Ons waarschuwenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het zeg. Ik waarschuw jullie alleen maar
.
Anders probeer je even HB na te doen, lukt je nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hou zelf je bakkes, vmbo'er. Denk je even origineel te zijn
.

Mij niet, ik heb mn portie wel gehadquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
ZIjn we aan het rellen? Oh, wie zal ik uitschelden.
Doe mij! Doe mij!quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
ZIjn we aan het rellen? Oh, wie zal ik uitschelden.
ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mij niet, ik heb mn portie wel gehad.
Surprisesquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, ik heb een surprise gemaakt. Ik weet zeker dat mn nichtje er absoluut niet blij mee zal zijn.
Nou we hebben eigenlijk veel geshoptquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:16 schreef PeRi het volgende:
C_A! Vertel! Foto's!
denk idd wel dat ik naar een liveshow ga... maar ik ga geen kaarytjes kopen hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Miraaandaaa! Gaan we nog naar een liveshow? gewoon voor de lol?
Soort theaterronde dit hèquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:21 schreef BVO het volgende:
Tof dat de tweede ronde begonnen is, ook gelijk leuker op het forum zo.
Durham ziet er mooi uit!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou we hebben eigenlijk veel geshoptMaar een paar foto's gemaakt
[afbeelding]
DFDS Seaways bootje
[afbeelding]
Ikke gek doen
[afbeelding]
ikke en vriendinnetje
[afbeelding]
Onze Cabine
[afbeelding]
Onze douche+toilet in de cabine
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikke op de boot
[afbeelding]
uitzicht hotel, je ziet 1 van de bruggen van newcastle
[afbeelding]
Een 1 of andere toren in York![]()
[afbeelding]
Onze hotelkamer
[afbeelding]
Durham![]()
[afbeelding]
Ook Durham... studentenstad overigens
[afbeelding]
OOk durham
Maar we zijn dus echt megamoe van al het lopen en winkelen dus... Dit was de zesde keer dat we naar newcastle zijn gegaan... Wel de eerste keer in York, en de tweede keer in Durham. Mijn fototoestel begaf het in York, accu leeg, en kon nog net 1 foto maken
Blond zeker?quote:
Ah oke.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nope deze dame http://freyakeuhh.contactchat.nu/?see=21&detail=9171
je bent 18 net zoals ik. Dan heb je nog geen vroeger.quote:
Nouja ik bedoel toen ik klein was.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
je bent 18 net zoals ik. Dan heb je nog geen vroeger.
OMG dat je dat ooit gekocht hebtquote:Op zondag 3 december 2006 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Dit vond ik in mn kast vanochtend
Die kreeg ik van mama bij het afscheidsconcert..quote:Op zondag 3 december 2006 01:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG dat je dat ooit gekocht hebt![]()
.
OMG dat je ooit naar het afscheidsconcert bent geweestquote:Op zondag 3 december 2006 01:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kreeg ik van mama bij het afscheidsconcert..![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Dit vond ik in mn kast vanochtend
Hey ik ben ook bij het afscheidsconcert geweest.... maar toen kon ik je nog nietquote:Op zondag 3 december 2006 01:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kreeg ik van mama bij het afscheidsconcert..![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
Aan mijn rode AT te zien heb ik nogal wat gemist gisteravond. Maandag de herhaling maar kijken
.
Deze is wel moeilijk kiezen zegquote:Op zondag 3 december 2006 14:06 schreef Lynx666 het volgende:
Zeg XFA mensen, gaat eens stemmen voor een mooi kerst/O&N logo
quote:Op zondag 3 december 2006 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, er kan na de verkiezingsuitslag misschien nog een coalitie gevormd worden met een ander logo
quote:Op zondag 3 december 2006 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, er kan na de verkiezingsuitslag misschien nog een coalitie gevormd worden met een ander logo
Dat is dan weer net teveel moeitequote:Op zondag 3 december 2006 14:17 schreef Svensational het volgende:
Zeg XFA mensen, gaat eens stemmen voor mijn sinticoontje
Hoezoquote:
Nou ja, ik had je stem gezien maar ik zag er niks tactisch in, vandaarquote:
Luv Uquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:32 schreef Lynx666 het volgende:
Yo! Zhenar! Hierrrrrr!
[afbeelding] [afbeelding]
Heb ff geexperimenteerd met volledige draai... Met wat schuiven met de schuifjes heb ik er nog redelijke avatars onder de 100kb uit kunnen krijgen. Bij de eerste zie je wel de achtergrond 'omklappen', met sneeuw valt dat wat minder op. [afbeelding]
En ik zet ze maar weer hier weg
quote:Op zondag 3 december 2006 17:15 schreef Lynx666 het volgende:
Waar, wat, hoe?
quote:Op zondag 3 december 2006 16:35 schreef -Angelus- het volgende:
Kijk eens naar de Sinterklaas banner ... zie je hoe de Afrikaan expres grote dikke lippen heeft gekregen. Je maakt mijn niet wijs dat dit komt door de zware schoorsteen. Daarom roep ik ook de designer van die banner ter verantwoording ... je bent toch geen racist, hé?
quote:
Hoezo kon je dat niet?quote:Op zondag 3 december 2006 18:33 schreef Natalie het volgende:
Kan in ein-de-lijk een reageren in dit forum.
M'n eerste 1000 posts kostte me 3 jaarquote:Op zondag 3 december 2006 19:02 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ga ook alweer richting de 1000. En dat bijna allemaal binnen XFA.![]()
Nee, was gebanned. Grapjequote:
Haha jouw avatar is echt grappig:quote:Op zondag 3 december 2006 19:02 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ga ook alweer richting de 1000. En dat bijna allemaal binnen XFA.![]()
Lees je FB topic dan ooitquote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
huh wat?
Dude, ik ben net 2 minuten thuis van Sinterklaas vieren.quote:
Altijd vriendelijk blijven naar je users toe hequote:Op zondag 3 december 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dude, ik ben net 2 minuten thuis van Sinterklaas vieren.![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Altijd vriendelijk blijven naar je users toe he.
Eerst je plichten nakomen, dan pas SC'enquote:Op zondag 3 december 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dude, ik ben net 2 minuten thuis van Sinterklaas vieren.![]()
Ook nog niet gegeten zekerquote:
Ja, en vanaf 12 december massaal op mij stemmen als Mr. FOK! (quote:Op zondag 3 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je nu te zeggen dat we je allemaal moeten knuffelen Erik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |