quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Nou maak er wat moois van
Ze zijn briljant! Onwijs bedankt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:15 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Mijn naam is dan wel geen saviour, maar ik doe wel mn best
[afbeelding] of [afbeelding]
Geef jouw bea ook een sexy kerstoutfit..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:21 schreef Koningin het volgende:
Heeft nog iemand kerst-inspiratie voor die van mij?
hij is wel stoer nu! En ja, denk ook dat een donkere achtergrond haar meer recht doetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geef jouw bea ook een sexy kerstoutfit..![]()
Ik zit me trouwens net te bedenken dat een donkere achtergrond bij mijn avatar best mooi zou zijn.Zie je Bea beter denk ik???
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:03 schreef Sloavink het volgende:
Wie wil die van mij kerstpimpen? Als je het doet krijg je een kusje.
Ik houd die van mij maar gewoon net...misschien een kerstmuts met sneeuw?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geef jouw bea ook een sexy kerstoutfit..![]()
Ik zit me trouwens net te bedenken dat een donkere achtergrond bij mijn avatar best mooi zou zijn.Zie je Bea beter denk ik???
special hat:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik houd die van mij maar gewoon net...misschien een kerstmuts met sneeuw?
Jeeeujj! Dan maar een buiging.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
[afbeelding]
kusje mag je houden
Kan iemand nog iets doen aan het '24'' plaatje.. iets met ijspegels of sneeuw ofzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met Palmer was dat natuurlijk snel bedacht
[afbeelding]
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan iemand nog iets doen aan het '24'' plaatje.. iets met ijspegels of sneeuw ofzo
Je kunt het als webicon instellen of deze verkleinde versie gebruiken. die heeft wel minder kleur en de helft van de frames is eruitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:06 schreef Koningin het volgende:
[..]
Danke, maar het bestand is te groot, kan het niet uploaden.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:36 schreef Ulreazj het volgende:
[afbeelding]
Zou van dit icoontje een kerstversie gemaakt kunnen worden ?
Bvd!
nuniemeerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Dankje wel.
Helaas is het bestand te groot.
Als web icon kan, die verkleinde geeft deze melding:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt het als webicon instellen of deze verkleinde versie gebruiken. die heeft wel minder kleur en de helft van de frames is eruit
[afbeelding]
Wat een naar ding...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Fout bestandstype: het bestand met type 'image/x-citrix-gif' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
Het mag toch maar 10 KB zijn of niet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Wat een naar ding...
wat doetie nu? Hijs iets van 20 KB... als het goed is moetie dus nu wel zoon beetje meewerken...
[afbeelding]
Een upload icoon ja, webicon mag tot 100kB zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het mag toch maar 10 KB zijn of niet?
filesize: 9.32 kBquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:02 schreef blomst het volgende:
[..]
nog steeds.![]()
Ik heb hem op photobucket gezet, zo kan het ook
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:09 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
nooit geweten dat deze muts zo lastig kon zijn, postzegellikken gaat een stuk soepeler
Ik gebruik het wel als webicon.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:09 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
filesize: 9.32 kB
on disk:12.0 kB
[afbeelding]
nooit geweten dat deze muts zo lastig kon zijn, postzegellikken gaat een stuk soepeler
Voilaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:10 schreef RedFever007 het volgende:
__Saviour__ of iemand anders,
Kan er nog iets met die van mij gedaan worden?
Liefst iets met sinterklaas
Tnkx alvast
Die heb ik al eens eerder 'ver-kerst'... vertel op, van wie heb je em gejat?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:29 schreef no1uknow het volgende:
Kan iemand 'mijn' Domo-Kun een kerstmuts geven (die meebeweegt oid)
had je mijn bericht nog gelezen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die heb ik al eens eerder 'ver-kerst'... vertel op, van wie heb je em gejat?!
Domo-Kun, gok ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hugster!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, ik heb em gewoon niet meerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hugster!
Heb je die toevallig nog? Dan paas ik 'm naar 'm.
Jammerrrrr.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, ik heb em gewoon niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |