Whehe, thnx!quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 17:17 schreef JDude het volgende:
Wie wat met mijn plafondkat weet aan te vangen ontvangt eeuwige roem.
Heb je er ook eentje met louter sneeuw?quote:Op maandag 6 november 2006 17:30 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Dit goed? Mijter ging lastig aangezien bovenkant van zn koppie onzichtbaar is
Baard en mijter gedaan met wat sfeervolle sneeuw om zo een sint / kerst icoon te krijgen.
een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 17:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje met louter sneeuw?
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 6 november 2006 17:34 schreef renz0r het volgende:
ok heb 1 sec geduld
quote:Op maandag 6 november 2006 17:35 schreef Backhander het volgende:
[..]
een gegeven paard kat niet in de bek kijken
Waar is je originele icoontje? Dan is dat zo gefixtquote:Op maandag 6 november 2006 17:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk alléén sneeuw. Maar die bewaar ik dan wel voor de kerst.
quote:Op maandag 6 november 2006 17:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, die wilde ik via je signature in je avatar zetten. Maar als we zó gaan beginnen.
Onderschat de kracht van paint niet! Hier kan geen photoshop tegenop!quote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Yeahinho het volgende:
Als het aan mij ligt kunnen die paint-brouwsels overigens de stront in zakken.
mijn naam is wegwijs,.. met w-e-g-w-i-j-squote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van paint niet! Hier kan geen photoshop tegenop!
Waarom staat daar PREVIEW?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Zou iemand mijn hondjes willen pimpen voor kerst!
[afbeelding]
Dankje Ijsmeisquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding]
het zijn niet mijn hondjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom staat daar PREVIEW?
Das wel jammer
Is wel van mij hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:17 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, hoezo onduidelijk?
Waarom heb je nou iemand anders' kerst-icoontje in gebruk?
Andere Mario ook goed? Jouw icoontje was lelijk niet zo heel mooi, en ik kon het plaatje niet in het groot vinden.quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Sapphire het volgende:
Oh!!
Wat een toffe plaatjes worden hier gemaakt!
Kan iemand ook mijn Mario op de een of andere manier Kerstmis laten vieren?
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:57 schreef Yeahinho het volgende:
Dat kan alleen als we het stilstaande plaatje (zonder sneeuw) hebben.
Ze waren juist onduidelijk omdat ze geen 60x60 waren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Hondjes waren onduidelijk ijsmeis sorrie![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:40 schreef Yeahinho het volgende:
Oh je had dus gewoon de sneeuwvlokjes weggepoetst?
Ijsmeis niet gauw veroordelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze waren juist onduidelijk omdat ze geen 60x60 waren.
Maar goed, wat jij wil. De volgende keer dan maar niet om een icoontje vragen, want iets maken wat je toch niet gebruikt? Ik kan mijn tijd wel beter besteden aan andere icoontjes dan.
*pets*quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ijsmeis niet gauw veroordelenBedankt i.i.g. Voor je moeite..
Ik kan ze mooi wisselen deze avatar en die van Boudewijn![]()
quote:
Oeh! Die is ook leuk!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Andere Mario ook goed? Jouw icoontje was lelijk niet zo heel mooi, en ik kon het plaatje niet in het groot vinden.
[afbeelding]
Ow.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Andere Mario ook goed? Jouw icoontje was lelijk niet zo heel mooi, en ik kon het plaatje niet in het groot vinden.
[afbeelding]
En hoe leuk ik hem ook vind, ik kan hem niet gebruiken.quote:
Webiconquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:25 schreef Sapphire het volgende:
[..]
En hoe leuk ik hem ook vind, ik kan hem niet gebruiken.
Hij is te groot.
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:55 schreef Mokster het volgende:
En? Valt er van John en John nog iets te maken? Of zijn ze op geen enkele wijze in de feeststemming te krijgen?
quote:
Ik had nog het een en anderquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:24 schreef Tokay het volgende:
Hallo creatievelingen,
Ik zou graag wat sneeuw zien dwarrelen in mijn avatar...
Alvast bedankt voor de moeite!
[afbeelding]
Ja, díe had ik ook nog... wat denk je nou, Yeahinho!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik had nog het een en ander.
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] en... [afbeelding].
Ik weet het!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
Pff, wat ben jij een lastig wijf zeg.
Ik vind het niet alles, maar goed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:21 schreef Natalie het volgende:
Wie kan deze sneeuwbever een kerstmutsje opzetten?
[afbeelding]
(ja, dat witte is z'n koppie. Hij heeft ermee in de sneeuw zitten wroeten)
Ga je nu al weer weg?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef Tokay het volgende:
Hahaha!
Geweldig weer!
Tot volgend jaar!![]()
Met pasen of zo.(Ik heb nog niks met eieren!!)
O, ik wil hier best nog wel even blijven, maar dan moet jij mijn vlokjes-avatar íets kleiner maken, zodat ik 'm kan uploaden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
Ga je nu al weer weg?
Het begon net gezellig te worden.
Fan-tás-tisch!!!! Ik ben diep, zeer diep onder de indruk. En mijn dank is zeer groot uiteraard!quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:33 schreef jna het volgende:
Wil iemand mijn Jairzinho doen?![]()
Doe er maar wat creatiefs mee als iemand wilt.
[afbeelding]
Vind 'm cute!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vind het niet alles, maar goed.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:16 schreef Niwa het volgende:
Kon ik mijn icoontje nou ook iets met vuurwerk laten doen? Of mag dat echt niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |