Z'n optreden verliep dramatisch en ik vind hem eigenlijk geen zangstem hebben. Maar hij is wel door.quote:Naam: Vincent
Leeftijd: 38 jaar
Beroep of opleiding: Medewerker Communicatie & Marketing bij een transportverzekeraar
Favoriete boek: Het Jason Dubbelspel van Robert Ludlum
Favoriete film: Heat
Favoriete cd: What's going on van Marvin Gaye
Favoriete artiesten: James Ingram
Favoriete vakantieland: Turkije
Favoriete eten: Bami op Indische wijze klaargemaakt
Hobby’s: Muziek maken
Goede eigenschappen: Interesse in anderen
Slechte eigenschappen: Vergeetachtig
Levensmotto en/of lijfspreuk: "Pluk de dag"
Waarom doe je mee aan X FACTOR? Eindelijk ook een categorie voor "ouderen"
Wat is jouw X Factor? Daar komen jullie vanzelf achter
Volgens mij is juist die vent bij Henk weggestuurd. Maar daar ben ik niet helemaal zeker van.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:14 schreef PeRi het volgende:
Vreselijke foto. Maar was dit niet die dude die Tha_Erik laatst opzocht? Als het hem is, dan is het zeker iemand met een lekkere sound en waarvan ik meer wil zien
.
quote:Zanger en toetsenist: Vincent Maat
Instrumenten: Roland RD-300SX en een Roland VR760
Hee mensen,
Ik begon op zes jarige leeftijd met piano spelen aan de muziekschool in Assen. Hier heb ik gekozen voor de POP richting en na tien jaar was ik rijp voor de eerste band. “Ile of Man”, gevormd in 1983 met mede scholieren ,maakte eigen muziek en op met name op schoolfeesten was deze band een groot succes.
In 1985 werd ik gevraagd voor een andere band, “Kick over Traces” waar ik een jaartje toetsen speelde. Deze band werd begeleid door Harry Muskee. Na een rust periode van drie jaar werd ik in 1989 gevraagd om opnieuw in een band in Assen te gaan spelen. Deze band heeft in totaal 11 jaar bestaan.
Eerst onder de naam Tradewinds met voornamelijk eigen geschreven nummers en daarna, na een metamorfose, als SoulXpress met soulcovers. Tradewinds won, na diverse talentenjachten en optredens op festivals (Pagepop, TT-nacht, Bevrijdingsfestival 1993 te Assen) in 1994 de Samson Live Competiton. Ook werd er in voorprogramma’s van Sue Challone en Rick deVito band gespeeld. Als prijs nam Tradewinds een demo op in de Normaal-studio in Zelhem. Na wat personeels-veranderingen in de band werd de naam gewijzigd in SoulXpress en werden er tot 2000 heel wat optredens verzorgd door het hele land.
In 2000 ging ik spelen in Surprise, een Hoogeveense coverband, maar naar een half jaar werd de samenwerking beeindigd. Daarna brak de periode DAVE aan. Na de zomer van 2005 hebben we de naam veranderd in Mustang Mustang en samen met Cees en Rob gaan we ervoor! De 20 jaar ervaring is wel terug te horen in het samenspel met de andere bandleden.
Favoriete muzikanten: Paul Weller, Michael Mcdonald, Paul Carrack, Angie Stone, Sade, Marvin Gay, Joe Cocker en Michael Bolton.
Doel: Een zanger zijn die om zijn sound gewaardeerd wordt...
quote:Vincent is de rust zelve
Vincent is één van de twaalf kandidaten die van Henk door mocht naar de tweede ronde in De Confrontatie. De internetredactie sprak ’s ochtends met hem.
Ben je blij met je coach?
“Ja, ik had op Henk gehoopt. Hij is iemand met veel ervaring, en ik denk dat hij mij goed kan begeleiden.”
Hoe ging de auditie gisteren?
“Die ging dramatisch slecht! Ik wist ook pas anderhalve week van tevoren wat er van mij verwacht werd tijdens De Confrontatie. Om me goed voor te kunnen bereiden op een auditie, heb ik tijd nodig om de teksten te oefenen en jammer genoeg gaat dat bij mij niet zo vlotjes.”
“Maar misschien ging het ook wel niet goed doordat we zo lang moesten wachten. Daardoor was de spanning voor mij weggezakt. Die heb ik juist nodig tijdens een optreden om goed te presteren.”
Hoe is de sfeer binnen de groep?
“De sfeer binnen de groep is heel leuk. Heel gezellig en geen jaloezie ofzo. Ook gisteravond in het hotel was het supergezellig, we hebben eten gehaald met Ruben en Dennis. Gewoon even lekker ontladen. Geprobeerd wat te slapen, maar dat wou niet echt.”
Hoe heb je je voorbereid op vandaag?
“Ik ga vandaag het nummer ‘Wat een mooie dag’ zingen. Henk kwam gisteravond nog met de suggestie om het in het Nederlands te zingen, daar ben ik in meegegaan. Het nummer van vandaag ligt mij beter, met de nummers van gisteren had ik niets. Ik heb vanmorgen even twee uurtjes geoefend op de tekst. En zit nu lekker een kop koffie te drinken. Als ik me teveel ga focussen, dan kan het slecht gaan. Als we straks weer op de locatie zijn, begin ik wel weer met oefenen!”
quote:Vincent:
“Alles ging niet goed. Vanmiddag gerepeteerd, ging perfect! Nu met percussie ging het dramatisch.”
Hahahaha, goeie grapquote:Op zondag 10 december 2006 17:03 schreef beautiful_world het volgende:
Ik vond hem echt heel goed.. maar kan nergens echt iets over hem vinden! Heeft iemand zijn eerste auditie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |