quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef SCH het volgende:
Dit jaar is de opbrengst voor SCH
het was geen actie vanuit fok, maar een prive initiatief.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:04 schreef rolf2 het volgende:
Misschien ben ik wat voorbarig, maar komt er dit jaar misschien ook weer zo'n Fok! kerstactie? Inzamelen van geld voor het kopen van mutsen, snert, handschoenen etc voor zwervers?
Kan me nog van vorig jaar herinneren dat die actie erg succesvol was?
quote:
Oeps dat is waar ook. Ik verschuil me maar weer achter het feit dat ik echt geen tijd heb om zoiets te regelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:52 schreef Matness het volgende:
[..]
het was geen actie vanuit fok, maar een prive initiatief.
dus leef je uit!
Die nu buiten in de kou rondloopt met z'n laptopje! En 's nachts fokkend onder een brug de nacht door moet zien te komen. En het is nog niet eens winter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef SCH het volgende:
Heb je zelf een ideetjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:04 schreef rolf2 het volgende:
Misschien ben ik wat voorbarig, maar komt er dit jaar misschien ook weer zo'n Fok! kerstactie? Inzamelen van geld voor het kopen van mutsen, snert, handschoenen etc voor zwervers?
Kan me nog van vorig jaar herinneren dat die actie erg succesvol was?
Ja!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:55 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Die nu buiten in de kou rondloopt met z'n laptopje! En 's nachts fokkend onder een brug de nacht door moet zien te komen. En het is nog niet eens winter.
Help SCH de winter door!!
Oeps daar kan ik vrij kort op zijn.... dan gebeurd er dit jaar helemaal niets.... sollyquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
ik draag rolf2 voor om het te organiseren!
Ik weet uit betrouwbare bron dat SCH best te porren was vorig jaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef SCH het volgende:
Niet alleen vorig jaar denk ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat SCH best te porren was vorig jaar
Voorbarig ben je absoluut niet. Als er iets georganiseerd moet worden, dan zou zo ongeveer nu een mooi moment zijn om te starten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:04 schreef rolf2 het volgende:
Dat klopt en ik vraag me nog steeds af wát het precies was dat de users zo aansprak. Want als er weer iemand iets organiseert, dan zou het wel leuk zijn als dat ook aanslaat.quote:Kan me nog van vorig jaar herinneren dat die actie erg succesvol was?
Ik weet wel wat het was: de spontaniteit waarmee het werd gedaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voorbarig ben je absoluut niet. Als er iets georganiseerd moet worden, dan zou zo ongeveer nu een mooi moment zijn om te starten.
[..]
Dat klopt en ik vraag me nog steeds af wát het precies was dat de users zo aansprak. Want als er weer iemand iets organiseert, dan zou het wel leuk zijn als dat ook aanslaat.
Ideeen?
Dat is vast een deel van het verhaal. Maar het leek wel te sprankelen of zo; het enthousiasme van de users die zich aansloten bij het eerste initiatief, werkte gruwelijk aanstekelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:01 schreef wdn het volgende:
Ik weet wel wat het was: de spontaniteit waarmee het werd gedaan![]()
Zou kunnen. Tuurlijk zou dat kunnen. Maar zouden de users het leuk vinden weer dezelfde groep te nemen? Ik weet het niet. Misschien wordt het dan afgezaagd, saai, niet meer boeiend. Aan de andere kant kan het ook inslaan juist door dezelfde groep te nemen. Als een soort van jaarlijks statement.quote:Kun je diezelfde contactpersoon niet eens vragen of ze nog iets nodig hebben voor dit jaar?
CQ. misschien weet die persoon een andere plaats waar het nodig is.
De goede Herder bestaat al een eeuwigheid en zal dat nog wel een poosje blijven doen denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:36 schreef Natha- het volgende:
Stichting de Goede Herder bestaat nog steeds, maar misschien is goed om een andere plaats te kiezen. Utrecht? Amsterdam? Maastricht? We kunnen deze winter toch niet mensen met koude voeten laten zitten?!
Same herequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
hierbij bied ik mijn diensten aan om iets te doen, zolang het maar niets met organiseren te maken heeft.
helpen met dingen maken/dragen/uitdelen vind ik geen probleem.
Die is heel leuk!!! Misschien dat daar iets mee kan...quote:
quote:De stichting heeft ten doel het organiseren van vakantie en andere aktiviteiten voor personen die lijden aan de ziekte Cystic Fibrosis en voorts al hetgeen met een en ander rechtstreeks of zijdelings verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn, alles in de ruimste zin des woords.
We denken deze doelstelling te kunnen bereiken door twee verschillende projecten:Verschaffen van toegang tot internet en daarmee onderlinge contacten mogelijk maken Het organiseren van uitjes door ‘ex-leiding’ voor kinderen met broertjes of zusjes, vrienden en/of andere gezinsleden.
Is mss ook nog een optie hoewel je dan wrsch wel met logistieke dingen zit. Geld inzamelen is 'makkelijker'.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef franka het volgende:
Personeel van SMO "de Terp" doet deze oproep via mail.
In overleg met Yvonne plaats ik hier de oproep.
Beste mensen,
Tijdens de winterperiode waarbij sprake is van vorst, willen wij iedereen van onderdak voorzien zodat niemand onder extreme weersomstandigheden buiten hoeft te slapen.
Desondanks zijn er altijd mensen, die om wat voor reden dan ook, geen gebruik willen maken van de winternoodopvang. Deze mensen willen we tijdens de koude dagen graag van warme dekens voorzien. Daarom doen wij via deze weg een oproep aan een ieder die zijn/haar oude dekens/dekbedden wil afstaan voor een “warm” doel.
Heb je nog dekens, slaapzakken of iets dergelijks en wil je ze kwijt, mail me dan even. Ik zorg dat ze bij de daklozenopvang terecht komen.
dat is wel een leukequote:Op maandag 30 oktober 2006 17:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die is heel leuk!!! Misschien dat daar iets mee kan...
FOK! voor Fok...
Ik ben bang dat je met dekens, dekbedden, etc inderdaad zit met enerzijds een logistiek probleem (wie gaat die dingen allemaal ophalen) en anders een financieel probleem (ze allemaal opsturen is duur). Daarmee maak je 'makkelijk meedoen voor iedereen' wel een beetje onmogelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Is mss ook nog een optie hoewel je dan wrsch wel met logistieke dingen zit. Geld inzamelen is 'makkelijker'.
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:58 schreef HeatWave het volgende:
best wel grappig ja, FOK! voor fok, die mensen zullen geen idee hebben wat ze overkomt.
PR van FOK! laten doen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt, dat dacht ik dus ook.
Vooralsnog lijkt het FOK! voor Fok een voorkeur te hebben.
Nu moeten we dus eens gaan mailen met die stichting gok ik, om te zien hoe of wat. En er moet dan straks nog een bankrekening (en tijd om alles bij te houden) komen.
Zijn er mensen die zich geroepen voelen?
Nee, juist niet volgens mij.quote:
Oh ja, dat is waarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, juist niet volgens mij.
Het is en blijft een (semi-)spontane useractie toch?
Vorig jaar heeft de crew er ook verder niets mee gedaan. Het was Elisa's actie zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |