quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 15205 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als webicoontje instellen, want hij staat gewoon online.
je icoon doet het nietquote:Op donderdag 9 november 2006 15:54 schreef McReal het volgende:
kan nog iemand hier nog iets van maken ??
Die wil ik ook wel maken.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Thx! Nu nog eentje met een mijter regelen en ik zit gebakken tot begin 2007
Voor dit soort dingen wacht ik met plezierquote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel maken.
Maar niet hier, want ik heb hier geen illustrator. En een mijter knippen en plakken op jouw icoon lijkt me niet mooi.
Dus als je even geduld hebt.
Ja he!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vooral niet zeggen of je Sint of Kerst wilt, dat vergemakkelijkt de zaak.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ja he!![]()
-edit- -edit- -edit- Staat bij -edit-
Thnx maar ik zoek toch liever iets ander, de achtergrond hou ik liever als orgineelquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
Zóu het mogelijk zijn mijn ava door de sneeuw te laten zwemmen? (mogelijk ook met sneeuwvlokjes?)
[afbeelding]
Mocht het teveel werk zijn hoeft het uiteraard niet![]()
Ik denk dat een bewegend icoon wat lastig is omdat er dan op elk frame iest anders gebeurd. Daardoor moet er ook op elk frame iets aan geklust worden. en op jou ava gebeurt nogal veel dus relatief veel werk (denk ik)quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef Yeahinho het volgende:
Hoort niet echt in dit topic natuurlijk, maar hier maak ik graag een uitzondering voor.
Ik ga voor simpel edoch doeltreffend:
[afbeelding]
Je hebt hoogstwaarschijnlijk gelijk..quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik denk dat een bewegend icoon wat lastig is omdat er dan op elk frame iest anders gebeurd. Daardoor moet er ook op elk frame iets aan geklust worden. en op jou ava gebeurt nogal veel dus relatief veel werk (denk ik)
Ik heb er ook niet zoveel verstand van
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Met dit plaatje is niet veel te doen. Heb je het origineel soms nog?
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:28 schreef LeNeHe het volgende:
Nou, kijken of het lukt...
[afbeelding]
Jeeej! Gelukt!![]()
![]()
Dat is precies wat m'nquote:
Ik heb al een pagina lang niks negatiefs gezegd hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:03 schreef Svensational het volgende:
Wat zijn jullie weer goed bezig allemaal![afbeelding]!
En Yeahinho is weer lekker vanouds aan het zeiken![]()
.
Waarvoor mijn dank!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:26 schreef __Saviour__ het volgende:
maar ik had deze gemaakt in dat eerste topic![]()
[afbeelding]
Gebruik deze maar, wordt ie niet zo vervormd:quote:Op maandag 13 november 2006 00:17 schreef tisauch het volgende:
[afbeelding]
__Saviour__, je had helemaal gelijk.![]()
Ik heb mijn feestdagen-icoontje weer gevonden.
Waar is het origineel? Deze is pixelig geworden...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan er nog iets van mij plaatje gemaakt worden?? Liefst het achtergrond zo houden![]()
Sinterklaar / Kerst
quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wil iemand een kerst avatar van deze maken?Met sneeuw enzo.
[afbeelding]
Alvast bedankt.![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 07:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zou iemand voor mij het Fok! logo op mijn sint avatar kunnen aanpassen?
[afbeelding]
Iets minder heftig, zoals deze dus
[afbeelding]
En mag hetzelfde met mijn kerst avatar?
[afbeelding]
Alvast bedankt![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waar is het origineel? Deze is pixelig geworden...
Veel meer dan dit kan ik er niet van maken. Lastig om wolken te maken die er op het origineel niet zijn....quote:
Herhaald verzoekquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Wil iemand van mijn avatar een Sinterklaasavatar maken?
Ik zou er ook wel graag één voor Kerst willen hebben. Zou iemand die ook alvast kunnen maken...
Alvast bedankt!!!
Om deze saaie werkweek maar eens goed te beginnenquote:Op maandag 20 november 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
Wil iemand een Sintsfeertje in m'n avatar gooien? BV. een mijter op het hoofd en een Pietje bij m'n naam ofzo?
de kerst komt nogquote:Op maandag 20 november 2006 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Herhaald verzoek* heel lief kijkt daarbij
Thanx... hij is echt leuk!!!!quote:Op maandag 20 november 2006 09:22 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
de kerst komt nog:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |