Stemmen kan t/m 5 december. 6 december maken we de winnaar bekend en starten we ook gelijk met de Kerstronde.quote:Nieuw: Sinterklaas Stroojers
Sinterklaas Stroojers maken van iedere boterham een écht Sinterklaas feest!
Wat is er nu leuker voor kinderen dan zelf je boterham te versieren met écht Sinterklaas strooisel? Dat kan vanaf nu met de Sinterklaas Stroojers! Grappige portiezakjes pepernootjes, chocoladelettertjes, krokante sinaasappel bolletjes, speculaashagel en suikerlettertjes, waarmee je iedere boterham omtovert tot een ware Sinterklaas traktatie.
Natuurlijk kun je met Sinterklaas Stroojers ook perfect taartjes, toetjes, pannenkoeken, cakejes en nog veel meer versieren! Er zitten maar liefst 10 porties in de vrolijke Stroojers verpakking. Je vindt de Sinterklaas Stroojers in het broodbelegschap van o.a. C1000 en Jumbo.
En nu wel hequote:Op zaterdag 18 november 2006 13:53 schreef dutchie het volgende:
Crew mag mee doen
Deze had je toch:quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:54 schreef dutchie het volgende:
Ben mijn eigen icoontje kwijt en goed ook.Ik ga dus nog even op zoek naar een alternatief.
Nr. 1 krijgt 3 stemmenquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:53 schreef dutchie het volgende:
Jaja, daar gaan we weer. Sinterklaas is heel aangekomen in Nederland, dus we kunnen ook weer los gaan met onze Sinterklaas & Zwarte Piet-icoontjes.
Er wordt al druk gesoept in: FEEst icoontjes #2
Dus haal daar wat inspiratie vandaan of doe een beroep op je medefokkers.
Hoe gaan we te werk?
Iedereen met een Sinterklaas gerelateerd icoontje maakt kans. Het maakt dus niet uit of jij de maker of slechts de gebruiker bent van het icoontje.
Stemmen
Maak een top 3:
Nr. 1 krijgt 3 stemmen
Nr. 2 krijgt 2 stemmen
Nr. 3 krijgt 3 stemmen
Zo krijg je nog een spannende wedstrijd.
Wat zijn de regels?
Geen streng gedoe dit jaar. Crew mag mee doen, mensen met lange namen. Alleen geen klonen. En meerdere keren stemmen mag ook niet. That’s all.
Stemmen kan t/m 5 december. 6 december maken we de winnaar bekend en starten we ook gelijk met de Kerstronde.
Succes en veel plezier met het maken!
Hartelijk pepernoten,
Dutchie
Gebruik je eigen sint-icon eens dudequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
Hiep hoi, ik doe mee!
Ik heb dutchies sint-icoontjes volgens mij nog wel, zo es effe kijken.
Ojaquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gebruik je eigen sint-icon eens dude
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:54 schreef dutchie het volgende:
Ben mijn eigen icoontje kwijt en goed ook.Ik ga dus nog even op zoek naar een alternatief.
Oeps... iets te snel. Is gecorrigeerd. Fijn dat jij wel oplet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Nr. 1 krijgt 3 stemmen
Nr. 2 krijgt 2 stemmen
Nr. 3 krijgt 3 stemmen
allebij 3 stemmen![]()
![]()
Zeg, als ik in maart dit topic lees wil ik ook graag weten wel icoon je gebruiktquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Lynx666 het volgende:
Mag het ook een gerecycled icoontje van vorig jaar zijn?
<---
Die staat veilig op m'n photobucketquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
Waar is jouw vorige sint-icoontje eigenlijk?
Wat doe jij in maart in FEE?quote:Op zondag 19 november 2006 04:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, als ik in maart dit topic lees wil ik ook graag weten wel icoon je gebruikt!
De naam is sowieso wel handig natuurlijkquote:Op zondag 19 november 2006 13:11 schreef dutchie het volgende:
O ja, het is geen verplichting, maar ik zou het ook prettig vinden als men bij de stem ook het betreffende icoontje plaatst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |