Trusten ik kruip ook zo naast nummer 1quote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Leg dan nog maar eens aan je vriendin uit dat je niet vreemdgaat...
[..]
Desondanks ga ik nu wel enorm slapen
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen.quote:Op maandag 4 december 2006 02:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moet ik dan toch voor nummer 2 gaan ?
Helaas heeft hij een vriendin en daarmee dus NIET die vrijheid. Hoe je het wendt of keert, als hij een monogame relatie heeft en daarbuiten toch met jou sex heeft, gaat hij vreemd. Tenzij die vriendin ervan weet, is hij haar gewoon aan het belazeren, los van alle mogelijke rechtvaardigingen die je erop los wilt laten...quote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef Nuno_G het volgende:
Ach ik zie het niet zo zeer als vreemd gaan maar meer als ontdekking naar je persoonlijkheid wanneer je eindelijk de vrijheid hebt om dat te doen.
Haha... wat de vraag bij me opbrengt, ben jij niet het probleem in dit alles?quote:Op maandag 4 december 2006 02:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Trusten ik kruip ook zo naast nummer 1
Oh ja gaan voor mister beautyfull ... hij is heel tof maar vind hem wel een dwarrel .... ene moment dit andere moment datquote:Op maandag 4 december 2006 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen.
Ik ken alle 3 niet. Maar zoals je het beschrijft is #1 de "veiligste" optie.
Hij kon er niks aan doen, toch?quote:Op maandag 4 december 2006 02:17 schreef davidov het volgende:
Haha... wat de vraag bij me opbrengt, ben jij niet het probleem in dit alles?
Tja, je kan altijd nog gaan voor optie 4: geen van 3...quote:Op maandag 4 december 2006 02:18 schreef Nuno_G het volgende:
Oh ja gaan voor mister beautyfull ... hij is heel tof maar vind hem wel een dwarrel .... ene moment dit andere moment dat
Ik rechtvaardig niks, heb hem ook verteld dat ie het niet kon maken maar ik begrijp sommige dingen wel.quote:Op maandag 4 december 2006 02:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Helaas heeft hij een vriendin en daarmee dus NIET die vrijheid. Hoe je het wendt of keert, als hij een monogame relatie heeft en daarbuiten toch met jou sex heeft, gaat hij vreemd. Tenzij die vriendin ervan weet, is hij haar gewoon aan het belazeren, los van alle mogelijke rechtvaardigingen die je erop los wilt laten...
Jawel ik kon er alles aan doen en heb het laten gebeuren dus ja ik ben ook een hufter of zoquote:
Desondanks ontken je dat het vreemdgaan is, terwijl het dat gewoon wel is.quote:Op maandag 4 december 2006 02:20 schreef Nuno_G het volgende:
Ik rechtvaardig niks, heb hem ook verteld dat ie het niet kon maken maar ik begrijp sommige dingen wel.
Weet ik dat?quote:Op maandag 4 december 2006 02:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh ja gaan voor mister beautyfull ... hij is heel tof maar vind hem wel een dwarrel .... ene moment dit andere moment dat
Desondanks kun je leuk en lief zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 02:21 schreef Nuno_G het volgende:
Jawel ik kon er alles aan doen en heb het laten gebeuren dus ja ik ben ook een hufter of zo![]()
Nee ik zeg dat het vreemdgaan is maar ik begrijp wat ie voeltquote:Op maandag 4 december 2006 02:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Desondanks ontken je dat het vreemdgaan is, terwijl het dat gewoon wel is.
Ik vind niet dat je er een vriendje naast kan houden, zelfs niet om uit te vinden waar je seksualiteit ligt. In het leven moet je keuzes maken, en dit is daar een van. Je kiest of voor het onderzoeken van je seksualiteit, of je relatie. Tenzij je huidige partner je daarin de vrijheid geeft, maar dan is de keuze dus het vertellen. Stiekem een vent neuken terwijl je vriendin van niks weet, vind ik ongepast.quote:Op maandag 4 december 2006 02:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk als homo-interessant (is that even a word?) en heterovrouw?
Zie hier optie 5: NathaN.quote:Op maandag 4 december 2006 02:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Desondanks kun je leuk en lief zijn.
Sorry nu weet je het wel ik dacht dat ik ze alle 3 had omschrevenquote:Op maandag 4 december 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weet ik dat?
Ik had die info niet, dus dan niet m'n oordeel bekritiseren.
quote:Op maandag 4 december 2006 02:21 schreef Nuno_G het volgende:
Nee ik zeg dat het vreemdgaan is maar ik begrijp wat ie voelt
Maar goed, ik ging slapen...quote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef Nuno_G het volgende:
Ach ik zie het niet zo zeer als vreemd gaan maar meer als ontdekking naar je persoonlijkheid wanneer je eindelijk de vrijheid hebt om dat te doen.
Jij bent gewoon stiekem #1quote:
Ze moet de kans krijgen mee te doen?quote:Op maandag 4 december 2006 02:22 schreef wonderer het volgende:
Ik vind niet dat je er een vriendje naast kan houden, zelfs niet om uit te vinden waar je seksualiteit ligt. In het leven moet je keuzes maken, en dit is daar een van. Je kiest of voor het onderzoeken van je seksualiteit, of je relatie. Tenzij je huidige partner je daarin de vrijheid geeft, maar dan is de keuze dus het vertellen. Stiekem een vent neuken terwijl je vriendin van niks weet, vind ik ongepast.
Ho Ho Ho wie zegt er dat ik geneukt wordtquote:Op maandag 4 december 2006 02:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je er een vriendje naast kan houden, zelfs niet om uit te vinden waar je seksualiteit ligt. In het leven moet je keuzes maken, en dit is daar een van. Je kiest of voor het onderzoeken van je seksualiteit, of je relatie. Tenzij je huidige partner je daarin de vrijheid geeft, maar dan is de keuze dus het vertellen. Stiekem een vent neuken terwijl je vriendin van niks weet, vind ik ongepast.
In de ruime zin van het woord. Als in "sex hebben met een vent".quote:Op maandag 4 december 2006 02:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ho Ho Ho wie zegt er dat ik geneukt wordt![]()
De complete lijst van sexuele activiteiten met heren 1,2 en 3 is niet uitgedeeld, nog.quote:Op maandag 4 december 2006 02:24 schreef Nuno_G het volgende:
Ho Ho Ho wie zegt er dat ik geneukt wordt![]()
Ok maar ik kruip naast nummer 1 in bed welterusten allemaalquote:Op maandag 4 december 2006 02:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In de ruime zin van het woord. Als in "sex hebben met een vent".
morgen misschienquote:Op maandag 4 december 2006 02:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
De complete lijst van sexuele activiteiten met heren 1,2 en 3 is niet uitgedeeld, nog.
Trustequote:
Hij vroeg MIJN mening, toch? Ik verplaats me gewoon in die vriendin.quote:Op maandag 4 december 2006 02:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ze moet de kans krijgen mee te doen?
Kijk, en DAT hebben we nog niet kunnen beoordelen! *kuch*foto*kuch*quote:
Da's beter dan droog staanquote:Op maandag 4 december 2006 10:52 schreef NathaN het volgende:
Ik ben droog.
is die boyband ook nog steeds in de race?quote:Op maandag 4 december 2006 02:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leona en Ben
Dat wij dit niveau nog maar mogen halen bij X Factor.
Kijk dat vraag ik me na heel de discussie zelf ook af, waar sta jij in dit verhaal, je zegt je wilt geen open relatie, is het dan zo dat je hoopt op een vaste relatie als in commitment met 1 van de 3, wil je alleen maar sex, of vind je dat je bij alle 3 niet op waarde wordt behandeld?quote:Op maandag 4 december 2006 02:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee het zijn geen 3 one night stand (alhoewel nummer 3 pas een 2 night stand is). Maar ik heb aan alle 3 geen beloftes gedaan nog. Als ik dat zou doen dan ben ik totaal monogaam. Ik hou helemaal niet van open relaties.
Haar naam is Lauraquote:Op maandag 4 december 2006 14:52 schreef Liyon het volgende:
red mij! van de jan smit virus dat dit huis verzweglt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |