quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef SCH het volgende:
Dit jaar is de opbrengst voor SCH
het was geen actie vanuit fok, maar een prive initiatief.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:04 schreef rolf2 het volgende:
Misschien ben ik wat voorbarig, maar komt er dit jaar misschien ook weer zo'n Fok! kerstactie? Inzamelen van geld voor het kopen van mutsen, snert, handschoenen etc voor zwervers?
Kan me nog van vorig jaar herinneren dat die actie erg succesvol was?
quote:
Oeps dat is waar ook. Ik verschuil me maar weer achter het feit dat ik echt geen tijd heb om zoiets te regelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:52 schreef Matness het volgende:
[..]
het was geen actie vanuit fok, maar een prive initiatief.
dus leef je uit!
Die nu buiten in de kou rondloopt met z'n laptopje! En 's nachts fokkend onder een brug de nacht door moet zien te komen. En het is nog niet eens winter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef SCH het volgende:
Heb je zelf een ideetjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:04 schreef rolf2 het volgende:
Misschien ben ik wat voorbarig, maar komt er dit jaar misschien ook weer zo'n Fok! kerstactie? Inzamelen van geld voor het kopen van mutsen, snert, handschoenen etc voor zwervers?
Kan me nog van vorig jaar herinneren dat die actie erg succesvol was?
Ja!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:55 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Die nu buiten in de kou rondloopt met z'n laptopje! En 's nachts fokkend onder een brug de nacht door moet zien te komen. En het is nog niet eens winter.
Help SCH de winter door!!
Oeps daar kan ik vrij kort op zijn.... dan gebeurd er dit jaar helemaal niets.... sollyquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
ik draag rolf2 voor om het te organiseren!
Ik weet uit betrouwbare bron dat SCH best te porren was vorig jaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef SCH het volgende:
Niet alleen vorig jaar denk ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat SCH best te porren was vorig jaar
Voorbarig ben je absoluut niet. Als er iets georganiseerd moet worden, dan zou zo ongeveer nu een mooi moment zijn om te starten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:04 schreef rolf2 het volgende:
Dat klopt en ik vraag me nog steeds af wát het precies was dat de users zo aansprak. Want als er weer iemand iets organiseert, dan zou het wel leuk zijn als dat ook aanslaat.quote:Kan me nog van vorig jaar herinneren dat die actie erg succesvol was?
Ik weet wel wat het was: de spontaniteit waarmee het werd gedaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voorbarig ben je absoluut niet. Als er iets georganiseerd moet worden, dan zou zo ongeveer nu een mooi moment zijn om te starten.
[..]
Dat klopt en ik vraag me nog steeds af wát het precies was dat de users zo aansprak. Want als er weer iemand iets organiseert, dan zou het wel leuk zijn als dat ook aanslaat.
Ideeen?
Dat is vast een deel van het verhaal. Maar het leek wel te sprankelen of zo; het enthousiasme van de users die zich aansloten bij het eerste initiatief, werkte gruwelijk aanstekelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:01 schreef wdn het volgende:
Ik weet wel wat het was: de spontaniteit waarmee het werd gedaan![]()
Zou kunnen. Tuurlijk zou dat kunnen. Maar zouden de users het leuk vinden weer dezelfde groep te nemen? Ik weet het niet. Misschien wordt het dan afgezaagd, saai, niet meer boeiend. Aan de andere kant kan het ook inslaan juist door dezelfde groep te nemen. Als een soort van jaarlijks statement.quote:Kun je diezelfde contactpersoon niet eens vragen of ze nog iets nodig hebben voor dit jaar?
CQ. misschien weet die persoon een andere plaats waar het nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |