cabine
[afbeelding]
Onze douche+toilet in de cabine
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikke op de boot
[afbeelding]
uitzicht hotel, je ziet 1 van de bruggen van newcastle
[afbeelding]
Een 1 of andere toren in York![]()
[afbeelding]
Onze hotelkamer
[afbeelding]
Durham![]()
[afbeelding]
Ook Durham... studentenstad overigens
[afbeelding]
OOk durham
Maar we zijn dus echt megamoe van al het lopen en winkelen dus... Dit was de zesde keer dat we naar newcastle zijn gegaan... Wel de eerste keer in York, en de tweede keer in Durham. Mijn fototoestel begaf het in York, accu leeg, en kon nog net 1 foto maken
Blond zeker?quote:
Ah oke.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nope deze dame http://freyakeuhh.contactchat.nu/?see=21&detail=9171
je bent 18 net zoals ik. Dan heb je nog geen vroeger.quote:
Nouja ik bedoel toen ik klein was.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
je bent 18 net zoals ik. Dan heb je nog geen vroeger.
OMG dat je dat ooit gekocht hebtquote:Op zondag 3 december 2006 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Dit vond ik in mn kast vanochtend
Die kreeg ik van mama bij het afscheidsconcert..quote:Op zondag 3 december 2006 01:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG dat je dat ooit gekocht hebt![]()
.
OMG dat je ooit naar het afscheidsconcert bent geweestquote:Op zondag 3 december 2006 01:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kreeg ik van mama bij het afscheidsconcert..![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Dit vond ik in mn kast vanochtend
Hey ik ben ook bij het afscheidsconcert geweest.... maar toen kon ik je nog nietquote:Op zondag 3 december 2006 01:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kreeg ik van mama bij het afscheidsconcert..![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
Aan mijn rode AT te zien heb ik nogal wat gemist gisteravond. Maandag de herhaling maar kijken
.
Deze is wel moeilijk kiezen zegquote:Op zondag 3 december 2006 14:06 schreef Lynx666 het volgende:
Zeg XFA mensen, gaat eens stemmen voor een mooi kerst/O&N logo
quote:Op zondag 3 december 2006 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, er kan na de verkiezingsuitslag misschien nog een coalitie gevormd worden met een ander logo
quote:Op zondag 3 december 2006 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, er kan na de verkiezingsuitslag misschien nog een coalitie gevormd worden met een ander logo
Dat is dan weer net teveel moeitequote:Op zondag 3 december 2006 14:17 schreef Svensational het volgende:
Zeg XFA mensen, gaat eens stemmen voor mijn sinticoontje
Hoezoquote:
Nou ja, ik had je stem gezien maar ik zag er niks tactisch in, vandaarquote:
Luv Uquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:32 schreef Lynx666 het volgende:
Yo! Zhenar! Hierrrrrr!
[afbeelding] [afbeelding]
Heb ff geexperimenteerd met volledige draai... Met wat schuiven met de schuifjes heb ik er nog redelijke avatars onder de 100kb uit kunnen krijgen. Bij de eerste zie je wel de achtergrond 'omklappen', met sneeuw valt dat wat minder op. [afbeelding]
En ik zet ze maar weer hier weg
quote:Op zondag 3 december 2006 17:15 schreef Lynx666 het volgende:
Waar, wat, hoe?
quote:Op zondag 3 december 2006 16:35 schreef -Angelus- het volgende:
Kijk eens naar de Sinterklaas banner ... zie je hoe de Afrikaan expres grote dikke lippen heeft gekregen. Je maakt mijn niet wijs dat dit komt door de zware schoorsteen. Daarom roep ik ook de designer van die banner ter verantwoording ... je bent toch geen racist, hé?
quote:
Hoezo kon je dat niet?quote:Op zondag 3 december 2006 18:33 schreef Natalie het volgende:
Kan in ein-de-lijk een reageren in dit forum.
M'n eerste 1000 posts kostte me 3 jaarquote:Op zondag 3 december 2006 19:02 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ga ook alweer richting de 1000. En dat bijna allemaal binnen XFA.![]()
Nee, was gebanned. Grapjequote:
Haha jouw avatar is echt grappig:quote:Op zondag 3 december 2006 19:02 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ga ook alweer richting de 1000. En dat bijna allemaal binnen XFA.![]()
Lees je FB topic dan ooitquote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
huh wat?
Dude, ik ben net 2 minuten thuis van Sinterklaas vieren.quote:
Altijd vriendelijk blijven naar je users toe hequote:Op zondag 3 december 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dude, ik ben net 2 minuten thuis van Sinterklaas vieren.![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Altijd vriendelijk blijven naar je users toe he.
Eerst je plichten nakomen, dan pas SC'enquote:Op zondag 3 december 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dude, ik ben net 2 minuten thuis van Sinterklaas vieren.![]()
Ook nog niet gegeten zekerquote:
Ja, en vanaf 12 december massaal op mij stemmen als Mr. FOK! (quote:Op zondag 3 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je nu te zeggen dat we je allemaal moeten knuffelen Erik?
Daar hebben we Dizer voor.quote:Op zondag 3 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je nu te zeggen dat we je allemaal moeten knuffelen Erik?
Dat zou ik sowieso al doenquote:Op zondag 3 december 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en vanaf 12 december massaal op mij stemmen als Mr. FOK! ().
Ohja, dat had je al gezegd.quote:
Een erg fijne pizza heurquote:
Zal van de week eens kijken wat ik kan doen. .......quote:Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso al doen!
Oh Lynx, zou je binnenkort mijn icon in kerststijl kunnen maken? Deze keer gaat de prijs naar de designer
!
Pffff....alsof je dat vergeten wasquote:
Tofheidquote:Op zondag 3 december 2006 21:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zal van de week eens kijken wat ik kan doen. .......
Mijn geheugen is nog lekker dan een een halve vergiet.quote:Op zondag 3 december 2006 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pffff....alsof je dat vergeten was!
Nee, maar Mark vertelde me dat in een ander topic toen ik t vroegquote:
Ik vond deze wel grappigquote:
Reageer eens op m'n situatie. Ben benieuwd hoe een echte hetero (quote:Op maandag 4 december 2006 01:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond deze wel grappig[afbeelding]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 03:50 schreef JediMindTricks het volgende:
Hij lijkt wel zo'n lelijke hooligan.
quote:Op maandag 4 december 2006 03:53 schreef JediMindTricks het volgende:
Mijn hond kan nog beter beatboxen.
Erg positief is ie niet.quote:
Weet 't niet. 'Beste van 2006' lijkt me niet iets wat ze vorig jaar uit zouden zenden.quote:Op zondag 3 december 2006 22:31 schreef Cee het volgende:
Nu stukje over Idols op 'De 10...' op RTL4. Of is 't een herhaling?
Ik vind dat jij je er niet mee moet bemoeien en hem hoogstens jouw mening kan geven. In ieder geval niet richting haar toe, dat is een zaak tussen hun twee.quote:Op maandag 4 december 2006 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Situatie:
Gozer heeft een relatie met een meisje. Ondertussen is hij gaan expirimenteren met een jongen en nu doet hij het dus met beiden terwijl het meisje van niets weet.
Ik vind hem een klootzak. Ben ik nu idioot of moet zijn expirimenteren maar worden goedgekeurd?
Ik ben juist positief verrast door een aantal mensen. Wie vind jij wel leuk dan?quote:Op maandag 4 december 2006 12:09 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, ik heb de zaterdaguitzending ook even bekeken. Er blijven wel weinig echt leuke over.
Tja, niemand eigenlijkquote:Op maandag 4 december 2006 12:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik ben juist positief verrast door een aantal mensen. Wie vind jij wel leuk dan?
Het ging dus over een discussie hier op FOK!.quote:Op maandag 4 december 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je er niet mee moet bemoeien en hem hoogstens jouw mening kan geven. In ieder geval niet richting haar toe, dat is een zaak tussen hun twee.
Laat me raden: jij bent de boytoy?quote:Op maandag 4 december 2006 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Situatie:
Gozer heeft een relatie met een meisje. Ondertussen is hij gaan expirimenteren met een jongen en nu doet hij het dus met beiden terwijl het meisje van niets weet.
Ik vind hem een klootzak. Ben ik nu idioot of moet zijn expirimenteren maar worden goedgekeurd?
quote:
Ohquote:Op maandag 4 december 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het ging dus over een discussie hier op FOK!.![]()
Maar in dit geval was het al meer dan een scharrel.quote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef BVO het volgende:
Ach, zolang je jong bent mag je best een beetje rondkijken toch.
Jouw boytoy zal ik altijd zijn.quote:
[HOMO] topicsquote:Op maandag 4 december 2006 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[HOMO] # 1820 Arghh, heb ik dat weer Vanaf daar ongeveer
Kinkyquote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jouw boytoy zal ik altijd zijn.
Ach, ik mag er niks over zeggenquote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar in dit geval was het al meer dan een scharrel.
Dat vond ik absoluut niet kunnen als hij een vriendin had.
Jij hebt ook een boytoyquote:
Een girltoyquote:
Je hebt gescharreld met een jongen toen je een vriendin hadquote:
Haaibaaike maakte het uit?quote:Op maandag 4 december 2006 15:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Een girltoy. Maar das al verleden hoor.
Nee dusquote:Op maandag 4 december 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt gescharreld met een jongen toen je een vriendin had?
-edit-
Lekker laat.
Aanvallen? Ik werd hitsig van het idee dat BVO bij een jongen in bed ligtquote:Op maandag 4 december 2006 15:41 schreef PeRi het volgende:
Toch grappig dat alle homo's BVO meteen aanvallen.
Amen.quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aanvallen? Ik werd hitsig van het idee dat BVO bij een jongen in bed ligt.
quote:Op maandag 4 december 2006 01:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maandag is de enige dag dat ik alleen mijn bed in duik![]()
Ja das hetzelfde.quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aanvallen? Ik werd hitsig van het idee dat BVO bij een jongen in bed ligt.
Deed je het dan met allebei?quote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben wel eens de nr. 3 geweest in zo'n driehoek![]()
Dat was ook niet alles eigenlijk![]()
Niet, het een is aanvallen, het andere aanranden.quote:
Jij ging met een vreemdganger?quote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben wel eens de nr. 3 geweest in zo'n driehoek![]()
Dat was ook niet alles eigenlijk![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 02:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
De complete lijst van sexuele activiteiten met heren 1,2 en 3 is niet uitgedeeld, nog.
Vertelquote:Op maandag 4 december 2006 15:48 schreef PeRi het volgende:
Al die verhalen doen me denken aan mn eigen wilde haren tijdperk..
Alsof dat tijdperk afgelopen isquote:Op maandag 4 december 2006 15:48 schreef PeRi het volgende:
Al die verhalen doen me denken aan mn eigen wilde haren tijdperk..
Hm beste verhaal is denk ik iets met het feit dat ik oudere mannen aardig aantrekkelijk vindquote:
Nu kan het nogquote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
We maken de naam nog waar ook. Bordeel dat het hier is.
RoosjeRoosje is ontmaskerd!!!!quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm beste verhaal is denk ik iets met het feit dat ik oudere mannen aardig aantrekkelijk vindt.
.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
RoosjeRoosje is ontmaskerd!!!!
KÚT!quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm beste verhaal is denk ik iets met het feit dat ik oudere mannen aardig aantrekkelijk vind.
.
Roosjequote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm beste verhaal is denk ik iets met het feit dat ik oudere mannen aardig aantrekkelijk vind.
.
Neequote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deed je het dan met allebei?![]()
Jaquote:
Oh kom ik ook lekker laat meequote:
Ach ja, what can I say.quote:Op maandag 4 december 2006 15:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar je hebt dus met een suikeroom liggen vozen?
Ja of nee voldoet.quote:
Het waren er meerderenquote:
ACDC!quote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef Svensational het volgende:
BVO, SG!
ABC
CBA
_____*
DCABC
Ik kom er niet uit.
Oh jawelquote:
18 (moi) en 39.quote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh jawelMaar over welk ik het nu heb was wel heel erg, 2x mijn leeftijd
. Maar goed ander onderwerp etcetera
.
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
18 (moi) en 39.Niets mis mee heur
Ik was 18 en hij 37. Maar zou je nooit zeggen trouwens dat ie 37 was toen. Hij zag er niet ouder uit dan 28 en ook in zn doen en laten. En hij was lekkerquote:Op maandag 4 december 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
18 (moi) en 39.Niets mis mee heur
Hier hetzelfde. En het was een Engelsman met een uberlekker lichaam nog.quote:Op maandag 4 december 2006 16:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was 18 en hij 37. Maar zou je nooit zeggen trouwens dat ie 37 was toen. Hij zag er niet ouder uit dan 28 en ook in zn doen en laten. En hij was lekker. Wat een tijd.
.
Moet wel zeggen dat het leuker was dan met iemand van 18 ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Mijn oudste was 27. En ik 20. Dus dat valt wel mee.
Vunzig? Ik weet niet wat jij doet in je vrije tijdquote:Op maandag 4 december 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus. Ik besterf het hier van 't lachen. Alle vunzige slaapkamergeheimpjes komen naar boven ofzo.
Kortom: tijd dat jij ook eens flink gaat rondneuken.quote:Op maandag 4 december 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus. Ik besterf het hier van 't lachen. Alle vunzige slaapkamergeheimpjes komen naar boven ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |