quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 15205 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als webicoontje instellen, want hij staat gewoon online.
je icoon doet het nietquote:Op donderdag 9 november 2006 15:54 schreef McReal het volgende:
kan nog iemand hier nog iets van maken ??
Die wil ik ook wel maken.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Thx! Nu nog eentje met een mijter regelen en ik zit gebakken tot begin 2007
Voor dit soort dingen wacht ik met plezierquote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel maken.
Maar niet hier, want ik heb hier geen illustrator. En een mijter knippen en plakken op jouw icoon lijkt me niet mooi.
Dus als je even geduld hebt.
Ja he!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vooral niet zeggen of je Sint of Kerst wilt, dat vergemakkelijkt de zaak.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ja he!![]()
-edit- -edit- -edit- Staat bij -edit-
Thnx maar ik zoek toch liever iets ander, de achtergrond hou ik liever als orgineelquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
Zóu het mogelijk zijn mijn ava door de sneeuw te laten zwemmen? (mogelijk ook met sneeuwvlokjes?)
[afbeelding]
Mocht het teveel werk zijn hoeft het uiteraard niet![]()
Ik denk dat een bewegend icoon wat lastig is omdat er dan op elk frame iest anders gebeurd. Daardoor moet er ook op elk frame iets aan geklust worden. en op jou ava gebeurt nogal veel dus relatief veel werk (denk ik)quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef Yeahinho het volgende:
Hoort niet echt in dit topic natuurlijk, maar hier maak ik graag een uitzondering voor.
Ik ga voor simpel edoch doeltreffend:
[afbeelding]
Je hebt hoogstwaarschijnlijk gelijk..quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik denk dat een bewegend icoon wat lastig is omdat er dan op elk frame iest anders gebeurd. Daardoor moet er ook op elk frame iets aan geklust worden. en op jou ava gebeurt nogal veel dus relatief veel werk (denk ik)
Ik heb er ook niet zoveel verstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |