Als ik kon toveren was het wel possible misschien......quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef Qwea het volgende:
oeh oeh oeh. Gaat yeahinho de mijne weer maken?
*ideetje heeft.
een rendier staand in de sneeuw,en dat er dan sneeuw naar benee dwarrelt en die vervolgens de tekst merry X-mas maken. En dan gaat dat opeens weg en komt er vuurwerk uit wat flessen en potjes uit de grond en dat vuurwerk maakt "and a happy newyear!" En dit allemaal met een zwarte achtergrond. Dus het is nacht in mn icon
ces't possible?
Tnkx Saviourquote:
* dan maar MikeyMo lief gaat aankijkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als ik kon toveren was het wel possible misschien......
Hier staat ie over meer frames. Hij kan over nog meer frames, maar dan neemt ie bijna je complete animatie in beslag en zijnn die hamers niet veel meer te zienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Tnkx Saviour, ik vind hem tof
Alleen zou het mogelijk zijn om die sint in iets meer frames langs te laten komen? van de 18 frames komt ie in 4 frames voor. Als het aan mij ligt zou het wel langer mogenHij gaat nu zo freaking snel op die ouwe schimmel
Prima zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hier staat ie over meer frames. Hij kan over nog meer frames, maar dan neemt ie bijna je complete animatie in beslag en zijnn die hamers niet veel meer te zien
[afbeelding]
Unagiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:19 schreef Dizer het volgende:
Wil iemand iets leuks doen met ross? Ik wil graag een kersticoontje. Maar niks bewegends aub. Gewoon zoals een santaclaus hoedje of zo. Niks uitgebreids.
Die heb ik gewoon van een domo kun sitequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die heb ik al eens eerder 'ver-kerst'... vertel op, van wie heb je em gejat?!
Helaas. Danny heeft alle plaatjes van vuurwerk verboden op het forum.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:16 schreef Niwa het volgende:
Kon ik mijn icoontje nou ook iets met vuurwerk laten doen? Of mag dat echt niet?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:34 schreef GasTurbine het volgende:
kan iemand deze veranderen, met sneeuw en kerstverlichting of -versiering
bvb dank
[afbeelding]
Hoe Rachel en Phoebe hem thuis achter de gordijnen opeens laten schrikken is buitengewoonquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Unagi
Wat een geweldige aflevering was dat
DANGER![]()
![]()
![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[afbeelding]
of hadden jullie liever een verkleinde versie...
iig als iemand wil een bijzondere graag kerst/sinterklaas het maakt niet zoveel uit
Thijs is tenslotte al een bijzonder engeltje geworden...
bvd Bar
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:19 schreef Dizer het volgende:
Wil iemand iets leuks doen met ross? Ik wil graag een kersticoontje. Maar niks bewegends aub. Gewoon zoals een santaclaus hoedje of zo. Niks uitgebreids.
Hastikke bedanktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Helaas. Danny heeft alle plaatjes van vuurwerk verboden op het forum.
Maar die kijkt hier toch niet. Dus voila:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
DANGER!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Isn't that a kind of sushi?
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:43 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja, een mooie white christmas lijkt me wel wat![]()
kheb hier weinig ideeen over... dus dan maar zoiets geprobeerdquote:Op woensdag 1 november 2006 17:57 schreef liiszle het volgende:
iemand die iets van de mijne weet te maken?
Jaquote:Op woensdag 1 november 2006 13:08 schreef dndiek het volgende:
Yeahinho heb je mijn FEE-icoontjes van vorig jaar nog?? (de sint- en kerst-versie)
Dank jequote:Op woensdag 1 november 2006 18:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:59 schreef Backhander het volgende:
wil iemand mn wicky pimpen in kerst stijl?
en gepimpt en verkleind teruggeven aub?
Ik heb hem geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om er een kersmuts op te zetten die goed meebeweegt met dat ding. Ik kan wel iets simpelers doen, sneeuw overheen gooien ofzo.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef no1uknow het volgende:
Waarom verdomd iedereen het die van mij te doen![]()
![]()
Een kikker met een kerstmuts opquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat ding dat tussendoor omhoog komt?
Een kerstkikker....quote:
Dan stel je hem in als webicoonquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:28 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Een kerstkikker....
Hij is trouwens net te groot om te uploaden op fok.
Ah die is cool! het was zeker niet mogelijk dat het mondje bleef bewegen of wel?quote:
Shut the doorquote:Op zondag 5 november 2006 18:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
of met alleen baard
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn eerste van dit jaarquote:Op zondag 5 november 2006 23:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
Kan iemand met mijn avatar iets kerstigs doen? iets met sneeuw of zo?
[afbeelding]
alavst thnx![]()
Je hebt inmiddels al een Sint-icoontje..quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:11 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zou het super vinden als mijn avatar aan het sabbelen was op het boek van sinterklaas en een mijter op heeft.
Wie durft het aan![]()
.
Ik zie nu pas dat ie oorspronkelijk bewoog... Achja, deze is ook wel tofquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Valt hier iets van te maken?
Ik zat te denken aan iets kerstigs; mutsje, kerstpakje of kerstomgeving of iets dergelijks.![]()
Geweldig!quote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ie oorspronkelijk bewoog... Achja, deze is ook wel tof.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Hoe weet je dat die van Talietje isquote:Op zondag 5 november 2006 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels al een Sint-icoontje..
Waarom heb je die van Talietje gejat?
Hij is erg leuk geworden, Thanxquote:
Kan iemand misschien van dat poppetje links onderin een zwartepiet met zak maken?quote:Op zondag 5 november 2006 09:54 schreef _superboer_ het volgende:
Kan iemand die van mij ietsjes aanpassen?
Whehe, thnx!quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 17:17 schreef JDude het volgende:
Wie wat met mijn plafondkat weet aan te vangen ontvangt eeuwige roem.
Heb je er ook eentje met louter sneeuw?quote:Op maandag 6 november 2006 17:30 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Dit goed? Mijter ging lastig aangezien bovenkant van zn koppie onzichtbaar is
Baard en mijter gedaan met wat sfeervolle sneeuw om zo een sint / kerst icoon te krijgen.
een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 17:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje met louter sneeuw?
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 6 november 2006 17:34 schreef renz0r het volgende:
ok heb 1 sec geduld
quote:Op maandag 6 november 2006 17:35 schreef Backhander het volgende:
[..]
een gegeven paard kat niet in de bek kijken
Ik bedoel eigenlijk alléén sneeuw. Maar die bewaar ik dan wel voor de kerst.quote:
Waar is je originele icoontje? Dan is dat zo gefixtquote:Op maandag 6 november 2006 17:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk alléén sneeuw. Maar die bewaar ik dan wel voor de kerst.
Nóg sjieker! Thanks.quote:
Ja, die wilde ik via je signature in je avatar zetten. Maar als we zó gaan beginnenquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 17:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, die wilde ik via je signature in je avatar zetten. Maar als we zó gaan beginnen.
Onderschat de kracht van paint niet! Hier kan geen photoshop tegenop!quote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Yeahinho het volgende:
Als het aan mij ligt kunnen die paint-brouwsels overigens de stront in zakken.
mijn naam is wegwijs,.. met w-e-g-w-i-j-squote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van paint niet! Hier kan geen photoshop tegenop!
Waarom staat daar PREVIEW?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Zou iemand mijn hondjes willen pimpen voor kerst!
[afbeelding]
Dankje Ijsmeisquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding]
het zijn niet mijn hondjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom staat daar PREVIEW?
Das wel jammer
Is wel van mij hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:17 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, hoezo onduidelijk?
Waarom heb je nou iemand anders' kerst-icoontje in gebruk?
Andere Mario ook goed? Jouw icoontje was lelijk niet zo heel mooi, en ik kon het plaatje niet in het groot vinden.quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Sapphire het volgende:
Oh!!
Wat een toffe plaatjes worden hier gemaakt!
Kan iemand ook mijn Mario op de een of andere manier Kerstmis laten vieren?
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:57 schreef Yeahinho het volgende:
Dat kan alleen als we het stilstaande plaatje (zonder sneeuw) hebben.
Ze waren juist onduidelijk omdat ze geen 60x60 waren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Hondjes waren onduidelijk ijsmeis sorrie![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:40 schreef Yeahinho het volgende:
Oh je had dus gewoon de sneeuwvlokjes weggepoetst?
Ijsmeis niet gauw veroordelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze waren juist onduidelijk omdat ze geen 60x60 waren.
Maar goed, wat jij wil. De volgende keer dan maar niet om een icoontje vragen, want iets maken wat je toch niet gebruikt? Ik kan mijn tijd wel beter besteden aan andere icoontjes dan.
*pets*quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ijsmeis niet gauw veroordelenBedankt i.i.g. Voor je moeite..
Ik kan ze mooi wisselen deze avatar en die van Boudewijn![]()
quote:
Oeh! Die is ook leuk!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Andere Mario ook goed? Jouw icoontje was lelijk niet zo heel mooi, en ik kon het plaatje niet in het groot vinden.
[afbeelding]
Ow.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Andere Mario ook goed? Jouw icoontje was lelijk niet zo heel mooi, en ik kon het plaatje niet in het groot vinden.
[afbeelding]
En hoe leuk ik hem ook vind, ik kan hem niet gebruiken.quote:
Webiconquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:25 schreef Sapphire het volgende:
[..]
En hoe leuk ik hem ook vind, ik kan hem niet gebruiken.
Hij is te groot.
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:55 schreef Mokster het volgende:
En? Valt er van John en John nog iets te maken? Of zijn ze op geen enkele wijze in de feeststemming te krijgen?
quote:
Ik had nog het een en anderquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:24 schreef Tokay het volgende:
Hallo creatievelingen,
Ik zou graag wat sneeuw zien dwarrelen in mijn avatar...
Alvast bedankt voor de moeite!
[afbeelding]
Ja, díe had ik ook nog... wat denk je nou, Yeahinho!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik had nog het een en ander.
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] en... [afbeelding].
Ik weet het!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
Pff, wat ben jij een lastig wijf zeg.
Ik vind het niet alles, maar goed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:21 schreef Natalie het volgende:
Wie kan deze sneeuwbever een kerstmutsje opzetten?
[afbeelding]
(ja, dat witte is z'n koppie. Hij heeft ermee in de sneeuw zitten wroeten)
Ga je nu al weer weg?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef Tokay het volgende:
Hahaha!
Geweldig weer!
Tot volgend jaar!![]()
Met pasen of zo.(Ik heb nog niks met eieren!!)
O, ik wil hier best nog wel even blijven, maar dan moet jij mijn vlokjes-avatar íets kleiner maken, zodat ik 'm kan uploaden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
Ga je nu al weer weg?
Het begon net gezellig te worden.
Fan-tás-tisch!!!! Ik ben diep, zeer diep onder de indruk. En mijn dank is zeer groot uiteraard!quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:33 schreef jna het volgende:
Wil iemand mijn Jairzinho doen?![]()
Doe er maar wat creatiefs mee als iemand wilt.
[afbeelding]
Vind 'm cute!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vind het niet alles, maar goed.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:16 schreef Niwa het volgende:
Kon ik mijn icoontje nou ook iets met vuurwerk laten doen? Of mag dat echt niet?
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 15205 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als webicoontje instellen, want hij staat gewoon online.
je icoon doet het nietquote:Op donderdag 9 november 2006 15:54 schreef McReal het volgende:
kan nog iemand hier nog iets van maken ??
Die wil ik ook wel maken.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Thx! Nu nog eentje met een mijter regelen en ik zit gebakken tot begin 2007
Voor dit soort dingen wacht ik met plezierquote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel maken.
Maar niet hier, want ik heb hier geen illustrator. En een mijter knippen en plakken op jouw icoon lijkt me niet mooi.
Dus als je even geduld hebt.
Ja he!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vooral niet zeggen of je Sint of Kerst wilt, dat vergemakkelijkt de zaak.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ja he!![]()
-edit- -edit- -edit- Staat bij -edit-
Thnx maar ik zoek toch liever iets ander, de achtergrond hou ik liever als orgineelquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
Zóu het mogelijk zijn mijn ava door de sneeuw te laten zwemmen? (mogelijk ook met sneeuwvlokjes?)
[afbeelding]
Mocht het teveel werk zijn hoeft het uiteraard niet![]()
Ik denk dat een bewegend icoon wat lastig is omdat er dan op elk frame iest anders gebeurd. Daardoor moet er ook op elk frame iets aan geklust worden. en op jou ava gebeurt nogal veel dus relatief veel werk (denk ik)quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef Yeahinho het volgende:
Hoort niet echt in dit topic natuurlijk, maar hier maak ik graag een uitzondering voor.
Ik ga voor simpel edoch doeltreffend:
[afbeelding]
Je hebt hoogstwaarschijnlijk gelijk..quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik denk dat een bewegend icoon wat lastig is omdat er dan op elk frame iest anders gebeurd. Daardoor moet er ook op elk frame iets aan geklust worden. en op jou ava gebeurt nogal veel dus relatief veel werk (denk ik)
Ik heb er ook niet zoveel verstand van
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Met dit plaatje is niet veel te doen. Heb je het origineel soms nog?
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:28 schreef LeNeHe het volgende:
Nou, kijken of het lukt...
[afbeelding]
Jeeej! Gelukt!![]()
![]()
Dat is precies wat m'nquote:
Ik heb al een pagina lang niks negatiefs gezegd hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:03 schreef Svensational het volgende:
Wat zijn jullie weer goed bezig allemaal![afbeelding]!
En Yeahinho is weer lekker vanouds aan het zeiken![]()
.
Waarvoor mijn dank!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:26 schreef __Saviour__ het volgende:
maar ik had deze gemaakt in dat eerste topic![]()
[afbeelding]
Gebruik deze maar, wordt ie niet zo vervormd:quote:Op maandag 13 november 2006 00:17 schreef tisauch het volgende:
[afbeelding]
__Saviour__, je had helemaal gelijk.![]()
Ik heb mijn feestdagen-icoontje weer gevonden.
Waar is het origineel? Deze is pixelig geworden...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan er nog iets van mij plaatje gemaakt worden?? Liefst het achtergrond zo houden![]()
Sinterklaar / Kerst
quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wil iemand een kerst avatar van deze maken?Met sneeuw enzo.
[afbeelding]
Alvast bedankt.![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 07:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zou iemand voor mij het Fok! logo op mijn sint avatar kunnen aanpassen?
[afbeelding]
Iets minder heftig, zoals deze dus
[afbeelding]
En mag hetzelfde met mijn kerst avatar?
[afbeelding]
Alvast bedankt![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waar is het origineel? Deze is pixelig geworden...
Veel meer dan dit kan ik er niet van maken. Lastig om wolken te maken die er op het origineel niet zijn....quote:
Herhaald verzoekquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Wil iemand van mijn avatar een Sinterklaasavatar maken?
Ik zou er ook wel graag één voor Kerst willen hebben. Zou iemand die ook alvast kunnen maken...
Alvast bedankt!!!
Om deze saaie werkweek maar eens goed te beginnenquote:Op maandag 20 november 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
Wil iemand een Sintsfeertje in m'n avatar gooien? BV. een mijter op het hoofd en een Pietje bij m'n naam ofzo?
de kerst komt nogquote:Op maandag 20 november 2006 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Herhaald verzoek* heel lief kijkt daarbij
Thanx... hij is echt leuk!!!!quote:Op maandag 20 november 2006 09:22 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
de kerst komt nog:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |