quote:Op zondag 3 december 2006 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
Aan mijn rode AT te zien heb ik nogal wat gemist gisteravond. Maandag de herhaling maar kijken
.
Deze is wel moeilijk kiezen zegquote:Op zondag 3 december 2006 14:06 schreef Lynx666 het volgende:
Zeg XFA mensen, gaat eens stemmen voor een mooi kerst/O&N logo
quote:Op zondag 3 december 2006 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, er kan na de verkiezingsuitslag misschien nog een coalitie gevormd worden met een ander logo
quote:Op zondag 3 december 2006 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, er kan na de verkiezingsuitslag misschien nog een coalitie gevormd worden met een ander logo
Dat is dan weer net teveel moeitequote:Op zondag 3 december 2006 14:17 schreef Svensational het volgende:
Zeg XFA mensen, gaat eens stemmen voor mijn sinticoontje
Hoezoquote:
Nou ja, ik had je stem gezien maar ik zag er niks tactisch in, vandaarquote:
Luv Uquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:32 schreef Lynx666 het volgende:
Yo! Zhenar! Hierrrrrr!
[afbeelding] [afbeelding]
Heb ff geexperimenteerd met volledige draai... Met wat schuiven met de schuifjes heb ik er nog redelijke avatars onder de 100kb uit kunnen krijgen. Bij de eerste zie je wel de achtergrond 'omklappen', met sneeuw valt dat wat minder op. [afbeelding]
En ik zet ze maar weer hier weg
quote:Op zondag 3 december 2006 17:15 schreef Lynx666 het volgende:
Waar, wat, hoe?
quote:Op zondag 3 december 2006 16:35 schreef -Angelus- het volgende:
Kijk eens naar de Sinterklaas banner ... zie je hoe de Afrikaan expres grote dikke lippen heeft gekregen. Je maakt mijn niet wijs dat dit komt door de zware schoorsteen. Daarom roep ik ook de designer van die banner ter verantwoording ... je bent toch geen racist, hé?
quote:
Hoezo kon je dat niet?quote:Op zondag 3 december 2006 18:33 schreef Natalie het volgende:
Kan in ein-de-lijk een reageren in dit forum.
M'n eerste 1000 posts kostte me 3 jaarquote:Op zondag 3 december 2006 19:02 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ga ook alweer richting de 1000. En dat bijna allemaal binnen XFA.![]()
Nee, was gebanned. Grapjequote:
Haha jouw avatar is echt grappig:quote:Op zondag 3 december 2006 19:02 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ga ook alweer richting de 1000. En dat bijna allemaal binnen XFA.![]()
Lees je FB topic dan ooitquote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
huh wat?
Dude, ik ben net 2 minuten thuis van Sinterklaas vieren.quote:
Altijd vriendelijk blijven naar je users toe hequote:Op zondag 3 december 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dude, ik ben net 2 minuten thuis van Sinterklaas vieren.![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Altijd vriendelijk blijven naar je users toe he.
Eerst je plichten nakomen, dan pas SC'enquote:Op zondag 3 december 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dude, ik ben net 2 minuten thuis van Sinterklaas vieren.![]()
Ook nog niet gegeten zekerquote:
Ja, en vanaf 12 december massaal op mij stemmen als Mr. FOK! (quote:Op zondag 3 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je nu te zeggen dat we je allemaal moeten knuffelen Erik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |