Als ik kon toveren was het wel possible misschien......quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef Qwea het volgende:
oeh oeh oeh. Gaat yeahinho de mijne weer maken?
*ideetje heeft.
een rendier staand in de sneeuw,en dat er dan sneeuw naar benee dwarrelt en die vervolgens de tekst merry X-mas maken. En dan gaat dat opeens weg en komt er vuurwerk uit wat flessen en potjes uit de grond en dat vuurwerk maakt "and a happy newyear!" En dit allemaal met een zwarte achtergrond. Dus het is nacht in mn icon
ces't possible?
Tnkx Saviourquote:
* dan maar MikeyMo lief gaat aankijkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als ik kon toveren was het wel possible misschien......
Hier staat ie over meer frames. Hij kan over nog meer frames, maar dan neemt ie bijna je complete animatie in beslag en zijnn die hamers niet veel meer te zienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Tnkx Saviour, ik vind hem tof
Alleen zou het mogelijk zijn om die sint in iets meer frames langs te laten komen? van de 18 frames komt ie in 4 frames voor. Als het aan mij ligt zou het wel langer mogenHij gaat nu zo freaking snel op die ouwe schimmel
Prima zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hier staat ie over meer frames. Hij kan over nog meer frames, maar dan neemt ie bijna je complete animatie in beslag en zijnn die hamers niet veel meer te zien
[afbeelding]
Unagiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:19 schreef Dizer het volgende:
Wil iemand iets leuks doen met ross? Ik wil graag een kersticoontje. Maar niks bewegends aub. Gewoon zoals een santaclaus hoedje of zo. Niks uitgebreids.
Die heb ik gewoon van een domo kun sitequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die heb ik al eens eerder 'ver-kerst'... vertel op, van wie heb je em gejat?!
Helaas. Danny heeft alle plaatjes van vuurwerk verboden op het forum.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:16 schreef Niwa het volgende:
Kon ik mijn icoontje nou ook iets met vuurwerk laten doen? Of mag dat echt niet?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:34 schreef GasTurbine het volgende:
kan iemand deze veranderen, met sneeuw en kerstverlichting of -versiering
bvb dank
[afbeelding]
Hoe Rachel en Phoebe hem thuis achter de gordijnen opeens laten schrikken is buitengewoonquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Unagi
Wat een geweldige aflevering was dat
DANGER![]()
![]()
![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[afbeelding]
of hadden jullie liever een verkleinde versie...
iig als iemand wil een bijzondere graag kerst/sinterklaas het maakt niet zoveel uit
Thijs is tenslotte al een bijzonder engeltje geworden...
bvd Bar
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:19 schreef Dizer het volgende:
Wil iemand iets leuks doen met ross? Ik wil graag een kersticoontje. Maar niks bewegends aub. Gewoon zoals een santaclaus hoedje of zo. Niks uitgebreids.
Hastikke bedanktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Helaas. Danny heeft alle plaatjes van vuurwerk verboden op het forum.
Maar die kijkt hier toch niet. Dus voila:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
DANGER!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Isn't that a kind of sushi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |