Whehe, thnx!quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 17:17 schreef JDude het volgende:
Wie wat met mijn plafondkat weet aan te vangen ontvangt eeuwige roem.
Heb je er ook eentje met louter sneeuw?quote:Op maandag 6 november 2006 17:30 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Dit goed? Mijter ging lastig aangezien bovenkant van zn koppie onzichtbaar is
Baard en mijter gedaan met wat sfeervolle sneeuw om zo een sint / kerst icoon te krijgen.
een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 17:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje met louter sneeuw?
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 6 november 2006 17:34 schreef renz0r het volgende:
ok heb 1 sec geduld
quote:Op maandag 6 november 2006 17:35 schreef Backhander het volgende:
[..]
een gegeven paard kat niet in de bek kijken
Waar is je originele icoontje? Dan is dat zo gefixtquote:Op maandag 6 november 2006 17:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk alléén sneeuw. Maar die bewaar ik dan wel voor de kerst.
quote:Op maandag 6 november 2006 17:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, die wilde ik via je signature in je avatar zetten. Maar als we zó gaan beginnen.
Onderschat de kracht van paint niet! Hier kan geen photoshop tegenop!quote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Yeahinho het volgende:
Als het aan mij ligt kunnen die paint-brouwsels overigens de stront in zakken.
mijn naam is wegwijs,.. met w-e-g-w-i-j-squote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van paint niet! Hier kan geen photoshop tegenop!
Waarom staat daar PREVIEW?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Zou iemand mijn hondjes willen pimpen voor kerst!
[afbeelding]
Dankje Ijsmeisquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding]
het zijn niet mijn hondjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom staat daar PREVIEW?
Das wel jammer
Is wel van mij hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:17 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, hoezo onduidelijk?
Waarom heb je nou iemand anders' kerst-icoontje in gebruk?
Andere Mario ook goed? Jouw icoontje was lelijk niet zo heel mooi, en ik kon het plaatje niet in het groot vinden.quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Sapphire het volgende:
Oh!!
Wat een toffe plaatjes worden hier gemaakt!
Kan iemand ook mijn Mario op de een of andere manier Kerstmis laten vieren?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |